Vastaus: Red Steel
NeljänZuor sanoi:Pieni kysymys täältä päin myös, monenko pelaajan moninpeli Red Steelissä on?![]()
NeljänZuor sanoi:Pieni kysymys täältä päin myös, monenko pelaajan moninpeli Red Steelissä on?![]()
Taikuri sanoi:Semmoista asiaa, että löytyykö pelistä co-op mahdollisuutta?? Ja voiko niitä miekkailu matseja ottaa kaveria vastaan?
phanatic sanoi:Ei ja ei. Harmi että niin harvoissa peleissä on co-op-moodi. Miekkailun puute moninpelissä on vain siunaus, sen verran kankeaa touhua se huitominen on![]()
Calathia sanoi:Saanen ihmetellä miksi nuo huitomiset on pitänyt scriptata? Mikä vaikeus on siinä, että koodattaisiin systeemi jossa miekan huitaisun suunta, nopeus ja syvyys vastaisi wiimoten heilautusta? Ihmetyttää kummasti, ja harmittaa koska juuri tuon miekkailun takia tämä peli aluksi kiinnostikin...
migge sanoi:Joo, wii remotella tarkkuus on lähes aina vakio, eli juuri niin tarkka kuin oma kätesi on. Red Steelissä on kuitenkin minua pahasti häiritsevä kontrollilagi, joka ei sitten taas esim. Wii Playn Duck Huntissa esiinny ollenkaan.
Muutenkin en ole pitänyt Red Steelistä, näin muutaman tunnin perusteella. MP3 teki ohjauksessa vaan kaiken niin paljon paremmin, että jo pelkkä viiden minuutin testi messuilla oli kymmenen kertaa nautinnollisempi kuin mitä RS pystyy koskaan olemaan.
Xevious sanoi:Kyllä repeilin tuolle Tiltin arvostelulle. "kontrollit ovat niin epätarkat ja huonot että ne saavat epäilemään koko wiiremoten toimivuutta fps:ssä" tai jotain moista roskaa sanoivat. Opettelisivat pelaamaan tai hoitaisivat jonkun arvioijan joka osaa pelata.
Tilt nyt on vähän mitä on.xevious sanoi:Kyllä repeilin tuolle Tiltin arvostelulle. "kontrollit ovat niin epätarkat ja huonot että ne saavat epäilemään koko wiiremoten toimivuutta fps:ssä" tai jotain moista roskaa sanoivat. Opettelisivat pelaamaan tai hoitaisivat jonkun arvioijan joka osaa pelata. Nuo kontrollit ovat mainiot, ja itselleni ainakin heti ensikokeilusta lähtien ovat paljon paremmat ja luontevammat mitä padilla ohjaaminen on koskaan ollut.
Muutenkin peli on ihan ok. Ei mitään mullistavaa, ja jos tässä ei olisi wiikontrolleja, ei peli saisi huomioitani laisinkaan, mutta näin uuden kontrollimetodin "esittely" pelinä uppooaa mainiosti. Grafiikat vaihtelevat todella rumasta erittäin kauniiseen. Hienoja valaistus- ja savuefektejä löytyy ja hajoavia ympäristöjä. Kenttäsuunnittelu ei mitään kovin kummoista ole mutta toimii silti.
85 pojoa.
Ehkäpä arvostelija on istunut puolen metrin päässä TV-ruudusta? Muuten en ymmärrä miten ohjausta voi sanoa vähänkään epätarkaksi.xevious sanoi:Kyllä repeilin tuolle Tiltin arvostelulle. "kontrollit ovat niin epätarkat ja huonot että ne saavat epäilemään koko wiiremoten toimivuutta fps:ssä" tai jotain moista roskaa sanoivat.
FamaZ sanoi:Ehkäpä arvostelija on istunut puolen metrin päässä TV-ruudusta? Muuten en ymmärrä miten ohjausta voi sanoa vähänkään epätarkaksi.
Ei napsu päät, eikä oma liikkuminenkaan suju kovin hyvin. COD3:ssa homma toimi paremmin. Vaikka ohjaus muuttuisi lisäpelaamisella paskasta hyväksi, on homma muuten niin tylsää ja surkeaa, että ei peli silti innostaisi. Enkä usko, että tämä on alkukankeutta, kun COD3 on tuttu ja tätäkin on hetki tullut pelattua. Minun on vaikea ymmärtää miten tästä voi joku innostua, mutta "agree to disagree" on hyvä periaate.Justin Bailey sanoi:Hehe, on se mielenkiintonen juttu, ei voi mitään, kaikilla on omat kokemuksensa. Veikkaanpa vaan, että Hexilläkään ei taida peli sujua ja head shotit napsua?
Hex sanoi:Ei napsu päät, eikä oma liikkuminenkaan suju kovin hyvin. COD3:ssa homma toimi paremmin. Vaikka ohjaus muuttuisi lisäpelaamisella paskasta hyväksi, on homma muuten niin tylsää ja surkeaa, että ei peli silti innostaisi. Enkä usko, että tämä on alkukankeutta, kun COD3 on tuttu ja tätäkin on hetki tullut pelattua. Minun on vaikea ymmärtää miten tästä voi joku innostua, mutta "agree to disagree" on hyvä periaate.![]()
Justin Bailey sanoi:Koitan laittaa pari puhelimen kameralla kaapattua videota jakoon tässä ennen aamua...
