Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Steel

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tabsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Red Steel

Eternal sanoi:
toivon mukaan perjantaina pystyn heittään faktoja kehiin pelin huonoudesta/hyvyydestä
samaa toivon minäkin, mutta taitaa mennä ens viikkoon vaikka konsoli tuliskin perjantaina, kun osa peleistä tulee eri paikasta
 
Vastaus: Red Steel

vai että red steel ois huono...jumankauta ku on loisto peli, ohjaus ei oo ollenkaan hankala, selkeesti parempi peli kun esim cod3
 
Vastaus: Red Steel

Kumpi peli kannattais oikeesti toivoo joululahjaks Call of Duty 3, joka on sitä vanhaa sotaräiskintää VAI Red Steel, joka taas on aivan uudenlainen peli ? Sanokaa mielipiteenne...
 
Vastaus: Red Steel

Wii_Hii sanoi:
Kumpi peli kannattais oikeesti toivoo joululahjaks Call of Duty 3, joka on sitä vanhaa sotaräiskintää VAI Red Steel, joka taas on aivan uudenlainen peli ? Sanokaa mielipiteenne...

kuten yllä totesin niin red steel ehdottomasti, jo moninpelin takia, muutoinkin parempaa räiskintää
 
Vastaus: Red Steel

Hei te joilla on tää peli, onko Red Steel oikeesti niin kauhee mitä noi arvostelut antaa ymmärtää?
 
Vastaus: Red Steel

FindRb sanoi:
Hei te joilla on tää peli, onko Red Steel oikeesti niin kauhee mitä noi arvostelut antaa ymmärtää?

ja tähänkin kirjotin jo, eli ei todellakaan, itse antaisin hiukan vajaan ysin arvosanaksi
 
Vastaus: Red Steel

Jep, aivan loistava peli, puolen tunnin pelailun jälkeen oli vielä vähän epävarmat tunnelmat, mutta nyt on 3:30 lasissa ja on kyllä erittäin mainio ja tunnelmallinen peli.

Mutta mutta, älkää meitä(kään) uskoko, kokeilkaa itse rauhassa ja hyvällä ajalla, todennäköisesti yllätytte positiivisesti pienistä epätasaisuuksista huolimatta (grafiikka, ruudunpäivitys, jne.). Vahva suositus.
 
Vastaus: Red Steel

Iteki tänään erehdyin pelin paikallisesta nappaan kainaloon ja kotona hoksasin että eihän se niin kova erehdys ollutkaan. Aivan liikaa tätä peliä on haukuttu mutta voi toisaalta olla hyväkin niin eipähän ainakaan odottanut mitään HL2 tappajaa tästä pelistä. Mutta loistavalta peliltä vaikuttaa, ohjaus toimi mainiosti vaikkakin vähän hitaampi kääntyä kuin esim COD3:sessa mutta vastapainoksi taas jonkin verran helpompi tähdätä. Mukavan näköiset hajoavat ympäristöt ja tunnelmalliset musiikit. Miekkailukin toimii mielestäni loistavasti vaikkakin tosihan se on että oishan se kiva vaikka ampua se hyyppäri välistä indy tyyliin ennen taistelua. ;) Kyllä tämä mielestäni on kokeilemisen arvoinen räiskintä ja itse antaisin pelille tällä vähällä pelaamisella jonkun 80 pintaan olevat pisteet, 85 ehkä jopa. Saas nähdä kuhan läpi asti tulee pelattua. :)
 
Vastaus: Red Steel

Red Steel lähenee loppuaan. Mun näkökulmasta ainoot merkittävät ongelmat pelissä on harmillisen epätasainen ruudunpäivitys ja ei-skipattavat tehtävien introt sekä välianimaatiot (jotka ei nyt onneks kovin pitkiä ole). Parhaina hetkinä fiilis on todella loistava, Wiimotella tähtäily tuo erittäin mukavaa immersion tunnetta ihan perustähtäilyynkin, varsinkin kun oppii napsimaan head shotteja pienestä liikkeestä. Aseen ja miekan käytössä on molemmissa melko haastava oppimiskäyrä, mikä on ainakin mun kirjoissa hyvä juttu, sillä loppupeleissä molemmat toimii hyvin ja tekeminen tuntuu tekemiseltä. Huonoimpina hetkinä kiire saada peli ulos julkaisuun näkyy selvästi ja vaikuttaa heikentävästi pelattavuuteen (ruudunpäivitys).

Kokonaisuudessaan ehdottomasti suositeltava ja todella viihdyttävä paketti, saman tiimin seuraavaa projektia odotellen.

:)
 
Vastaus: Red Steel

Osan välianimaatioista ja introista voi skipata painamalla - nappia.
Ohjaustapa vaati kyllä jonkun verran totuttelua mutta on varmasti hankkimisen arvoinen. Saas nähdä saisiko viikonloppuna läpi niin pääsisi taas koluamaan pelihyllyjä markettiin :D
 
Vastaus: Red Steel

Vähän ihmetyttää kun tätä peliä monilla foorumeilla kehutaan ja arvostelut haukkuu...
 
Vastaus: Red Steel

Itse olen pelannut vasta muutaman kentän, aluksi aika menee suurin osin ohjauksen totutteluun (tottunut hiukka erilaiseen BF2:MC:ssä), mutta pelinä tuo tuntuis ihan hyvältä. Ainakin hauska se on jos ei muuta.
 
Vastaus: Red Steel

FindRb sanoi:
Vähän ihmetyttää kun tätä peliä monilla foorumeilla kehutaan ja arvostelut haukkuu...
Eihän se mikään maailmoja mullistava teos ole mutta varsin hyvää viihdettä. Ei tuota arvostelujen takia kannata jättää marketin hyllyyn.
 
Vastaus: Red Steel

noose01 sanoi:
Osan välianimaatioista ja introista voi skipata painamalla - nappia.

Mitkä niistä ja mitä nappia? Kuvittelin, että olin käynyt jo kaikki mahdolliset napit läpi. Jos ne voi jollain napilla skipata, niin eri kenttien uudelleenpeluuarvo nousee ainakin mun silmissä melkoisesti.

Peli tuli läpäistyä tuossa pari päivää sitten, suosittelen.
 
Vastaus: Red Steel

Justin Bailey sanoi:
Mitkä niistä ja mitä nappia? Kuvittelin, että olin käynyt jo kaikki mahdolliset napit läpi. Jos ne voi jollain napilla skipata, niin eri kenttien uudelleenpeluuarvo nousee ainakin mun silmissä melkoisesti.

Peli tuli läpäistyä tuossa pari päivää sitten, suosittelen.
Nytkun taas pelailin tuota niin huomasin ettei niitä ensimmäisellä kerralla voi skipata mutta jos heittää henkensä ja niin uudemmalla kerralla osan voi skipata tolla - napilla. Tiedä sitten toimiiko myös jos pelaa kenttiä uudempaa kertaa.
 
Vastaus: Red Steel

noose01 sanoi:
Eihän se mikään maailmoja mullistava teos ole mutta varsin hyvää viihdettä. Ei tuota arvostelujen takia kannata jättää marketin hyllyyn.
Eikä jäänytkään :D Tänään tuli Prismasta mukaan, tosin joululahjaksi. Että tässä nyt pitää reilu viikko odottaa, mutta en oo niin innostunu tästä pelistä jotta tulis jotenki tuskainen viikko.
 
Vastaus: Red Steel

Kuinkas pitkä tämä peli yleensä on... onko enemmän kun yhen viikonlopun peli ? Kauan teillä on suunnilleen menny jotka olette tämän pelin jo läpi pelannut... ? minulle tämä peli tulee vasta 24. päivä joten vielä on noin viikko odottelua...ja silloin alkaa 24/7 pelailu :D
 
Vastaus: Red Steel

Pieni kysymys täältä päin myös, monenko pelaajan moninpeli Red Steelissä on? :)
 
Ylös Bottom