Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Redfall

Redfall kyllä käänsi pään, kun näin siitä ensi kerran maistiaisia joskus viime vuoden lopulla. Ja äskeisen trailerin myötä vielä lisää boostia. Pakko kait antaa Pleikkarille hieman kesälomaa ja hankkia joksikin aikaa Game Passia tämän myötä toukokuussa. Kauhu + toiminta on vain niin eittämättömän kova kombo.
 
Redfall oli kehiteillä myös Playstation 5:lle ennenkuin Microsoft osti puljun:


Previkoita kuin katsoi niin perus hyvä 7,5-8 peli tulossa ja kelpaa mainiosti L4D ystävillä. Suurena erona Vampyyrien ketteryys joka on suoraan kuin elokuvista.
 
Previkoita kuin katsoi niin perus hyvä 7,5-8 peli tulossa ja kelpaa mainiosti L4D ystävillä.

Previewstä toiseen on nimenomaan sooloilua kehuttu ja soolona tuota on pelailtu previewssa, joten sinänsä myös muutkin kuin L4D:n ystävät voivat tästä olla kiinnostuneita :)

Itse nimenomaan olen kiinnostunut tästä soolona ja onkin ollut hyvä uutinen, että sooloilusta on tullut positiivista ennakkotunnelmaa.
 
Previewstä toiseen on nimenomaan sooloilua kehuttu ja soolona tuota on pelailtu previewssa, joten sinänsä myös muutkin kuin L4D:n ystävät voivat tästä olla kiinnostuneita :)

Itse nimenomaan olen kiinnostunut tästä soolona ja onkin ollut hyvä uutinen, että sooloilusta on tullut positiivista ennakkotunnelmaa.
Äärimmäisen positiivinen uutinen oli se, että soolona pelataan yksin, eikä tekoälykavereiden kanssa. Tämä vaikuttaa ihan täysiveriseltä (pun intended) Arkanen yksinpeliltä, mutta sitä voi myös pelata cooppina. Huippuhomma.

Se on myös aika hienoa että pelaajien huolia on kuunneltu. Jossain vuosi sitten näytetyssä materiaalissa siellä näkyi vielä pelin sisäinen kauppapaikka mistä ostella krääsää. Tämä on nyt heitetty romukoppaan ja kaikki tavarat on ansaittavissa peliä pelaamalla. Lisäksi pyrkivät poistamaan verkkoyhteysvaatimuksen yksin pelatessa, kuten @HideoMiyamoto tuossa jo aikaisemmin mainitsikin.
PC Gamerillä on hyvin erilainen näkemys pelistä. Tyhjä, ontto maailma joka ei tarjoa mitään yksinpelaajalle eikä coop pelaajille.

Tämä on jännä. Muut kehuvat periaatteessa samoja juttuja kuin mistä PC Gamer valittaa. Onneksi ei enää kauaa niin pääsee itse testaamaan.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom