Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

RegionX ja Action Replay - ongelmat ja kysymykset (VANHA)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TPK
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
No, ratkesihan se ongelma kun tarpeeksi kauan hakkasi päätä seinään.

Ongelma poistui kun vaihtoi "Parental Controllista" USA 8:n tilalle Finnish Off.

Vielä Macrovision haittaa, ei siihen olisi mitään yksinkertaista ratkaisua.

REGION-X/muistikortti ongelmia?

Oonko nyt ymmärtänyt oikein, kun olen lukenut näitä kirjoituksia, että mikäli ostan Region-X:n nii samalla pitäisi ostaa uusi tyhjä muistikortti, jos en halua menettää tallennuksiani? Minulla V5 kone.. Vai onko muistikortin kanssa ilmennyt ongelmia vain vanhemmilla versioilla..

Kiitos avusta etukäteen :)

Re: DVD Region X Free

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
http://www.sonyweb.com/news/0302/071.html
Datel, the company behind the Action Replay peripheral, have announced that they've giving away free copies of DVD Region X in issue 18 PSi-2 Magazine. The disc, which normally retails for £19.99, allows consumers to watch DVD movies from any region and gets rid of the green screen effect that usually appears when watching a DVD movie with SCART or RGB on PlayStation 2.

Issue 18 of PSi-2 Magazine currently on shelves across Europe. PSi-2 Magazine is published by Thin Ice Media.

Eli uusimman PSi-2 lehden mukana tulisi DVD Region X kaupan päälle. En vain muista ko. lehteä Suomen lehtihyllyissä nähneeni :(. Kuva kannesta löytyy em. linkin kautta.

Taitaa olla Jenkkilehti....vai?

Action Replay V2

Aika paljon näyttäs olevan ongelmia ReginX:n kanssa. Mites toi Action Replay 2? Onko samat ongelmat vai voiko ton ostaa ilman pelkoa tyhjentyvästä muistikortista/Pelitietojen menetyksestä??

Re: Action Replay V2

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mcduck
Aika paljon näyttäs olevan ongelmia ReginX:n kanssa. Mites toi Action Replay 2? Onko samat ongelmat vai voiko ton ostaa ilman pelkoa tyhjentyvästä muistikortista/Pelitietojen menetyksestä??

Mä tilasin just play.comista Action Replay 2 V2:n, just ton takia, että ei menettäisi muistikortin tietoa.. Ei oo vielä tullut perille, joten varmaa tietoa ei ole, mutta mun käsittääkseni AR ei käytä muistikorttia, joten ongelmia ei pitäsii olla kuten RegionX:n kanssa
:)

joo. löysin sitten ton AR2V2:n tunnelin anttilasta.. hyvin toimii, suosittelen kaikille.. MGS2 ja FA-MAS!!! ja toi tiedostojen pakkaus on myös aika kätevä, ei tartte vielä vuosiin uutta muistikorttia..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mcduck
joo. löysin sitten ton AR2V2:n tunnelin anttilasta.. hyvin toimii, suosittelen kaikille.. MGS2 ja FA-MAS!!! ja toi tiedostojen pakkaus on myös aika kätevä, ei tartte vielä vuosiin uutta muistikorttia..

No hyvä kun toimii :) Mä odottelen edelleen postin tuovan mun AR2V2:n perille...

AR2V2

Noniin, tulihan se ar2v2 sitten minullekkin eilen, ja en voi muuta sano kun, että huippu ostos oli :) Suosittelen kyllä kaikille, varmasti parempi ostos kuin Region-X, ei tuile mitään muistikorttiongelmia.. ;)

tilasin konsolinet.fi nettikaupast mgs2 cheat levyn ja se tulee mulle pian....
Jote aattelin kysyy että minkälaisii koodei tolla levyl oikein o?
Onko joitain iha herjiakin koodei?
:confused:

Region X nyt?

Tarkoitus olisi ostaa tuo Region-X, jotta voisi katsella DVD-leffoja RGB-kaapelin kautta. Mikä sen tilanne on tällä hetkellä?

Eli, vieläkö se tuhoaa PS2 muisteja ja sinne säilöttyjä tietoja vai onko kehitystä tapahtunut?

Entäs, mikä on yhteensopivuus ps2 versio 5 laitteiden kanssa?

Ruato

Re: Region X nyt?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ruato
Tarkoitus olisi ostaa tuo Region-X, jotta voisi katsella DVD-leffoja RGB-kaapelin kautta. Mikä sen tilanne on tällä hetkellä?

Eli, vieläkö se tuhoaa PS2 muisteja ja sinne säilöttyjä tietoja vai onko kehitystä tapahtunut?

Entäs, mikä on yhteensopivuus ps2 versio 5 laitteiden kanssa?

Ruato

Itsekkin tarvitsisin tuohon tietoa. Tietääkö kukaan?

No minulta tuhosi viikonloppuna Final Fantasy X:n savetuksen. Ajurit on 2.1 ja Region X:ssa tähän asti ollut 1.3:n koodirimpsu ja hyvin on toiminut, mutta pakko oli päästä rassaamaan jotenka kokeilin koiruuksissaan syöttää 2.1:n x-keyn. Ladatessa savetusta ilmoittaa että "data corrupted". Region X:n savetiedosto on kans hajalla, ikonin kohdalla on vaan sininen neliö ja kuvauksessa lukee "corrupted data". Eikä voi deletoida. Eipä tuossa mennyt kuin 25h pöntöstä alas.

Kantsii ostaa vaan AR2:nen ;) Mulla ei oo ollu mitään ongelmia sen kanssa, ja play.com:ista saa tilattua sen kotiin samaan hintaan kuin suomesta saa Region-X:n..

RBG-piuha

Eli, olen ostamassa joko Action Replayta tai DVD Region X:ää leffojen katseluun. Koska olen kuvanarkkari, vaadin saada käyttää RGB-kaapeliani. DVD Region X poistaa käsittääkseni virheyden kuvasta, mutta ajaako Action Replay saman asian?

Myös, mitä Action Replaysta saa Suomessa pulittaa?

Re: RBG-piuha

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan soralapio
Eli, olen ostamassa joko Action Replayta tai DVD Region X:ää leffojen katseluun. Koska olen kuvanarkkari, vaadin saada käyttää RGB-kaapeliani. DVD Region X poistaa käsittääkseni virheyden kuvasta, mutta ajaako Action Replay saman asian?
AR2 V2:ssa on mukana DVD Region X:n ominaisuudet eli ajaa saman asian.

Myös, mitä Action Replaysta saa Suomessa pulittaa?
52 (Konsolinet), 58,70 (NetAnttila).

Kannattaa ottaa AR2v2, eipähän tarvitse pelätä noita Region X:n ongelmia. AR2:ssa on oma dongle, se ei siis käytä tavallista muistikorttia kuten Region X.

Meillä 50 ( Hevnet )

Onko jollain ollut ongelmia GTA3:sen koodien toimivuudessa? Itselläni ei toimi ei siis sitten niin millään. Aiemmin omistin AR2:sen. Siinä ei toiminut ja myöhemmin sekin lakkasi toimimasta. Nyt tilalle tuli v2. Kaikkien muiden pelien koodit toimivat paitsi GTA3:sen. Siellä oli koodit ihan valmiina mutta ei. Neuvoja?

jep, sama juttu. samoin Red Factionin koodit ei tunnu tekevän mitään. Pitää varmaan käydä tuolla nettisivuilla katsomassa josko tuohon pakettiin olis jotenkin tullut väärät koodit tai jotain..

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom