Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rekkasimulaattorit

Jos ei ole padiohjainta tai rattia niin hiirellä on myös ihan mukava ajaa rekkaa. Näppäimistöllä ajaminen oli ainakin itselle stressavaa.

Padi melkeinpä on parempi kuin ratti, kun pystyy kätevästi kääntämään päätä ajon aikana ja ajaminen on aika rentoa. Ratilla on toki fiilistä eniten.

Ratilla ajaessa voi käyttää vaikka VR laseja tai niitä sellasia päänliikkeen tunnistus hässäköitä. Toki hintaa tulee mutta jos haluaa päätä kääntää ratilla niin onnistuu kyllä.
 
Mites tuo Truck Driver konsoleilla, onko hintansa (40e) arvoinen vai kannattaako odotella että tuosta laskisi? ETS2:een verrattuna taitaa olla aika köyhä sisällöltään?
 
Mites tuo Truck Driver konsoleilla, onko hintansa (40e) arvoinen vai kannattaako odotella että tuosta laskisi? ETS2:een verrattuna taitaa olla aika köyhä sisällöltään?
Ihan mihin vain verrattuna. Yksinkertaisesti älä osta. Aivan kamalaa kuraa.
Jos isot autot kiinnostaa, niin bus Simulator.
 
Ihan mihin vain verrattuna. Yksinkertaisesti älä osta. Aivan kamalaa kuraa.
Jos isot autot kiinnostaa, niin bus Simulator.

Kiitoksia tästä, näin vähän arvelinkin kateltuani muutamia gameplay-videoita. Bus simulator olikin tosiaan toinen vaihtoehto, joten taidan kääntyä sen puoleen.
 
Osaakos joku auttaa.
Olen käyttänyt Xbox onen ohjainta ETS2:n kanssa täysin ilman ongelmia.
Ohjain on aina pelissä näkynyt nimellä Xbox One controller. Tateilla hiiri valikoissa myös.

Olen viimeksi pelannut vissiin tuossa noin viikko sitten ja kaikki oli ok. Mutta nyt ei enää..

Peli ilmoitti ekalla kerralla, että Xbox One Controller puuttuu ja sen jälkeen on tunnistanut vain näppis. Eli peli ei tunnista enää ollenkaan ohjainta.
Olen parittanut uusiksi jne, mutta ei auta. Kaikissa muissa peleissä toimii entiseen malliin. Vain tässä ongelmia (ja Ats tietysti)


Edit: Ei menny ku 2h koittaessa kaikkea mahdollista. Syy löytyi. Steamin tv tilassa ohjainasetuksissa on kohta: Opaspainike tuo steamin eteen

Jostain syystä olen tän viikon aikana onnistunut ruksimaan tuon pois. En ymmärrä koska ja miksi, mutta sen myötä lähti toimimaan taas..
 
Viimeksi muokattu:
Tänä vuonna on isoja juttuja tulossa, paranneltua grafiikkaa ja ääniä sekä uusia laajennuksia.

 
Viimeksi muokattu:
Onko kellään mitään hajua miten ääni modeja konvertoidaan 1.37:lle sopivaksi. Lähinnä yllä hetkellä ATS, mutta sama se on edessä ETS:ssä.
Ei toimi mikään äänimodi, eli ei ole suominavia edes enää. Tai miten voin tehdä itse oman navin 1.37 yhteensopivaksi?
 
Jos tuo on pelikuvaa niin näyttää ihan pätevältä.
Uskoisin että on. Pidemmän aikaa tätä projektia seuraillut ja alusta asti näyttänyt hyvältä ja oikeasti intohimolla tehdyltä.
Toivottavasti tulee edes vähän death road meininkiä. ETS:ään ei oikein tahdo löytyä kunnon kuolemanteitä, tai muutakaan oikeasti haastavaa.
 
@Omenanraato ootkos seurannu miten kauan kestää uus versio tulla kun teaseri julkistetaan, meinasin pro modsin asentaa mutta taida odotella tuota uutta versiota niin ei tarvi taas alkaa säheltää.
 
Seuraava ATS lisäri on Colorado

 
Viimeksi muokattu:
@Omenanraato ootkos seurannu miten kauan kestää uus versio tulla kun teaseri julkistetaan, meinasin pro modsin asentaa mutta taida odotella tuota uutta versiota niin ei tarvi taas alkaa säheltää.
Sen verran uutta ja täysin epävirallista tietoa, mutta asioista hyvin perillä oleva youtubettaja puheli, että promods on lykätty myöhempään ajankohtaan. Koska ETS2 saa tuon 1.37 päivityksen joka muuttaa koko äänimoottorin pelistä. Kyseinen päivitys on ATS puolella avoimessa betassa ja sen jälkeen julkaistaan, sit tulee ETS2 puolelle samat. Nyt siis odottavat promodsin kanssa sitä päivitystä, koska muutoin joutuu taas päivittää kaikki äänet maailmasta.

Eli, tulee kestämään 1-3kk.
 
Ylös Bottom