Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rekkasimulaattorit

Nyt alkaa olee mappilisureita. Pelin kaikki dlc:t pohjalla ja sit jokainen ranskalainen viiva on yksi erillinen mappimodi :D
- Promods:lla eurooppa
- Uudelleen rakennettu Puola
- Puolan sisällä Lublinin kaupunki
- Uusittu Pariisi
- Ruotsin edustan saaret
- Italiaan muutama kaupunki lisää
- Romania
- Turkki,
- Libanon, Syyria, Jordania, Israel
- Azerbaidžan, Armenia
- Rusmap Venäjälle
- Etelä Venäjä
- uusittu Pietari
- Pietarin yläpuolelle uusia kaupunkeja
- Siperia
- Kazakstan
- Kazakstaniin yksi lisuri
- Australia

21,60% tullu ajettua kaikista teistä :D

Edit: eikä ihme, että pelin lataus päävalikosta peliin kestää 12min, sillä mulla on pelissä 334kpl erillisiä modeja, yhteiskoko 69gigaa. :D
 
Viimeksi muokattu:
Maanantaina alkoi event jossa tarkoitus vaan on ajaa niin paljon kuin jaksaa ja kerkeää ja kerätä yhteisö kokoon. Tähän asti on saavutettu 240 miljoonaa kilometriä ja joka 20 miljoonan välein twitterissä jaetaan peliavaimia ETS2 että ATS peleihin. Myöskin yli 50k yhtäaikaista pelaajaa ETS 2 on rikottu 12h sitten joten pelin suosio on nyt huipussaan.

 
ETS 2 peliä koskien olisi sellainen kysymys, että voiko peli loppua missään vaiheessa? Että voiko sun firman mennä konkurssiin siinä ja pitää aloittaa alusta? Mulla nyt heikko tilanne kun 600 tuhatta laina, yli puolet maksamatta ja tili 21000 miinuksella. Yksi kuski otti lopputilin kun en voinut ostaa sille omaa perävaunua... Vai voiko tässä vaan ''huoletta'' kierrellä maailmaa vaikka miinukset paukkuu?
 
Ilmeisesti ei voi mennä konkkaan, tai ainakin antaa olla tolkuttomat määrät miinuksella, mut eipä sillon kauheasti kehittymään pääse.
 
Omenanraato, kun oot ilmeisen paljon pelannut tätä niin paljonko on pelitunteja takana? Olisko sulla antaa jotain neuvoja näin aloittelijalle? Kauanko menee aikaa että saa hankittua useamman rekan ja pääsisi isompiin rahoihin käsiksi?
 
Omenanraato, kun oot ilmeisen paljon pelannut tätä niin paljonko on pelitunteja takana? Olisko sulla antaa jotain neuvoja näin aloittelijalle? Kauanko menee aikaa että saa hankittua useamman rekan ja pääsisi isompiin rahoihin käsiksi?
Joku 300h takana tässä 6kk aikana.

Ei siinä kauhean kauaa mennyt kun alkoi olemaan suhteellisen helppoa elämä. Ehkä levelillä 10-15 ei ollut enää oikein murheita, kun työmiehet tienasi jo lainojen lyhennykset.
Samalla siinä myös keikkojen summat kasvaa, kun saat leveliä ylös. Niistähän tulee niitä taitobonuksia kun nostat niitä ajoissa perillä jne taitoja. Ne on isoin osa keikan palkkiota kun saat ne ylös. Parhaimmillaan voi joku 10 tonnin keikka tuoda yhteensä 80-100 tonnia niiden bonusten vuoksi.

Nyt mulla on vajaa 40 tallia, noin 40 rekkaa ja muutamassa päivässä tulee milli tilille.

Kunhan aina pidät autot, etkä myy niitä. Aina kuskit sinne ja itse pidän kuskeilla pitkää matkaa valintana. Toki kestää kauan, mutta rahaa tuovat 150-300 tonnia kerrallaan.
 
Arvasin, että sulla satoja tunteja takana. Mulla nyt taso 11, tunteja 23, yksi talli ja yksi kuski palkattu+yksi auto. Ajoina olen ottanut n. kymppitonnin keikkoja mitä parhaimmillaan tarjolla. Täytyy kai vaan tehdä mahdollisimman rahakkaita tilauksia ja ajaa vaan.
 
Kannattaa ne keikat myös järjestää €/km järjestykseen ja ajella niitä mistä saa parhaiten massia matkan pituuteen suhteutettuna. Aina se pisin ei ole se paras, vaikka kerralla voi antaakin enemmän.
 
Kannattaa ne keikat myös järjestää €/km järjestykseen ja ajella niitä mistä saa parhaiten massia matkan pituuteen suhteutettuna. Aina se pisin ei ole se paras, vaikka kerralla voi antaakin enemmän.
Joo totta, tämä on käytännössä ainut millä itse näitä ajelin.
Hyvä vinkki on myös ajella esim Helsinki-Saksa(Tanska), tai Tallinna/Saksa(Tanska) jne reittejä pikakeikkoina, jolloin työnantaja kattaa kaikki matkakulut ja pääset nopeasti perille.

Vedin jossain välissä Tallinnasta kuormaa tanskaan siten, että ensin Helsinkiin laivalla, sieltä saksaan ja vielä paatilla tanskaan. Todella nopeasti sai satoja tonneja.

Islanti on myös rahakasta keikkaa.
 
Olipas siinä hommaa. Tein nimittäin oman navigaattorin nu ärsyttää se suomi navin ”erkanemiskaista”, joka mulle on liittymä ja ”kiertoliittymä”, joka on mulle liikenneympyrä.
Toisaalta onhan toi oma ääni ihan kamalan kuuloista. :D

Mut siis ei siinä mitään, että nuo äänitti. Mutta halusin sen tukemaan tulevaa 1.37 päivitystä ja siinä menikin koko päivä.
Joutui opettelemaan sen uuden fmod softan käytön, jotta sai ne .banks tiedostot luotua jne.

Mutta nyt on ATS:ssä, että ETS2:ssa täysin itse tehty navi ja tukee tulevaa pätsiäkin ja nyt jo ATS:n 1.37 betaa. Hieno fiilis saada jotain itse aikaan.
 
Olipas siinä hommaa. Tein nimittäin oman navigaattorin nu ärsyttää se suomi navin ”erkanemiskaista”, joka mulle on liittymä ja ”kiertoliittymä”, joka on mulle liikenneympyrä.
Toisaalta onhan toi oma ääni ihan kamalan kuuloista. :D

Mut siis ei siinä mitään, että nuo äänitti. Mutta halusin sen tukemaan tulevaa 1.37 päivitystä ja siinä menikin koko päivä.
Joutui opettelemaan sen uuden fmod softan käytön, jotta sai ne .banks tiedostot luotua jne.

Mutta nyt on ATS:ssä, että ETS2:ssa täysin itse tehty navi ja tukee tulevaa pätsiäkin ja nyt jo ATS:n 1.37 betaa. Hieno fiilis saada jotain itse aikaan.
Itse käytän sitä pelin sisäistä nais ääntä lontooksi :)

Oon samaa mieltä sen pitäis olla "poistu liittymästä" eikä mikään v.tun erkanemiskaista :D
 
Itse käytän sitä pelin sisäistä nais ääntä lontooksi :)

Oon samaa mieltä sen pitäis olla "poistu liittymästä" eikä mikään v.tun erkanemiskaista :D
Mä en kykene niitä naisääniä kuuntelee. Siksi oon käyttänyt TomTom paketin Matti ääntä joka on kyllä muutoin oikeinkin hyvä, mutta muutamat sanavalinnat ärsyttää. Ja siitä puuttuu esim ”aloitetaan reitti” ja ”uudelleen lasketaan reittiä” tyyppiset kommentit.

Oli vaan jotenkin kiva alkaa säätämään ja opettelemaan tuota hommaa. Tiedä vaikka joskus opettelis jotain skinejäkin tms.
 
Tässä ois tätä kamalan kuuloista gps:ää. :D
Täytyy melkein tol uudel mikil vetää koko modi täysin uusiksi alusta asti...
 
Ylös Bottom