Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rekkasimulaattorit

Kiitos.
Olen kyllä itse samaa mieltä, että ATS ei vain iske. Se on jotenkin ihan samaa kokoajan. Jopa autot on samasta puusta veistettyjä.

Meksikon mapit on vähän parempia, mutta ne taas on aivan tolkuttoman bugisia.
 
ProModsin tekemä Kanada kyllä kiinnostaa, siellä voisi olla hauska ajaa. Saa nähdä koska se valmistuu ja kuinka laaja se julkaisussa on.
 
Tulipa pistettyä vaihteeksi ATS kuntoon. Montaa tuntia en sitä ole jaksanut pelata, nutta oishan tossa noilla karttamodeilla ajettavaa ihan hitosti:


Tässä vähän Local Radion testausta. Ei vaan oikein tuntunu jenkeistä kaikki kanavat toimia. Euroopassa toiminu tosi hyvin ETS:n kanssa:
 
Oon nyt yrittänyt ATS:ää pelailla, kun saa vähän yliannostuksen jo mudrunnerista jne.

Mut kyl tänäänki taas oli fiilis et mikä järki tässä on?
431 mailia kohteeseen. Ensin meni maili isolle tielle. Sit menin 410 mailia samaa moottoritietä 75mph mittarissa cruise päällä. Lopussa käännyin pienemmälle tielle, joka sekin oli suoraa pätkää ja siitä 20mailin jälkeen käännyin kohteeseen.

Kaiken lisäksi lähtö ja päätepisteet on olleet lähes joka kerta toistensa kopioita. Joo toki tähän vaikuttaa karttamodit, mutta ei ETS:ssä ole tuollaista copy-pastea.

Ja tuon 400 mailin aikana ei näkynyt motarille asti kaupunkeja tms. Pelkkää tasaista maata kaikkialla.

Ei tossa vaan ole enää mitään pelillistä fiilistä, eikä herätä mitään tuntemuksia. Tosin..samasta syystä vältän ETS:ssä saksaa ja ranskaa.
 
Siis ymmärsinkö oikein, että käytit yli 5 tuntia reaaliaikaa tuohon siirtymään?
Ei toki. :D Sit ois loppunut jo ajelut.

ETS2 on 1:19 mittakaavassa. En tiedä mitä tuo ATS on, mutta voisin kuvitella samansuuntaista.
Ehkä 30-40min meni.

Edit: on mulla ETS:ssä pari 1:1 karttaa, mutta ne on ehkä 100x100km kokoluokkaa. Niissä joutuu ajaa liikaa samoja teitä kokoajan.
 
Ei toki. :D Sit ois loppunut jo ajelut.

ETS2 on 1:19 mittakaavassa. En tiedä mitä tuo ATS on, mutta voisin kuvitella samansuuntaista.
Ehkä 30-40min meni.

Edit: on mulla ETS:ssä pari 1:1 karttaa, mutta ne on ehkä 100x100km kokoluokkaa. Niissä joutuu ajaa liikaa samoja teitä kokoajan.

ATS on samalla mittakaavalla, aluksi ei ollut mutta siihen tehtiin isompi remppa jossa muutettiin.
 
Tänään tuli tehtyä ensimmäinen rekkaskini itse peliin. Vielä ei ole kuin vasta firman logo ja kuskin nimi Scanian kyljessä. Sen verran helppoa puuhaa, että pitää koiraa väsätä joku perus skini firman rekalle ja trailerille.
Tein itekki ihan nopean testin. Kamalan näköinen kun parissa minuutissa editoin valmista skiniä, mutta ainakin tiedän nyt miten ne tehdään.
40AC0D08-9E97-4B63-8B4C-2ECE7CF747FE.jpeg
 
Tein oman navigaattorini täysin uusiksi paremmalla mikillä. Edelleen muutama asia ärsyttää, mutta mennään nyt tällä toistaiseksi. On meinaan aivan uskomattoman vaikea yrittää pitää äänenvoimakkuus, äänenpainot, sanojen painotukset jne samanlaisena.

Jokatapauksessa suuren häpeän myötä toin nämä julkiseen jakoon:
ETS2 versio:
ATS versio:
 
Tein oman navigaattorini täysin uusiksi paremmalla mikillä. Edelleen muutama asia ärsyttää, mutta mennään nyt tällä toistaiseksi. On meinaan aivan uskomattoman vaikea yrittää pitää äänenvoimakkuus, äänenpainot, sanojen painotukset jne samanlaisena.

Jokatapauksessa suuren häpeän myötä toin nämä julkiseen jakoon:
ETS2 versio:
ATS versio:
Käyttöön ei varmaan tuu,kun en ääninavia käytä. Mutta pointsit siitä että teit,eikä jääny kiukutteluun niin kun muilla on tainnu. :D
 
Tein oman navigaattorini täysin uusiksi paremmalla mikillä. Edelleen muutama asia ärsyttää, mutta mennään nyt tällä toistaiseksi. On meinaan aivan uskomattoman vaikea yrittää pitää äänenvoimakkuus, äänenpainot, sanojen painotukset jne samanlaisena.

Jokatapauksessa suuren häpeän myötä toin nämä julkiseen jakoon:
ETS2 versio:
ATS versio:

Pistin ladaten, testiin laitan kunhan ProMods päivittyy.
 
Ylös Bottom