Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rekkasimulaattorit

Pro mods 2.45 ulkona ja toimii vain 1.36 kanssa, julkaisevat uuden version kunhan 1.37 ilmestyy.

Tuli nyt asennettua ja prosentit putos 35->15 :D Asensin myös sen Middle-East addonin joten nyt on lääniä ja paljon. Jos käyttää Google maps modia niin jos otta tuon Middle-East lisäosan niin sitten pitää ladata Google maps Middle-East lisäosa jotta kartta toimii oikein, tämän kanssa piti vähän taistella. Eipä siinä niin paljon ajettavaa näyttänyt olevan etteikö ilmankin voisi elää helposti, mutta kai siellä joskus vois käydä pyörähtää.
 
Viimeksi muokattu:
Onkos muut jo asentaneet Promods 2.45:n? Olen yrittänyt sekä Roextendedin(plus road connectionit), että pelkän promodsin kanssa ja aina sama ongelma. Peli kaatuu kun menee Belgradin ympäristöön. Antaa herjan:
00:41:00.584 : <ERROR> Failed to find parent item 0x307BA754B7C00000 for payload data from '/map/europe/sec+0010+0009.data'.
00:41:00.584 : <ERROR> management\sector_manager.cpp(586): ?load@map_sector_u@prism@@QEAA_NAEBVstring@2@W4sector_file_type_t@2@@Z: Inconsistent sector data!
 
Omenaraadon hyvästä ETS2 modivideosta tuli poimittua kamera- sekä käyttöliittymämodi. Tuo uusi ulkokamerat varsinkin on ihan näppärä fiilistelyyn ajon aikana.

Itsellä on nykyisin käytännössä vain tuollaisia peruspeliä parantavia modeja, ei viitsi liikaa sotkea tallennusta. Kaikki kartta, rekka ja skinit puuttuvat.

Täytyy kuitenkin palata Pro Modsin pariin pitkästä aikaa, kunhan Road to Black Sea DLC menee tarjoukseen. Se vielä puuttuu kokoelmasta.

Onko tuo Pro Modsin Middle-East modi hyvä? Siitä ei ole aikasempaan kokemusta.

Edit. Ja tänään tuli pitkästä aikaa ajettua ratin kanssa rekkaa, yleensä ajelen padin kanssa. Onhan se hauskaa puuhaa ratilla ajaa, mutta vähän oli peruuttelu hakusessa verrattuna padiin. Tosin en ole muutenkaan mikään "pro-kuski" ja helposti joutuu ylimääräisiä vekslamaan ruutuun ajaessa.
 
Omenaraadon hyvästä ETS2 modivideosta tuli poimittua kamera- sekä käyttöliittymämodi. Tuo uusi ulkokamerat varsinkin on ihan näppärä fiilistelyyn ajon aikana.

Itsellä on nykyisin käytännössä vain tuollaisia peruspeliä parantavia modeja, ei viitsi liikaa sotkea tallennusta. Kaikki kartta, rekka ja skinit puuttuvat.

Täytyy kuitenkin palata Pro Modsin pariin pitkästä aikaa, kunhan Road to Black Sea DLC menee tarjoukseen. Se vielä puuttuu kokoelmasta.

Onko tuo Pro Modsin Middle-East modi hyvä? Siitä ei ole aikasempaan kokemusta.
Joo se ulkokamera on kyllä mukava katella maisemia.
Kyllä se promods tekee jo paljon, samoin kuin ne jazzycatin liikennemodit ja promodsiin schumin company addon. Mut niiden lisäksi en oikein suosittele kyllä pistämään kauheasti muita kuin just noita parantavia modeja.
Ja jos esim ajaa Scanian R sarjalla, hommaa siihen modin, eikä muita.
Sit ku haluaa vaihtaa ni myy pois. Työmiehille vakioautoja ilman customointeja.

Ite ku haluan työläisille siirtää ne omat autot ni mulla on joka autolle modi, niille osat, skinit jne. Sit ku on esim Volvo modi, niin vaikka latais jonkun vanhan Volvon, se voi olla ristiriidassa sen toisen kanssa jne. Sit alkaa peli kaatuilee.

Laitetaas tännekin tuo mainittu video:
 
Otin kaikki nuo No Barriers, Real Signs jne. Itseäni ei niin häirinnyt isot X-merkit tien päällä, mutta onhan se kivempi toki ilman niitä ajella + näkee liikenteen paremmin.

Miten tullikopista tietää mihin pysähtyä, kun yleensä siellä on kaksi väylää merkattu ja loput ei? Toistaiseksi olen ainakin tuurilla löytänyt oikeat ja päässyt ajamaan läpi.
 
Otin kaikki nuo No Barriers, Real Signs jne. Itseäni ei niin häirinnyt isot X-merkit tien päällä, mutta onhan se kivempi toki ilman niitä ajella + näkee liikenteen paremmin.

Miten tullikopista tietää mihin pysähtyä, kun yleensä siellä on kaksi väylää merkattu ja loput ei? Toistaiseksi olen ainakin tuurilla löytänyt oikeat ja päässyt ajamaan läpi.
Kyllä niissä on auki kaikki missä ei ole joko puomia edessä, tai pala punaista valoa tms. Ei ainakaan vielä koskaan ole osunut ainuttkaan väylää ettei olisi ollut auki, vaikka olen randomilla mennyt mihin kohtaan tahansa. :D

Kartasta myös näkee esimerkiksi lauttojen lähtöpisteet, kun ajaa tasan merkin päälle.
 
Kyllä niissä on auki kaikki missä ei ole joko puomia edessä, tai pala punaista valoa tms. Ei ainakaan vielä koskaan ole osunut ainuttkaan väylää ettei olisi ollut auki, vaikka olen randomilla mennyt mihin kohtaan tahansa. :D

Kartasta myös näkee esimerkiksi lauttojen lähtöpisteet, kun ajaa tasan merkin päälle.
Aa, hyvä tietää niin ei ole niin tarkkaa mihin menee. Toki zoomin kanssa hyvä katsella missä on rekkojen linja ja vihreä valo.
 
Hei vaan kaikille! Olen uusi täällä mutta pelaan aktiivisesti ETS2. Kun päävalikosta painan liity World of Truckiin, niin olenko muiden kanssa samalla serverillä vaikka ajan pikakeikkoja?
 
Hei vaan kaikille! Olen uusi täällä mutta pelaan aktiivisesti ETS2. Kun päävalikosta painan liity World of Truckiin, niin olenko muiden kanssa samalla serverillä vaikka ajan pikakeikkoja?

Et, se tarkoittaa vaan sitä että peli rekisteröi tekemisesi world of trucks sivustolle jos ajelet external keikkoja mitkä aukeaa myöhemmin.
 
Olen näköjään huono selittämään :D Minulta löytyy siis TruckersMP ja olen yhdistänyt tämän minun profiiliin.

PS olen ajanut vain pikakeikkoja
 
Sit vain valitset truckersmp launcheristä ETS2 ja pitäs tulla toi kirjautumissivu ja sen jälkeen tulee lobbyt mistä valitsee mihin haluaa mennä ajamaan.Ei tarvi käynnistää ets2 peliä ite,se kyl käynnistyy itestään.
1587992325322.png
 

Tulisipa sähkörekka jossain vaiheessa peliin mukaan. Olisi hyvää PR:ää sekä lisärekat peliin ei koskaan ole haitaksi. Puristit tietysti suttuisivat sähkörekasta. Ilmeisesti viime vuoden lopulla oli uuden rekan saapumisesta SCS Software lupaillut, että tulisi vuoden 2020 aikana. No se tuskin kuitenkaan on sähkörekka.

Tänään tuli tehtyä ensimmäinen rekkaskini itse peliin. Vielä ei ole kuin vasta firman logo ja kuskin nimi Scanian kyljessä. Sen verran helppoa puuhaa, että pitää koiraa väsätä joku perus skini firman rekalle ja trailerille.

Nyt tässä odotellaan vaan alennus kampanjaa, jotta saisi ostettua Road to Black Sea DLC:n sekä niitä rekkojen tuning paketteja. On kyllä huikea peli nykyisin, kun pyörii aina sulavasti sen 60fps Directx11 päivityksen jälkeen.
 
Uudesta rekasta puheenollen ATS sai juuri tällä viikolla uuden rekan :)

Semmoinen kun Mack jos kiinnostaa käydä ajamassa.
 

Tulisipa sähkörekka jossain vaiheessa peliin mukaan. Olisi hyvää PR:ää sekä lisärekat peliin ei koskaan ole haitaksi. Puristit tietysti suttuisivat sähkörekasta. Ilmeisesti viime vuoden lopulla oli uuden rekan saapumisesta SCS Software lupaillut, että tulisi vuoden 2020 aikana. No se tuskin kuitenkaan on sähkörekka.

Tänään tuli tehtyä ensimmäinen rekkaskini itse peliin. Vielä ei ole kuin vasta firman logo ja kuskin nimi Scanian kyljessä. Sen verran helppoa puuhaa, että pitää koiraa väsätä joku perus skini firman rekalle ja trailerille.

Nyt tässä odotellaan vaan alennus kampanjaa, jotta saisi ostettua Road to Black Sea DLC:n sekä niitä rekkojen tuning paketteja. On kyllä huikea peli nykyisin, kun pyörii aina sulavasti sen 60fps Directx11 päivityksen jälkeen.
Mitäs tuo vaatii, että esim valmiiseen skiniin lisäis oman Firman nimen kylkeen.
Tai siis joku schenker skini ja laittais siihen Raato kuljetus Oy tai vastaavan auton oveen.

Ja onhan tuota black seata kokoajan myynnissä 12-13e.
 
Uudesta rekasta puheenollen ATS sai juuri tällä viikolla uuden rekan :)

Semmoinen kun Mack jos kiinnostaa käydä ajamassa.
Mielenkiintoine juttu tuo että kun ATSsä heittää vilkun päälle nii kamera kääntyy automaattisesti siihen suuntaan. Tätä ei euro versiossa tapahdu syystä tai toisesta.
 
Mielenkiintoine juttu tuo että kun ATSsä heittää vilkun päälle nii kamera kääntyy automaattisesti siihen suuntaan. Tätä ei euro versiossa tapahdu syystä tai toisesta.
Löytyy pelin asetuksista. Molemmissa peleissä on kyllä tuo ominaisuus valittavana päälle.

ATS kokeilin pitkästä aikaa viime viikolla, mutta ei nappaa ajella niitä samoja tylsiä aavikkoja jälleen kerran. DLC-alueet toisivat tähän varmasti paljon parannusta.

Edit. Omenanraato: En tiedä saako valmiin skinin avattua kuinka helpolla tai saako mitenkään. Skinin teko itse ainakin on helppoa. SCS on tehnyt valmiita templateja kaikille rekkamalleille ja sitten vaan muokkaa kuvaohjelmalla (. png-tiedostoon) omat logot. Sen jälkeen heidän modiohjelmalla luodaan skini modi tosi helposti siitä kuvasta.




Tässä templatet:
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom