Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rekkasimulaattorit

Ai mä oon luullut aina että se pian tarkoittaa hyvässä tapauksessa paria päivää ja huonossa puolta vuotta
 
Promods ulkona. Nyt varmaan viikon sisällä saadaan road connectionit.

Promods (+middle east) lähtee päälle kyllä rusmap2.1, southern region 8.0 beta, great Steppe, road to aral, roex2.6, paris rebuild 2.5 ja swedish island 1.10 Wombat edition combolla.

Rikkinäisiä teitä todella vähän. Mutta kun YKSRSK2.2:n lykkää lisäksi niin sit kaatuu.
 
Promods ulkona. Nyt varmaan viikon sisällä saadaan road connectionit.

Promods (+middle east) lähtee päälle kyllä rusmap2.1, southern region 8.0 beta, great Steppe, road to aral, roex2.6, paris rebuild 2.5 ja swedish island 1.10 Wombat edition combolla.

Rikkinäisiä teitä todella vähän. Mutta kun YKSRSK2.2:n lykkää lisäksi niin sit kaatuu.

Täytyy viimestään vkl sit pistää lastia kyytiin ja Omenan kauniin äänen säestämänä nauttia matkasta.
 
Saas nähdä miten käy ROEX:n ja YKSRSK:n kanssa.
Promods muuttaa joka päivityksessä asioita todella radikaalisti ja aina kaikki menee muilla uusiksi. Tuo on ihan typerää, että promods sanelee ja muut joutuu nöyrtymään. Joku kommentoi hyvin, että ei se mene niin etteikö muut olisi yhteensopivia promodsin kanssa, vaan promods ei ole yhteensopiva minkään muun kanssa. Arayas Vähän kommentoi siijen sävyyn, että aikoo kohta luovuttaa, eikä noita kahta kohta enää nähdä laisinkaan tukemassa promodsia.
 
Kävin kokeilee Mikon ääntä ja ei se nyt mikään paska ole, jätin kommentin :D Jos jotain valittamisen aihetta pitää antaa niin se ei kuulosta samalla tavalla ”pehmeältä” kuin viralliset.

Pelin uudet äänioptiot joita on noin miljoona ja avattavat ikkunat on upea lisä peliin, nyt vaan täytyy etsiä sopiva äänitaso kaikelleo_O
 
Jos jotain valittamisen aihetta pitää antaa niin se ei kuulosta samalla tavalla ”pehmeältä” kuin viralliset.
Joo ei kuulosta ei. Se edellinen versio mitä en julkaissut ollenkaan oli paljon pahempi vielä. Osan noistakin otin uusiksi valehtelematta 15 kertaa. Heti kun meikäläisen äänellä lähdin pehmentämään, niin en saanu sitä pelissä kuulumaan tarpeeksi selkeästi muiden äänien yli sit enää.

Eiköhän tästäkin joskus vielä uusi versio saada. :D
 
Pitäisi saada Jarkko Tamminen nauhoittamaan navigaattorin äänet. Joku äänipaketti kymmenellä eri äänellä, "kuuntele nyt kuinka Aira Samulin navigoi sut sillalta alas, ai miten ihanaa. 9,99€!".
 
Pitäisi saada Jarkko Tamminen nauhoittamaan navigaattorin äänet. Joku äänipaketti kymmenellä eri äänellä, "kuuntele nyt kuinka Aira Samulin navigoi sut sillalta alas, ai miten ihanaa. 9,99€!".
Se oli legendaarinen se joku nokialaisis aikanaan saatavilla ollut missä oli Pertti Salovaara: ”Voe mahoton paekka, yritäppä tehdä u-käännös”
 
Siellä on Steamissa ETS2 delsut tarjouksessa tämän viikon. Kävin itse keräämässä puuttuvat kartat kokoelmaan, joten nyt voi alkaa harkitsemaan tuota ProModsia. Sillä pelkästään saa jo ihan riittävästi tekemistä?
 
Siellä on Steamissa ETS2 delsut tarjouksessa tämän viikon. Kävin itse keräämässä puuttuvat kartat kokoelmaan, joten nyt voi alkaa harkitsemaan tuota ProModsia. Sillä pelkästään saa jo ihan riittävästi tekemistä?
Eiköhän, siihen on kohtuu vaivatonta Wombat Truckerin eurasia map combo videolla lisäillä kylläkin kaikki, koska videoilla on linkit tarvittaviin tiedostoihin. Itse ajelen mielummin muissa kartoissa kuin promodsissa.

Edit:
Ilmaisella ROEX:lla:


Kattavammalla maksullisella (5e pysyvä jäsenyys) ROEX:lla:
 
Viimeksi muokattu:
Vähän heseä välillä:
2D1B38C4-2CEB-4E44-B1A0-54849B572700.jpeg927C04CC-D5DA-46F1-864B-27FE29E338CA.jpeg
Ja virtuaalinen kädenpuristus sille joka tietää alemman kuvan sijainnin oikeassa elämässä. Ylempi onkin vaikeampi, on nimittäin sarjakuvahenkilön niminen kaupunki, eikä Suomessa.
 
Haiskahtaa Urusvuoren liikenneympyrältä.
Sehän se :) Vuosia ajoin töihin siitä ohi motaria pitkin, joten tullut tutuksi.
 
Minä taas olen niitä joille riittää nuo viralliset DLC paketit jotka kaikki omistan ja ProMods. Ajettavaa siinä paketissa riittää.
 
Vihdoinkin Volvon rekat saa rakkautta, lisäosapaketti joka sisältää yli 80 erilaista lisäkettä.

 
Vihdoinkin Volvon rekat saa rakkautta, lisäosapaketti joka sisältää yli 80 erilaista lisäkettä.

Itsekin tuon huomasin ja ostin pois. En aja ikinä Volvolla, mutta kun kirjastossa on ETS:ään jokaikinen lisäosa ni pakko oli lisätä kokoelmaan :D
 
Viimeksi muokattu:
Kävin vähän ottaa vertailukuvia perus mallin ja kun pistetään joka slottiin vähän uutta palikkaa niin miltä näyttää ero. Nämä ei tietenkään ole kaikki mahdolisuudet kun lähes joka slotissa on monta eri vaihtoehtoa. Noihin perus mallin kuviin unohdin laittaa siivekkeet taakse mutta uutuutena niissä on ledit nyt.

ets2_20200602_195424_00.png
ets2_20200602_195337_00.png
ets2_20200602_195433_00.png
ets2_20200602_194850_00.png
ets2_20200602_195445_00-2.png
ets2_20200602_194927_00.png


Sisällä muutokset ei ole niin suuria.
ets2_20200602_195505_00.png
ets2_20200602_195238_00.png
ets2_20200602_195512_00-2.png
ets2_20200602_195245_00-2.png
 
Ylös Bottom