HideoMiyamoto
Well-Known Member
Maistiainen DLC:stä. Bossi taistelu.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
World stonen kautta Adventure mode. Losomn pitää olla kertaalleen pelattuna.Olikos tästä Remnant 2:n DLC:stä tietoa siitä, miten tuota pääsee pelaamaan? Pitäisikö siis olla jo kuitenkin nyt pelattavissa? Pelin valikon kautta en ainakaan mitään uutta valittavaa löytönyt, enkä tallennukseni kautta löytönyt uusia pelimaailmoja. Mennäänkö tuohon joltain tietyltä alueelta itse pelin sisältä, vai mikähän juttu tämä on? Nämä ovat välillä vähän hankalia näiden DLC:eiden löytäminen. Soulsborne-peleissäkin tainnut aina olla jostakin tietystä paikasta pelimaailman sisältä.
Eikö voi muuten pelata kuin Adventure-moden kautta siis?World stonen kautta Adventure mode. Losomn pitää olla kertaalleen pelattuna.
Vissiin ei voi.Eikö voi muuten pelata kuin Adventure-moden kautta siis?
Onko se lisäsisältö siis Losomnissa, ja pitää adventure aloittaa siis nimenomaan Losomnissa? Mitään uutta valittavaa minulle ei aianakaan tullut adventure-modellekaan.World stonen kautta Adventure mode. Losomn pitää olla kertaalleen pelattuna.
En ole itse kerennyt kokeilla, täältä lunttasin:Onko se lisäsisältö siis Losomnissa, ja pitää adventure aloittaa siis nimenomaan Losomnissa? Mitään uutta valittavaa minulle ei aianakaan tullut adventure-modellekaan.
Siinä ykkösessä pystyi kuitenkin jatkamaan ihan sen oman kampanjan kautta lisäriin. Kampanjan maailmasta se löytyi myöskin aina, eikä ollut tuurin varassa, sattuuko se juuri sillä kerralla sinun rollaukseesi. Ei tarvinnut myöskään adventurea erikseen käyttää. Olisi mielestäni ykkösen tapaan toteutettuna ollut paljon parempi ratkaisu.Minä en tämän kakkosen pariin ole vielä ehtinyt mutta olihan se jo ensimmäisessä toteutettu samalla tapaa että lisäosat meni osaksi peliä ja adventure-moden kautta niitä pääosin pelasin. Ehkä joku lisäri saattoi olla joku suorempikin juttu että ei tarvinnut randomia.
Mutta sitten taas toisaalta tuo random-generoitu juttu on kuitenkin myös tuon pelin idea, joten ymmärrän ratkaisun. Viihdyin ainakin ekan pelin parissa todella hyvin vaikka pitikin pelata myös vanhoja paikkoja että pääsi uusien paikkojen ja pomojen kimppuun.
Mutta ymmärrän kyllä ärsytyksenkin. Monessa muussa kohtaa myös minua kyrsii jos joku sisältö on turhan vaikeasti saavutettavissa.
Toisessa artikkelissa sanottiin, että tuo voi tulla myös osana kampanjaa nyt. Eli toisin sanoen tuo on upotettu osaksi peliä kaikkien muiden tasojen joukkoon. Noin tuo minusta kuuluukin toteuttaa, ettei se tunnu irralliselta muuhun peliin nähden. Rerollailemallahan tuon saa varmasti äkkiä tonne adventure modeen pelattavaksi ja varmaan hetken yrittämisen jälkeen myös kampanjaan.Siinä ykkösessä pystyi kuitenkin jatkamaan ihan sen oman kampanjan kautta lisäriin. Kampanjan maailmasta se löytyi myöskin aina, eikä ollut tuurin varassa, sattuuko se juuri sillä kerralla sinun rollaukseesi. Ei tarvinnut myöskään adventurea erikseen käyttää. Olisi mielestäni ykkösen tapaan toteutettuna ollut paljon parempi ratkaisu.
Kyllä ostettuun lisäsisältöön pitäisi päästä yrittämään silloin, kun sinne itse haluaa mennä. Sen toki hyväksyn, että pääsee vain tietystä paikasta, ja se saattaa vaatia jotakin efforttia, että sinne pääsee. Eli käytännössä sama tapa kuin Soulsborne-peleissä. Maksettua lisäsisältöä ei sitten kuitenkaan saisi koskaan laittaa tuurin taakse. Ei siitä huolimatta, että peruspeliin onkin yhtenä osana kuulunut maailmojen tietynlainen arpominen. Se on kuitenkin eri asia, kun suurinta osaa pelistä on päässyt joka tapauksessa pelaamaan.Toisessa artikkelissa sanottiin, että tuo voi tulla myös osana kampanjaa nyt. Eli toisin sanoen tuo on upotettu osaksi peliä kaikkien muiden tasojen joukkoon. Noin tuo minusta kuuluukin toteuttaa, ettei se tunnu irralliselta muuhun peliin nähden. Rerollailemallahan tuon saa varmasti äkkiä tonne adventure modeen pelattavaksi ja varmaan hetken yrittämisen jälkeen myös kampanjaan.
No tuota vaaraa ei kyllä ole. Rerollaamalla saat tuon aivan varmasti pelattua eikä sinun tarvitse pelata hetkeäkään jo aiemmin pelaamiasi alueita. Nyt vaikuttaa siltä että et ehkä ihan ymmärrä miten tuon kentän löytää, kun ei tuossa tarvi mitään ylimääräistä pelailla.Kyllä ostettuun lisäsisältöön pitäisi päästä yrittämään silloin, kun sinne itse haluaa mennä. Sen toki hyväksyn, että pääsee vain tietystä paikasta, ja se saattaa vaatia jotakin efforttia, että sinne pääsee. Eli käytännössä sama tapa kuin Soulsborne-peleissä. Maksettua lisäsisältöä ei sitten kuitenkaan saisi koskaan laittaa tuurin taakse. Ei siitä huolimatta, että peruspeliin onkin yhtenä osana kuulunut maailmojen tietynlainen arpominen. Se on kuitenkin eri asia, kun suurinta osaa pelistä on päässyt joka tapauksessa pelaamaan.
Nyt on vaarana, ettei tuota maksamaansa lisäsisältöä löydä ollenkaan. Ei pelien lisäsisältöä noin saisi suunnitella. Ei minua ainakaan huvita etsiä lisäsisältöä jo aiemmin loppuun asti kaluttuja matskua pelaamalla niin, etten edes tiedä varmuudella pääsenkö sillä kerralla sitä lisäsisältöä edes pelaamaan, vai pitääkö kohta taas uudelleenrollata maailma. Äsken jaksoin 15 minuuttia räiskiä noissa todella tutuissa ympäristöissä, kunnes totesin, etten hitto vaan jaksa, kun ei ole edes takeita, että sillä pelikerralla lytyy se DLC. Toisteinen samoissa ympäristöissä pelaaminen, kun ei vaan ole se minun juttuni.
Niin, pelin tekijät sanoivat, että se voi jäädä tulematta jollakin pelikerralla, niin, ettei sitä edes itse tajua. Miten silloin voin tietää milloin se on juuri siinä minun maailmassani, pelaamatta ensin sitä Losomnia niin kauan, että olen varmistanut löytyykö se uusi sisältö vai ei? Minulla ainakaan ei ollut kuin ne kolme aloitusmaailmaa valittavina adventuressa, ja sieltä kun valitsin Losomnin, niin ihan samanlaisena se näyttäytyi kuin aina ennenkin. Parista ovesta menin eteenpäin ja katselin aina aluetta tarkkaan, eikä sieltä mitään pääsyä uuteen sisältöön löytynyt.No tuota vaaraa ei kyllä ole. Rerollaamalla saat tuon aivan varmasti pelattua eikä sinun tarvitse pelata hetkeäkään jo aiemmin pelaamiasi alueita. Nyt vaikuttaa siltä että et ehkä ihan ymmärrä miten tuon kentän löytää, kun ei tuossa tarvi mitään ylimääräistä pelailla.
Miksi se pitää saada sinne kampanjan sisään väkisin jos saman kokemuksen saa valitsemalla sen sieltä adventure modesta? En nyt ymmärrä ongelmaa ollenkaan tässä. Kampanjaa pelaamalla voi varmasti jäädä tulemattakin mutta se on tuon koko pelin idea, niin mikä tahansa muukin kenttä tuossa voi jäädä tulematta. Adventure modessa tuon kuitenkin voi pelata erikseen jos haluaa kokea dlc:n sellaisenaan.Niin, pelin tekijät sanoivat, että se voi jäädä tulematta jollakin pelikerralla, niin, ettei sitä edes itse tajua. Miten silloin voin tietää milloin se on juuri siinä minun maailmassani, pelaamatta ensin sitä Losomnia niin kauan, että olen varmistanut löytyykö se uusi sisältö vai ei?
Silloin piti poistaa kesken tuolla avaruusmaailmassa ollut aikaisempi adventure (joka oli tiettyjen aseiden hakua varten) samalla hahmolla.Miksi se pitää saada sinne kampanjan sisään väkisin jos saman kokemuksen saa valitsemalla sen sieltä adventure modesta? En nyt ymmärrä ongelmaa ollenkaan tässä.
No niin tuo adventure mode toimii, vain yksi yksittäinen ”seikkailu” kerrallaan. Olisithan sinä voinut sen seikkailun pelata loppuun jos siellä jotain tärkeää oli saamatta ja vasta sitten alottaa dlc:n. Tai sitten rerollata sen dlc:n jälkeen uudestaan niin, että saat haluamasi aloituspaikan pelattavaksi.Silloin piti poistaa kesken ollut aikaisempi Adventure.