Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Remnant 2

Tulipas tämäkin aloitettua. Kyl se hahmo vei voiton jolla on se koira mukana. Pitäähän sitä nyt koira olla mukana. :)

Tämä vaikuttaa Dark Soulsilta, mutta tuliaseilla. Ihan hyvältä vaikuttaa, jos ei PS3-grafiikkoja ja teknistä suorituskykyä oteta huomioon. 40€ digitaalisesta pelistä ei paljoa ollut.
Tainnut aika kullata muistot jos ton pelin grafiikat on onllu mahdollisia PS3:lla…
 
Ei edes eka Remnant ole PS3-grafiikkaa vaikka ymmärtäisin sen kritisoimisen koska ei se nyt mitään koreinta karkkia ole. Mutta ajaa asiansa oikein hyvin ja on itse asiassa tyylillisesti oikein nappiosuma.
 
No nyt on iso W Gunfire Gamesille. DLC:n voi pelata sellaisen henkilön kanssa joka omistaa sen vaikka et itse omistaisikaan sitä. Mutta jotta voit käyttää itemeitä mitä saat sieltä sun täytyy ostaa se.

 
No nyt on iso W Gunfire Gamesille. DLC:n voi pelata sellaisen henkilön kanssa joka omistaa sen vaikka et itse omistaisikaan sitä. Mutta jotta voit käyttää itemeitä mitä saat sieltä sun täytyy ostaa se.


Piti ihan googlailla että kuka tai mikä on "iso W" ja koska päättelin ettei se tässä tapauksessa luultavasti ole Australialainen halpakauppaketju, niin sen täytyy merkata nettislangilla "voittoa tai sankarillista asiaa".

Minä näin vanhuksena toki pyörittelen päätäni että ihanko täytyy nykyään(?) jo kolmikirjaiminen sana lyhentää eikä voi kirjoittaa "win" ja onko pakko yhdistää suomea ja englantia tyyliin "iso w(in)" :p Ja ainakin joskus tuollainen englannin ja suomen sekoittaminen oli vähän noloa hommaa.
 
Piti ihan googlailla että kuka tai mikä on "iso W" ja koska päättelin ettei se tässä tapauksessa luultavasti ole Australialainen halpakauppaketju, niin sen täytyy merkata nettislangilla "voittoa tai sankarillista asiaa".

Minä näin vanhuksena toki pyörittelen päätäni että ihanko täytyy nykyään(?) jo kolmikirjaiminen sana lyhentää eikä voi kirjoittaa "win" ja onko pakko yhdistää suomea ja englantia tyyliin "iso w(in)" :p Ja ainakin joskus tuollainen englannin ja suomen sekoittaminen oli vähän noloa hommaa.
Iso H:n kauan kadoksissa ollut serkkupoika taitaa olla…
 
Tosi hyvältä kyllä vaikuttaa. Mä en löytänyt tota dlc:tä storesta vielä vaikka julkaisu on jo ihan parin päiväs päässä?
 
Tätä peliä saisi nyt tarjoushintaan. Onko tämä nyt siis ihan täysin yksin pelattava peli, vai menettääkö tässä jotain olennaista verkkokaverin puuttuessa? Onko tämä vahvasti juonivetoinen vai enemmän varusteiden metsästystä?

Dark Souls aseilla on aika hyvä kuvaus mitä saat. Yksinpelinä voi pelata ihan normaalisti ja mitään ei menetä.

Lisätään nyt että tarinaa on enemmän kuin Souls peleissä ja hahmoja tuodan ekasta osasta ja sen DLC:stä. Ei siinä mitään menetä jos ei niitä pelaa mutta saa enemmän irti jos ne pelaa. Tosin tarina tässä on itselle aika yhdentekevää. Se onctoi gameplay ja lootti mikä edellä mennään.
 
Onko DLC:llä escollut tapana tulle sinne ennen julkaisua.
Niin no joo totta. DLC tulee kuitenkin kaikille päivityksen muodossa kun sallii kerran tollasen co-op kuvionkin, mutta accessi on varmaan vaan perinteisesti jonkun pikkuskriptin takana joka avaan lukon tms. Tulee storeen sitte ostettavaksi.
 
Soolona itse pelasin ja erittäin hyvin maistui. Ykköselle en taas aiemmin lämmennyt yhtään, ehkä pitäisi antaa sille uusi mahdollisuus jossain välissä kun jäi aika alussa kesken. Ja tarina ei itseä näissä kiinnostanut hölkäsen pöläystäkään :D
 
Ensimmäinen Remnant on näköjään ollut jossain vaiheessa PS Plus-pelinä, koska se löytyi omasta pelikirjastostani. Reilun tunnin kokeilun perusteella "Dark Souls aseilla" osuu hämmentävän tarkasti kuvaukseksi siitä. Heittäisin vielä sekaan maisemien puolesta vähän The Last of Us-peliä. Eihän tämä vaikuta ollenkaan huonolta peliltä. Olen ohittanut tämän useasti tylsän kansitaiteen johdosta ja näköjään ihan syyttä. Menestyksekäs matka ensimmäiseen viemäriin tosin sai nolon lopun, kun reaalimaailmassa kissa hyppäsi selkään, jolloin pelimaailmassa aivan toisenlainen mölli pääsi myöskin hyppäämään selkään.

Jos tämä jatko-osa on samaa mutta paranneltuna, niin kaipa tämän voisi ostoslistalle laittaa. Vaikuttaa myös sellaiselta hyvältä yhteispeliltä, nyt ei puutu enää kuin toiset pelaajat.

Remnant 2 on suurimmaksi osaksi pelkkää parannusta. Yksi asia saattaa jäädä jatko-osassa joitain häiritsemään. Se on pelin skill piste systeemi. Ekassa osassa saat loputtomasti skill pisteitä kunnes kaikki kyvyt on maksimoitu joten voit tehdä ultimaattisen tappajan. Remnant 2 on 65 pisteen raja (85 kun DLC tulee) ja joudut miettimään mihin pisteet laitat. Onneks studio on muokannut peliä julkaisun jälkeen ja pisteiden resetointi on helppoa nykyään kun julkaisussa se oli aika kallista.
 
Ylös Bottom