Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Remnant 2

Melkosta puurtamista tää classien levuttaminen. Onneks nyt voi resetoida traitit lennosta tuolla yhdellä itemillä loputtomiin, eikä enää käy kukkaron päälle.

Edelleen tulee uusia pomoja, paikkoja ja varusteita vastaan kun adventure-moodia käy läpi. Vähän ehkä jo kaipaisi ihan uusia maailmoja, sillä noi kolme on kuitenkin aika samaa kauraa lopulta.

Mut huikeen koukuttava ja hyvä peli! Nightmarea yritin mut tuli kyllä niin nenille että nyt täytyy vähän uutta buildia rakennella.
Suosittelen tuoho levuttamiseen Nerudin Hatchery nimistä dunkkua. Siel tulee hirvee määrä ötököitä ja sen juoksee alusta loppuun noin 5-10minuutis. Enigmalla voi suhutella kaikki paskaks.

Scholar traitti täytee, Sage ring ja expapullo päälle ni jokainen rundi antaa noin 5000-6000 xp:tä. Toki toi käy puisevaks äkkiä mut sit voi taas välil tehä muuta. Pari kolme päivää meni kaikkien levuttamisee.

Ite oon ny yrittäny saada yhtä patsas-eventtiä aikaiseks losomnissa mut jumalaut ku ei rng oo suosiollinen. Pitää saada oikee dunkkis ja sinne oikee eventti.
 
Suosittelen tuoho levuttamiseen Nerudin Hatchery nimistä dunkkua. Siel tulee hirvee määrä ötököitä ja sen juoksee alusta loppuun noin 5-10minuutis. Enigmalla voi suhutella kaikki paskaks.

Scholar traitti täytee, Sage ring ja expapullo päälle ni jokainen rundi antaa noin 5000-6000 xp:tä. Toki toi käy puisevaks äkkiä mut sit voi taas välil tehä muuta. Pari kolme päivää meni kaikkien levuttamisee.

Ite oon ny yrittäny saada yhtä patsas-eventtiä aikaiseks losomnissa mut jumalaut ku ei rng oo suosiollinen. Pitää saada oikee dunkkis ja sinne oikee eventti.
Tätä oon itseasiassa just tahkonnut, ja tosiaan käy kyl puuduttavaksi :D Enigmalla kyl tyhjenee kenttä melko nopiaa. Pari classia jaksoin maxille nyhjötellä tuolla.
 
Arvion vuoksi menin nyt tilaamaan pelin vaikka en ole ensimmäistäkään pelannut. Olen kyllä huomioinut ekankin saamat kehut mutta ei vain ole saanut aikaiseksi testata.

Sekin vaikutti että 5/5-arvion saanut peli lähti 42 eurolla. Ei tarvinnut miettiä kauaa.

Ensimmäisen osan ja sen toisen DLC:n pelaaminen antaa tarinaan aika paljon. Ekakin osa on todella hyvä vaikka sen bossit voi tuntui brutaaleilta ja epäreiluilta välillä.
 
Ite en oo ekaa pelannu ku vaa vähä alkua ku "ilmaispelinä" joskus tuli. Mielikuva jääny että siinä oli enemmän vaikeustasoa just ehkä bosseissa, muistan että itellä aina ammukset oli loppu. Pitääkin ehkä sitä vielä kokeilla jahka saa tän kakkosen tarpeeks puhkipelattua.

Vielä ois ainaki yks juonihaara kokonaan näkemättä yhdellä alueella, sekä muutama salaisuus metsästettävänä. Tällä hetkellä työn alla kaikkien classien avaaminen ja levelöityminen. Vielä pari on kokonaan avaamatta, lähinnä ne eniten salassa olevat.

Tällä hetkellä käytössä elemental-damageen keskittyvä build, sähköä ja tulta lentelee joka puolelle. Melko hyvää damagea saa vihuihin ja bosseihin iskettyä. Ei varmaan toimi vaikeammalla tasolla kun puolustus on melko heikkoa. Nightmare vieläki odottaa valloittamista, mut availen eka kaiken mahdollisen ja sit lähden siihen keskittymään.
 
No perhana, paikallisesta peliliikkeestä 15 euroa, joten tilasin noudolla nyt senkin. Mistähän sitä peliaikaa sai ostettua?

Sitä saa kun uhraa elämänsä, myy vaimon ja lopettaa työt. Eka osa ei ole niin pitkä kuin tämä toinen. Itsellä meni 9h loppubossille, mutta se oli aika juosten tehty läpipeluu että enemmänkin saa kulumaan ja varsinkin jos haluaa tehdä useamman läpipeluun ja nähdä kaikki bossit ,eventit ja muuta mitä ei voi kaikea yhdellä peluukerralla nähdä.
 
Sitä saa kun uhraa elämänsä, myy vaimon ja lopettaa työt. Eka osa ei ole niin pitkä kuin tämä toinen. Itsellä meni 9h loppubossille, mutta se oli aika juosten tehty läpipeluu että enemmänkin saa kulumaan ja varsinkin jos haluaa tehdä useamman läpipeluun ja nähdä kaikki bossit ,eventit ja muuta mitä ei voi kaikea yhdellä peluukerralla nähdä.
Juu, juuri tässä silmäilin mitä tämä vaatii elämältä ja todella hillitty vaade hänellä tuntien suhteen on. Ja ilmeisesti puhun (tai siis kirjoitan) nykyään peleistä persoonapronominiä käyttäen. Ja jollain oudolla sanajärjestyksellä, joka tuntuisi olevan jotain Yodan ja runojen väliltä. No juu, ehkä se on vaihtelua elämään sekin. Tulipa taas häröä off topicia myös :D
 
"Yhtä asiaa hieman kaipaan edeltävästä julkaisusta, sillä hahmon kykyjen tueksi kerättäviä trait-kortteja oli tuolloin enemmän valikoimassa eli 40 kappaletta. Kortteihin myös mahtui tuolloin peräti 20 pistettä, kun nyt yhden kortin pistemäärä on rajattu 10:een. Nopealla matematiikalla trait-pojoja sai siis laitettua huimat 800 kappaletta. Jatko-osassa maksimimäärä on rajattu vain 65:een, joka aiheuttaa pientä parranpärinää ainakin allekirjoittaneessa, vaikka sitä onkin kompensoitu eri hahmojen kesken jaetulla valmiilla pistepotilla.

Perusvihollisten niittäminen tuntui muutama vuosi takaperin paljon mielekkäämmältä, kun kokemusmittarin täyttyessä ruutuun napsahti tasaisin väliajoin palkintona yksi korttia parantava piste. Myös traittien saatavuutta on huomattavasti rajoitettu, sillä satunnaisesti löydettävien sinisten kirjojen ohella vain voitettu pomotaistelu kerryttää yhden lisäpisteen. Onneksi hahmoluokkien levelöinti paikkaa hieman trait-nälkää, mutta silti olisin toivonut suurempaa maksimia tai jopa rajatonta pisteiden käyttöä edeltäjän tapaan ultimaattisen taistelijan kehittämiseksi."

Tästä olen kyllä täysin samaa mieltä. Ekan pelin yksi parhaista puolista ehdottomasti oli se että sait kehittää hahmoa niin paljon kuin halusit (800 pojoa vie aika kauan) ja se että tiesit jokaisen vihollisen tapon olevan kehitystä koska hahmosi keräsi expaa millä saa trait pisteitä. Tässä 2 osassa vihujen tapot nyt ei aivan turhia ole koska saat hahmoluokille expaa, mutta ei se tyydytys ole samaa luokkaa kun ei niin usein lävähdä ruudulle sitä palkintoa. Toisekseen tällä nykyisellä systeemillä jotkut traitit on aivan turhia ja kukaan järkevä käytä niitä, sinulla on 65 pistettä mitä käyttää niin miksi laittaisit ne johonkin sellaiseen traittiin kuten kiipeä nopeammin portaita, tämä olisi pitkässä jouksussa hyödyllinen traitti koska se tekee maailmassa liikkumisesta nopeampaa mutta ei sitä kukaan käytä näillä rajoitetuilla pisteillä.

Kehittäjät ovat luvanneet että grindaajille on tulossa systeemi trait pisteille mutta mitä he tekevät on vielä mysteeri, toivottavasti pian saamme vähän verhoa auki. Muutenhan peli on aivan täyttä rautaa mutta tämä asia kyllä aina tulee pelatessa mieleen.

@Eliminaattori
 
Kehittäjät ovat luvanneet että grindaajille on tulossa systeemi trait-pisteille mutta mitä he tekevät on vielä mysteeri, toivottavasti pian saamme vähän verhoa auki. Muutenhan peli on aivan täyttä rautaa mutta tämä asia kyllä aina tulee pelatessa mieleen.
Juuri näin. Pelaajat kaipaavat onnistumisen tunteita ja tässä vietiin yksi tärkeimmistä aspekteista pois. Peli on kuitenkin tarkoitettu pelattavaksi pitkäksi aikaa, joten trait-maraton olisi tukenut sitä valtavasti. Näkisin, että valtaosa pelaajista jakaa pisteet lisävahingon ja suojaavien korttien kesken. Moni kortti ammottaa siis lähes turhana tyhjyyttään, ellei siinä ole jo valmiiksi pisteitä hahmoluokan ansiosta.

Yksi asia, mitä en maininnut arvostelussa koskee tiettyjen sormusten heikentämistä ensimmäiseen Remnanttiin nähden. Esimerkkinä Sage-sormus, joka antoi peräti 30 % enemmän expaa sitä käytettäessä. Nyt sen arvo on pudotettu 10 % kohdalle. Tuon avulla sai tietyillä alueilla hyvinkin nopeasti trait-pisteitä.
 
Alkaa oleen buildi kunnossa ja uskaltaisko Apocalypsea lähteä koittamaan. Buildina Archon / Summoner kombo, koska Archonin juttu on modipowerin generointi niin buildi toimii sillä ajatuksella, että generoidaan sitä poweria niin maan perkeleesti ja nopeaa jotta voi tykittää modeja. Summonit toimii vihujen härnääjinä ja rullapojat spawnaa niin nopeaan takas et ei haittaa jos hetkeks kuolee.

Aseina Merciless ja Nebula, amulettina golden ribbon ja sormuksina jotain mitkä generoi modipoweria. Homma toimii sillee, että Nebulan nanoswarmi päälle repimään vihuja rikki ja generoimaan poweria. Toi johtaa siihen, että Mercilessin modi, se raidetykki-moodi, generoituu niin nopeaan että voin spämmiä sitä ihan sarjatulena, normaalisti siinä olis kolme laukausta. Sitte ku swarmi loppuu niin uusiks vaa päälle ja homma jatkuu.
 
Alkaa oleen buildi kunnossa ja uskaltaisko Apocalypsea lähteä koittamaan. Buildina Archon / Summoner kombo, koska Archonin juttu on modipowerin generointi niin buildi toimii sillä ajatuksella, että generoidaan sitä poweria niin maan perkeleesti ja nopeaa jotta voi tykittää modeja. Summonit toimii vihujen härnääjinä ja rullapojat spawnaa niin nopeaan takas et ei haittaa jos hetkeks kuolee.

Aseina Merciless ja Nebula, amulettina golden ribbon ja sormuksina jotain mitkä generoi modipoweria. Homma toimii sillee, että Nebulan nanoswarmi päälle repimään vihuja rikki ja generoimaan poweria. Toi johtaa siihen, että Mercilessin modi, se raidetykki-moodi, generoituu niin nopeaan että voin spämmiä sitä ihan sarjatulena, normaalisti siinä olis kolme laukausta. Sitte ku swarmi loppuu niin uusiks vaa päälle ja homma jatkuu.
Kuulostaa kyllä todella hyvältä hyökkäysvoiman suhteen. Sitä jäin kuitenkin miettimään, että milläs tuossa varmistetaan hengissä pysyminen, joka ainakin itselleni on pirun vaikeaa, varsinkin sitten, kun mennään noille vaikeammille tasoille.
 
Perhana pitää varmaan laittaa minunkin ostohousut jalkaan piakkoin ja ostaa peli kuljeksimasta. En minäkään tosin tiedä, täytyykö perheenjäseniä ja pari kissan elämistä laittaa sitten likoon, että pelin ehtisi aloittaakin jossain kohtaa. On Zelda vielä kesken, uudempaa Final Fantasya ja joku psvr2-pelikin muoveissa :rolleyes:. Välillä melkein toivoo että olisi vaan vanhuuseläkkeellä jo.
 
Kuulostaa kyllä todella hyvältä hyökkäysvoiman suhteen. Sitä jäin kuitenkin miettimään, että milläs tuossa varmistetaan hengissä pysyminen, joka ainakin itselleni on pirun vaikeaa, varsinkin sitten, kun mennään noille vaikeammille tasoille.
Ei oikein muuta vaihtoehtoa ole kuin traiteilla damage resistiä ylös ja sopiva armor ja siihen armor boosti traittia. Summonerilla on traitti joka lisää regeniä todella paljon, sekin auttaa. Sitten tietty vähän varovaisemmin liikkuu, ettei rynni joukon keskelle. Tuo Mercilessin raidetykki osuu weakpointteihin ihan hirveetä vahinkoa, jotain 2500 tienoilla ja sitten nanoswarmi syö pikkuvihut hengiltä aika nopeaan jopa apocalypsella.

Aseissa mutatorit: Merciless (Feedback) ja Nebula (Harmonizer)
 
Ei oikein muuta vaihtoehtoa ole kuin traiteilla damage resistiä ylös ja sopiva armor ja siihen armor boosti traittia. Summonerilla on traitti joka lisää regeniä todella paljon, sekin auttaa. Sitten tietty vähän varovaisemmin liikkuu, ettei rynni joukon keskelle. Tuo Mercilessin raidetykki osuu weakpointteihin ihan hirveetä vahinkoa, jotain 2500 tienoilla ja sitten nanoswarmi syö pikkuvihut hengiltä aika nopeaan jopa apocalypsella.

Aseissa mutatorit: Merciless (Feedback) ja Nebula (Harmonizer)
Ok, juu varmasti jotenkin noin voi toimia. Mitenkäs, käytätkö mitään suojia tuovia sormuksia? Nebulaa kokeillut itsekin viime aikoina, ja on kyllä muuten varsin mukavan oloinen ase, vaikka kantama onkin aika heikko. Mutta tekee tosiaan aika mukavasti damaa, ja tuo mod vaikuttaa kyllä varsin hyvältä. Summoneria olen myös kehitellyt viime aikoina, ja taitaa nyt olla levelillä 8. Ihan hyvä tosiaan se healthin regenerointiominaisuus sillä. Hiukan haavoittuva on kuitenkin oma buildini sillä ollut, mutta johtunee siitäkin, että hunter kakkosarchtypenä ei ole nimenomaan hengissä pysymisen kannalta kovin optimaalinen. Mutta noita molempia olen halunnut kuitenkin kehittää samaan aikaan, joten en muutakaan ole nyt kakkos classiksi halunnut laittaa.

Merciless on kyllä hieno ase, josta on tullut Nightfallin ohella suosikkiaseeni. Vaikea sanoa kumpi on oikeastaan parempi. Nightfall on kyllä myös todella kova bleeding-ase, kun siihen laittaa 10-tason Twisted Wounds-mutatorin. Ilman sitä jäisi kyllä ehkä hieman Mercilessin varjoon.
 
Viimeksi muokattu:
Konsoli patchit ulkona, nyt kaikki alustat on ajantasalla.

Myöskin twitterissä on tällainen kysely, jolla mahdollisesti kartoitetaan mitä pelaajat haluaa että ensin tehdään.

 
Mitäs jengi mieltä? Mitä noista ensin? Ite ehkä haluaisin loadoutit ihan ekana ja sen jälkeen badass points. :D

On kyllä mahtava kehittäjä, ei voi muuta sanoa!

Ottaisin ehkä mielutin badass pointseja riippuen mitä se meinaa. Jos ne on tyyliin diablo 3/borderlands missä voit vahvistaa hahmoasi kokoajan lissää leveleillä niin kyllä kiitos. Varmaan sen jälkeen quality of life juttuja.
 
Ylös Bottom