Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Remnant 2

Itse en päässyt yksin tuota loppubossia läpi. Tänään reilun tunnin kokeilin ja ei tullut mitään. Tuo toinen vaihe koituu kohtaloksi. Hermot meni ja v-käyrä nousi niin suureksi että annoin olla. Nyt coopin kautta meni läpi apureiden ansiosta. Ja en kyllä aio yksin tuota enää yrittää, sen verran kakka maku jäi. Onneksi tuo on vain pieni osa peliä ja kaikki muu onkin silkkaa nautintoa.
 
Noniin nyt on peli vedetty läpi lukuunottamatta viimeistä bossia. Reilu 23h normaali tasolla ja tier taso 30. En anna vielä arviota pelistä kun haluan rollata adventure modissa pelaamattomia paikkoja ja nähdä miten paljon alueet muuttuu ja mitä kaikkia bosseja näkemättä.

Mutta sen sanon että jeesus tuo viimeinen bossi on iso vaikeustaso piikki. Sanoin ekan osan kohdalla samaa mutta sen pomon vaikeus tulee siitä että pitää keksiä mitä tehdä, hengissä pysyminen ei ole niinkään ongelma.

Tämän pelin loppubossi lyö ihan törkeen kovaa ja sen kantama on valtava. Kaikenmaailman räjähdettä ruutu täynnä ja kaiken lisäksi suorituskyky on ihan järkyttävän huono joten kaikki nämä kun pistää yhteen on se äärimmäisen vaikea. Toki olin power level 11 ja bossi lvl 14 joten voin nyt kehittää itseäni paremmaksi ja se ei tuosta enään vaikeudu. Täytyy sitten kokeilla uudestaan kun on joku power level 20 :D

Muuten pelin kanssa on ollut törkeen hauskaa mutta tuo tuntuu jotenkin ylilyönniltä.
Täälläkin loppuvastuksessa juuri menossa.

Aikaa mennyt 37h
Power level 18
Vaikeustaso Veteran (solo)
Hunter class:
Buildista löytyy heti alussa saatu Huntermaster standard kivääri mikä levutettu 17lvl. Buildista löytyy muun muassa 2x resurrectionita (sormuksesta ja archetypestä) ja lähinnä dmg+elemental dmg buffeja. Staminaa reippaasti, movespeedia, cooldownia, lifestealia ja HP. Weight class kaikista alhaisin niin saa dodgeilla oikein urakallaa.

5 kertaa nyt koittanut ja onhan tuo melko kaaoottista taistelua :D Puoleen väliin saanu hipat vedettyä mutta kyllä tuo vielä tuosta tippuu :)

Loistava peli täytyy kyllä sanoa.

Mieleen on eniten painunut erittäin hienosti toteutetut bossi taistot, gameplay sekä hahmon kehitys.
 
Kiva kuulla myös muiden näkökantoja, sen verran paljon mietteitä tämä useaan kertaan mainittu viimeinen bossi herättää tunteita. Tänään kaadettiin kyseinen örvelö viidesti kolmen tiiminä, käytiin Revolverin kanssa duona auttamassa muita pelaajia sen kanssa. Lopulta se "henkinen palkinto" tuli myös Revolverille, sillä tämä viides kerta oli ainoa, jossa kaikki selvisivät hengissä loppuun asti.

Itsehän olen se masokisti, joka tykkää opetella kaikki vihulaisten liikesarjat, vaikka niiden harjoittelemiseen menisi miten kauan tahansa. Siihen se kuitenkin loppuu, kun saa sen lopullisen onnistumisen. Nykyisin on myös helppo ottaa videoleikkeitä omista suorituksista talteen, joista katselen aina omia suorituksia ja käyn läpi tehtyjä virheitä – jopa analysoin ääneen asioita itselleni, että ne jäisivät paremmin mieleen. Käsittelen mokia kuin jääkiekkojoukkueen valmentaja.

Tämä nyt menee liian syvälliseksi touhuksi, koska valtaosa pelaajista haluaa vain pelata ilman sen syvällisempiä kuvioita ja nauttia pelistä. Mutta minä en tästä muutu :cool:.
 
Kiva kuulla myös muiden näkökantoja, sen verran paljon mietteitä tämä useaan kertaan mainittu viimeinen bossi herättää tunteita. Tänään kaadettiin kyseinen örvelö viidesti kolmen tiiminä, käytiin Revolverin kanssa duona auttamassa muita pelaajia sen kanssa. Lopulta se "henkinen palkinto" tuli myös Revolverille, sillä tämä viides kerta oli ainoa, jossa kaikki selvisivät hengissä loppuun asti.

Itsehän olen se masokisti, joka tykkää opetella kaikki vihulaisten liikesarjat, vaikka niiden harjoittelemiseen menisi miten kauan tahansa. Siihen se kuitenkin loppuu, kun saa sen lopullisen onnistumisen. Nykyisin on myös helppo ottaa videoleikkeitä omista suorituksista talteen, joista katselen aina omia suorituksia ja käyn läpi tehtyjä virheitä – jopa analysoin ääneen asioita itselleni, että ne jäisivät paremmin mieleen. Käsittelen mokia kuin jääkiekkojoukkueen valmentaja.

Tämä nyt menee liian syvälliseksi touhuksi, koska valtaosa pelaajista haluaa vain pelata ilman sen syvällisempiä kuvioita ja nauttia pelistä. Mutta minä en tästä muutu :cool:.

Voisit videoida sitä analysointia.
 
Voisit videoida sitä analysointia.
Aika mielenkiintoinen ajatus. Videoarvosteluita olen joskus miettinyt, vaikka niissä olisi todennäköisesti erittäin paljon töitä. Kirjoittaminen on enemmän mun "alaa". Voisin silti harkita analysoinnin videointia, KonsoliFINin striimi- ja YouTube-kanavilla kun on ollut pitkään hiljaista.
 
Pelin ohjaaja piti AMAn pari tuntia sitten, voi käydä lukemassa vastauksia jos haluaa. Konsoli patchi menee todennäköisesti huomenna valmistajille ja heistä kiinni kuinka nopeasti se julkaistaan. Heillä oli ongelmia konsoleiden kanssa joten sen takia patchi viivästyi.

 
Vika bossi edelleen vetämättä.

Lähdin testaamaan adventure modea ja tuohan antaa mukavasti lihaa luiden ympärille tuohon kampanjaan ja pääsee farmaamaan parempaa tavaraa tuolle äijälle kun progressio menee hahmolle. Sitten kun pääpomo on vedetty niin aloitan online raidit.

Nyt on pari kertaa rerollattu Adventure moodi ja lähtee nightmare vaikeustaso nyt testaukseen.
 
Vikaa bossia vaille täälläkin läpipeluu. Vielä en oo käyny kokeilemassa, mut nyt on kentän taso lukittu nii käyn vähä päivittelee varusteita, koska ilmeisen vaikea koitos edessä. Tukkaan tuli jo muissakin vikan maailman bosseissa, mut menivät kuitenkin suht nopiaa läpi.
 
Vikaa bossia vaille täälläkin läpipeluu. Vielä en oo käyny kokeilemassa, mut nyt on kentän taso lukittu nii käyn vähä päivittelee varusteita, koska ilmeisen vaikea koitos edessä. Tukkaan tuli jo muissakin vikan maailman bosseissa, mut menivät kuitenkin suht nopiaa läpi.

No ainakin normaalilla puhutaan valtavasta erosta mihinkään muuhun bossiin nähden. Ne vikan maan muut bossit oli kyllä pikkasen vaikeampia kuin muut siihen asti, mutta ei mitään verrattuna siihen mitä siellä verhon takana odottaa. Voin luvata ettei kukaan ole valmis siihen kun ekaa kertaa astuu areenalle. Noniin eiköhän siinä ollut tarpeeksi pelottelua.
 
No nytten se sitten meni läpi!

Adventurella nightmarella ekaksi soolona Impostori jonka jälkeen heti perään takaisin kampanja modiin viimeiseen bossiin. Meni kyllä niin jännäksi, itellä alle 10% healthii jäljellä yhtä osumaa vaille kuolemassa, sekä jouduin vielä pistoolilla muutaman lippaan tyhjentää kun main weaponista loppu kudit, meni äärimmäisen tiukille.

Oli työläs ilta, veny aamuun asti :D

Nyt on tyytyväinen fiilis, soolo haasteet läpäisty ja nyt voi ottaa lungimmin porukalla raideja.
 
Viimeksi muokattu:
Täytyy kyllä sanoa etten ymmärrä buildeja, katoin ihan huvikseen youtubesta jonkun "melt apocalypse mobs with this build" ja joo siinä kyllä kaikki kuoli. Sitte ku koittaa ite ihan tismalleen samaa, samat kamat löytyy jne, niin edes helpoimman vaikeusasteen mobit ei kuole sillä tavoin, ei edes eliitit kuole samoin kuin videolla. Mistäköhä moinen ero johtuu.
 
Täytyy kyllä sanoa etten ymmärrä buildeja, katoin ihan huvikseen youtubesta jonkun "melt apocalypse mobs with this build" ja joo siinä kyllä kaikki kuoli. Sitte ku koittaa ite ihan tismalleen samaa, samat kamat löytyy jne, niin edes helpoimman vaikeusasteen mobit ei kuole sillä tavoin, ei edes eliitit kuole samoin kuin videolla. Mistäköhä moinen ero johtuu.
Koska aina niissä on joku nyanssi että sun pitää tehdä kolme pyörähdystä paikallaan aktivoidaksesi jonku passiivikyvyn, joka taas laukauisee seuraavan sormuksen voimat. Sen jälkeen sun amuletti sit ampuu laseria tai jtn. Itsekin törmäsin johonki videoon "OP Summoner build" tjtn ja sit se oliki lopulta jonku bugin exploittaamista: "odota puoli tuntia liikkumatta niin sun ötökät voimistuu ja one shottaa kaikki. Ainii et tosiaan saa liikkua, tähdätä, ampua tai mitään tai se resetoituu. Niin joo ja toimii vain Ward 13:ssa niihin nukkeihin höhö."

Mut en tosiaan tiiä, ite oon vielä omaani vaa tehny, en oo kattonu juuri mitään buildeja. Varmaan vaikeammille tasoille pakko enemmän miettiä et mikä toimii ja mikä ei.
 
Koska aina niissä on joku nyanssi että sun pitää tehdä kolme pyörähdystä paikallaan aktivoidaksesi jonku passiivikyvyn, joka taas laukauisee seuraavan sormuksen voimat. Sen jälkeen sun amuletti sit ampuu laseria tai jtn. Itsekin törmäsin johonki videoon "OP Summoner build" tjtn ja sit se oliki lopulta jonku bugin exploittaamista: "odota puoli tuntia liikkumatta niin sun ötökät voimistuu ja one shottaa kaikki. Ainii et tosiaan saa liikkua, tähdätä, ampua tai mitään tai se resetoituu. Niin joo ja toimii vain Ward 13:ssa niihin nukkeihin höhö."

Mut en tosiaan tiiä, ite oon vielä omaani vaa tehny, en oo kattonu juuri mitään buildeja. Varmaan vaikeammille tasoille pakko enemmän miettiä et mikä toimii ja mikä ei.
Joo mä näin samaisen.... buildin... :D Täytyy testailla viel, videolla sanottiin et ei väliä oikeastaan mikä arkkityyppi, tai mitkä traitit, kuhan on tietyt sormukset ja tietty amuletti. Hienosti se siinä tuhos kaikki mut joo, en saanut toistettua. Alkaa nimittäin olee kohta aika siirtyä nightmaree tai apocalypseen. Oon Hatcheryssä expannu miltee kaikki kohta täyteen ja meen eteenpäin Archon / Summoner kombolla ja sit jos sais ton ase/sormus/amuletti kombon toimimaan niin se olis mulle hyvä. Voi olla että Archon vaihtuu toiseen koska en niin modeja käytä mut katotaan.
 
Täytyy kyllä sanoa etten ymmärrä buildeja, katoin ihan huvikseen youtubesta jonkun "melt apocalypse mobs with this build" ja joo siinä kyllä kaikki kuoli. Sitte ku koittaa ite ihan tismalleen samaa, samat kamat löytyy jne, niin edes helpoimman vaikeusasteen mobit ei kuole sillä tavoin, ei edes eliitit kuole samoin kuin videolla. Mistäköhä moinen ero johtuu.
Survivor, Veteran ja Nightmare on tuntunu kaikki yhtä vaikeilta täällä, jopa vaikeampia kohtia tullu survivorilla vastaan. Vihut skaalaantuu power levelin mukaan.
 
Survivor, Veteran ja Nightmare on tuntunu kaikki yhtä vaikeilta täällä, jopa vaikeampia kohtia tullu survivorilla vastaan. Vihut skaalaantuu power levelin mukaan.
Itse en ole noiden pelaajan levelin mukaan skaalautuvien vihujen ystävä missään pelissä. Tosin tässähän se menee niin, että skaalautuvat sen mukaan, kun ensimmäisen kerran kyseiseen maailmaan menet. Sen jälkeen sinne mentäessä vihujen leveli on kuitenkin lukittu ja sen jälkeen pystyt itse kehittämään hahmoasi kyseistä leveliä paremmaksi. Siinä mielessä taisin tehdä mokan, että pitkitin pelin viimeiseen maailmaan menoa ja varsinkin Annihilationin (loppubossin) kohtaamista, joten nyt minulla on mukava 21 levelin Annihilation, jossa kyllä haastetta piisaa. Varsinkin kun oman hahmon power leveli on jo pitkään jämähtänyt 20:een. Mahtaako sitä itse asiassa saadakaan kehitettyä yli tuon?

Harmillisesti hahmon kehittäminen on joka tapauksessa tässä vaiheessa vain paljon rajoitetumpaa (varsinkin, kun kaikki trait-pisteet ovat ajat sitten tulleet täyteen). Parhaillaan yritän kehittää Challenger/Engineer-buildia, jolla on hahmoclassien maksimiin asti (tasoon 10 siis) kehitettynä todella hyvä vahingon kestävyys, mutta tuottaa myös kovaa damaa sekä kiinnittää vihun huomion myös turrettiiin. Iso plussa on myös se, että korkeammilla levelillä pystyy ketterästi käyttämään pelin toiseksi kovinta armoria, ja sen armorinkin taso nousee hahmon levelin myötä, eli armorini taso on nyt jotain 124 luokkaa, kun aiemmilla 10 levelin Handler/Healer-kombolla pystyi pitämään ketterästi vain hieman yli 80-tason armoria. Barkskin traitti pitäisi vielä löytää, jotta saisi hahmosta ultimate kestävän, mutta valitettavasti minun pelissäni ei näyttäisi olevan ollenkaan sitä NPC-hahmoa, jolta sen saa, joten pitäisi vielä adventuren kautta se varmaan kikkailla tällekin hahmolle. (Edit: Tuo tulikin sitten tänään jo adventuresta helposti poimittua. Nyt voisin myöskin hakea samasta pelistä Ravagerin ja hoidella sen, kun sitä ei omassa kampanjassani myöskään ollut.)

Aseina ovat Nightfall-kivääri Twisted Wounds-mutatorilla (bleedingiä aiheuttamaan), Enigma-käsiase Refunder-mutatorilla (ammuksia säästämään sekä käytössä olevalle että lepäämässä olevalle ampuma-aseelle) sekä melee-aseena Atom Smasher-warhammeri Vampire Blade-mutatorilla, jotta lähitaistelullakin pystyy käytännössä healaamaan itseään samalla kovaa damaa aiheuttaen. Vastaavasti Nightfallilla pystyy myös healaamaan itseään sen modilla, joka aiheuttaa myös todella kovaa damaa varsinkin, kun bleedingiä tulee vihuille tuolla mutatorilla samalla. Nightfall ei lisäksi kuluta lainkaan ammuksia modin käytössä olon aikana, vaikka ampuukin modin voimassa ollessa 35% kovemmalla fire ratella ja vieläpä automaattiaseena silloin. Myöskin tuo Enigman modi on todella hyvä daman aiheuttaja. Kun ampuu vihun täyteen noita 10 sekunnin ajan hyvää sähködamaa jatkuvasti aiheuttavia tethereitä, niin sulaa isompikin vihu varsin nopeasti. Molemmat ampuma-aseeni ovat tappiin asti kehitettyjä kuten myöskin niissä käytössä olevat mutatorit.

Vielä kun käytössä on kaikkea damaa 15% lisäävä ja reliciä käytettäessä vielä tuon 15%:n daman lisäyksen 15 sekunnin ajaksi tuplaava Ankh of Power-amuletti, kaikkea damaa 7% lisäävä Stone of Balance-sormus, skillin aktivoimisesta 25% max healthista vastaavan shieldin 10 sekunniksi antava Excess Coil-sormus, lifestealia 5% summon-apurilla (joksi Engineerin turret kuulemma pelissä lasketaan) aiheutetusta damasta koko ajan antava Soul Link-sormus sekä health generationia kaksi yksikköä vihujen bleedingin aikana lisäävä (kunhan on itse 10 metrin etäisyyden sisällä vihusta) Blood Tinged Ring-sormus. Relicinä käytän sinänsä tuota pelin alussa saatua Dragon Heartia ja siinä on maksimi 10 käyttökertaa ostettuna.

Tämä kombo on tosiaan toiminut erittäin mukavasti muutoin, mutta kyllä pataan tuli vielä aika selkeästi Annihilationilta, kun eilen kävin pari kertaa kokeilemassa. Se hengissä pysyminen on edelleen se ongelma - varsinkin tuossa toisessa vaiheessa.. Toki nuo armori-ominaisuudet kehittyvät vielä, kunhan vain saan Challenger-classin korkeimmalle tasolle. Lisäksi silloin pystyy ottamaan käyttöön sen toiseksi kovimman armorin myös rintapanssarin osalta ilman negatiivista vaikutusta ketteryyteen, jolloin armorin tason pitäisi nousta jonnekin 135:n nurkille, ja sitten vielä niillä Engineerin Fortify-traitin armorin lopuilla tehostelisäyksillä varmaankin jonnekin 150-160 nurkille.

Sinänsä kombo on jo ollut niin hyvä, että meni noiden classien aivan alkuleveleillä edellispäivänä soolona toisella yrittämällä aiemmin todella vaikeana pitämäni Tal Rathan metaphysical-muoto. Sitä kun hakattiin parin päivän aikana random-pelaajien kanssa co-oppina, eikä kenenkään kanssa tullut mitään siitä taistelusta. Minulla oli silloin aiemmin siis Handler/Medic-kombo. Toki tuossakin taistelussa ajoitus sekä vihun aggressiivisten ja nopeiden liikkeiden muistaminen ovat kaiken A ja O. Challenger/Engineer (Die Hard Sentinel) antoi kuitenkin jo classien alkuleveleillä mahtavat eväät tuossakin taistelussa selviytymiseen. Ja nyt luulisi hengissä pysymisen helpottuvan entisestään varsinkin kun aukesi Challengerin vahingon kestävyyttä kolminkertaisella bulwarkilla 25 sekunniksi lisäävä Juggernaut-skilli. Lisäksi skillin toiminnassa ollessa hahmon juoksunopeus ja meleenopeus nousevat 15%.

Kuten varmaankin näkyy, rakastan nimenomaan hahmojen kehittämistä, ja sillä mahdottomienkin vihujen mahdolliseksi tekemistä. Mutta pelkkään pelaajan taitojen kehittämiseen painostavasta git good-mentaliteetistä en peleissä pidä sitten lainkaan. Pitäisi ainakin olla sellaiselle vaihtoehto juurikin hahmoa kehittämällä eri komboilla tai puhtaasti raa’asti leveleitä grindaamalla. Toistaiseksi vaikuttaa siltä, että Remnant 2:ssa muualla tämä toivomani vaihtoehtoinen tapa taklata koviakin vihuja toimii, mutta ei ehkä tuossa murhaavan kovassa loppubossissa. Toki aika kauan olen itsekin valmis yrittämään. Mutta loputtomiin en silti jää päätä hakkaamaan seinään. Jos ei vaan yksin mene, niin sitten kyllä haetaan tutuilta co-op-kavereilta apuja.
 
Viimeksi muokattu:
Kävin toteamassa viimeisen bossin kakkosvaiheen iha perseeksi. Ei muuta ku nokka kohti adventure-moodia ja lisää ringejä/amuletteja ja aseita arsenaalia parantamaan. Oma vika bossi nyt onneks jäi tasolle 17, eli voin vähän sen yli omaa tasoa saada.
 
Itse en ole noiden pelaajan levelin mukaan skaalautuvien vihujen ystävä missään pelissä. Tosin tässähän se menee niin, että skaalautuvat sen mukaan, kun ensimmäisen kerran kyseiseen maailmaan menet. Sen jälkeen sinne mentäessä vihujen leveli on kuitenkin lukittu ja sen jälkeen pystyt itse kehittämään hahmoasi kyseistä leveliä paremmaksi. Siinä mielessä taisin tehdä mokan, että pitkitin pelin viimeiseen maailmaan menoa ja varsinkin Annihilationin (loppubossin) kohtaamista, joten nyt minulla on mukava 21 levelin Annihilation, jossa kyllä haastetta piisaa. Varsinkin kun oman hahmon power leveli on jo pitkään jämähtänyt 20:een. Mahtaako sitä itse asiassa saadakaan kehitettyä yli tuon?

Harmillisesti hahmon kehittäminen on joka tapauksessa tässä vaiheessa vain paljon rajoitetumpaa (varsinkin, kun kaikki trait-pisteet ovat ajat sitten tulleet täyteen). Parhaillaan yritän kehittää Challenger/Engineer-buildia, jolla on hahmoclassien maksimiin asti (tasoon 10 siis) kehitettynä todella hyvä vahingon kestävyys, mutta tuottaa myös kovaa damaa sekä kiinnittää vihun huomion myös turrettiiin. Iso plussa on myös se, että korkeammilla levelillä pystyy ketterästi käyttämään pelin toiseksi kovinta armoria, ja sen armorinkin taso nousee hahmon levelin myötä, eli armorini taso on nyt jotain 124 luokkaa, kun aiemmilla 10 levelin Handler/Healer-kombolla pystyi pitämään ketterästi vain hieman yli 80-tason armoria. Barkskin traitti pitäisi vielä löytää, jotta saisi hahmosta ultimate kestävän, mutta valitettavasti minun pelissäni ei näyttäisi olevan ollenkaan sitä NPC-hahmoa, jolta sen saa, joten pitäisi vielä adventuren kautta se varmaan kikkailla tällekin hahmolle. (Edit: Tuo tulikin sitten tänään jo adventuresta helposti poimittua. Nyt voisin myöskin hakea samasta pelistä Ravagerin ja hoidella sen, kun sitä ei omassa kampanjassani myöskään ollut.)

Aseina ovat Nightfall-kivääri Twisted Wounds-mutatorilla (bleedingiä aiheuttamaan), Enigma-käsiase Refunder-mutatorilla (ammuksia säästämään sekä käytössä olevalle että lepäämässä olevalle ampuma-aseelle) sekä melee-aseena Atom Smasher-warhammeri Vampire Blade-mutatorilla, jotta lähitaistelullakin pystyy käytännössä healaamaan itseään samalla kovaa damaa aiheuttaen. Vastaavasti Nightfallilla pystyy myös healaamaan itseään sen modilla, joka aiheuttaa myös todella kovaa damaa varsinkin, kun bleedingiä tulee vihuille tuolla mutatorilla samalla. Nightfall ei lisäksi kuluta lainkaan ammuksia modin käytössä olon aikana, vaikka ampuukin modin voimassa ollessa 35% kovemmalla fire ratella ja vieläpä automaattiaseena silloin. Myöskin tuo Enigman modi on todella hyvä daman aiheuttaja. Kun ampuu vihun täyteen noita 10 sekunnin ajan hyvää sähködamaa jatkuvasti aiheuttavia tethereitä, niin sulaa isompikin vihu varsin nopeasti. Molemmat ampuma-aseeni ovat tappiin asti kehitettyjä kuten myöskin niissä käytössä olevat mutatorit.

Vielä kun käytössä on kaikkea damaa 15 sekunnin ajaksi 15% lisäävä ja reliciä käytettäessä vielä tuon 15%:n daman lisäyksen tuplaava Ankh of Power-amuletti, kaikkea damaa 7% lisäävä Stone of Balance-sormus, skillin aktivoimisesta 25% max healthista vastaavan shieldin 10 sekunniksi antava Excess Coil-sormus, lifestealia 5% summon-apurilla (joksi Engineerin turret kuulemma pelissä lasketaan) aiheutetusta damasta koko ajan antava Soul Link-sormus sekä health generationia kaksi yksikköä vihujen bleedingin aikana lisäävä (kunhan on itse 10 metrin etäisyyden sisällä vihusta) Blood Tinged Ring-sormus. Relicinä käytän sinänsä tuota pelin alussa saatua Dragon Heartia ja siinä on maksimi 10 käyttökertaa ostettuna.

Tämä kombo on tosiaan toiminut erittäin mukavasti muutoin, mutta kyllä pataan tuli vielä aika selkeästi Annihilationilta, kun eilen kävin pari kertaa kokeilemassa. Se hengissä pysyminen on edelleen se ongelma. Toki nuo armori-ominaisuudet kehittyvät vielä, kunhan vain saan Challenger-classin korkeimmalle tasolle. Lisäksi silloin pystyy ottamaan käyttöön sen toiseksi kovimman armorin myös rintapanssarin osalta ilman negatiivista vaikutusta ketteryyteen, jolloin armorin tason pitäisi nousta jonnekin 135:n nurkille, ja sitten vielä niillä Engineerin Fortify-traitin armorin lopuilla tehostelisäyksillä varmaankin jonnekin 150-160 nurkille.

Sinänsä kombo on jo ollut niin hyvä, että meni noiden classien aivan alkuleveleillä edellispäivänä soolona toisella yrittämällä aiemmin todella vaikeana pitämäni Tal Rathan metamorphosis-muoto. Sitä kun hakattiin parin päivän aikana random-pelaajien kanssa co-oppina, eikä kenenkään kanssa tullut mitään siitä taistelusta. Minulla oli silloin aiemmin siis Handler/Medic-kombo. Toki tuossakin taistelussa ajoitus sekä vihun aggressiivisten ja nopeiden liikkeiden muistaminen ovat kaiken A ja O. Challenger/Engineer (Die Hard Sentinel) antoi kuitenkin jo classien alkuleveleillä mahtavat eväät tuossakin taistelussa selviytymiseen. Ja nyt luulisi hengissä pysymisen helpottuvan entisestään varsinkin kun aukesi Challengerin vahingon kestävyyttä kolminkertaisella bulwarkilla 25 sekunniksi lisäävä Juggernaut-skilli. Lisäksi skillin toiminnassa ollessa hahmon juoksunopeus ja meleenopeus nousevat 15%.

Kuten varmaankin näkyy, rakastan nimenomaan hahmojen kehittämistä, ja sillä mahdottomienkin vihujen mahdolliseksi tekemistä. Mutta pelkkään pelaajan taitojen kehittämiseen painostavasta git good-mentaliteetistä en peleissä pidä sitten lainkaan. Pitäisi ainakin olla sellaiselle vaihtoehto juurikin hahmoa kehittämällä eri komboilla tai puhtaasti raa’asti leveleitä grindaamalla. Toistaiseksi vaikuttaa siltä, että Remnant 2:ssa muualla tämä toivomani vaihoehtoinen tapa taklata koviakin vihuja toimii, mutta ei ehkä tuossa murhaavan kovassa loppubossissa. Toki aika kauan olen itsekin valmis yrittämään. Mutta loputtomiin en silti jää päätä hakkaamaan seinään. Jos ei vaan yksin mene, niin sitten kyllä haetaan tutuilta co-op-kavereilta apuja.

Tuo viimeinen vastus on niin hankala suurimmaksi osaksi senkin takia että pelin ruudunpäivitys pomppii niin paljon että pitää "sokkonakin" jopa yrittää väistellä että ei mielestäni sinänsä kannata ottaa mitään paineita vaikka ei yksin sitä läpäisisikään. Tässä tapauksessa voi mielestäni hyvällä omatunnolla osoittaa syyttävällä sormella pelinkehittäjiä että jättivät pelaajille tuollaista kuraa, harmi sinänsä koska pelissä on paljon hienoja bosseja mitkä kärsii tästä samasta ongelmasta.
 
Itse en huomannut muilla bosseilla kuin vikalla pahempaa ruudunpäivityksen notkahtelua. Liekö sit VRR siivoaa pahimmat pois. Mutta tuo viimenen pääkki on kyllä ihan oma lukunsa sen suhteen että framet tippuu ihan silmissä.

Niiin no joo unohtu ettenhän ole nähnyt edes puolia pelin bosseista mitäpä sitä lopulta sanomaan onko siellä sellaisia bosseja enemmänkin missä framet droppaa.
 
Itse en huomannut muilla bosseilla kuin vikalla pahempaa ruudunpäivityksen notkahtelua. Liekö sit VRR siivoaa pahimmat pois. Mutta tuo viimenen pääkki on kyllä ihan oma lukunsa sen suhteen että framet tippuu ihan silmissä.

Niiin no joo unohtu ettenhän ole nähnyt edes puolia pelin bosseista mitäpä sitä lopulta sanomaan onko siellä sellaisia bosseja enemmänkin missä framet droppaa.
Tässä näyttäisi kokoajan tulevan uusia pomoja vastaan vaikka kolusin eka läpikerralla kaikki paikat läpit.
 
Ylös Bottom