Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Remnant 2

Ai satanas!!! Lopputekstit rullaa ja Annihilation on paperia! Makea fiilis kieltämättä, kun meni soolona loppujen lopuksi jo kolmannella yrityksellä. Ihan liian monta kertaa yritin randomien kanssa co-oppina ja oli kyllä onnettomia yrityksiä lähes joka kerta. Ei ilmeisesti porukka sitten oikein tiennyt mitä tuossa pitää tehdä. Ja oli toki tuo oma aiemmin aika tarkkaan täällä kuvaamani buildini täysi tappajabuildi (ainakin soolona pelatessa), vaikka nuo Challenger ja Engineer classit olivat vasta levelillä 8. Eli hiukan olisi saanut vielä varaa armorin tehoihin pari leveliä nostamalla.

Oli armorini teho kuitenkin hulppeat 146, minkä huomasi kyllä auttavan. Lisäksi suoja- ja healausominaisuudet olivat aika hyviä monellakin tapaa. Virheitä tuli toisessa vaiheessa jokunen, mutta armori antoi kyllä mukavasti niitä anteeksi. Mahtava peli, vaikkakin edelleen olen sitä mieltä, että olisi saanut olla ainakin tuplasti enemmän sisältöä. Haikea fiilis nyt, mutta myös toiveikas - sillä eiköhän vuoden sisällä jo saada tähän sitä DLC-matskua! :)

Lisäys: Sellaisen muutoksen tein vielä siihen aiemmin kuvaamaani buildiin, että vaihdoin amuletiksi Ankh of Powerin tilalle Full Moon Circletin, jonka löysin aiemmin tänään Yaeshasta adventure modella pelatessa. Kyseinen amuletti tekee ampumalla tehdystä damasta jatkuvasti 3% daman määrän verran lifestealia ja lisää ampumisdamaa 20% silloin, kun hahmon health on täysillä.
 
Viimeksi muokattu:
Ai satanas!!! Lopputekstit rullaa ja Annihilation on paperia! Makea fiilis kieltämättä, kun meni soolona loppujen lopuksi jo kolmannella yrityksellä. Ihan liian monta kertaa yritin randomien kanssa co-oppina ja oli kyllä onnettomia yrityksiä lähes joka kerta. Ei ilmeisesti porukka sitten oikein tiennyt mitä tuossa pitää tehdä. Ja oli toki tuo oma aiemmin aika tarkkaan täällä kuvaamani buildini täysi tappajabuildi (ainakin soolona pelatessa), vaikka nuo Challenger ja Engineer classit olivat vasta levelillä 8. Eli hiukan olisi saanut vielä varaa armorin tehoihin pari leveliä nostamalla.

Oli armorini teho kuitenkin hulppeat 146, minkä huomasi kyllä auttavan. Lisäksi suoja- ja healausominaisuudet olivat aika hyviä monellakin tapaa. Virheitä tuli toisessa vaiheessa jokunen, mutta armori antoi kyllä mukavasti niitä anteeksi. Mahtava peli, vaikkakin edelleen olen sitä mieltä, että olisi saanut olla ainakin tuplasti enemmän sisältöä. Haikea fiilis nyt, mutta myös toiveikas - sillä eiköhän vuoden sisällä jo saada tähän sitä DLC-matskua! :)

Lisäys: Sellaisen muutoksen tein vielä siihen aiemmin kuvaamaani buildiin, että vaihdoin amuletiksi Ankh of Powerin tilalle Full Moon Circletin, jonka löysin aiemmin tänään Yaeshasta adventure modella pelatessa. Kyseinen amuletti tekee ampumalla tehdystä damasta jatkuvasti 3% daman määrän verran lifestealia ja lisää ampumisdamaa 20% silloin, kun hahmon health on täysillä.
Nonih Gz! :) Hienon buildin oot kyllä rakentanu. Kampanjaa vaan rerollaukseen niin ainakin pääset ihan erinlaiseen uudelleen generoituun maailmaan eri random bosseilla. Ite vedin just ekan zonen. Kai tätä vielä jaksaa jonkun aikaa.
 
Ai satanas!!! Lopputekstit rullaa ja Annihilation on paperia! Makea fiilis kieltämättä, kun meni soolona loppujen lopuksi jo kolmannella yrityksellä. Ihan liian monta kertaa yritin randomien kanssa co-oppina ja oli kyllä onnettomia yrityksiä lähes joka kerta. Ei ilmeisesti porukka sitten oikein tiennyt mitä tuossa pitää tehdä. Ja oli toki tuo oma aiemmin aika tarkkaan täällä kuvaamani buildini täysi tappajabuildi (ainakin soolona pelatessa), vaikka nuo Challenger ja Engineer classit olivat vasta levelillä 8. Eli hiukan olisi saanut vielä varaa armorin tehoihin pari leveliä nostamalla.

Oli armorini teho kuitenkin hulppeat 146, minkä huomasi kyllä auttavan. Lisäksi suoja- ja healausominaisuudet olivat aika hyviä monellakin tapaa. Virheitä tuli toisessa vaiheessa jokunen, mutta armori antoi kyllä mukavasti niitä anteeksi. Mahtava peli, vaikkakin edelleen olen sitä mieltä, että olisi saanut olla ainakin tuplasti enemmän sisältöä. Haikea fiilis nyt, mutta myös toiveikas - sillä eiköhän vuoden sisällä jo saada tähän sitä DLC-matskua! :)

Lisäys: Sellaisen muutoksen tein vielä siihen aiemmin kuvaamaani buildiin, että vaihdoin amuletiksi Ankh of Powerin tilalle Full Moon Circletin, jonka löysin aiemmin tänään Yaeshasta adventure modella pelatessa. Kyseinen amuletti tekee ampumalla tehdystä damasta jatkuvasti 3% daman määrän verran lifestealia ja lisää ampumisdamaa 20% silloin, kun hahmon health on täysillä.
Onnittelut! Itekki rollasin kampanjan eilen Apocalypseen ja nyt aloitukseks tuli Yeasha sellainen paikka missä en muista käyneeni, cool! Levelöin vaan vielä hetken noita luokkia kymppiin, tajusin/huomasin/kuulin, että noi reliikit joita tippuu, niiden leveli on riippuvainen siitä mitä sun kaikkien luokkien yhteenlaskettu leveli on. Eilen tippu nimittäin eka Mythic-tason reliikki jolla saan critical damagea +20%, holy shit! Täytyy saada vielä weak spot damage ja ranged damage mythicille niin avot. Mun archetype level on nyt jotain 93, eli miltee kaikki on täysis.
 
Onpahan kyllä mielettömän hyvä peli todellakin. Eilen pääsin pelin läpi viimeinkin survivorilla, ja jo hetken luulin, että tällä erää pelin pelaaminen oli siinä (kunnes DLC matskua joskus tulee). Mutta peli ei päästä kyllä nyt minua otteestaan. Eli on mielessä tämän pelaaminen vähän väliä ja kiinnostaa löytää kaikki mahdollinen löydettävä, sekä vaan mennä katsomaan miten maailmat muuttuvat rerollaamalla. Todella harvinaista, että jaksan näitä endgame-juttuja pelata oikein missään peleissä. Tämän pelin kanssa kyllä osuttiin napakymppiin omalla kohdallani. Kyllä melkeinpä tässä vaiheessa täytyy jo julistaa, että kyseessä on itselleni vuoden peli. Toki Starfield ja Baldurs Gate 3 ovat ainakin sieltä vielä tulossa, mutta jotenkin nyt on se fiilis, että ne eivät itselleni tule Remnant 2:ta päihittämään.
 
Viimeksi muokattu:
No nyt meni läpi täälläkin. Veteran tasona ja tuskainen oli tuo viimeinen bossi, lähinnä sen kakkosvaihe. Enemmän häiritsi noi nykivät ruudut ja glitch-efektit mitä tuo toi. Huomasin myös ettei toi summoner-build ehkä ollut paras tuota vastaan. Oma läpsy oli melko huonoa, mut pusertamalla meni. Sama jouskari käytössä läpi matkan. Toisella rundilla ehkä joku konetuliase viimein käyttöön.

Huikea peli kyllä. Adventure-moodissa kävin vähä farmaa scrapia yms ja valikoin samoja maailmoja vielä mitä oon jo nähnyt. Toivon että seuraavalle läpipeluulle jäisi siten uusia kokemuksia vielä riittävästi. Nyt vaikeustasoa pykälä lisää ja ihmettelemään.
 
Playstation pelaajat huomio, patchi on julkaistu. Pitänyt pientä taukoa niin nyt voikin jatkaa. Tässä vielä notet uudestaan vaikka on samat kun viimeviikolla.

 
Tulipa tänään nyt jatkettua patchin jälkeen ja törmäsin hyvin mielenkiintoiseen puzzle dungeoniin. Piti pelata peliä tyypin kanssa ja aina kun hävisit se laitto kirouksen suhun, siihen ei voi toki kuolla kun max -50% se vie helaa. Sitä peliä pelaamalla piti availla ovia ja löysin uuden aseenkin joka on hyvin mielenkiintoinen ja varmaan tulee kokeiltua jossain välissä.

Patchi paransi ainakin rahan tippumista huomattavasti kun yhden parin tunnin session aikana sai 5-6k kolikkoa kasaan. Kävin loppupomoakin kokeilemassa muutaman kerran nyt kun hahmo parantunut hiukan ja kyllähän siltä nyt sai helaa poiskin mutta pitäisi kyllä opetella sen liikkeet ja ihan liikaa tapahtuu samaan aikaan asioita. No ehkä joskus.
 
Uusi patchi PClle, siitä voi katsoa mitä tulee kunhan saavat konsoli patchit ulos. Vähän sääliks käy Xbox pelaajia jotka on nyt 2 patchia jäljessä.

 
Loppu bossissa ollaan. Melkein meni läpi mutta aloin taas sekoilemaan ja väistin väärään aikaan... Ruudunpäivitys tässä tosiaan notkahtelee ärsyttävästi. Saisivat korjata pois.
 
Nonni, menihän se. Aluks tosi vaikea ja helpottu kyllä kun vähän harjotteli. Ehdottomasti kyllä vaikein bossi pelissä.
Tosiaan kun tiesi mitä piti tehdä, niin vähän helpottui. Itse pidin loppujen lopuksi Venomia, Canceria, Nightweaveria sekä Tal Rathan metaphysical muotoa kyllä käytännössä yhtä pahoina. Niin ja myös tuo Shalala Spectral Guardian :D tai mikä lie olikaan nimi, oli todella paha tuossa N’erudin avaruusmaailmassa.
 
Tosiaan kun tiesi mitä piti tehdä, niin vähän helpottui. Itse pidin loppujen lopuksi Venomia, Canceria, Nightweaveria sekä Tal Rathan metaphysical muotoa kyllä käytännössä yhtä pahoina. Niin ja myös tuo Shalala Spectral Guardian :D tai mikä lie olikaan nimi, oli todella paha tuossa N’erudin avaruusmaailmassa.
Joo unohdin tuon Spectral Guardian. Oli kyllä ärsyttävä bossi sekin.
 
Ihmettelinkin että miks itselle ei ole tullut noita tarvittavia päivitysmateriaaleja aseisiin. Vaikka olen kolunnut kyllä kaikki paikat ja useaan kertaankin. Ilmeisesti peli siis katsoo kun aseet on tarpeeksi päivitetty (määrä) niin alkaa tippumaan tarvittavia juttuja.
 
Ihmettelinkin että miks itselle ei ole tullut noita tarvittavia päivitysmateriaaleja aseisiin. Vaikka olen kolunnut kyllä kaikki paikat ja useaan kertaankin. Ilmeisesti peli siis katsoo kun aseet on tarpeeksi päivitetty (määrä) niin alkaa tippumaan tarvittavia juttuja.
En ole varma riippuulo se aseesta vai sun hahmon power levelistä. Mut mielestäni se menee niin että kun on +5 ase se alkaa pudottaa ylempää materiaalia, kun on +10 ase se alkaa pudottaa vielä ylempää materiaalia jne.
 
Itellä oli kaks asetta mitkä tarvitsi päivitysmateriaaleja ja niitä ei oikeestaan tippunu mistään. Päivitin paria muuta asetta ylemmäks ja naps alko tippumaan. Netistä myös luin vähän samaa.

Tietty vähän huono systeemi jos joku päivittelee vaan yhtä asetta ylemmäks ja peli kattoo että eipäs puotetakkaan tälle materiaaleja
 
En ole varma riippuulo se aseesta vai sun hahmon power levelistä. Mut mielestäni se menee niin että kun on +5 ase se alkaa pudottaa ylempää materiaalia, kun on +10 ase se alkaa pudottaa vielä ylempää materiaalia jne.
Muistan lukeneeni että sitte kun on kaksi asetta täysin päivitetty niin sitte alkaa parasta löytymään joka nurkasta. Toi meni aika saumattomasti lopulta ni en osannu kattoa tarkempaa. Cass myy kans välillä siin kohtaa kun ei vielä kunnolla tipu.
 
Xbox pelaajille tietoa että ensiviikolla pitäisi tulla patchia. Ei tarvitse myöskään miettiä että olisitte mitenkään jäljessä sitten vaan kaikki tähän mennessä tulleet korjaukset tulee kerralla.
 
Melkosta puurtamista tää classien levuttaminen. Onneks nyt voi resetoida traitit lennosta tuolla yhdellä itemillä loputtomiin, eikä enää käy kukkaron päälle.

Edelleen tulee uusia pomoja, paikkoja ja varusteita vastaan kun adventure-moodia käy läpi. Vähän ehkä jo kaipaisi ihan uusia maailmoja, sillä noi kolme on kuitenkin aika samaa kauraa lopulta.

Mut huikeen koukuttava ja hyvä peli! Nightmarea yritin mut tuli kyllä niin nenille että nyt täytyy vähän uutta buildia rakennella.
 
Ylös Bottom