Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Remnant 2

No sehän se kun ei oikein rauhassa onnistu. Hermot menee ku tarpeeks ottaa selkään. Maanantaina tätä yritin ja sen jälkeen on vaan hahmoa/ aseita tullut paranneltua. Täytyy vielä vkl aikana yrittää ja malttaa rauhassa ja jos sittenkään ei onnistu niin kutsua cooppi kaverit apuun.
Tuo tekee tosiaan nuo lyönnit kaikki samassa järjestyksessä aina ja aika selkeästi näkee mikä lyönti tulee milloinkin. Toinen vaihe vaikuttaa sekavammalta mutta siinäkin samat liikkeet toistuu aikalailla samassa järjestyksessä joka kerta. Tuon ku hoksaa ja oppii sen rytmin niin läpi menee varmasti. :)
 
Mites näissä maailmoissa kun markkeri näyttää muualle mutta toisaalta löytyy paikkoja missä ihan checkpointtia. Että onko pelin rakenne sellanen että näitä muita paikkoja kannattaa tutkia itemien toivossa vai mennäänkö näille muille alueille yleensä myöhemmin ihan juonen puolesta?
 
Mites näissä maailmoissa kun markkeri näyttää muualle mutta toisaalta löytyy paikkoja missä ihan checkpointtia. Että onko pelin rakenne sellanen että näitä muita paikkoja kannattaa tutkia itemien toivossa vai mennäänkö näille muille alueille yleensä myöhemmin ihan juonen puolesta?

Kaikki ei tarina dungeonit on ihan vapaaehtoisia lisäroinan etsimis paikkoja. Jos seuraat päätehtävää et ikinä mene niihin.
 
Kannattaa ihan oikeesti rauhassa vaan opetella se rytmi. Ei se sen jälkeen enään olekkaan kummempi pomo löylyttää. Tämä tulee semmoselta joka on välistä ihan umpi surkee näiden kanssa. Esim Eldenin loppupomo on edelleen lyömättä, kun ei vaan onnistu. :D
Itselleni tuo tulee valitettavasti olemaan juurikin tuon rytmipelipohjaisuutensa takia mahdoton loppubossi. Testattu siis on, ja vaikka co-opissa ollaankin päästy joidenkin kanssa jopa toiseen vaiheeseen, niin siinä tulee noutaja lähes heti järjestään, eikä siihenkään läheskään aina pääse. Tuo toinen vaihe on niin tarkkaa ajoitusta vaativa, että Sekiron tapaan se ei ole minun juttuni, vaikka kuinka jaksaisin hakata päätä seinään. Minulla kun ei vain ole tuollaista pieneen aika-ikkunaan sijoittuvaa rytmitajua lainkaan. En Sekirossakaan sellaista koskaan oppinut sen bosseissa, vaan se on jäänyt Demon of Hatrediin (tiedän, että on vapaaehtoinen bossi) kesken, eikä jakoja ole tuota tai sitten viimeistä bossia päästä läpi.

Owl Father meni hirmuisen grindauksen avulla kehitetyllä hahmolla ja aivan nappiin menneiden kaikenlaisten mahdollisten buffien kanssa aivan viime tipalla kymmenien yritysten jälkeen läpi, mutta siinäkään en juuri mitään kokenut ajoituksista oppineeni, vaan päin peetä meni monta kertaa. Grindatun hahmon ominaisuudet ja buffit pelastivat kuitenkin riittävästi ja tuuriakin oli sillä pelikerralla mukana. Valitettavasti Annihilationia tuskin tulen pääsemään läpi, ellei ole joku todella hyvä damaa kestävä buildi mahdollista kehitellä. Nykyisillä classeilla ei ole mitään jakoa, vaikka kuinka treenaisin.

Harmillista on myöskin, ettei grindaamisellakaan voi asiaa taklata oikeastaan, kun on juurikin se 60 trait-pisteen raja tuotu tähän kakkoseen. Ykkösessä pystyi aika paljon hahmoaan kehittämään grindaamalla rajattomasti trait-pisteitä, jos ei vain reaktiot tai taidot jossakin vaiheessa riittäneet. Itselleni on kyllä suuri harmi kun näiden muuten mielenkiintoisten pelien bosseista tehdään näitä itselleni mahdottomia rytmipelitestejä, ja nimenomaan pakotetaan siihen rytmipelaamiseen ilman muita vaihtoehtoja.
 
Viimeksi muokattu:
Jep näin juuri ja kannattaa kyllä tutkia paikat perusteellisesti ennen, kun menee seuraavaa huutomerkkiä kohden, kun aika paljon tuolla on hyvää gearia sun muita salaisuuksia juurikin noilla sivuraiteilla.
Jep. Levuttelen yhtä piilotetuist luokist täl hetkel Hatcheryssä ja huomasin et jumalaut, tuol on arpoutunu dunkkuja joita en aiemmin ollu löytänyt! Samas pelaan ton Nerudin toisen tarinan läpi.
Itselleni tuo tulee valitettavasti olemaan juurikin tuon rytmipelipohjaisuutensa takia mahdoton loppubossi. Testattu siis on, ja vaikka co-opissa ollaankin päästy joidenkin kanssa jopa toiseen vaiheeseen, niin siinä tulee noutaja lähes heti järjestään, eikä siihenkään läheskään aina pääse. Tuo toinen vaihe on niin tarkkaa ajoitusta vaativa, että Sekiron tapaan se ei ole minun juttuni, vaikka kuinka jaksaisin hakata päätä seinään. Minulla kun ei vain ole tuollaista pieneen aika-ikkunaan sijoittuvaa rytmitajua lainkaan. En Sekirossakaan sellaista koskaan oppinut sen bosseissa, vaan se on jäänyt Demon of Hatrediin (tiedän, että on vapaaehtoinen bossi) kesken, eikä jakoja ole tuota tai sitten viimeistä bossia päästä läpi.

Owl Father meni hirmuisen grindauksen avulla kehitetyllä hahmolla ja aivan nappiin menneiden kaikenlaisten mahdollisten buffien kanssa aivan viime tipalla kymmenien yritysten jälkeen läpi, mutta siinäkään en juuri mitään kokenut ajoituksista oppineeni, vaan päin peetä meni monta kertaa. Grindatun hahmon ominaisuudet ja buffit pelastivat kuitenkin riittävästi ja tuuriakin oli sillä pelikerralla mukana. Valitettavasti Annihilationia tuskin tulen pääsemään läpi, ellei ole joku todella hyvä damaa kestävä buildi mahdollista kehitellä. Nykyisillä classeilla ole mitään jakoa, vaikka kuinka treenaisin.

Harmillista on myöskin, ettei grindaamisellakaan voi asiaa taklata oikeastaan, kun on juurikin se 60 trait-pisteen raja tuotu tähän kakkoseen. Ykkösessä pystyi aika paljon hahmoaan kehittämään grindaamalla rajattomasti trait-pisteitä, jos ei vain reaktiot tai taidot jossakin vaiheessa riittäneet. Itselleni on kyllä suuri harmi kun näiden muuten mielenkiintoisten pelien bosseista tehdään näitä itselleni mahdottomia rytmipelitestejä, ja nimenomaan pakotetaan siihen rytmipelaamiseen ilman muita vaihtoehtoja.
Mulla meni toi toinen vaihe tosi paljo helpommin ku menin aika eteen sivulle, sillo se ylimäräne tauhka jää taakse ja miltee ainut mitä tarttee murehtia on se iso isku sivulta toiselle. Siinäki odottaa sitä swing ääntä ni rullaat sen jälkee pous alta.

Sit ku tulee orbbeja niin Enigmalla kaikki rikki kerralla.

Kyl se menee, ei toi lopulta oo niin paha.
 
Jep. Levuttelen yhtä piilotetuist luokist täl hetkel Hatcheryssä ja huomasin et jumalaut, tuol on arpoutunu dunkkuja joita en aiemmin ollu löytänyt! Samas pelaan ton Nerudin toisen tarinan läpi.

Mulla meni toi toinen vaihe tosi paljo helpommin ku menin aika eteen sivulle, sillo se ylimäräne tauhka jää taakse ja miltee ainut mitä tarttee murehtia on se iso isku sivulta toiselle. Siinäki odottaa sitä swing ääntä ni rullaat sen jälkee pous alta.

Sit ku tulee orbbeja niin Enigmalla kaikki rikki kerralla.

Kyl se menee, ei toi lopulta oo niin paha.
Täytyy varmaan toi Enigma jostain löytää tälle toisella hahmolle, jolla olen nyt pelannut. En nyt kyllä yhtään muista miten sen sainkaan. Toisella vähemmän pelaamallani hahmolla se onkin, mutta pitäisi sen verran grindata, että sillä pystyy noin kovaa vihua vastaan mitään kunnolla tekemään.
 
Viimeksi muokattu:
Täytyy varmaan toi Enigma jostain löytää tälle toisella hahmolle, jolla olen nyt pelannut. En nyt kyllä yhtään muista miten sen sainkaan. Toisella vähemmän pelaamalla hahmolla se onkin, mutta pitäisi sen verran grindata, että sillä pystyy noin kovaa vihua vastaan mitään kunnolla tekemään.
Labyrintis on kyseinen materiaali piilotettuna, mä en tie onks sille muuta käyttöä mut sillä se craftataan, se pitäis olla kaikil mahollinen löytää ku se on fiksattu paikka. Sen Enigman ei tartte olla kovinkaan kummonen niitä orbbeja vastaan, ne on tosi heikkoja tappaa. Ite bossia sillä ei kannata suhutella, orbit vaan.

 
Huh, onpa pirteä olo pitkien yöunien jälkeen. Kirjoitan pienen koosteen tuosta loppubossista, koska se vaati kuitenkin valehtelematta sen 50+ yritystä normaalitasolla (helpoin). Oma hahmoni oli läpäisyhetkellä Medic + Alchemist. Skilleinä käytin Medicin barrier-suojakilpeä ja Alchemistin "tehostinta", joka mm. tehostaa ampumanopeutta huomattavasti. Modeina käytin konekiväärissä tuliluoteja, pistoolissa corrosivea aiheuttavaa ja damagea tehostavaa modia.

Laitan nämä spoilereihin, ettei postaus näytä liikaa wall of textiltä.

1. vaiheessa aloitin aina Alchemistin boostilla ja tuliluodeilla, joilla tikkasin bossia niin paljon kuin ehdin ennen 1. iskua. Kun miekanisku tuli, väistö ja mahdollisimman paljon lisää vahinkoa. Tässä bossilla on kaksi variaatiota: joko se nousee ilmaan ja iskee "maanjäristyksellä" 2 kertaa. Tai sitten se jää hetkeksi paikoilleen (lisää damagea!) ja jyrää päin maassa olevalla miekallaan. Tätä seuraa aina kombo, jossa bossi joko jatkaa "maanjäristyksellä", 2 kertaa. Vaihtoehtona on myös "aalto", jonka bossi tekee myös 2 kertaa. Erona näillä kahdella hyökkäyksellä on äänimerkin pituus. Nopea ja viiltävä ääni on "maanjäristys", pitempi äänimerkki on "aalto". "Aallon tullessa pitää hieman odottaa väistön kanssa, ettei väistä liian aikaisin.

Kuten Murdoc aiemmin sanoi, se äänimerkin kuuntelu on kaikkein tärkein. Toisena oikea ajoitus. Kolmantena väistön suunta. Jälkimmäistä pidän myös hyvin olennaisena. Sivulle väistäminen toimii hyvin miekkaa vastaan, mutta kaikissa muissa 1. vaiheen hyökkäyksissä on fiksuinta väistää hyökkäystä kohti. Silloin väistöikkuna on isompi ja onnistuminen todennäköisempää.

1. vaiheessa ne rumat "pallot" tulevat kiertoon mukaan, kun olet saanut tarpeeksi vahinkoa bossiin. Ne tekevät paljon vahinkoa, ja mielestäni niitä ei voi väistää jos et tuhoa ainakin 2 kpl, mieluummin 4 kpl. Pallojen ollessa ruudulla pomo ei käsittääkseni huitaise, joten voit keskittyä niihin aivan täysin. Ammusten säästämiseksi tuhoan yleensä vain 4 kpl ja väistän 2 muuta (pallot vilkkuvat hieman ennen hyökkäämistään).

Pomon helan pudotessa riittävän alas, kiertoon tulee "ansa", joka motittaa sinut ja pitää rämpyttää päästäksesi irti. Tässä kohtaa tulee myös uusi hyökkäys kiertoon: nopea miekanisku aivan pelaajan läheltä. Se on suht haastava väistää. Sen perään saattaa tulla pienen viiveen saattamana toinen miekanisku. Tämä on hankala, koska et näe bossia sumun keskeltä ja reaktioaikaa iskun väistöön on vähän. Kun olet väistänyt 1. miekaniskun, laske mielessäsi 1 sekunti ja sitten väistö sumusta tulevaan iskuun. Huom. tietääkseni bossi ei aina iske kahdesti, mutta useimmiten.

1. vaiheen pahimmat kompastuskivet:

- Väistin väärään suuntaan (sivulle/pystysuunnassa)
- Huonot ajoitukset
- Ammuin liian ahneesti bossia enkä malttanut väistää
- Menin sekaisin bossin "äänimerkkien" kanssa, kun se käytti "aalto"- ja "maanjäristys"-hyökkäyksiä, joilla kummallakin on eri viive
- En keskittynyt tarpeeksi seuraavaan iskuun, kun turhauduin osumasta
- Saamarin konekivääri. Se on uskomattoman hidas ladata, miksi hemmetissä teinkin tästä pääaseeni? 150 kutia lippaassa hieman kompensoi, mutta silti se ei sovellu kovin hyvin tähän taisteluun
- Katselin liikaa niitä maahan tulevia "lähteitä", ja otin sen takia osumaa
- Unohdin kerätä lisää ammuksia, koska olin liian trigger happy (panoskierros on hyvä tehdä kun pääaseesta on mennyt 50 %)

2. vaiheeseen säästin aina Medicin barrierin, koska se toimii hyvänä henkivakuutuksena jos kaaos on liian paha. Ykkösprioriteetti on väistää bossin sivuttainen miekanisku, koska se tekee eniten vahinkoa. Ärsyttävimpänä piirteenä taustalta kuuluu ääni, joka muistuttaa hieman pomon iskua edeltävää ääntä. Jos teet väistön "valeäänen" aikana, et voi enää väistää nopeasti tulevan "oikean" äänimerkin jälkeistä sivallusta.

Tarkennuksena: Medicin barrier-kyky antaa koko terveysmittarin pituisen suojan, joka eliminoi kaiken vahingon. Se myös palauttaa 25 % terveydestäsi (enemmän, jos hahmolla on parannusboosteja). Voit silti joutua pahoin tönityksi tai keskeytetyksi esimerkiksi asetta ladatessasi, tai jos käytät dragonheart-parannuskiven. Barrier parannuksineen tulee myös kaikille tiimitovereillesi, ja se voi pelastaa tilanteen, ettei kukaan joudu knockout-tilaan.

2. vaiheessa en missään tapauksessa pelannut täydellisesti, vaan pyrin optimoimaan vain ne tärkeimmät asiat. En välittänyt vahingosta, vaan etsin parhaat hetket parantaa. Opettelin myös, miten saan nopeasti lisää ammuksia. Tähän paras sauma on tehdä kierros bossin "bittiavaruudessa", kun tiellä ei ole esteitä. Bossia ei pidä pelätä, vaan sen lähelle voi ihan huoletta mennä keräämään ammuksia. Opettelet vain äänimerkin jälkeisen ajoituksen väistääksesi pomon miekaniskut.

Pahinta koko saamarin bossissa on ulottuvuuksien vaihtelu. Kun bossi on menettänyt tarpeeksi elämää, se alkaa lähes järjestään pompottelemaan pelaajaa 1. vaiheen ja 2. vaiheen alueen välillä. Näyttäisi siltä, että jos otat osumaa tietyistä hyökkäyksistä, ulottuvuus vaihtuu. Varma en kuitenkaan tästä ole. Ärsyttävimmillään pomo saattaa aktivoida jonkin hyökkäyksen (kuulet äänimerkin), sitten oletkin yhtäkkiä toisella alueella ja sitten pitäisi onnistua väistämään nopeasti reagoiden 1-2 hyökkäystä. Tämä on todella raivostuttava käänne, menee keskittyminen ihan solmuun.

Kun bossi on menettänyt tietyn määrän helastaan, 2. vaiheen ulottuvuuteen ilmestyy jossain kohtaa niitä samoja rumia palloja, joita oli myös 1. vaiheessa, mutta nyt niitä on paljon enemmän. Ne ovat ykkösprioriteettisi, sillä et voi mitenkään väistää niitä kaikkia ja pallot tuhoavat sinut sekunnissa jos niitä on liian paljon jäljellä hyökkäyksen hetkellä. Saat pallukoiden ampumiseen 2 vaihetta, koska niitä on niin monta. Bossi pompottelee sinua edestakaisin pari kertaa, jonka jälkeen jäljelle jääneet pallot iskevät. En ikinä onnistunut tuhoamaan palloja kokonaan, mutta säästin barrierin joka kerta palloja varten. Se pystyy suojaamaan arvioni mukaan ainakin 4 pallon voimalta ennen tuhoutumistaan.

2. vaiheessa ärräpäitä herättävät myös 90-luvun tyylillä piirretyt esteet, päin liukuvat palikkamaiset seinät ja pomon tekemät maanjäristykset. Nämä jätin täysin omaan arvoonsa, koska ne tekivät niin vähän vahinkoa. Käsittääkseni päin liukuvan palikkamaisen seinän voi väistää kumartumalla (onnistuin kerran), mutta en viitsinyt edes alkaa opettelemaan moista. Se tulee niin nopeassa rytmissä, tehden asiat vain hankalammiksi. Sitä en tosin kokeillut, voiko seinän väistää tavalliseen tapaan?

Onnistuneella kierroksella kävin pari kertaa erittäin lähellä kuolemaa, mutta niitä lukuun ottamatta kaikki sujui paremmin kuin aiemmilla kerroilla.

2. vaiheen pahimmat kompastuskivet:

- Olet tuhlannut liikaa dragonheart-parannusesineitä ja ne loppuvat kesken
- Väistöt eivät suju, ajoitukset etenkin ulottuvuutta vaihdettaessa ovat hankalia
- Et saa kerättyä tarpeeksi ammuksia
- Hahmoosi hakeutuvat pallot tekevät sinusta selvää
- Pomo tuntuu kestävän ikuisuuden, ja taistelu voi oikeasti kestää kauan – virheiden määrä voi kasvaa pitkässä juoksussa
- Koetat parantaa itseäsi tai ladata aseen väärällä hetkellä, unohdat väistää

Käyttöesineet:

- Dragonheart-parannuskiviä oli käytössä 6 kpl. Todellisuus on kuitenkin paljon enemmän, sillä Medic saa 300 pistettä parannettuaan yhden takaisin. Käytin ainakin 8 kpl, 1 jäi jäljelle. Käytössäni oli myös mudtooth tonic, joka antaa 25 pistettä maksimiterveyteen lähes 2 tunnin ajaksi.

- Amuletti: Shaed Bloom Crystal. Tämä antaa peräti 30 % lisää vahinkoa kaikkiin hyökkäyksiin. Amuletti vaihtaa vahingon tyyppiä 5 sekunnin välein fyysisen ja elementaalivahingon välillä.

- Sormukset: Burden of the Divine: 10 % vähemmän vahinkoa hyökkäyksistä (tämä parantaa myös tiimitovereita käytön hetkellä). Hardened Coil: Vähentää 3 % vahinkoa jokaisesta puuttuvasta 10 % määrästä helaa, maksimissaan 15 % vahinkovähennystä. Shard Banded Ring: 12 % enemmän modivahinkoa. Shiny Hog Lure: Aseen lataaminen antaa 25-30 modpoweria molempiin aseisiin, riippuen latauksen prosenttimäärästä (eli miten vajaa lipas on).

Alla olevista olisi todennäköisesti ollut apua, mutta niitä ei ollut käytössä:

Black Cat Ring. Pelastaa kuolemalta kerran, hahmollesi jää 1 hp ja saat 25 % lisää liikkuvuutta 10 sekunniksi. Sormus latautuu uudestaan, se on käyttövalmis 2 minuutissa.

Dragonheartin relic-vastine. Sen voi käyttää erittäin nopeasti: vie vain 0,5 sekuntia, kun normaali parannus vie noin 2-3 sekuntia kauemmin. Se parantaa myös reilusti enemmän, 140 pistettä, kun ilman boosteja tavallinen dragonheart antaa 80 pistettä. Tosin korvaavassa relicissä on puolta vähemmän käyttökertoja (ei ole tietoa pyöristyykö esim. 7 kpl 3:een vai 4:ään). Esineen tarkka nimi ei harmi kyllä ole tiedossa.

Bossissa käytetyt traitit (trait level 43):

Alchemistin pääkyky: Käyttöesineiden tehokkuus: lvl 10, +100 %
Medicin pääkyky: Parannuksen tehostus, lvl 10, +50 %

Muut traitit (joissa on pisteitä):

Vigor: lvl 10, +30 hp
Spirit: lvl 10: +20 % mod power generation
Expertise: lvl 10: skill cooldown, -20 %
Barkskin: lvl 6, damage -6 %
Fitness: lvl 10, evade distance +30 %


Lihavoidut traitit olivat itselleni kaikkein tärkeimmät loppubossia varten. Parissa muussakin on muutama piste, mutta niitä en tähän laittanut. Barkskin, eli vahingon vähennys on yksi tärkeimmistä, koska vahinkoa tuli lähes vääjäämättä. Kenties kaikkein olennaisin on kuitenkin Fitness, joka kasvattaa merkittävästi väistön etäisyyttä, antaen lisää reaktioaikaa väistöille ja parantaa väistön onnistumisprosenttia. Hahmolleni on kertynyt monta korttia, joilla ei tee juuri mitään, joten ne ovat tyhjillään. Kaikista traiteista olen kuitenkin kerännyt vasta murto-osan, joten oletan kokoelmassa olevan parempiakin kuin yllämainitut.

Loppuun kuitenkin se tärkein juttu: paperilla/näytöllä kaikki kuulostaa helpolta, mutta tekemällä oppii aina parhaiten. Tämä vaati turhauttavan paljon toistoja, ja vaikka miten olisi tietoinen esimerkiksi siitä, mitä hyökkäyksiä sieltä tulee ja millä ajoituksella, silti tulee osumia joskus.

Sen verran pelintekijät ovat sentään armahtaneet pelaajia, että loppubossissa ei voi pudota ulkoreunan kielekkeeltä alas. Siitä keskellä olevasta montusta en tiedä, sillä sen lähelle tulee mentyä vain taistelun alussa.
 
Patchi tuli ja rahaa saa nyt enemmän ja trait raja nostettiin 65. Paljon muuta myös.


Edit: nämä on itselle loistavia.

Handler Archetype

•Increased the Handler's Pack Hunter Range from 25m to 40m.

•Increased the Base Max Health of Handler's Very Good Boy Companion.
 
Viimeksi muokattu:
En eilen huomannut että patchi oli vain PC:lle ja konsolit tulee pian.

Mutta ongelmia on löytynyt patchista. Eli he korjasivat DR arvoa niin että et voi olla enää lähes kuolematon, mutta samalla jotain meni vikaan ja pelaajat ottaa nyt liikaa damagea.

Tämä vaikuttaa myös summoneihin ja koiraan jotka ovat nyt käytännössä hyödyttömiä kun kuolevat liian nopeasti. Melkeinpä toivon että konsolipatchia lykätään ennen kuin tämä on korjattu.



 
Ei tälläset päivitykset kyllä kivoja ole jos joutuu näissä peleissä aina miettimään että onkohan tänään mun buildi sellanen millä pärjää pelissä. Itse onneksi niin alkutekijöissä ettei varmasti vaikuttele omaan peliin vaikka päivitys tulisikin.
 
Ei tälläset päivitykset kyllä kivoja ole jos joutuu näissä peleissä aina miettimään että onkohan tänään mun buildi sellanen millä pärjää pelissä. Itse onneksi niin alkutekijöissä ettei varmasti vaikuttele omaan peliin vaikka päivitys tulisikin.
Nuo ei kuitenkaan ole mitään tarkoituksellisia nerffejä tms. Toivottavasti saavat pian hotfixin pihalle noista löydöistä. Yleisestihän tuo patchi oli erittäin tervetullut ja valtavasti muutoksia, korjauksia ja parannuksia juuri niihin asioihin mitä pelaajat on tuonut esille. On kyllä mahtavaa, että on vielä kehittäjiä, jotka kuuntelee pelaajien palautetta ja ovat niin läpinäkyviä muutosten ja korjausten suhteen, kun Gunfire Games on tämän pelin kanssa. :)
 
No onneksi PC pelaajat toimii koekaniineina. :D Täytyy nyt viikonloppuna pelata paljon jos se patchi nyt tuleekin alkuviikosta jotta ehtii saada mahd. paljon tehtyä. En usko että Sony näitö patcheja vkl julkaisee.
 
Tuskin julkasee ja luulen et kehittäjät laittanu viestiä ettei kannata turhaa vielä julkaista. Toi korjataa varmaa aika pian nimittäin.
Meneeköhän sillä välin kerätyt trait pointsit vaan hukkaan, jos on jo se 60 pistettä täynnä? Voisi melkein jättää omassa pelissä tällä hetkellä ne aina ottamatta, jos niin on.
 
Meneeköhän sillä välin kerätyt trait pointsit vaan hukkaan, jos on jo se 60 pistettä täynnä? Voisi melkein jättää omassa pelissä tällä hetkellä ne aina ottamatta, jos niin on.
Menee juu mut niit tuntuu olevan kohtuu runsaasti tarjolla. Tuntuu et aina ku rollaan uutta adventurea niin sielt täält löytyy trait-kirjoja.
 
Noniin nyt on peli vedetty läpi lukuunottamatta viimeistä bossia. Reilu 23h normaali tasolla ja tier taso 30. En anna vielä arviota pelistä kun haluan rollata adventure modissa pelaamattomia paikkoja ja nähdä miten paljon alueet muuttuu ja mitä kaikkia bosseja näkemättä.

Mutta sen sanon että jeesus tuo viimeinen bossi on iso vaikeustaso piikki. Sanoin ekan osan kohdalla samaa mutta sen pomon vaikeus tulee siitä että pitää keksiä mitä tehdä, hengissä pysyminen ei ole niinkään ongelma.

Tämän pelin loppubossi lyö ihan törkeen kovaa ja sen kantama on valtava. Kaikenmaailman räjähdettä ruutu täynnä ja kaiken lisäksi suorituskyky on ihan järkyttävän huono joten kaikki nämä kun pistää yhteen on se äärimmäisen vaikea. Toki olin power level 11 ja bossi lvl 14 joten voin nyt kehittää itseäni paremmaksi ja se ei tuosta enää vaikeudu. Täytyy sitten kokeilla uudestaan kun on joku power level 20 :D

Muuten pelin kanssa on ollut törkeen hauskaa mutta tuo tuntuu jotenkin ylilyönniltä.
 
Ylös Bottom