JLunen
Well-Known Member
Juuri näin.---Ilmeisesti toinen pistää latauksen paussille ja toinen poistaa kokonaan ?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Juuri näin.---Ilmeisesti toinen pistää latauksen paussille ja toinen poistaa kokonaan ?
Kyllä. Uudet prossut, Android 13 ja One UI 5 Samsungin puhelimiin ja sitten vielä lisäinfoa parhaasta pelisarjasta!Kyllä nyt on tällä viikolla sitten tulossa kunnon jytkyjä
Tämä jäi vielä katsomatta ja nostaa odotuksia entisestään. Kaikki on täällä
Ilmeisesti kumminkin fake news.Yksi ikoninen asia on poistettu/muutettu remakesta, varmuuden vuoksi spoilerehin. Varmaan paljon muutakin, mutta tämä muutos ei ole omaan mieleen.
You Can't Save The Dog In Resident Evil 4 Remake
There's no saving That Dog from the bear trap this time.www.thegamer.com
Pelin pituus selvillä:
Resident Evil 4 Remake Length Revealed
Capcom has revealed how long it will take players to see through its remake of Resident Evil 4 when it launches early next year. Compared to some of the original installments, Resident Evil 4 has always been one of the longer games in the franchise. And while it seemed likely that the...comicbook.com
Varmaan näitä pituusepäillyksiä ei olisi muuten olemassa, mutta kun RE3:n pituus yllätti kaikki lyhyydellään. Pelihän olisi voinut olla vaikka kakkosen DLC. Ja kun RE4 on ehkä sarjan pisin peli. Ei kukaan tätä ostaisi, jos tämä olisi yhtä pahasti saksittu kuin kolmonen.Olin jonkin aikaa sitten Italiassa puoliksi nälkäisenä ja hiukan väsyneenä. Tietäen, että muutaman tunnin päästä minua odottaisi kokonainen illallinen menin muun seurueen mukana ravintolaan ja pohdin mitä söisin siihen väliin.
Tiedustelin vain hiukan englantia ymmärtävältä tarjoilijalta, miten isoja heidän pizzansa ovat. Tarjoilija katsoi minua hämmentyneenä, aivan kuin olisin kysynyt jonkun syvästi filosofisen kysymyksen. Hän sai sanottua vain "se on pizza...pizzat ovat pizzan kokoisia". Hyväksyin vastauksen ja totesin, että niin kai se on.
Jotenkin tuli tämä mieleen, kun nyt uutisoidaan tämän pelin pituudesta.
"Miten pitkä tämä teidän Resident Evil 4 on?"
"ööööööö...se on Resident Evil 4, se on Resident Evil 4:n pituinen"