Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil 4... Remake

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä
Ai saakeli kyllä näyttää hyvältä joo! Tässä on siinä mielessä itellä hyvin asiat kun tätä originaalia en ole koskaan edes pelannut niin kyseessä täysin uusi peli itelle vaikka onkin remake, sama juttu tulevan Dead Spacen kanssa.
 
En ole se suurin RE-sarjan fani, mutta Nelonen on kyllä yksi parhaista koskaan pelaamistani peleistä. Ainakin TOP5-kastissa.

Remake näyttää tähän mennessä näytetyn perusteella ihan törkeän hyvältä, can't wait!
 
Todellakin näytti hyvälle. Toivon ettei tuoda kuitenkaan mukaan RE2 ja 3 Remakesta tuttuja "ammut vihollisia miljoona kertaa ennen kun ne kuolee" juttuja. Siis pysyisi samana kun alkuperäisessä RE4.
 
Odotan kyllä tätäkin kovasti. 4 en ole oikein pelannut ikinä kunnolla, vaikkei peli löytyy kyllä. No, jos tämän remaken laittaisi backlogiin kärkisijoille.
 
Aivan hienolta näyttää, mutta kuten remaket yleensäkin niin ei kovin korkealla hankintalistalla. Alkuperäinen ehdottomasti top 20 (tai peräti top 10) -pelejä itselle.
Onhan tämä aikoinaan pelattu jo Gamecubella ja Wiillä, ja vieläkin ois saatavilla ilmeisesti vähän jokaiselle laitteelle.
 
Tuon alkuperäisen ohjaus alkoi jo ennen puolta väliä tökkimään niin pahasti, että se jäi tosiaan aikoinaan kesken, vaikka vaikutti toisaalta
hemmetin hyvältä muutoin. Kontrollit ja ohjattavuus ovat kuitenkin peleissä itselleni niin tärkeitä asioita, että niissä epäonnistumalla peli voidaan tehdä itselleni jopa pelikelvottomaksi hyvilläkin aihioilla. Esim. Witcher 3 olisi mielestäni todennäköisesti merkittävästi parempi peli, mikäli siinä ei olisi niin onnettomia kontrolleja ja ohjattavuutta. Nykyisellään ei nouse mitenkään itselleni legendaariseksi peliksi, vaikka siinäkin olisi periaatteessa itselleni siihen aihioita.

Joka tapauksessa mitään tankkikontrolleilla olevia pelejä en voisi nykyään edes kuvitella pelaavani. Onneksi halloweenina pelattavaksi ajattelemassani Silent Hill 2 remasterissa pystyy valikosta muuttamaan ohjauksen tankkiohjauksesta järjelliseksi ohjaukseksi.
 
Pelin pituus selvillä:


Olin jonkin aikaa sitten Italiassa puoliksi nälkäisenä ja hiukan väsyneenä. Tietäen, että muutaman tunnin päästä minua odottaisi kokonainen illallinen menin muun seurueen mukana ravintolaan ja pohdin mitä söisin siihen väliin.
Tiedustelin vain hiukan englantia ymmärtävältä tarjoilijalta, miten isoja heidän pizzansa ovat. Tarjoilija katsoi minua hämmentyneenä, aivan kuin olisin kysynyt jonkun syvästi filosofisen kysymyksen. Hän sai sanottua vain "se on pizza...pizzat ovat pizzan kokoisia". Hyväksyin vastauksen ja totesin, että niin kai se on.

Jotenkin tuli tämä mieleen, kun nyt uutisoidaan tämän pelin pituudesta.

"Miten pitkä tämä teidän Resident Evil 4 on?"
"ööööööö...se on Resident Evil 4, se on Resident Evil 4:n pituinen"
 
Olin jonkin aikaa sitten Italiassa puoliksi nälkäisenä ja hiukan väsyneenä. Tietäen, että muutaman tunnin päästä minua odottaisi kokonainen illallinen menin muun seurueen mukana ravintolaan ja pohdin mitä söisin siihen väliin.
Tiedustelin vain hiukan englantia ymmärtävältä tarjoilijalta, miten isoja heidän pizzansa ovat. Tarjoilija katsoi minua hämmentyneenä, aivan kuin olisin kysynyt jonkun syvästi filosofisen kysymyksen. Hän sai sanottua vain "se on pizza...pizzat ovat pizzan kokoisia". Hyväksyin vastauksen ja totesin, että niin kai se on.

Jotenkin tuli tämä mieleen, kun nyt uutisoidaan tämän pelin pituudesta.

"Miten pitkä tämä teidän Resident Evil 4 on?"
"ööööööö...se on Resident Evil 4, se on Resident Evil 4:n pituinen"
Varmaan näitä pituusepäillyksiä ei olisi muuten olemassa, mutta kun RE3:n pituus yllätti kaikki lyhyydellään. Pelihän olisi voinut olla vaikka kakkosen DLC. Ja kun RE4 on ehkä sarjan pisin peli. Ei kukaan tätä ostaisi, jos tämä olisi yhtä pahasti saksittu kuin kolmonen.
 
Ylös Bottom