Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil 4... Remake

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä
Varmaan näitä pituusepäillyksiä ei olisi muuten olemassa, mutta kun RE3:n pituus yllätti kaikki lyhyydellään. Pelihän olisi voinut olla vaikka kakkosen DLC. Ja kun RE4 on ehkä sarjan pisin peli. Ei kukaan tätä ostaisi, jos tämä olisi yhtä pahasti saksittu kuin kolmonen.

Ja huhujen mukaan tälle meinasi käydä kolmoset kunnes Capcom otti itse tilanteen hallintaan.
 
Eikös ole jotain videoita missä valitetiin kun se alun koira olisi jo valmiiksi kuollut ja näin olisi ilmeisesti jotain osia poissa
Alun koira? Itse en kyllä sellaista ressu nelosen alusta muista. Millä versiolla tuollainen olisi ollut? Vai onko tuo karsittu pois jo jostain muista versioista? Itse taisin pelin pelata vasta PS4-versiolla, enkä sillä siis muista mitään koiraa pelin alussa nähneeni.
 
Alun koira? Itse en kyllä sellaista ressu nelosen alusta muista. Millä versiolla tuollainen olisi ollut? Vai onko tuo karsittu pois jo jostain muista versioista? Itse taisin pelin pelata vasta PS4-versiolla, enkä sillä siis muista mitään koiraa pelin alussa nähneeni.

Siinä on se koira minkä voit päästää karhunraudasta pois. Se sit tulee jeesaa kai kerran myöhemmin jos autat sitä. En muista tarkkaan miten meni.
 
Siinä on se koira minkä voit päästää karhunraudasta pois. Se sit tulee jeesaa kai kerran myöhemmin jos autat sitä. En muista tarkkaan miten meni.
Ainiin, olihan siinä tosiaankin joku tuollainen. Ei meinaa kyllä enää kunnolla muistaa. Ajattelin, että joku tappajakoira, jota vastaan olisi taisteltu. Mutta sellaisesta ei siis ollutkaan kyse.
 
18 vuotta tuli täyteen. Pian remake täällä. Mitkä on teidän parhaat muistot pelistä. Itse sanoisin että "paras" muisto on varmaan kuulla ensimmäisen kerran regeneratorin huohotus ja siitä seurannut ahdistus ja paniikki. Mutta koko pelihän nyt on ihan parhautta niin tosi vaikea valita yksittäisiä juttuja.

 
Kyllä se regeneratorin kohtaaminen oli ehkä kuumottavinta. Ja heti alun väijytys, jossa pelaajalle tehtiin selväksi, että tämä peli ei vitsaile.
 
Itselle peli aiheutti traumaattisen kokemuksen, kiitos käärmeet noissa item bokseissa ja boksien vieressä, tämän takia en ole voinut uusia AC:takaan pelata kun siinä on juuri tätä samaa tekniikkaa että käärmeitä ruukuissa ja loot arkkujen boksien vieressä. joten kiitos RE4 en voi pelata 3rd person ja fps pelejä ollenkaan mikä sisältää käärmeitä :D
 
Tätä kohtaan on kovat odotukset ja Dead Space pistää riman korkealle joten toivotaan että olisi oikeasti hyvä.

Gameinformer on antanut pelistä uutta infoa ja muutokset kuulostaa hyviltä.


 

Liitetiedostot

  • 20230131_231237.png
    20230131_231237.png
    80,4 KB · Lukukerrat: 13
Ai että, tätä odottelen kyllä ihan hemmetisti! Kun ekan kerran kuulin, että tästä tehdään remake niin ajattelin, että tarviiko tämä sellaista mutta sitten, kun kuuli, että tässä mennään enemmän kauhun suuntaan ja RE2 remaken tekijät on tätä työstämässä niin kiinnostus nousi kyllä samantien kattoon. Nuo gameplayt senkun parastaa fiilistä tästä. Alkuperäinen RE4 menee itellä helposti top5:seen kaikkien aikojen pelien listalla. :)
 
Tätä kohtaan on kovat odotukset ja Dead Space pistää riman korkealle joten toivotaan että olisi oikeasti hyvä.

Gameinformer on antanut pelistä uutta infoa ja muutokset kuulostaa hyviltä.



Ei kyllä itsellä jättänyt. Hyvä pelihän tuo Dead space on, mutta joku siinä vain tökkii kun eti tule sitä tunnetta että pakko jatkaa. Varmaan tuo ammuskelu, kun sitä on siinä niin paljon ja se tuntuu jotenkin laimealta. Ressuissa taas tuo ammuskelu ja taistelu on omasta mielestäni ollut erittäinkin hauskaa ja viimeisimmät osat ja remaket on tullut pelattua parilta istumalta läpi, kun taas nyt Dead spacen kohdalla on hyvä kun jaksaa yhden chapterin vetää illassa.
 
Ei kyllä itsellä jättänyt. Hyvä pelihän tuo Dead space on, mutta joku siinä vain tökkii kun eti tule sitä tunnetta että pakko jatkaa. Varmaan tuo ammuskelu, kun sitä on siinä niin paljon ja se tuntuu jotenkin laimealta. Ressuissa taas tuo ammuskelu ja taistelu on omasta mielestäni ollut erittäinkin hauskaa ja viimeisimmät osat ja remaket on tullut pelattua parilta istumalta läpi, kun taas nyt Dead spacen kohdalla on hyvä kun jaksaa yhden chapterin vetää illassa.
Makuja on monia mutta eipä voisi olla enempää eri mieltä. Aivan loistavalta tuntuu tuo ammuskelu Dead Spacessa ja pirun tyydyttävää ammuskella vihujen raajoja irti jo pelkästään tuolla pelin ekalla aseella.
 
Ylös Bottom