Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil 5 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luckyman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Resident Evil 5 [Hype]

Olen kai näin koeviikon alla tyhmä, mutta selittäisikö joku minulle jotain en tajua mitään? Kaksi (päivämäärää?), jotka molemmat kasvavat....:confused::confused:
siis "kehyksenä" on videokamera, jossa juoksee filmin tämän hetkinen nauhoitusaika ja filmin kokonaispituus.
melkoisen mystistä ja hämärää päivitystä kyllä sivua ajatellen.. :rolleyes:
 
Vastaus: Resident Evil 5 [Hype]

Kyllähän sitä lisäinfoa aina haluaa uudesta Resistä, mutta eipä tosta paljoa kostu.
Mutta onhan tuolla vähän toimintaakin tuolla sivulla: joku satunnainen kaveri siellä käveli edestakaisin hetken ajan.
 
Vastaus: Resident Evil 5 [Hype]

Olen kai näin koeviikon alla tyhmä, mutta selittäisikö joku minulle jotain en tajua mitään? Kaksi (päivämäärää?), jotka molemmat kasvavat....:confused::confused:
Sivusto on varmaankin pystytetty piakkoin paljastettavaa traileria varten. Ja tuo ajan kasvaminen selitettiin tuossa yllä jo.
 
Vastaus: Resident Evil 5 [Hype]

yritin zoomailla löytyiskö mitään piilotettua jännää mutta en onnistunut pongaamaan =|
 
Vastaus: Resident Evil 5 [Hype]

Gametrailers TV:ssä on uusi traileri, ja jenkkipuhinan perusteella pitäis olla melko railakasta kamaa luvassa. En oo ehtiny tosin vielä ite kattoa, haha.

Linkki SD-traileriin, koska ainakin tällä hetkellä taitaa gametrailersin serverit olla kohtuullisen jumissa, eikä tuo TV:n jakso tahdo lataantua.

Lupaava traileri, ei voi minkään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Resident Evil 5 [Hype]

pitäis ehkä pelata re4 ennen tätä :D sais vaan aikaseks ostettua padin pc:lle :o
 
Vastaus: Resident Evil 5 [Hype]

Huomasin että porukassa oli myös valkoihoisia virus uhreja. Tämä kyllä tulee olemaan vuoden 2008 paras peli, pitää vaan toivoa että Capcom saa sen valmiiksi ennen vuoden vaihdosta.. mutta onhan tässä aikaa ootellaa ku PS3:lle tulossa monta hyvää peliä tänä vuonna, ja tässä odotellessa pelaan RE1 ja RE2 PSX:llä =). btw. Hienoja kuvia.
 
Vastaus: Resident Evil 5 [Hype]

Huomasin että porukassa oli myös valkoihoisia virus uhreja. Tämä kyllä tulee olemaan vuoden 2008 paras peli, pitää vaan toivoa että Capcom saa sen valmiiksi ennen vuoden vaihdosta.. mutta onhan tässä aikaa ootellaa ku PS3:lle tulossa monta hyvää peliä tänä vuonna, ja tässä odotellessa pelaan RE1 ja RE2 PSX:llä =). btw. Hienoja kuvia.

Siis vuoden toiseksi paras peli, MGS4:n jälkeen ; ) Minä ainakin pelaan RE1 ja 2:sta ihan PS3:lla.. :b
 
Vastaus: Resident Evil 5 [Hype]

Siis vuoden toiseksi paras peli, MGS4:n jälkeen ; ) Minä ainakin pelaan RE1 ja 2:sta ihan PS3:lla.. :b

Mutta eikös peli tule vasta aikaisintaan vuonna 2009? Ei siis tule kilpailemaan vielä tämän vuoden parhaan pelin tittelistä. Ensi vuoden tittelin se saattaa hyvinkin viedä.
 
Vastaus: Resident Evil 5 [Hype]

Kyllä se niin on ettei millään porukalla oo heittää tarpeeks kovaa vastusta GTA IV:lle. Ei auta raunioissa hiiviskelyt ja naurettavat juonikoukerot, ei karjuvat säälizombit kirveineen.
 
Vastaus: Resident Evil 5 [Hype]

Kyllä se niin on ettei millään porukalla oo heittää tarpeeks kovaa vastusta GTA IV:lle. Ei auta raunioissa hiiviskelyt ja naurettavat juonikoukerot, ei karjuvat säälizombit kirveineen.

joku on tainu olla HYpessä mukana? no makunsa kaikilla faneilla. Itse odotan tätä peliä yli kaiken!, ihan sen takia koska Resident evilit ovat MINUN!! mielestä parhaita pelejä mitä on.
 
Vastaus: Resident Evil 5 [Hype]

Kyllä se niin on ettei millään porukalla oo heittää tarpeeks kovaa vastusta GTA IV:lle. Ei auta raunioissa hiiviskelyt ja naurettavat juonikoukerot, ei karjuvat säälizombit kirveineen.


Reilusti yliarvostettu tuo GTAIV. Pelattuani MGS4 ja GTA4 läpi, voin sanoa että MGS hakkaa tuon aika reippaasti.... Ign sanoi myös arvostelussaan että MGS4 olisi ansainnut 11/10 jos olisi ollut mahdollista. RE5 toivottavasti tulee olemaan vieläkin parempaa meininkiä.
 
Ylös Bottom