Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Finally, Takeuchi said, "3D virtual space in PlayStation Home, Resident Evil 5 and decided to set up a lounge," said. Looking for friends in the lounge, the Resident Evil 5 Co-op mode online, you can enjoy, such as special costumes of the PS Home will be available. PS Home Details are still unclear, PS Home and linked by the addition of the Resident Evil 5 will be fun.
Tuskinpa, ei pelkkä RE4HD-tyylinen julkaisu riitä siihen titteliin. Coop ja oikeastaan koko peli näytti melko tönköltä. :| Varmasti tulee olemaan pelattuna hieman jännittävämpää kuin tuossa videolla, mutta eipä sen voittamiseen vaadita mitään ihmeitä.Eiköhän sieltä tämän genin paras toimintapeli ole tulossa.
Tuskinpa, ei pelkkä RE4HD-tyylinen julkaisu riitä siihen titteliin. Coop ja oikeastaan koko peli näytti melko tönköltä. :| Varmasti tulee olemaan pelattuna hieman jännittävämpää kuin tuossa videolla, mutta eipä sen voittamiseen vaadita mitään ihmeitä.
Ainakin GT:n uudet co-op videot näyttivät hurrrrjan hyviltä
RE4:HD, mutta so what. Eiköhän sieltä tämän genin paras toimintapeli ole tulossa.
On ohitettu moneen kertaan.No eipä RE4:stakaan vielä olla ohitettu...
Nojaa, riippuu miltä kannalta asiaa katsoo. Uncharted ja Gears of Warkin tekevät monia asioita paremmin (kontrollit, for one), vaikka RE4 onkin kokonaisuutena parempi. Eipä tarvi Uncharted 2:n kuitenkaan petrata enää kovinkaan paljoa, että se menee kevyesti RE4:n ja mitä luultavimmin RE5:kin ohi (jos siinä on coop).No eipä RE4:stakaan vielä olla ohitettu...
Niin, sinähän olet aina oikeassa.Niin eiväthän nämä makuasioita olekaan...
RE5 näyttäisi olevan niin puhdasta räiskintää, että saas nähdä mitenkä hyvin se voittaa mitään tunnelmallaan. Ja aivan sama ovatko rajoitetut liikkeet tahallisia vai eivät, ne huonontavat silti RE-sarjaa. Mieluummin ohjaan sulavammin liikkuvaa sankaria kuin tönkköä tankkia.Mutta GeoW ja UC häviävät siltikin selvästi ressalle vaihtelun ja tunnelman saralla. Sillä "paremmalla" ohjauksella en lähtisi hehkumaan, sillä kyllä ne rajoitetut liikkeet ovat RE-sarjassa ihan tarkoituksella.
Niin eiväthän nämä makuasioita olekaan...
Mutta GeoW ja UC häviävät siltikin selvästi ressalle vaihtelun ja tunnelman saralla. Sillä "paremmalla" ohjauksella en lähtisi hehkumaan, sillä kyllä ne rajoitetut liikkeet ovat RE-sarjassa ihan tarkoituksella.
Niin, sinähän olet aina oikeassa.
Ja aivan sama ovatko rajoitetut liikkeet tahallisia vai eivät, ne huonontavat silti RE-sarjaa. Mieluummin ohjaan sulavammin liikkuvaa sankaria kuin tönkköä tankkia.
Omasta mielestä RE4 on huonoin RE tunnelman osalta. Alku on huippu, mutta homma lässähtää viimeistään, kun munnkikaapuiset heput alkavat vilistä ruudulla. RE4:n käsis ei yksinkertaisesti kanna loppuun asti.
.Hyvähän peli silti on, vaikka moni peli enemmän kauhun hetkiä nykyään tarjoaakin, kuin RE4
Dead Space saattaa muuten olla hyvä haastaja. Ellei sitten scifi-teema ole pelaajalle esteenä.
Jep linna on ehkä pelin tasapaksuin kohta. Siltikin pelin jaksotus ja vaihtelu ovat täysin vertaansa vailla. Niin paljon erilaisia super-mörköjä, älyttömiä pomotaisteluita ja hienoja paikkoja pelistä löytyy. Salareita unohtamatta. Oikeastaan se käsityön määrä mikä peliin on uponnut tekee allekirjoittaneen surulliseksi kun sitä eivät jotkut arvosta. Ilmeisesti putket ja suojat ovat tällä hetkellä sitä kuuminta hottia...
.
Joo ei RE4 olekaan kauhupeleien kuningas vaan toiminnan. Siltikin jokaisen on pakko myöntää, että Wolverinet, Regeneratorit ja muutama bossi saivat rystyset valkoisiksi ekalla kerralla. Ja ihan ensimmäinen kylä oli helvetin ahdistava kun Ganadoseja puski joka tuutista, eikä kaikkia taktiikoita vielä tuntenut.
Nuo supermöröt alkoivat ottaa pannuun. Siinä vasta huonoa designia...
Pelkäsit vaan kuitenkin niin paljon, että jäi peli kesken
On siellä saatettu kokeilla jotain muutoksia pelattavuuteen, muttei mitään hirveän valtavia, koska RE:n pitäisi silti olla RE (ja siihen taitaa kuulua kömpelö liikkuminen), samalla tavalla kuin Zeldatkin ovat nykyään hieman nimiensä orjia eikä niistä "sytytä soihdut palamaan ja huoneen keskelle ilmestyy maaginen arkku" puzzleista päästä eroon vaikka Miyamoto & Co kuinka sanovat tekevänsä jotain täysin uutta.Luuletko, ettei Capcomilla olla testattu eri vaihtoehtoja RE4:seen ja vitoseen?
Kyllä varmasti osaavat. Ovat vain päättäneet olla tekemättä.Luuletko, ettei yksi kovimmista pelinkehittäjistä vain "osaa" tehdä ressoista sulavia räiskintä kokemuksia?
Ööh? Mikäli Capcomia on uskominen, RE5:n zombieiden pitäisi muka olla nopeampia kuin ennen. Ja olivathan nuo jo jossain määrin nopeampia RE4:ssakin, vaikka ovatkin helpottaneet pelaamista sillä, että vihollisten liikkuminen muuttuu matelemiseksi kunhan ne ovat viikatteineen ynnä muine aseineen tarpeeksi lähellä pelaajaa. Entäpä jos zombiet, vai mitä nuo nykyvihut ovatkaan, liikkuisivat koko ajan juosten tai ainakin ripeästi kävellen eivätkä hidastelisi kun pääsevät tietyn etäisyyden päähän pelaajasta?Järkevää argumentointia on myöskään turha odottaa jos ruvetaan miettimään, että miten se peli paranisi tällä paremmalla ohjauksella kun ehdotukset ovat aina samaa "tehkää zombeista älykkäämpiä" ja "nopeampia". No mitenköhän nuo muutokset vaikuttaisivat pelin flowiin?
Tuo olisi ehkä hyvää kritisointia, jos olisin väittänyt haluavani RE:stä Unreal Tournamentmaisen FPS:n. Unchartedissa ei ole hirveästi mitään vihollisten ympäri pyörimistä, päinvastoin. Sen sijaan vihollisten kohtaaminen kasvotusten ilman suojaa on Unchartedissa varmasti kuolettavampaa kuin RE4:ssä. Eikä Ressoissa tarvitsisi olla mitään suojautumissysteemiä ála GeoW & Uncharted. En vain ole niin pessimistinen sen suhteen, ettäkö sulavampi liikkuminen jotenkin huonontaisi RE-pelien tunnelmaa/pelattavuutta, JOS se tehtäisiin oikein. En halua RE:stä Uncarted Zombies Editionia, kontrollien sulavoittamisen ei tarvitse tarkoittaa sitä.Enpä tiedä ehkä siten, että Chris juoksee sitä maagista ympyrää zombielaumojen ympärillä nappi pohjassa.
Ettet nyt vain hieman liioittele. Ei kaikille aseille ollut jotain suurempaa merkitystä (ei tod. tarvita kaikkia aseita pelin läpäisemiseen) ja vaikka ömppien tappaminen oli hauskaa, se ei ollut erityisen haastavaa (kuolin ehkä 6-7 kertaa pelin aikana, niistäkin pari kertaa niitten ärsyttävien & yllättävien napinrämpytys kohtien takia, pari kertaa loppareihin ja vain pari kertaa, kun zombiet/vastaavat pääsivät yllättämään).Jokaiselle aseelle löytyi oma tarkoitus ja vihollisten tappaminen oli tehty hauskaksi ja haastavaksi
Kyllä varmasti osaavat. Ovat vain päättäneet olla tekemättä.
Entäpä jos zombiet, vai mitä nuo nykyvihut ovatkaan, liikkuisivat koko ajan juosten tai ainakin ripeästi kävellen eivätkä hidastelisi kun pääsevät tietyn etäisyyden päähän pelaajasta?
Ei kaikille aseille ollut jotain suurempaa merkitystä (ei tod. tarvita kaikkia aseita pelin läpäisemiseen)
kuolin ehkä 6-7 kertaa pelin aikana