Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil 5 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luckyman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Resident Evil 5 [Hype]

Huomasin että gametrailer.com sivulla oli uusi RE5 video. http://www.gametrailers.com/player/34715.html
Tuottaja Jun Takeuchi kertoi pelistä hiukan lisää (tai tiedä nyt sitten tuliko hirveästi uutta infoa kun kaikki jutut päättyivät siihen, että tällä hetkellä en voi kertoa asiasta enempää). No videon lopussa hän sanoi että peli tulee 31.03.2009. Toivottavasti se pitää paikansa.
 
Vastaus: Resident Evil 5 [Hype]

Huomasin että gametrailer.com sivulla oli uusi RE5 video. http://www.gametrailers.com/player/34715.html
Tuottaja Jun Takeuchi kertoi pelistä hiukan lisää (tai tiedä nyt sitten tuliko hirveästi uutta infoa kun kaikki jutut päättyivät siihen, että tällä hetkellä en voi kertoa asiasta enempää). No videon lopussa hän sanoi että peli tulee 31.03.2009. Toivottavasti se pitää paikansa.

Olipa turha haastattelu. valitettavasti en voi kertoa, tuohon asiaan en voi vielä vastata...x 333... Mut matsku oli silmiä hiveleväääää, nam! Ensivaikutelma tuo mieleen RE2 ja 3. Ainoat ressit joissa viholliset käyvät kimppuun järettömällä miesylivoimalla, mikä on todella ihanan kauhea homma. Mikään ei voita sitä tunnetta kun lipas lähenee tyhjyyttä ja vielä olis kaverille asti zombeja tulossa kimppuun. "Lataa, lataa, miks tää on niin hidas...nyt vielä jäin tällaiseen syvennykseen jumiin...sa%#¤/na! Mähän painelin paniikissa ihan vääriä nappeja". MAHTAVAA!

Tulee olemaan Silent hillin kanssa PAKKO-ostoksia. Tähän mennessä olen tehnyt vasta 1 pakko-ostoksen, NHL08. Toivottavasti pelattavaa riittää RE5:ssa piiiitkäksi aikaa.
 
Vastaus: Resident Evil 5 [Hype]

Mutta eikös peli tule vasta aikaisintaan vuonna 2009? Ei siis tule kilpailemaan vielä tämän vuoden parhaan pelin tittelistä. Ensi vuoden tittelin se saattaa hyvinkin viedä.

Tuskinpa sitä peliä täksi vuodeksi saadaan....

Oletko muuten sama Funkee RE-foorumeilta?
 
Vastaus: Resident Evil 5 [Hype]

Peli on saanut virallisen julkaisupäivän. Japanissa 12.3.2009 ja USA/EU 13.3.2009. MS:n pressissä sanottii..
 
Vastaus: Resident Evil 5 [Hype]

täsmälleen samanlainen kuin re4 paitsi vähän tarkemmat grafiikat :D
no en valita kunhan peli on vähintään yhtä hyvä kuin re4 ::smoke
 
Vastaus: Resident Evil 5 [Hype]

Ja jos ei joku tiedä jo, niin online CoOp on varmistettu.
Mahtavuuden tunne jatkuu vain tuon uutisen myötä :p

Vaikka olisihan se splitscreen ollut itselleni ainakin mukavempi vaihtoehto..
 
Vastaus: Resident Evil 5 [Hype]

On kyllä todella näyttävää. Onko tuossa kaksi kampanjaa, vai hoitaako AI kohdat jossa tarvitaan toisen apua?

E. http://www.gametrailers.com/player/36153.html -> Eli AI hoitaa Shivaa (miten lie kirjoitetaan) jos pelaa yksinpeliä.
Videon kohdassa 2:20 selviää että co-oppia voi pelata myös samalla koneella. NICE! :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Resident Evil 5 [Hype]

Ilmeisesti PS3 versiokin on tarkoitus julkaista 13.3.-09. Ainakin osa ennakkomyyjistä on vaihtanut ilmestymispäiväksi 13.3. Harmin paikka, kun suunnitteli jo omaa joulua :mad:
 
Vastaus: Resident Evil 5 [Hype]

Ilmeisesti PS3 versiokin on tarkoitus julkaista 13.3.-09. Ainakin osa ennakkomyyjistä on vaihtanut ilmestymispäiväksi 13.3. Harmin paikka, kun suunnitteli jo omaa joulua :mad:
Joo kyllähän tuo on ollut tiedossa jo heinäkuusta lähtien. Myöskin muut versiot julkaistaan tuona päivänä, että ei tämä ole kuitenkaan mikään Boxin timed exclusive.
 
Vastaus: Resident Evil 5 [Hype]

Itse olen kova ressa fani ja tämä vitonen sen kuin paranee paranemistaan!

Uudet video pätkät olivat ihan huippuja ja huomaa taas miten hyvin capcom panostaa peleihinsä.Weskerin paluu oli,no arvatekin minulla jo tiedossa,mutta silti se nosti hymyn naamaan.Tulee olemaan todella kova action pläjäys ensi vuonna!

:D
 
Vastaus: Resident Evil 5 [Hype]

Itse en näitä ole kauheasti pelannut muutakuin olisko ollut kakkonen PS2:lla, kun oli kaverilta lainassa. Siinä kyllä oli kohtaus, joka syöpynyt ikuisesti mielen syöverehin eli se kohta, kun kävellään talossa ja yhtäkkiä ikkunoista hyökkää koirat kimppuun... ainoita kertoja, kun on todella säikähtänyt peliä pelatessa :p
 
Vastaus: Resident Evil 5 [Hype]

Itse olen kova ressa fani ja tämä vitonen sen kuin paranee paranemistaan!

Uudet video pätkät olivat ihan huippuja ja huomaa taas miten hyvin capcom panostaa peleihinsä.Weskerin paluu oli,no arvatekin minulla jo tiedossa,mutta silti se nosti hymyn naamaan.Tulee olemaan todella kova action pläjäys ensi vuonna!

:D

On muuten totta että ensi vuoden pelit saavat heti alkuvuodesta kovan haastajan. Itselle ei ennakkoon mitään muuta suurempaa olisi ensi vuodelle luvassa. Mutta katsellaanhan rauassa. :)

Itselläkin ressat melko tuttuja ovat ja onhan siis selvää että vähänkin sen suunnan peleistä pitävälle tämä on ehdoton ostos!
 
Vastaus: Resident Evil 5 [Hype]

Tätä peliä kyllä odotan, oikeastaan olen missanut jokaikisen resident evilin. :o, monta kertaa pitänyt ostaa mutta aina rahat mennyt johonkin muuhun, videoista/kuvista päätellen näyttää kelpo peliltä, eiköhän tämä tule ostettua.
 
Vastaus: Resident Evil 5 [Hype]

Tätä peliä kyllä odotan, oikeastaan olen missanut jokaikisen resident evilin. :o, monta kertaa pitänyt ostaa mutta aina rahat mennyt johonkin muuhun, videoista/kuvista päätellen näyttää kelpo peliltä, eiköhän tämä tule ostettua.
Capcomin pojat ovat muistaakseni sanoneet, että heillä on pyrkimys tehdä parhaimman näköinen japsipeli RE5:n julkiasuun mennessä. Saa nähdä...
 
Ylös Bottom