Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil Requiem

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miika_-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pientä hypeä päässyt kehittymään kun julkaisu niin lähellä, ja tietysti myös kun capcom on pitänyt laadun huikaisevan korkealla seiskasta lähtien (vaikka myös vastavuoroisesti pelottaa että nyt "kokeillaan jotain uutta" ja kokonaisuus lässähtää). Ennakkotilaus sisällä, vaikkei ihan julkaisussa pääsekään pelaamaan, mutta sitä odotellessa toivottavasti foorumilaiset innostuvat kertomaan kokemuksistaan pelin parissa.

Viimeksi muokattu:
Täällä on kutina, että saattaa olla tulossa yksi parhaista ressoista koskaan mutta saa nähdä miten käy. :D

Mua ei ainakaan vielä pahemmin innosta se hahmojen välillä vaihtelu vaikka tekijät sitä puolustaakin.
Kyllä mä haluaisin pelata ensin yhdellä tyylillä pelin alusta loppuun ja sitten toisella.
Esim revelation 2:ssa hahmojen välillä vaihtelu toimi, koska pelin tyyli pysyi samana, mutta tässä tuntuu olevan varsin iso ero hahmojen välillä kun toisella on perinteisempää kauhua ja taas jonkun stalker vihollisen välttelyä ja Leon sitten taas pistää porukkaa maihin oikein kunnolla kuin re4 remakessa.

Mua ei ainakaan vielä pahemmin innosta se hahmojen välillä vaihtelu vaikka tekijät sitä puolustaakin.
Kyllä mä haluaisin pelata ensin yhdellä tyylillä pelin alusta loppuun ja sitten toisella.
Esim revelation 2:ssa hahmojen välillä vaihtelu toimi, koska pelin tyyli pysyi samana, mutta tässä tuntuu olevan varsin iso ero hahmojen välillä kun toisella on perinteisempää kauhua ja taas jonkun stalker vihollisen välttelyä ja Leon sitten taas pistää porukkaa maihin oikein kunnolla kuin re4 remakessa.
Jännä nähdä tosiaan miten tuo toimii. Previkat ovat järkiään meinanneet, että toimii hienosti. Mutta sepä selviää lopullisesti vasta, kun pääsee itse pelaamaan.

Minä taas pidän ajatuksesta. Raskasta olisi koko pelin ajan paeta mörköjä. RE7 ei ollut pitkä peli, mutta kyllä siinä vähän alkoi olemaan raskasta, kun kokoajan kauhua tuputetaan.

Samoin sitten taas äksönin puolesta esimerkiksi RE6:ssa.

Eli minulle kiitos kauhua ja äksöniä hyvällä rytmityksellä. Toivon että tämä tekee sen.

Viimeksi muokattu:
Minusta myös ajatus kahden hahmon ja tyylin vaihdelusta kuulostaa hyvältä. Jos se on vaan toteutettu järkevästi eikä tule liian suurta kontrastia. Onhan jo nyt monessa modernissa RE pelissä (esim. RE4) rytmitys tyyliin, -> kerätään hiljakseltaan tavaroita tunnelmallisessa ympäristössä -> ison vihollislauman teurastusta -> kerätään hiljaa tavaraa, kevyttä puzzlea ehkä -> mennään hypernopeaa kaivoskärryllä ja ammutaan perkeleesti -> jne... miksi sama ei voisi toimia vaan niin että hahmot ja miljöö vähän vaihtuu.

Vähän samaa mieltä. Peli saisi ainakin nyt olla tuplasti pidempi kuin vaikka 8 että molemmilla hahmoilla olisi kunnon pitkä "kampanja". Mutta katsotaan mitä sieltä tulee, odotukset on kovat vaikka Leonin ninjapotkut näyttääkin vähän huolestuttavalta.

"Itsellä sain uuden laikkausajan ja sieltä tulevan 4-6 viikon saikun vaikka kotitoimistolla olenkin alkaen 2.3.

Tämä. Tämä on se peli mitä tarvitsen just tuohon kohtaan. Jos säästeliäästi pelailee niin toivottavasti solahtaa se ensimmäinen viikko. Eli en korkkaa julkkarissa, vaan sitten muutamaa päivää myöhemmin :) Iso harmitus ettei ole VR2 tukea. Toivottavasti joskus sitten myöhemmin."

Voi pojat, en ole ollut ikinä yhtä iloinen sairaslomasta minkä tiedän olevan tuskallinen. Ainakin ekat pari viikkoa. Tämä peli auttaa paljon :) Toivottavastti siis ainakin.

Viimeksi muokattu:
Onkos muuten porukalla tietoa tuosta fyysisestä Deluxe versiosta? Tuntuu, että ihan tässä yhtäkkiä kaikki kaupat myyvät eioota ja joku uutinenkin pyöri, missä esim. Amazon perui yhtäkkiä ennakkotilaukset. Onkohan tullut joku hirveä kysyntä ja nuo nyt sattuivat loppumaan vai mitähän kävi? Täällä yksi mattimyöhänen liikkeellä, joka tuon steelbookin kyllä haluaisi kokoelmiin... Ja nimenomaan PS5 versiosta siis kyse, tuota Switch 2:sen versiota tuntuu vielä olevan tilattavissa, mutta muut loppu.

Ylös Bottom