Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil VII

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Resident Evil VII

Niin no nuo trophyt nyt ei kerro mitään, muitakin pelejä joissa on tuollaisia pelaa peli alle 3h läpi trophyjä mutta sitten niihin kunnolla pelatessa uppoaa se 20-30h
 
Vastaus: Resident Evil VII

10h on juuri sopiva kesto tällaiselle pelille. Ei sitä jaksaiskaan kauempaa. Hyvä vaan ettei oo mitään RE6 perseilyä kolmen kampanjan voimin.
 
Vastaus: Resident Evil VII

Redditistä kopioitu lista eri vaikeustasojen eroista:
EASY
-Game has frequent checkpoints
-You can save at Cassette Recorders any time you like
-Enemies do less damage with attacks
-Enemies move a lot slower (about half the speed they move at on Normal)
-High Regenerating Health (you recover health quickly, and get somewhere between a third and half of your half of your health back through regen)
-Enemy AI is set to easy mode, they have a lot harder time spotting you and are much easier to shake off from chasing you. Sometimes enemies will purposely even not attack you to give you a chance to get away.

NORMAL
-Game has checkpoints, less frequent than easy however.
-You can save at Cassette Recorders any time you like
-Enemies do the normal amount of damage with attacks (more than easy, less than madhouse)
-Enemies move at normal speed (about twice as fast as they move on Easy)
-Low Regenerating Health (you recover health at a much slower rate than Easy, and get somewhere between a fifth to a fourth of your health back in regen)
-Enemy AI is set to normal mode, they do more scouting and harder to lose than easy. Enemies will not spare you if near you like they do on easy.

MADHOUSE
-Game has no checkpoints at all.
-You can only save at Cassette Recorders, and only if you have a Cassette Tape. Cassette Tapes are a new item, they take up an inventory slot and there are finite of them. You need to locate and use them to save.
-Enemies do a higher amount of damage than normal, and are more resilient to damage
-Enemies move a bit faster than normal (I don't believe twice as much, but come after you faster)
-No/minimal regenerating health (needs a bit of clarification)
-Enemy AI is set to hard mode, they can spot you a lot easier and are far more aggressive.
-There's more antique coins in Madhouse Mode, and they're all in completely different locations to the other difficulties. The other difficulties have 18 antique coins, Madhouse Mode has 33 coins you can find, and all in trickier to find places.
-On-top of this, there are more bird cages in the game and new upgrades that aren't in the other difficulties. The bird cages also aren't all set in safe places, they are now spread apart around the levels. There are new 'special ability' coins you can purchase that give you big stat boosts, they take an inventory slot but give you a big boost in stats and are exclusive to this mode.
-Item locations are remixed to the other modes, where there's items in some modes there's no longer any, and trickier locations for items.
-There is remixes in enemy spawn points and numbers. There are certain encounters that are made to surprise you if you played the other difficulties.
 
Vastaus: Resident Evil VII

Discshop yllätti ja pudotti pelin postiluukusta jo tänään. Parin tunnin perusteella aika hyvältä vaikuttaa. Koko ajan semmonen tunne, että joku kyttää jostain. Jo se, että ovet sulkeutuvat itsestään tietyissä paikoissa tuo turvattoman tunteen. Mutta kyllä tämä pitäisi ehdottomasti pelata VR-laseilla.
 
Vastaus: Resident Evil VII

Discshop yllätti ja pudotti pelin postiluukusta jo tänään. Parin tunnin perusteella aika hyvältä vaikuttaa. Koko ajan semmonen tunne, että joku kyttää jostain. Jo se, että ovet sulkeutuvat itsestään tietyissä paikoissa tuo turvattoman tunteen. Mutta kyllä tämä pitäisi ehdottomasti pelata VR-laseilla.

Ite kans olin juuri Discshoppia kehumassa samasta asiasta :)

Illalla ku vaimo ja juniorit on menny nukkuun, niin itekki pääsee testaileen residenttiä
 
Vastaus: Resident Evil VII

Pistäkäähän tunnelmia tulemaan kun joudatte. Nimenomaan Ei vr kokemuksia kaivataan. Peli vaikuttaa kiinnostavalta. Jos se on myös oikeasti pelottava niin saatan jopa ostaakin.
 
Vastaus: Resident Evil VII

Pistäkäähän tunnelmia tulemaan kun joudatte. Nimenomaan Ei vr kokemuksia kaivataan. Peli vaikuttaa kiinnostavalta. Jos se on myös oikeasti pelottava niin saatan jopa ostaakin.

Juurikin tämä, vaikka peli tulee ostettua julkaisussa niin silti antakaa kuulua vaan! :D yksi asia mitä odotan myös on viittaukset ja easter eggit edellisiin osiin :D
 
Vastaus: Resident Evil VII

Täällä taas ei ole tilauksessa edes, mutta syväluotaavaampaa useamman tunnin VR kokemuksia kaipaan.
 
Vastaus: Resident Evil VII

Täällä taas ei ole tilauksessa edes, mutta syväluotaavaampaa useamman tunnin VR kokemuksia kaipaan.

Samoin täällä. Se mitä pääsi demoa VR:llä kokeilemaan oli kyllä melkoinen myyntipuhe. En kuitenkaan ole ihan varma haluanko kokeilla kauhua tällä tasolla? VR tekee sen moninverroin tehokkaammin.

Periaatteessa keston ei tarvitse VR:llä olla edes pitkä, kun tuntemukset ovat tuota luokkaa. Kuin painajaisunesta josta yrittää ulos.
 
Vastaus: Resident Evil VII

Tänne kolahti peli myös perjantain postin mukana. Paljoa en uskalla kertoa, mutta tunnelma on todella kova. Demoa pelasin ja pelon ilmapiiri iski jo silloin. Tuntuu, kuin vaara vaanisi joka askeleella ja yksi melkoinen säikähdyskin jo koettu - ja tämäkin keskellä päivää - tosin erittäin väsyneenä ja kaikessa hiljaisuudessa. Haluaisin verrata tätä erääseen elokuvaan, joka ei ole kauhuelokuva, mutta alun kolme "osaa" (kaksi näistä oli jo demossa) tekivät tästä eräänlaisen palapelin, jonka nivoutumista yhteen odotellaan - mikäli selviät hengissä. Alussa normaali ja helppo taso ovat auki, normaalilla mennään. Madhouse-taso sitten joskus tulevaisuudessa. VR-laseja en ole laittanut koskaan päähäni, joten vaikea verrata pelikokemukseen niiden kanssa. Nojaan siis omaan mielikuvitukseen ja eläydyn peliin sen avulla.

Kameran "keinuminen" liikkuessa on mahdollista kytkeä pois, tätä arvostan paljon. Tuntuu toki realistisemmalta pelata asetuksen ollessa päällä, mutta itse en pitkässä juoksussa pidä siitä, on kuin keinuisi laivan kyydissä, aallokon velloessa ympärillä. HUDissa ei näy muuta kuin ammusten määrä, ruutu on reunoilta veren tahrima jos olet loukkaantunut.

Kontrolleista - tattien paikat on mahdollista vaihtaa, myös L1/L2 - R1/R2 mahdollisuus vaihtaa ylä- ja alanapit keskenään.
 
Vastaus: Resident Evil VII

RE7 testattu myös VR-laseilla kaverin luona. Kieltämättä todella upea kokemus, kun maailmaan pääsee kunnolla uppoutumaan, asioita näkee paljon lähempää ja huomattavasti yksityiskohtaisemmin.

Pelasin siihen asti kun
vedessä kahlatessani pintaan nousi ruumis ja heti alussa hieman säikähdin, kun haaskalinnut lähtivät lentoon matkalla talolle.

Mutta täytyy sanoa, että aivot eivät ole tottuneet tuollaiseen "keinutukseen". Paha olo ja tuskanhiki iski kuin moukari jo heti alussa, kun laitoin lasit päähän ja kävelin aloituspaikasta eteenpäin. Myöhemmin tuli sellainen olo, että oksennan pian siihen paikkaan ja oli pakko lopettaa. Eniten sain rasitusta asteittaisesta kääntymisestä, näkymää pystyi kääntämään joko 30, 45 tai 90 astetta kerrallaan, nopeina nykäyksinä. Ensi kertaa siis kokeilin VR:ää.
 
Vastaus: Resident Evil VII

Ite Kyl olen pelistä pitäny mitä nyt parisen tuntia sitä takan on. Ei ollenkaan sellasia fiiliksiä mitä tuli siitä sysipaskasta kutosesta ku sitä joskus testailin.

Eilen illalla ku kuulokkeet päässä pelasin, niin aika kuumottais välillä oli :) Sen kameran heilumisenhan saa valikosta pois päältä. Ite otin sen heti vaikka ei mitään VR kikkareita käytössä edes ole.
 
Vastaus: Resident Evil VII

Laittakaas sit vähän infoa kun ootte pidemmälle pelannut että millainen peli on oikeasti kyseessä eli onko tässä vaan haahuilua pimeästä huoneesta toiseen ja jotain cliche-säikytyksiä ja kaapissa piiloilua vai pääseekö mäiskimään örkkejä haulikolla ihan kunnolla? Onko jotain RE4 tai Dead Space tapaista toimintakauhua luvassa vai onko tämä jotain paskat housuissa kyykkimistä enimmäkseen?
 
Vastaus: Resident Evil VII

Sitä tärkeintä ei ole kukaan vielä kertonut, eli kuuluuko pelin aloituksessa se creepy "Ressident iiivööööl, sevennnnn"? :D Muuten ei ole oikea RE.

Tämä kiinnostaa kyllä tällaista arkajalkaakin kovasti, tulee hankittua kyllä vaikka joutuukin varmaan vaipat jalassa pelaamaan. Mielenkiintoista nähdä arvosteluja maanantaina kun embargo raukeaa. Ja vain siis arvosana, korkeintaan yhteenveto lukea. Tämä jos jokin on varmasti parhaimmillaan kun tietää mahdollisimman vähän ennen pelaamista. Varovasti siis spoilereiden kanssa tässäkin ketjussa.
 
Vastaus: Resident Evil VII

Sitä tärkeintä ei ole kukaan vielä kertonut, eli kuuluuko pelin aloituksessa se creepy "Ressident iiivööööl, sevennnnn"? :D Muuten ei ole oikea RE.

Löytyy! :D

[video=youtube;iFbhKyDf-kM]https://www.youtube.com/watch?v=iFbhKyDf-kM[/video]
 
Vastaus: Resident Evil VII

Kokemuksia ps4 prolla, 4K/hdr tuella? Jostain syystä ainakaan demo ei omaan silmään kovin kaksiselta näyttänyt, vaikka ilmeisesti sekin korkeampaa resoluutiota tuki.
 
Vastaus: Resident Evil VII

Tavaroihin liittyvää, mutta laitetaan kuiteski spoilereihin

huomannu sen että kyllä noita stimulantteja kannattaa käyttää. Aivan tuhottomasti jääny tavaraa löytämättä, ku toi stimulantti näyttää noita itemejä lähettyviltä
 
Vastaus: Resident Evil VII

Sen enempää en halua spoilereita, tai juonesta kuulla, mutta kertokaahan jo peliä pelaavat, että onko se samanlaista jännää hiippailua koko ajan, kuin demossa?
Vai meneekö se jossain vaiheessa pelkäksi räiskimiseksi? Vastauksen voi heittää vaikka spoilertageihin, niin ei pilata mitään keltään muulta. :)
 
Ylös Bottom