Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Hyvin voi tallentaa aina, kun siltä tuntuu vaikka pelaisi madhousella. Itse olen nyt aika loppupuolella ja kasetteja taitaa olla 10 laatikossa tallessa![]()
Hitto teidän kanssa! Minähän jo sanoin, että tässä ei hyvin käy. Ja näinhän tässä sitten kävi. Onko nyt hyvä viilis hä!? Mulla meinaan on![]()
Hitto teidän kanssa! Minähän jo sanoin, että tässä ei hyvin käy. Ja näinhän tässä sitten kävi. Onko nyt hyvä viilis hä!? Mulla meinaan on![]()
Apuja taas kaipaan loppupään kenttään
Olen laivanhylky kentässä. En löydä mistään niitä lukon tuhoamis suihkeita. Pari suihkettä käytin jo aiemmin. Mutta vielä pitäsi saada kolmannen kerroksen kontrolli huoneessa yksi ovi avattua sillä suihkeella. Mutta olen pyörinyt laivan ympäri ämpäri mutta ei niitä enää löydy
Tuli tuettua pelinkehittäjää season passilla ja ensisauhut ekasta DLC:stä otettu. Maukkaalta vaikuttaa ja sama sairaan kaunis meno jatkuu. Itse pääpelistä platinatrophy kiinnostaisi, mutta hieman arveluttaa tuon speedrunin onnistuminen. Harmittavasti tässä pelissä ei voi valita episodeja jälkeen päin pelattavaksi, eli aika monta kertaa joutuu aloittamaan alusta, että pääsee tietyille hoodeille.
Tuosta vaihtoehtoisesta lopusta:
Tuleeko toinen loppu, jos valitsee Mian sijaan Zoen?
Apuja taas kaipaan loppupään kenttään
Olen laivanhylky-kentässä. En löydä mistään niitä lukon tuhoamissuihkeita. Pari suihkettä käytin jo aiemmin. Mutta vielä pitäisi saada kolmannen kerroksen kontrollihuoneessa yksi ovi avattua sillä suihkeella. Mutta olen pyörinyt laivan ympäri ämpäri mutta ei niitä enää löydy.
Oletko käynyt
toisen kerroksen lounge-huoneessa, jossa on taulupuzzle? Kun selvität sen, niin kassakaappi aukeaa ja siellä on kolme corrosive-pulloa. Näiden lisäksi corrosivea löytyy muistaakseni yksi tai kaksi lisää, mutta nuo ylimääräiset on tarkoitettu käytävillä olevien kaappien avaamiseen, kaapeista löytyy remote bombeja.
"Videokasettitehtävä" laivalla (kun Eveliinaa jahdataan), siinäkin tarvitaan corrosivea - ne löytyvät matkatavaratilasta.
Onko jollain platinatrophyhunt menossa tässä? Lähinnä kysymys antique coinseista:
trpohylistauksessa on erilliset trophyt easy/normalille sekä madhouse vaikeustasolle kolikkojen keräilyistä. Jos kerää kolikot madhousella, saako myös tuon Pelicans in Your Pocket-trophyn, joka normaalisti edellyttäisi easylla/normalilla pelaamista?
Kiitos Eliminaattori vastauksesta. Sitten kysymys läpipeluusta saatavaan sälään:
tulevatko ne ihan randomisti vai ovatko sidonnaisia vaikeustasoon? Pelasin ekan kerran harmittavasti vain easylla, ja palkinnoksi sain ymmärtääkseni vain lopputaistelussa käytetyn aseen. Circular saw ja x-ray kiinnostavat, mutta tulevatko ne normaalilla läpipeluulla?