Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil VII

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Resident Evil VII

Hyvin voi tallentaa aina, kun siltä tuntuu vaikka pelaisi madhousella. Itse olen nyt aika loppupuolella ja kasetteja taitaa olla 10 laatikossa tallessa :)

Jooh, kasetteja tuntuisi olevan aina se 1-3kpl per turvahuone, joten ei tule pulaa, vaikka tallentaisi jokaisen hankalan kohdan jälkeen. Nyt menossa Madhousella

Lucasin alueelle
ja vielä on neljä kasettia tallessa. Matkalla on niin monta turvahuonetta (ja oletettavasti myös kasetteja niissä), että ei näistä pulaa tule :).

Kainille hyviä hetkiä RE:n parissa! Vaikka ensimmäisen kierroksen jälkeen meno hieman laantuu, niin on tämä silti useamman läpäisykerran arvoinen. DLC menee toki ha(n/r)kintaan, kunhan kaikki muut saavutukset on saatu pelissä tehtyä.

Tuo Bedroom -lisäjakso oli aika tiukkaa puzzleilua alusta loppuun. Epäonnistuttua tuli pari kertaa
kun en älynnyt ottaa veistä esiin varjopuzzlen jälkeen.
Bonuksena Nightimare lisäri on hauskaa pisteidenkeruu paukuttelua.

Hitto teidän kanssa! Minähän jo sanoin, että tässä ei hyvin käy. Ja näinhän tässä sitten kävi. Onko nyt hyvä viilis hä!? Mulla meinaan on :D

Hyvän ostoksen teit! :D

Kauhupelien fanina sorruin sit itsekin, vaikka oli tarkoitus kattoo sit alelaarista. Noh kaapista kourallinen vanhoja pelejä vaihtoon niin ei jääny maksettavaks mitään, digiversioon en sentää sortunut kun kertakäyttökamaa nämä yksinpelitarina pelit, ei ettikö olisi hyviä mut vaihtoon tämmöset yleensä läpipeluun jälkeen lähtee. Luvassa varmasti tunnelmallista menoa, illalla sit valot kiinni ja kuulokkeet korville. Kattoo miten tämmönen kauhuleffojen/pelien veteraani kestää vai onko ihan läpihuutojuttu. Vahvasti kyl epäilen, sillä jo tämä teinikauhupläjäys Until Dawn oli välillä melko hirvittävää menoa joten tuskin tässä mitään lepposta menoa on. Innolla odotan illan pimenemistä!

Tämän pelin kokemisen soisi tapahtuvan VR:llä kauhun ystävien kohdalla erityisesti. Silloin se iskee ihon alle tavalla, jota en ole peleissä kokenut tällä tasolla. Pelaajalehden toimittaja oli riisunut lopulta lasit kun "ei parin minuutin psyykkauksesta huolimatta uskaltanut laskeutua pimeään kellariin.".

Pelaajalehti arvosteli: "Ei olisi uskonut, että Capcom pystyy vuonna 2017 tarjoilemaan näin modernin ja viimeistellyn pelikokemuksen, mutta tässä sitä ollaan.". Arvosana 9.

Apuja taas kaipaan loppupään kenttään

Olen laivanhylky kentässä. En löydä mistään niitä lukon tuhoamis suihkeita. Pari suihkettä käytin jo aiemmin. Mutta vielä pitäsi saada kolmannen kerroksen kontrolli huoneessa yksi ovi avattua sillä suihkeella. Mutta olen pyörinyt laivan ympäri ämpäri mutta ei niitä enää löydy

Olen laivanhylky kentässä. En löydä mistään niitä lukon tuhoamis suihkeita. Pari suihkettä käytin jo aiemmin. Mutta vielä pitäsi saada kolmannen kerroksen kontrolli huoneessa yksi ovi avattua sillä suihkeella. Mutta olen pyörinyt laivan ympäri ämpäri mutta ei niitä enää löydy

Käyt vaan kaikki huoneet läpi, niin löytyy (en nyt muista, että mistä ne löyty, mutta kyllä niitä siellä on) :)

Vielä ei ole löysää housuun lorahtanut, melko alkuvaiheessa mennään kuitenkin. Tunnelma on kyl hyvällä tavalla painostava ja siinä se suurin pelko on, parit halvat jump scared tuli vastaan mutta ei liikaa ja toivon että näin se jatkuu, kyllä niitä voi olla kuhan se ei noja siihen koko ajan. Outlastis alkoi jo pikkuhiljaa ennakoimaan liikaa et joo no nyt sielt katost tippuu suolenpätkiä ja kärpäsiä tai jotain.

Koukuttavaa kyllä ollut, aina vaan haluu jatkaa että jos nyt tän käytävän vielä käyn läpi. Äänimaailmasta kyllä samaa mieltä mitä monet täällä, koko ajan saa olla valppaana että tapahtuukoha nyt jotain. Resident Evil meininkii ja tunnelma kuitenkin ovat läsnä vaikka paljon onkin muutettu genreä, ottaen mallia outlastista ja silent hills demosta kuitenkin säilyttäen sen omaperäisyyden.

Huomenna virkeempänä lisää, toiveena edes pieni löysän lorahus ja lisää hullua meininkiä!

Tuli tuettua pelinkehittäjää season passilla ja ensisauhut ekasta DLC:stä otettu. Maukkaalta vaikuttaa ja sama sairaan kaunis meno jatkuu. Itse pääpelistä platinatrophy kiinnostaisi, mutta hieman arveluttaa tuon speedrunin onnistuminen. Harmittavasti tässä pelissä ei voi valita episodeja jälkeen päin pelattavaksi, eli aika monta kertaa joutuu aloittamaan alusta, että pääsee tietyille hoodeille.

Tuosta vaihtoehtoisesta lopusta:

Tuleeko toinen loppu, jos valitsee Mian sijaan Zoen?

Tuli tuettua pelinkehittäjää season passilla ja ensisauhut ekasta DLC:stä otettu. Maukkaalta vaikuttaa ja sama sairaan kaunis meno jatkuu. Itse pääpelistä platinatrophy kiinnostaisi, mutta hieman arveluttaa tuon speedrunin onnistuminen. Harmittavasti tässä pelissä ei voi valita episodeja jälkeen päin pelattavaksi, eli aika monta kertaa joutuu aloittamaan alusta, että pääsee tietyille hoodeille.

Tuosta vaihtoehtoisesta lopusta:

Tuleeko toinen loppu, jos valitsee Mian sijaan Zoen?

Kyllä. Loppuja on käsittääkseni kaksi erilaista, tai ainakaan en ole kuullut muista vaihtoehdoista. Madhousella en ole vielä päässyt maaliin, joten sen kautta voisi ehkä tulla vielä kolmaskin loppu, mutta tuskin.

Itse sain tuon speedrunin tehtyä niin, että tallensin aina jos ei ollut varmuutta seuraavasta kohteesta ja mikäli aikaa meni liian paljon, niin end, load game ja "ajansiirto" tallennuksen latauksella taaksepäin. Jos valitset kuoleman jälkeen tai hengissä ollessa valikosta suoraan "retry", niin aika ei siirry taaksepäin, vaikka peli lataa edellisen saven ja aikaa meni hukkaan. Latausaika tuppaa vain olemaan kovin pitkä - reilusti toista minuuttia, kun lataat alkuruudusta.

Olen laivanhylky-kentässä. En löydä mistään niitä lukon tuhoamissuihkeita. Pari suihkettä käytin jo aiemmin. Mutta vielä pitäisi saada kolmannen kerroksen kontrollihuoneessa yksi ovi avattua sillä suihkeella. Mutta olen pyörinyt laivan ympäri ämpäri mutta ei niitä enää löydy.

Oletko käynyt

toisen kerroksen lounge-huoneessa, jossa on taulupuzzle? Kun selvität sen, niin kassakaappi aukeaa ja siellä on kolme corrosive-pulloa. Näiden lisäksi corrosivea löytyy muistaakseni yksi tai kaksi lisää, mutta nuo ylimääräiset on tarkoitettu käytävillä olevien kaappien avaamiseen, kaapeista löytyy remote bombeja.

"Videokasettitehtävä" laivalla (kun Eveliinaa jahdataan), siinäkin tarvitaan corrosivea - ne löytyvät matkatavaratilasta.

Onko jollain platinatrophyhunt menossa tässä? Lähinnä kysymys antique coinseista:

trpohylistauksessa on erilliset trophyt easy/normalille sekä madhouse vaikeustasolle kolikkojen keräilyistä. Jos kerää kolikot madhousella, saako myös tuon Pelicans in Your Pocket-trophyn, joka normaalisti edellyttäisi easylla/normalilla pelaamista?

Oletko käynyt

toisen kerroksen lounge-huoneessa, jossa on taulupuzzle? Kun selvität sen, niin kassakaappi aukeaa ja siellä on kolme corrosive-pulloa. Näiden lisäksi corrosivea löytyy muistaakseni yksi tai kaksi lisää, mutta nuo ylimääräiset on tarkoitettu käytävillä olevien kaappien avaamiseen, kaapeista löytyy remote bombeja.

"Videokasettitehtävä" laivalla (kun Eveliinaa jahdataan), siinäkin tarvitaan corrosivea - ne löytyvät matkatavaratilasta.

En ole tehnyt ekaa vinkkiä. kiitos :)

Onko jollain platinatrophyhunt menossa tässä? Lähinnä kysymys antique coinseista:

trpohylistauksessa on erilliset trophyt easy/normalille sekä madhouse vaikeustasolle kolikkojen keräilyistä. Jos kerää kolikot madhousella, saako myös tuon Pelicans in Your Pocket-trophyn, joka normaalisti edellyttäisi easylla/normalilla pelaamista?

Tämä onkin mielenkiintoinen kysymys. Madhousella kolikkoja on enemmän. Voisi kuvitella, että Madhousella kerätyt kolikot riittävät, kun saat ne kaikki. Jos vertaa läpipeluuseen normaalilla, niin silloin peli antoi myös easy-läpipeluun trophyn, että siinä mielessä riittäisi kolikoiden kerääminen vain vaikeimmalla tasolla. Itse olen pelaamassa Madhousella Lucasin alueella ja käytän X-Ray-laseja - kaikki mahdollinen lootti kerätty ja laseja käytän pelin loppuun asti. Ehkä myöhemmin tänään tuon saa loppuun, niin osaan vastata kysymykseesi.

Kiitos Eliminaattori vastauksesta. Sitten kysymys läpipeluusta saatavaan sälään:

tulevatko ne ihan randomisti vai ovatko sidonnaisia vaikeustasoon? Pelasin ekan kerran harmittavasti vain easylla, ja palkinnoksi sain ymmärtääkseni vain lopputaistelussa käytetyn aseen. Circular saw ja x-ray kiinnostavat, mutta tulevatko ne normaalilla läpipeluulla?

Kiitos Eliminaattori vastauksesta. Sitten kysymys läpipeluusta saatavaan sälään:

tulevatko ne ihan randomisti vai ovatko sidonnaisia vaikeustasoon? Pelasin ekan kerran harmittavasti vain easylla, ja palkinnoksi sain ymmärtääkseni vain lopputaistelussa käytetyn aseen. Circular saw ja x-ray kiinnostavat, mutta tulevatko ne normaalilla läpipeluulla?

Toinen alle 4h läpipeluusta ja toinen läpipeluu max. Kolme parannusesinettä käyttämällä. En muista kumpi avaa kumman.

Jep. Peli läpi. Alusta loppuun vr lasien kanssa ja olipa kyllä melkoinen seikkailu :)

Ylös Bottom