Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil, Wii

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Resident Evil, Wii

Pikkasen kerkesin peliä kopasta ennenkun nyt menen yöpuulle niin kyllä itellä tuo ohjaaminen on aikamoista hakemista vielä. Toivottavasti alkaa iskostua päähän tai sitten ollaan pulassa ja pahemman kerran. Ensivaikutelma on kyllä hyvä ja tästä on hyvä jatkaa huomen illalla.
 
Vastaus: Resident Evil, Wii

Minulla(kin) on pieni ongelma RE4 ja laajakuvatelkkarin kanssa. Kuva on ihan ok, mutta alaosa jää ruudun ulkopuolelle. Missäköhän on vika? Telkkari on Sonyn 32" taulutv ja kaapeli on joku snakebyte tms komponentti. Edellisistä kommenteista ja muista keskusteluista päätellen kaikenlaisia ongelmia liittyy RE4 laajakuvaan, mutta tällaista en huomannut että kukaan olisi valittanut.
 
Vastaus: Resident Evil, Wii

Kuinkas RE4 sopis sellaiselle joka ei osaa yhtään englantia, tuleeko pelaamisesta mitään?
 
Vastaus: Resident Evil, Wii

Kuinkas RE4 sopis sellaiselle joka ei osaa yhtään englantia, tuleeko pelaamisesta mitään?

Ehdottomasti tulee, itse en osaan englantia todella huonosti, mutta hämmästyin kuinka hyvin ymmärsin juonen. Muutenkin kyseessä todella hyvä peli.
 
Vastaus: Resident Evil, Wii

Ehdottomasti tulee, itse en osaan englantia todella huonosti, mutta hämmästyin kuinka hyvin ymmärsin juonen. Muutenkin kyseessä todella hyvä peli.

Tarkoitan sellaista isä pappaa joka ei osaa todellakaan yhtään lontoota taikka ameriikkaa. Metroit ois varmaan hankalampi sellaiselle?
 
Ylös Bottom