Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muikku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Muikku

New Member
Noniin, tänne vois sitten pistää viestiä jos on jumissa jossain kohtaa. Ja mikseipä myös voisi keskustella siitä, kuinka pitkälle olette päässeet. Itse oon nyt siella haarniskapaikassa... Siis siellä missä on käytävän keskellä avain. Mä veikkaan että jos mä otan sen avaimen niin siinä laukeaa jokin ansa. No, pitää tästä mennä lisää pelailemaan :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Muikku
Itse oon nyt siella haarniskapaikassa... Siis siellä missä on käytävän keskellä avain. Mä veikkaan että jos mä otan sen avaimen niin siinä laukeaa jokin ansa.

SPOIL:
Avaimen voi kyllä ottaa, mutta siitä tosiaan laukeaa ansa. Varma kuolema ei kuitenkaan ole edessä, sillä avaimen voi laittaa takaisin paikalleen, ennen kuin kuolo korjaa.

----------------

Lukekoon ken tahtoo, maalaamalla spoil-alueen tekstin näkyviin.

Sorkkeli :( No ei tuo nyt niin paha spoili ollu koska sen selvästi huomaa että siihen on viritetty ansa. Saamari, nyt on tiukat paikat... Pistoolista kudit loppu eikä ole muuta kuin veitsi ja tikari aseina. Ja pitäis n. 5 zombistä selviytyä. Ei tule olemaan helppoa ei :)

Muikku. Ei kaba väittänyt, että sinä olisit spoilannut. Silmä käteen ja lue kaban teksti uudestaan, jos et vieläkään tajua, lue se 100 kertaa.

Ahaa, kappas vaan. Nyt selkisi. No tää threadi tais olla vähän turha, kun vaan yksinpuhelen täällä. Mun puolesta voisi vaikka sulkea.

kaba tiedätkö, miten sen avaimen saisi sillain, että myös selviäisi hengissä siitä ansasta? Kun mulle ei ole oikeen tuo valjennut... Tai no saattaa olla, ettei sitä tässä vaiheessa pidä vielä saadakaan.

Kyllä sä sen sitten tajuat kun voit saada sen avaimen..

Pikku-spoil:
Sitä siis EI ole mahdollista saada vielä.

Voipi olla että kohta on jo selvitetty mutta...
<spoil>Oletkos jo vihellellyt pilliin siellä kakkoskerroksen parvekkeella?<spoil>

Juu pilli on kyllä löydetty mutta missä helvetin kohtaa siellä sitä pilliä pitää oikeen puhaltaa?

Kun aloitat uuden pelin niin tupshtaa eteen kaksi eri vaihtoehtoa joista sinun on valittava toinen,huonolla englannin kielen taidolla on paha sanoa kumpi pitäis valita??

I - MOUNTAIN CLIMBING-beyond the hardships lies accomplishment.

II - HIKING-the destination can be reached rather comfotably.

Viimeksi muokannut moderaattori:
1. Vuorikiipeillen peli läpi.
2. Patikoiden peli läpi.

Eikös kerro aika paljon?
Toisin sanoen, ykkösvaihtoehto on melkoisesti vaikeampi kuin kakkonen. Kuteja löytyy vähemmän, zombit syö enemmän lyijyä ja on voimakkaampia.
Kannattaa melkein ottaa ekalla kertaa tuo "hiking"-vaihtoehto, varsinkin jos ei pidä itseään minään RE-guruna :)

Minä kyllä pidän :D mutta otin silti ensin helpomman.

No nyt olen sitten jumissa: Pääsin juuri Guardian Houseen mutta en pääse sieltä eteenpäin. Alhaalla haiden seassa ei ole mitään ja ylhäältäkin löytyi vain se kirja. Mitä tehdä että pääsen etenemään? Olisiko se epämuodostunut hyypiö siellä metsän keskellä olevassa talossa muuten pitänyt tappaa? Jätin henkiin kun tunti syövän ammuksia niin perkeleesti. Auttakaa nopeasti.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chrono
No nyt olen sitten jumissa: Pääsin juuri Guardian Houseen mutta en pääse sieltä eteenpäin. Alhaalla haiden seassa ei ole mitään ja ylhäältäkin löytyi vain se kirja. Mitä tehdä että pääsen etenemään? Olisiko se epämuodostunut hyypiö siellä metsän keskellä olevassa talossa muuten pitänyt tappaa? Jätin henkiin kun tunti syövän ammuksia niin perkeleesti. Auttakaa nopeasti.

Ensinnäkään Lisaa ei voi tappaa. Aina kun näet sen, juokset. Tietysti se auttaa, jos ammut sitä sen verran, että se luhistuu siihen maahan. Lisan mökistä et tarvitse muuta kuin sen vipuvarren (Crank). Guardian Housessa, tai pikemminkin Residencessä, sinun täytyy ensin mennä huoneeseen 002, jossa Jill (olettaen, että pelaat Jillillä) kuulee Barryn ja Weskerin juttelevan. Siellä menet vessaan ja tyhjennät kylpyammeen. Kylpyammeesta saat avaimen huoneeseen 001. Siitä sitten jatkat...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin

Ensinnäkään Lisaa ei voi tappaa. Aina kun näet sen, juokset. Tietysti se auttaa, jos ammut sitä sen verran, että se luhistuu siihen maahan. Lisan mökistä et tarvitse muuta kuin sen vipuvarren (Crank). Guardian Housessa, tai pikemminkin Residencessä, sinun täytyy ensin mennä huoneeseen 002, jossa Jill (olettaen, että pelaat Jillillä) kuulee Barryn ja Weskerin juttelevan. Siellä menet vessaan ja tyhjennät kylpyammeen. Kylpyammeesta saat avaimen huoneeseen 001. Siitä sitten jatkat...

Juu ajattelinkin että sitä ei voi tappaa... No kiitoksia avusta. Miten en itse tuota ammetta tajunnut tyhjentää:o

Mitä pitää tehä kun löytää sen book of cursen.
Itse valitsin tuon vuorikiipeillen pelin läpi vaihtoehdon alussa.
Voiko etu ovesta muuten mennä ulos. Siis tuleeko niitä koiria loputtomasti.:confused:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jiggy
Mitä pitää tehä kun löytää sen book of cursen.
Itse valitsin tuon vuorikiipeillen pelin läpi vaihtoehdon alussa.
Voiko etu ovesta muuten mennä ulos. Siis tuleeko niitä koiria loputtomasti.:confused:

Noh kun olet löytänyt tuon Book of Curse katsele sitä ja käännä kirjan taakse ja paina Examine niin saat Sword Keyn. Joo kyllä sieltä ovesta taitaa tulla loputtomasti koiria ikävä kyllä...muutenhan pelin pääsisi nopeasti läpi kun vaan kävelisi etuovesta ulos ja juoksisi kotia :D

Joo pääsin sen kohan nyt olen siinä. Mans staris tallennus kohassa. Voi, että kun on hyvä peli:cool:

Miten zombit voi tuikata tuleen en pärjää niille. Super zombeille ja tätämenoa niitä tulee kokoajan lisää.

Ylös Bottom