Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muikku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jiggy
Miten zombit voi tuikata tuleen en pärjää niille. Super zombeille ja tätämenoa niitä tulee kokoajan lisää.

Mulla on jo sytkäri, mutten osaa käyttää sitä

Ei ne pelkällä sytkällä syty. Tarviit semmosen "taskumatti"-pullon johon otat niistä kanistereista joita siellä ykköskerroksessa on siellä täällä, niin kerosiinia. Sitten sitä pulloa käyttämällä ne ruumiit saa poltettua.

Joo ne Crimson (veren punainen) zombit on ärsyttäviä , miksei ne voi nousta normaalina zombina ylös :( Ei kai siinä muuta kuin haulikolla naamariin :D

Eilen läpi , 9:49 , pitää saada yli puolet ajasta pois :)

Jumissa!!!

Ei tunnu löytyvän Wolf medaljongille paikkaa minne sen laittais,sain sen taisteltuani himmeen kokoista käärmettä vastaan jossain kirjastossa , loppukahinoissa se pudotti kirjoja hyllystä josta yden kirjan välissä oli to kysein medaljonki.HELP.... VIHJE OLISI TERVETULLUT

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jake_N
Mitä extratavaroita sulla nyt on ?
Pelasin just pelin läpi ja on sit aivan mahtava peli , ainoo haittapuoli oli kauhee ravaaminen mut eikös kuntoilu tee terää.
Ja eikun uusiks mut nyt Crisillä.....Over and out

apua

minne päin mennä ja mitä tehdä sain juuri magnumin kun olin lykännyt ne kolme medaljonkia siihen toiseen kivihökötykseen ?

Re: apua

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan takakeno
minne päin mennä ja mitä tehdä sain juuri magnumin kun olin lykännyt ne kolme medaljonkia siihen toiseen kivihökötykseen ?

Mä oon just samassa kohdassa, mut vituttaa kun ei oo ink ribboneita.

Mene sinne hökkeliin mikä on siellä mäen päällä. Mutta muista tallentaa HETI kun olet siinä arkun/kirjotuskoneen luona. ÄLÄ tutki taloa ennen kuin tallennat!

apua

siis tulen jo takaisin päin sieltä hökkelistä nousin takaisin hökkeliin sieltä kaivannosta eli luulisin lisan kotikolosta ja nyt sitten olen sen magnumin vasta saannut ja ihmettelen minne seuraavaksi ?

Menin sinne mökkiin ja hain sen crankin sieltä, mut sit se muija tulee. Pitääkö sitä tappaa, koska seikkailin siitä viel eteenpäin ja en havainnut et miksi se ois pitäny tappaa (ku se ei oikein kuolekaan helpolla)? ... pelkällä juoksulla haialtaalle ;D

Re: apua

siis tulen jo takaisin päin sieltä hökkelistä nousin takaisin hökkeliin sieltä kaivannosta eli luulisin lisan kotikolosta ja nyt sitten olen sen magnumin vasta saannut ja ihmettelen minne seuraavaksi ?
Tulet takaisin sen verran, että olet siinä huoneessa mistä pääsee kolmeen eri paikkaan: takaisin kartanoon, lisan mökille (josta siis tulet) ja yhteen uuteen paikkaan - puutarhaan. Puutarhassa sitten käytät crankia minkä löysit lisan mökistä...

resi

Kiitos edellisistä neuvoista , mutta minulla on nyt susi ja kotka medallijonkit mutta en millään löydä paikkaa minne ne pitäisi viedä
olen tuntitolkulla pyörinnyt joka paikassa tuloksetta APUA !

Re: resi

Kiitos edellisistä neuvoista , mutta minulla on nyt susi ja kotka medallijonkit mutta en millään löydä paikkaa minne ne pitäisi viedä
olen tuntitolkulla pyörinnyt joka paikassa tuloksetta APUA !

Sinulla pitää olla kaksi Stone & Metal Objectia, jotka laitat siellä päähallin takana sijaitsevaan kalterioveen. Näin se aukeaa ja pääset astelemaan aika lailla rappusia. Rappusten alapäässä sinun täytyy taistella Lisaa vastaan. Joko ammut sitä tai työnnät ne kaikki kivipaasit alas. Tämän jälkeen pääset hissillä ylös. Pääset taas maan pinnalle. Tässä paikassa on pieni allas/suihkulähde. Tutkit sen läpi, ja näet, mihin ne mitalit menevät...

resi

ahaa kiitos vinkistä nyt vain taitaa olla niin että nuo stone & metal
objektit ovat hukassa tai ainakin toinen että muistaako kukaan mistä ne saa ?

Ylös Bottom