Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chrono
Mulla on nyt Wolf ja Eagle medallit. Mihin pitää mennä?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jiggy
Miten zombit voi tuikata tuleen en pärjää niille. Super zombeille ja tätämenoa niitä tulee kokoajan lisää.
Mulla on jo sytkäri, mutten osaa käyttää sitä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kempsu
Ei tunnu löytyvän Wolf medaljongille paikkaa minne sen laittais
Pelasin just pelin läpi ja on sit aivan mahtava peli , ainoo haittapuoli oli kauhee ravaaminen mut eikös kuntoilu tee terää.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jake_N
Mitä extratavaroita sulla nyt on ?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan takakeno
minne päin mennä ja mitä tehdä sain juuri magnumin kun olin lykännyt ne kolme medaljonkia siihen toiseen kivihökötykseen ?
Tulet takaisin sen verran, että olet siinä huoneessa mistä pääsee kolmeen eri paikkaan: takaisin kartanoon, lisan mökille (josta siis tulet) ja yhteen uuteen paikkaan - puutarhaan. Puutarhassa sitten käytät crankia minkä löysit lisan mökistä...Lainatun viestin kirjoitti alkujaan takakeno
siis tulen jo takaisin päin sieltä hökkelistä nousin takaisin hökkeliin sieltä kaivannosta eli luulisin lisan kotikolosta ja nyt sitten olen sen magnumin vasta saannut ja ihmettelen minne seuraavaksi ?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan takakeno
Kiitos edellisistä neuvoista , mutta minulla on nyt susi ja kotka medallijonkit mutta en millään löydä paikkaa minne ne pitäisi viedä
olen tuntitolkulla pyörinnyt joka paikassa tuloksetta APUA !