Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muikku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Muikku
Kiitos paljon neuvoista. Mut hei eikö siinä vapaudu joku helvetin örvelö sieltä ruumisarkusta kun ne kaikki maskit on laitettu seinään? Kai sen muutamalla haulikonkudilla saa tapettua? Ku nyt on sellanen tilanne että pitää pelata todella varovaisesti ku ei ole ink ribboneita...

Vapautuu, houkuttele se pois arkun luota. Sitten juokse nopeasti arkun viereen hakemaan ne maassa kiiltelevät shotgun shellssit. Kaksi tai kolme laukausta yleensä vaatii normalilla...

Joo mä pääsinkin sen tossa äsken läpi. Eipä se ollukaan niin paha ku luulin. Ajattelin että se on joku ultrahypersupermönkiäinen mutta eihän toi imenyt kuin neljä kutia ja vainaa :) Mä oon nyt siellä huoneessa josta mä löysin ne lure of a bee ja sun muut. Eli siis laitan keltasen luren siihen seinään ja sitten painan nappia? Mulla ei ainakaan tapahtunut mitään kun noin tein :( Vai pitääkö sillä ruskeallakin lurella tehdä jotain että pääsis siihen wind crestiin käsiksi?

Siis ruskea "lure" seinään missä on nappi, koukun kanssa combinoitu keltainen lure siihen toiseen tauluun. Sitten painat nappia.

Ookkei, taas oon hädässä :) Eli siis mä oon nyt siellä Lisan (vai mikä olikaan) mökissä, ja ongelmana on nyt se, ettei mulla ole yhtään ink ribboneita. Ja pitäs tallentaa ennen ku meen tutkimaan lopun osan talosta. Ku jokuhan varoitti ettei kannata mennä pidemmälle ennen kuin on tallentanu. Tietäisitkö Crisis että onko siinä lähellä jossain ink ribboneita?

Ookkei, taas oon hädässä :) Eli siis mä oon nyt siellä Lisan (vai mikä olikaan) mökissä, ja ongelmana on nyt se, ettei mulla ole yhtään ink ribboneita. Ja pitäs tallentaa ennen ku meen tutkimaan lopun osan talosta. Ku jokuhan varoitti ettei kannata mennä pidemmälle ennen kuin on tallentanu. Tietäisitkö Crisis että onko siinä lähellä jossain ink ribboneita?

Eikös siinä kirjoituskoneen vieressä ole? Yleensä on. Voit sinne arkulle asti mennä ihan huoletta.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tombad

Eikös siinä kirjoituskoneen vieressä ole? Yleensä on. Voit sinne arkulle asti mennä ihan huoletta.

Kun ei arkussakaan ole tallessa yhtäkään ribbonia :( Eikä tuossa kirjoituskoneenkaan lähistöllä näy mielestäni yhtäkään kappaletta. Tai sitten mun silmät pettää :)

Matkaa Guard houseen, matkalla sinne tulee 1 välipomo johonka menee 0 luotia ja ehkä 1 health taso. Metsässä tulee 1 zombie jonka voi väistää.

Kun reitti jatkuu siellä on 3 koiraa joiden ohi voi juosta. Sitten vaan ne "puzzlet" matkalla guard houseen. Sieltä löytää muistaakseni seuraavat 3 ink ribbonia...

Äkkiseltään en muista mistä mansionissa niitä saa. Äkkiseltään laskettuna normalilla saa mansionista yhteensä 18 ink ribbonia, joista muistaakseni et ainakaan viellä voi saada 3 kpl...

BTW: Muista käyttää se Wind crest samaisella reitillä, jos et tulet varmasti katumaan sitä myöhemmin :)

Onko se Guard house missäpäin? Kun siellä on se yksi huone, josta lähtee reitti sinne Lisan (?) mökille, ja sitten sinne haialtaalle. Eli onko se Guard house siellä haialtaalla vai Lisan mökillä päin? Joo tiiän, oon ärsyttävä kysymyksieni kanssa mutta koittakaa kestää :)

Onko se Guard house missäpäin? Kun siellä on se yksi huone, josta lähtee reitti sinne Lisan (?) mökille, ja sitten sinne haialtaalle. Eli onko se Guard house siellä haialtaalla vai Lisan mökillä päin? Joo tiiän, oon ärsyttävä kysymyksieni kanssa mutta koittakaa kestää :)

Olisiko tämä guard-house se residence(ulkorakennus)? Jos, niin sinne vaan missä on se vesiallas ja käytät Cabinistä saamaasi crankkiä siihen vipstaakiin siellä altaan sivulla ja reitti pitäisi olla melkolailla selvä.
Residence siis sijaitsee sillä toisella "polulla", jolle pääset siitä huoneesta johon Mansion "loppuu"
Muikku, nyt vähän oma-aloitteisuutta
":)"

Niin joo, ei siellä vesialtaassa mitään haita ole. Elä pelkää, se tulee vasta myöhemmin pelissä. Jokunen pikkukärmes tosin voi iskeä nilkkaan kiinni. Blue Herp kehiin siis ;)

Noniin, nyt pääsin vihdoin ja viimein seivaamaan. Paljon kiitoksia Crisisille ja Tombadille! Nyt täytyy pitää vähän paussia ton pelin kanssa, oli apauttirallaa 8h käynnissä toi kone :)

Joo, pitäis kyllä vähän itsekin noita ongelmia selvitellä, mutta kun ei uskaltanut oikeen käydä tsekkaamassa paikkoja koska edellinen save oli piiiiitkän matkan takana :)

Oh shit! That´s a big spider. Kaivoksessa kun on se kivi kohta missä lähtee pyörii vedin sen ekalla. Playerissä kun se elias valitti siitä ohjauksesta. Minulla ei taas ole tullut minkään laisia ongelmia ohjauksessa. Vaikka en ole aikaisemmin resso ja ole ehti nyt tahkota.

Onko teillä ollut ongelmia ohjauksessa?:cool:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jiggy
Oh shit! That´s a big spider. Kaivoksessa kun on se kivi kohta missä lähtee pyörii vedin sen ekalla. Playerissä kun se elias valitti siitä ohjauksesta. Minulla ei taas ole tullut minkään laisia ongelmia ohjauksessa. Vaikka en ole aikaisemmin resso ja ole ehti nyt tahkota.

Onko teillä ollut ongelmia ohjauksessa?:cool:

Perkele enkö minä osaa kirjoittaa? Tulee niin paljon noita virheitä
:rolleyes:

Okei, tarttis vähän apua... Mä oon siellä suihkulähde -huoneessa jonka ympärillä on niitä lonkeroita. Ja nyt pitäs päästä sinne toiselle puolelle hakemaan se Death Mask, mutta kun ne lonkerot vaan läpsii aina kun yrittää siitä. Eli miten sinne pääsis. :(

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Biohazard
Okei, tarttis vähän apua... Mä oon siellä suihkulähde -huoneessa jonka ympärillä on niitä lonkeroita. Ja nyt pitäs päästä sinne toiselle puolelle hakemaan se Death Mask, mutta kun ne lonkerot vaan läpsii aina kun yrittää siitä. Eli miten sinne pääsis. :(

Toisella puolella kartanoa on sallanen ulko beissi(lähellä vessaa) Sieltä sun pitäis hakee chemistry. Kaada sitä sinne altaaseen lonkero mestassa ja käännä kytkin punaiselle. ;)

Nonni. Taa apuja kaivattaisiin :) Mä nyt sitten menin sinne huoneeseen jossa on se örvelö, joka otti mut lonkeroihinsa. Pelaan nyt Jillillä ja pitäis löytää niitä ihmeen aineita ja sekotella niitä keskenään. Kertokaapas että mistä ne mössöt oikeen löytää.

Kiitos.

Ylös Bottom