Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Muikku
Olisin todella kiitollinen jos noihin vielä vastaukset saisin.
1. Elikkä mä kävin siellä ullakolla sen läskikäärmeen luona, ja tuhlasin siihen viimiset 6 hulikon kutia. Ja nyt onkin sitten ongelmana se, että mistä löytäsin lisää ammuksia että saisin sen örvelön hengiltä?
Haulikkoon löytää kuteja sieltä samalta ullakolta missä käärmettä vastaan taistellaan. Haulikon kuteja löytyy myös mansionin takapihalta, tutki sen enkelihautakiven lähellä oleva "sivupiha". Myös käytettyäsi kaikki death maskit saa haulikon kuteja.
2. Ja sitten toinen onkelma: Mulla on jo kaikki neljä death maskia mutta en saa niitä tungettua sinne haarniskahuoneen seinään. Vai pitääkö niitä kaikkia edes laittaa sinne?
Ne pistetään sinne maan alla olevan paikan seinälle. Paikka on sen enkelikiven takana

( Paikka mistä saa ensimmäisen avaimen )
3. Nii juu sitten vielä sellanen probleema että mitä niillä saamarin ötökkäuistimilla pitää tehdä? Olen jo tunkenu sen koukun siihen keltaiseen vaappuun, mutta mita sen jälkeen?
Luultavasti tarkoitat fishing hook, Lure of a Bee , Bee Specimen.
Eli samassa huoneessa mistä sait tavarat pistä Bee specimen tauluun jossa on se katkaisija. Sitten yhdistä hook ja se lure ( keltainen ötökkä ) ja pistä ne siihen toiseen tauluun. Sitten menet painamaan nappia ja saat Wind crestin taulun takaa...
Tosin en ole sitten varma näistä ammus hommista jos pelaat Jill:llä...