Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muikku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hmm... oon kauan aikaa miettinyt että mihin ihmeeseen tuo moonlight sonata-juttu kävis. Apuja? Kattelin sitä vähän inventaariossa ja siinä sanottiin että sonatasta puuttuu jokin sivu. Elikkä pitääkö mun nyt lähteä metsästämään sitä kadonnutta osaa? Ja jos näin on, niin mistä löydän sen?

Re: resi

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan takakeno
ahaa kiitos vinkistä nyt vain taitaa olla niin että nuo stone & metal
objektit ovat hukassa tai ainakin toinen että muistaako kukaan mistä ne saa ?

Toinenhan on ovessa joka vie ulos talosta ja toiseen kuuluvan kehyksen saa laatikosta joka löytyy mökistä sen jälkeen kun tulet maan alta . sisuksen siihen saat huoneesta joka on kartanossa tauluhuonetta vastapäätä .

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Muikku
Hmm... oon kauan aikaa miettinyt että mihin ihmeeseen tuo moonlight sonata-juttu kävis. Apuja? Kattelin sitä vähän inventaariossa ja siinä sanottiin että sonatasta puuttuu jokin sivu. Elikkä pitääkö mun nyt lähteä metsästämään sitä kadonnutta osaa? Ja jos näin on, niin mistä löydän sen?

Se pitää löytää . Ja se tapahtuu menemällä huoneeseen joka on ennen "käärmeullakkoa" vasemmalla , siellä sytyät kynttilät sytkällä , siirrät hyllykköä , ammut zombin ja vòila :)
Yhdistät nuotit ja menet pianohuoneeseen soitat kipaleen , (maalaa teksti))aukeaa huone , laita emblem toisen tilalle ja mene takaisin ruokahuoseeseen , asenna kultainen emblem uipotukseen ja ratkaise kellomysteeri .

Voi jumalauta, kauanko tuo Jill harjottelee ton kappaleen soittamista? Tuntuu kestävän ikuisuuden... Mun pitää varmaan tehdä jotain sillä aikaa... ?

Voi jumalauta, kauanko tuo Jill harjottelee ton kappaleen soittamista? Tuntuu kestävän ikuisuuden... Mun pitää varmaan tehdä jotain sillä aikaa... ?

Käy siellä drug roomissa mis se yks jäbä makaa. Sit meet takas ni se osaa sen sit.

resi

Kiitos neuvoista taas kuitenkin kysyisin että miten saan auki huoneen oven joka on tauluhuonetta vastapäätä siinä on se oven
nuppi jossa on joku suvun vaakuna , ei taida mikään avain käydä ?

Kiitos neuvoista taas kuitenkin kysyisin että miten saan auki huoneen oven joka on tauluhuonetta vastapäätä siinä on se oven
nuppi jossa on joku suvun vaakuna , ei taida mikään avain käydä ?

Emblem keyllä jonka löytää yhdestä jewelry boxista.

resi

Aha kiitos mulla on yksi jewlry boxi toisesta löytyi kiviympyrä joho
mutta millä konstilla saan auki tuon boxin olen väännellyt ja käännellyt sitä ja aina tulee vain teksti että siisä on se reikä 4 cm halkasijaltaan mitä teen vai onko tämä boxi aivan turha ?

Aha kiitos mulla on yksi jewlry boxi toisesta löytyi kiviympyrä joho
mutta millä konstilla saan auki tuon boxin olen väännellyt ja käännellyt sitä ja aina tulee vain teksti että siisä on se reikä 4 cm halkasijaltaan mitä teen vai onko tämä boxi aivan turha ?

Etsippä punainen jalokivi....

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chrono
Mistä sen toisen Stone & Metal Objectin saa? Vastatkaa äkkiä.

Toisen saat combinoimalla jewelry boxista saadun stone ring:n ja spencer family emblem oven takana olleen toisen kappaleen. Toinen Stone & Metal Object saadaan siitä kohdasta mihin sen ensimmäisellä kerralla pistit, eli reitiltä joka johtaa mansionista puutarhaan ( Alussa lukossa ollut ovi josta pääsi kun pistit metal objektin siihen, reitti guard houseen ja cabiniin)...

Voi olla hiukka sekava mut anyway :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis

Toisen saat combinoimalla jewelry boxista saadun stone ring:n ja spencer family emblem oven takana olleen toisen kappaleen. Toinen Stone & Metal Object saadaan siitä kohdasta mihin sen ensimmäisellä kerralla pistit, eli reitiltä joka johtaa mansionista puutarhaan ( Alussa lukossa ollut ovi josta pääsi kun pistit metal objektin siihen, reitti guard houseen ja cabiniin)...

Voi olla hiukka sekava mut anyway :)

Mistäs tuo Jewelry Boxin saa? En ole saanut kun sen toisen.

Eli eli, olet jo löytänyt mansionista batteryn?, mene takaisin guard house reitille siellä on hissi mistä puuttuu battery. Pistät batteryn siihen sitten menet hissillä ylös. Sitten menet taas samaa reittiä kun ennen ja laskemaan sen vesiportin sillä crankillä minkä ennen guard houseen menoa nostit. Sitten menet takaisin hissillä alas, jolloin saatat huomata jotain paikassa missä oli ennen se vesiputous.

Nyt on taas kinkkinen tilanne. Elikkä mä kävin siellä ullakolla sen läskikäärmeen luona, ja tuhlasin siihen viimiset 6 hulikon kutia. Ja nyt onkin sitten ongelmana se, että mistä löytäsin lisää ammuksia että saisin sen örvelön hengiltä? Ja sitten toinen onkelma: Mulla on jo kaikki neljä death maskia mutta en saa niitä tungettua sinne haarniskahuoneen seinään. Vai pitääkö niitä kaikkia edes laittaa sinne? Nii juu sitten vielä sellanen probleema että mitä niillä saamarin ötökkäuistimilla pitää tehdä? Olen jo tunkenu sen koukun siihen keltaiseen vaappuun, mutta mita sen jälkeen?

Pitäis kyllä itekin vähän noita ongelmia yrittää kauemmin selvitellä mutta mutta... :) Olisin todella kiitollinen jos noihin vielä vastaukset saisin.

Olisin todella kiitollinen jos noihin vielä vastaukset saisin.

1. Elikkä mä kävin siellä ullakolla sen läskikäärmeen luona, ja tuhlasin siihen viimiset 6 hulikon kutia. Ja nyt onkin sitten ongelmana se, että mistä löytäsin lisää ammuksia että saisin sen örvelön hengiltä?

Haulikkoon löytää kuteja sieltä samalta ullakolta missä käärmettä vastaan taistellaan. Haulikon kuteja löytyy myös mansionin takapihalta, tutki sen enkelihautakiven lähellä oleva "sivupiha". Myös käytettyäsi kaikki death maskit saa haulikon kuteja.

2. Ja sitten toinen onkelma: Mulla on jo kaikki neljä death maskia mutta en saa niitä tungettua sinne haarniskahuoneen seinään. Vai pitääkö niitä kaikkia edes laittaa sinne?

Ne pistetään sinne maan alla olevan paikan seinälle. Paikka on sen enkelikiven takana :) ( Paikka mistä saa ensimmäisen avaimen )

3. Nii juu sitten vielä sellanen probleema että mitä niillä saamarin ötökkäuistimilla pitää tehdä? Olen jo tunkenu sen koukun siihen keltaiseen vaappuun, mutta mita sen jälkeen?

Luultavasti tarkoitat fishing hook, Lure of a Bee , Bee Specimen.
Eli samassa huoneessa mistä sait tavarat pistä Bee specimen tauluun jossa on se katkaisija. Sitten yhdistä hook ja se lure ( keltainen ötökkä ) ja pistä ne siihen toiseen tauluun. Sitten menet painamaan nappia ja saat Wind crestin taulun takaa...

Tosin en ole sitten varma näistä ammus hommista jos pelaat Jill:llä...

Kiitos paljon neuvoista. Mut hei eikö siinä vapaudu joku helvetin örvelö sieltä ruumisarkusta kun ne kaikki maskit on laitettu seinään? Kai sen muutamalla haulikonkudilla saa tapettua? Ku nyt on sellanen tilanne että pitää pelata todella varovaisesti ku ei ole ink ribboneita...

Ylös Bottom