Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muikku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Griever
Joo sori Muikku, luulin että pelaat Jillillä. Chrisillä ei siis voi tehdä V-JOLTia (paitsi Rebeccalla, mutta ainakaan minulle tätä mahdollisuutta ei suotu [pelin aikana tehdyt valinnat vaikuttavat]).

Nyt sun ei auta muuta kuin ampua sitä. Semmonen 10-15 haulia menee. Muista käyttää Assault Shotgunia jonka löytää haialtaan pohjalta (ensimmäisen hain vierestä).

EDIT: Ahaa, kokeilekin tuota DemonWithinin sanomaa self-defence gunia haulien tuhlaamisen sijaan. Itse en tajunnut sitä käyttää :)

PS. Niille jotka hamstraa self-defence gunia, mainittakoon että ainakaan Tyrant ei edes heilahtanut kun sitä sillä ammuin. Luultavasti tarkoitettu vain tuohon kasvikohtaan?

Juu siis mä pääsin ohjastamaan kyllä Rebeccaa sen V-JOLTin teon ajaksi. Eipä nyt muuta kuin ampumaan kasvi paskaksi :)

Magnum

Eli...olis semmonen ongelma että oon Jillillä tuolla laboratoriossa.Mutta mulla ei ole magnumia...sen saa ilmeisesti sieltä haudalta, mutta mistä ne medaljongit siihen löytyy?

Re: Magnum

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jomha
Eli...olis semmonen ongelma että oon Jillillä tuolla laboratoriossa.Mutta mulla ei ole magnumia...sen saa ilmeisesti sieltä haudalta, mutta mistä ne medaljongit siihen löytyy?

Etsä tarvitse siihen kuin Wind Crestin, mutta en muista mistä sen saa. :(

Re: Re: Magnum

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan MoBB

Etsä tarvitse siihen kuin Wind Crestin, mutta en muista mistä sen saa. :(

Wind Crestin saa sieltä itäisen portaikon tallennushuoneen lähellä olevasta syöttihuoneesta. Siellä pitää ottaa siitä syöttitaulusta se ruskea ötökkä pois (siinä samassa paikassa on myös nappi), ötökkäkokoelmasta se keltainen syötti-ötökkä, ja sieltä huoneen perältä aivan ovea vastapäätä, koukku. Nyt yhdistä se keltainen ötökkä ja koukku, ja pistä se sinne missä on muitakin niitä syöttejä. Ja lopuksi pistä se ruskea ötökkä sinne ötökkäkokoelmaan ja paina nappia. Ja ole hyvä: Wind Crest saatu.

Tajuskoha kukaa tosta mitää..? :D

Mutta sitten mun oma kysymys: no nyt on saatu molemmat Wolf & Eagle Medalit. Mitäs sitte?

Re: Re: Re: Magnum

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Biohazard
Mutta sitten mun oma kysymys: no nyt on saatu molemmat Wolf & Eagle Medalit. Mitäs sitte?

Niitä tarvii yhteen vesialtaaseen juuri ennen menoa labraan.

Re: Re: Re: Magnum

Wind Crestin saa sieltä itäisen portaikon tallennushuoneen lähellä olevasta syöttihuoneesta. Siellä pitää ottaa siitä syöttitaulusta se ruskea ötökkä pois (siinä samassa paikassa on myös nappi), ötökkäkokoelmasta se keltainen syötti-ötökkä, ja sieltä huoneen perältä aivan ovea vastapäätä, koukku. Nyt yhdistä se keltainen ötökkä ja koukku, ja pistä se sinne missä on muitakin niitä syöttejä. Ja lopuksi pistä se ruskea ötökkä sinne ötökkäkokoelmaan ja paina nappia. Ja ole hyvä: Wind Crest saatu.

Tajuskoha kukaa tosta mitää..? :D

Sen jälkeen pitää löytää battery (lähellä eagle mitallin löytö kohtaa) ja laittaa se sinne hissin power pisteeseen siellä suihku lähde paikassa mis on se vesi putouskin. Sit pitää mennä hissillä ylös ottaa Crank mukaan ja nostaa veden taso taas ylös, Mennä hissiin sillä alas. Sit putous on kadonnut Mene sinne käytävän päähän tikkaat alas ja voila oot uudes beissis.
:)

Re: Re: Re: Re: Magnum

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jiggy

Sen jälkeen pitää löytää battery (lähellä eagle mitallin löytö kohtaa) ja laittaa se sinne hissin power pisteeseen siellä suihku lähde paikassa mis on se vesi putouskin. Sit pitää mennä hissillä ylös ottaa Crank mukaan ja nostaa veden taso taas ylös, Mennä hissiin sillä alas. Sit putous on kadonnut Mene sinne käytävän päähän tikkaat alas ja voila oot uudes beissis.
:)

Ookkei... Pitääki kohta mennä kokeilee.

Nyt ollaanki sitten labrassa. Mutta nyt mä en löydä sitä Fuel Capsulea. Mistäs mokoman löytäis?

EDIT: ei tarvitse kertoa enään. Löysin sen Capsulen ja pääsin pelin läpi :) Kulunut aika: 8h 41min

Viimeksi muokannut moderaattori:
Nyt ollaanki sitten labrassa. Mutta nyt mä en löydä sitä Fuel Capsulea. Mistäs mokoman löytäis?

EDIT: ei tarvitse kertoa enään. Löysin sen Capsulen ja pääsin pelin läpi :) Kulunut aika: 8h 41min

Itsekkin pääsin pelinläpi tänään eiku Crissillä koittamaan. Upea pali kokemus ei voi muuta sanoo. 9 tuntii aika hyin. Itselläni meni ressassa yli kakstois tuntii.:cool:

Miten muuten niitä vaatteita pääsee koittaa:confused:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jiggy

9 tuntii aika hyin.

Ja ottaen huomioon et mä vedin Chrisillä läpi. ;)

Miten muuten niitä vaatteita pääsee koittaa

Niitä pääsee kokeilee kun menee Main Hallista oikean puolisesta kaksois-ovesta. Siitä jatkat sen piirongin yli, ja mene siellä olevan taulun kohdalle. Siitä pitäs päästä kattelee niitä...

Sekös on miehen mitta kun pääsee pelin nopeasti läpi ? :)
Ja vielä aktiivisesti peliapua kyselemällä :D

(vitsivitsi)

eka peli jillillä ja vielä helpommalla tasolla 10:49:26
aika huonosti vaikka ikäni oon ressoja pelannu....

Kannattaa muuten tappaa zombit samaan läjään ja sitten vasta sytyttää ne palamaan. Ne palaa yhdellä kerosiinimäärällä. Näin säästyy kerosiiniä ja ei tartte ravata hakemaan lisää.

Heh, noi zombit yrjöö portaissa. Eivät osaa syöksyä alas. Puukolla ei kannata kyllä huitoa kuin ylöspäin, koska on muuten ihan tehoton.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Missä niitä asuja muuten voi vaihtaa? Se avain on jo, mutta en ole löytänyt vielä paikkaa jossa costuumien vaihto onnistuisi...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kemes
Missä niitä asuja muuten voi vaihtaa? Se avain on jo, mutta en ole löytänyt vielä paikkaa jossa costuumien vaihto onnistuisi...
Paikassa missä ensimmäinen alakerran kartta saadaan, on päähallista oikealle. Siellä on eräs "tauluhuone", josta löytää yhden daggerin. Tässä tauluhuoneessa on myös yksi iso kuva kartanosta, joka onkin ovi pukuhuoneeseen.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kemes

Vastaus tuohon kysymykseen on näkynyt jo pari viikkoa 5 viestiä ylempänä ;)

Jillillä oon pelaamassa hard-tasolla.
olen nyt siinä vaiheessa että pitäs tehä V-Joltti. Mutta nyt ei Jillillä pääsekkää sinne huoneeseen ku ei oo ennää se puzzle semmonen että pitää ne numerot niistä biljardipalloista kattoa ja sitte laittaa. Chrisillä oli sama homma mutta en millään muista miten se ratkaistiin. Auttakee...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wl@n
Jillillä oon pelaamassa hard-tasolla.
olen nyt siinä vaiheessa että pitäs tehä V-Joltti. Mutta nyt ei Jillillä pääsekkää sinne huoneeseen ku ei oo ennää se puzzle semmonen että pitää ne numerot niistä biljardipalloista kattoa ja sitte laittaa. Chrisillä oli sama homma mutta en millään muista miten se ratkaistiin. Auttakee...
Veikkaanpa ettei hard-tasolla edes voi tehdä V-Joltia. Chrisillä se oli silleen, että mentiin sinne kukkaa vastaan tappelemaan ja sitten pääsi Rebeccan kenkiin vähäksi aikaa, jolla pystyi tekemään V-Joltin. Jillillähän tuo ei voi toimia, koska Jill osaisi itsekin tehdä V-Jolttia - Chris taas ei.

Ei siinä muuta kuin asearsenaali mukaan ja valmistaudu kunnon tappeluun ;)

Ylös Bottom