Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resistance 2

Vastaus: Resistance 2

Jouluksi olis tämä tulossa, onkos tällä paljon suomalaisia pelaajia? Olis mukava päästä tuttujen ja turvallisten suomalaisten kanssa hakkaamaan tuota nettipeliä. :)
 
Vastaus: Resistance 2

Itekki saan tän nyt joululahjaks.Ni minua tulette ainakin näkemään online peleissä :D
 
Vastaus: Resistance 2

se on kiva kun peli kertoo näinkin oleellisia asioita vasta kun on useita tunteja netissä vääntänyt.
Eli siis nyt kun tänään pamahti latausruutun info eteen oli siinä massiivinen facepalm elämys edessä.

Siis siinä kerrottiin että juostessa(sprintti) näkyy vihollisen kartalla, noh ei tässä ole tullut juoksenneltua kuin lähes joka paikkaan. EI ihmekkään kun kaikki ovat aina olleet kimpussa!

siis Tuo pitäisi olla ensimmäinen vihje mitä peli laittaa ensimmäistä moninpeli matsia ladatessa, ei viideskymmenes!

Enpä itsekään ole huomannut.

Hyvä nettipeli on pelissä.:p Ketuttaa vain kyllä välillä ne näkymättömät örkit kampanjassa,kun kuolee yhdestä iskusta.
 
Vastaus: Resistance 2

Alkaa kyrsimään ku ei vieläkää toimi tuo nettipeli, kävin tekemässä kaikki porttiohjaukset ja sama vika edelleen. Pelin foorumeilla on tästä "ongelmasta" yli 300 sivuinen aihe ja vielä kuukaudenkin jälkeen pelin tulosta mitään ei ole saatu aikaan.

Ongelman ydin viestejä lukiessa taitaa olla joidenkin valmistajien modeemeissa, joten jos satut omistamaan mallia ei toimi ressu 2:n kanssa niin voi voi...

Toisaalta ongelma taas häviää jos satut omistamaan langattoman netin ja vaihdat langallisesta langattomaan niin kyllä sitten pelittää taas moitteettomasti.
 
Vastaus: Resistance 2

Aika jännä, ei ole kenelläkän kenen kanssa pelaan ole ollut ongelmia. Meillä taitaa tietty melkein kaikilla olla Telewellin modeemit.

Voisi sanoa että tämä on yksi lagittomimmista nettipeleistä. Ei warppailua käytännössä ikinä, pätkäsyitä ei ole tullut kertaakaan, disconnecteja on tullut vain yksi, iskujen ylimääräiset imemiset on todella harvinaisia ja yksittäisiä tapauksia, ja nurkan taakse kuolemisia ei tule paljonkan, eikä kovinkaan isolla viiveellä. Ja tää on noin 21 tehokkaan peliajan kokemuksella, että jos normaalissa nettikoodissa olisi ongelmia, niitä olisi kyllä tullut jo vastaan.

Ikävää, jos joillain ei pelkästään modeemin takia toimi nettipeli. :(
 
Vastaus: Resistance 2

Minunkin mielestäni tässä on erittäin hyvin toimiva online-paketti kasassa. Online peliaikaa on 8tuntia vasta takana mutta uskaltaudun silti kommentoimaan hyvin positiivisia kokemuksiani.

Pelin tekninen toimivuus on esimerkillistä. Peli ei ole kaatunut kertaakaan tai Cod4:sen tai Cod:WaW:n tapaisia kirottuja host left tms. katkomisia ei ole kertaakaan tullut vastaan. Peli ei juuri ollenkaan lagaa, aseet purevat hyvin. Olen pelannut jo varmaan 50 matsia ja ainoastaan kerran vastaan on tullut yksi lagari, joka warppi ympäri kenttää. Puhe kuuluu ja toimii hyvin.

Party-toiminnot ovat esimerkillisiä ja klaania tuetaan hienosti. Joiniminen toisten partyyn on helppoa ja toimivaa. Jos peli on kesken niin partyyn voi silti liittyä ja odotella jahka peli kohta loppuu niin pääsee suoraan mukaan. Partyyn pääsee helposti mukaan. Joillain on ollut ongelmia joinimisia mutta itselläni ei kertaakaan.

Statistiikat ovat kattavimmat mitä olen peleissä tähän mennessä nähnyt. Kaikilla aseilla on omat statsinsa kuten myös pelimuodoilla tai Co-opin pelimuodoilla. Tämä on oikea statsihoron märkä uni.

Pelimekaniikka suosii tarkkaa ampujaa mikä on mielestäni hienoa. Peleissä näkee monesti tarkkoja pelaajia, jotka voittavat dueleja tähdätessään tarkasti peräkkäisiä päälaukauksia. Assisteja tulee paljon jos ei ehdi osua samaan kaveriin tarvittavaa määrää osumia. Halon tavoin tässä pärjää parhaiten liikkumalla pareittain tai pienissä ryhmissä jolloin vastustajaan saadaan nopeammin upotettua se tappamiseen tarvittava 2-3 burstia. Halon BR:n tapainen Marksman on todella hyvä yleisase. Objektiivipelimuodoissa on hyödytöntä kämppiä jossain nurkassa makaamassa koska peli antaa pisteitä aktiivisesta osallistumisesta pakottaen pelaajat juoksemaan aktiivisesti ympäri mappia valtaamassa alueita. Cämpperi voi säilyä hengissä mutta ei saa levelin nostamiseen tarvittavia pisteitä niin paljon kuin aktiivinen pelaaja. Tämä on mielestäni erittäin hyvä asia tiimipelaamista ajatellen.

Hyvä peli. Suosittelen lämpimästi tutustumaan.
 
Vastaus: Resistance 2

Täysin samaa mieltä kuin jayar. Toki pelistä löytyy mekaanisesti huonojakin seikkoja, mutta niille saattaa jopa tulla parannusta, ihan niin kuin ykkösessä. Siinä siis päivitettiin asetasapainoa mm. huonontamalla bullseyen kakkosammusta.

Omasta mielestä päivityksissä pitäisi huonontaa ainakin sinkoa, chimerojen vastaavaa asetta, laittaa riflenaattien saaminen hankalammaksi, pienentää ironheartin vaikutusta ja lyhentää ring of lifen aikaa sekä tehdä se niin, että jos kuolee kesken ring of lifen käytön, kerätyt expat berserkiä varten nollaantuu.

Parannuksia pitäisi sitten taas tehdä carbinen ulottuvuuteen ja tarkkuuteen (muuttaa ase tarkemmaksi ja tehdä niin että se tekee vaikka mapin toiseen päähän asti damagea, mutta heikentää aiheutettua damagea pitkältä etäisyydeltä matkasta riippuen), haulikon tappoetäisyyttä pitäisi kasvattaa hieman, bullseyen kakkosammusta pitäisi nopeuttaa hieman, augerin luotien seinien läpi menemisaikaa pitäisi pienentää tai vaihtoehtoisesti luotien tehon pitäisi kasvaa kun se menee seinän läpi ja peruskranaatti saisi räjähtää suoraan jos se osuu viholliseen.

Kaikesta tästä huolimatta mahtawa peli, jota jaksaa varmasti pelata kauemmin kuin esim. CoD4:ää ja siinä itselleni kyllästymisen raja meni noin 3 kuukauden pelijaksossa. Itse pelin sisäisessä ajassa mulle kertyi peliaikaa 2d ja ressussa mulla on jo nyt, noin 1-2vko pelaamisen jälkeen 21h pelattuna. Koukkua kamaa :D
 
Vastaus: Resistance 2

Aika jännä, ei ole kenelläkän kenen kanssa pelaan ole ollut ongelmia. Meillä taitaa tietty melkein kaikilla olla Telewellin modeemit.

Voisi sanoa että tämä on yksi lagittomimmista nettipeleistä. Ei warppailua käytännössä ikinä, pätkäsyitä ei ole tullut kertaakaan, disconnecteja on tullut vain yksi, iskujen ylimääräiset imemiset on todella harvinaisia ja yksittäisiä tapauksia, ja nurkan taakse kuolemisia ei tule paljonkan, eikä kovinkaan isolla viiveellä. Ja tää on noin 21 tehokkaan peliajan kokemuksella, että jos normaalissa nettikoodissa olisi ongelmia, niitä olisi kyllä tullut jo vastaan.

Ikävää, jos joillain ei pelkästään modeemin takia toimi nettipeli. :(

Kellään tietoa toimiiko peli tällä pömpelillä?

http://www.easytel.fi/tw_ea510/tw_ea510_versio2r_tuotetietoja.htm
 
Vastaus: Resistance 2

Mulla on juuri tuo ja kyllä pelittää. Ihan hyvä mötikkä muutenkin.
 
Vastaus: Resistance 2

Kertokaahan mistä näkee pelin aikana, että ketkä kuuluvat omaan ryhmään? :confused:

EDIT: Nythän minä tuon tajusinkin. Oman ryhmäläisten päällä näkyy nimi, kun muilla omilla vain se sininen kolmio, jos ei tähtäin ole niitä päin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Resistance 2

Menee hermot kun joissain matseissa puolet porukasta juoksee sinko olalla ja niitä on aika vaikee voittaa jos joutuu lähitaisteluun sellaisen kanssa.
 
Vastaus: Resistance 2

Menee hermot kun joissain matseissa puolet porukasta juoksee sinko olalla ja niitä on aika vaikee voittaa jos joutuu lähitaisteluun sellaisen kanssa.

Samaa mieltä. Olisi vaikka 1 sinko kerrallaan per tiimi kuten Halossa on. Myös nuo kiväärikarnaatit ketuttavat välillä ihan tosissaan. Just say no to launcher weapons.
 
Vastaus: Resistance 2

Oikeesti, jos kuolee matsissa vaikka 10 kertaa, niin noista 6 on vähintään sellaisia että kuoli johonkin seuraavista: LAARK, pulse cannon, noobtoob. Eli one shot kill aseisiin. Noi kun saisi karsittua pois pelistä niin voi että kun olis hienoo, nyt ne enemmänkin pilaa koko peliä, etenkin kun niiden käyttö tulee vielä yleistymään todella paljon kunhan vaan porukkaa saa nostettua leveliä ylemmäksi.
 
Vastaus: Resistance 2

mulla on langaton verkko yhteys ja vituttaa ko tulee koko ajan noita nurkan taakse tappoja ja ammut jotain ja se tappa mut ja sitte vasta itse kuolee..eli kaikki tulee noin sekunin myöhässä..kyl noi yhteistyö pelit toimii ihan hyvi mut jotai teamdeath matseja o iha turha alkaa etes pelaamaan. niin onko ongelmaan hyviä ratkasuja muita ko uuden moodemi hommamiinen..:mad:
 
Vastaus: Resistance 2

Langaton netti on aina huonompi vaihtoehto nettipelejä ajatellen, jos verrataan langalliseen yhteyteen... Jos ressu lagaa sulla, en näe kyllä muuta syytä kuin langaton, koska muilla se on toiminut niin hyvin, että toteutus on saanut vain kehuja.
 
Vastaus: Resistance 2

millon ois suomi mättöä tiedossa ois kiva osallistua joskus.. jos on tänää pelejä tiedossa niin ilmotelkaa...
 
Vastaus: Resistance 2

Mä käytän langatonta yhteyttä enkä ole huomannut että se mitenkään sen pahemmin lagaa.
 
Vastaus: Resistance 2

Mä käytän langatonta yhteyttä enkä ole huomannut että se mitenkään sen pahemmin lagaa.

no mulla kyllä modemi on kaks kerrosta ylempänä..oma huone kellarissa niin aika perseestä.. ja tääl ei ole modeemin paikkaa.. niin kai se siitä johtuu.. mut just pelasin 10 hengen deathmatsin iin ei olut oikeestaan mitään vikaa mut sitteko pelaajia on 30 nii eivoi pelata
 
Ylös Bottom