Vastaus: Resistance: Fall Of Man
samuel6 sanoi:
Gears of warin parhaita puolia, ei hyppimistä. Montako kertaa oikealla sotakentällä hyppääminen pelastaa kuolemalta..?
Totaa, jos syöksyminen lasketaan "hyppäämiseksi" niin se kyllä todellakin voi pelastaa hengen. Sinänsä ihan pirun turha ja typerä pointti. Pisteet kotiin.
Tänää tuli ekan kerran mäiskytettyä tuota oikein kunnolla onlinessa. Pitää kyllä sanoo että ehkä paras online peli mitä olen konsoleilla koskaan pelannut. Mikkiä en tosin ole vielä käyttänyt. Muutamia häiritseviä juttuja tuo nettipeli kyllä sisältää, kaikkein häiritsevämpänä äijien "hittien" otto määrät. Ihan sairasta, vaikka pääsisit selkään niin et vastustaja voi kääntyä ja vetää sua haulikolla naamaan yhellä kudilla, häiritsevää.
Toisekseen mua itteeni ottaa niin vaan p*rkeleesti päähän nää jannut jotka lähtee kesken matsin pois servusta. Taino, eihän siinä mitään jos yksi lähtee menojaan mutta kun omalta puolelta kaik lähtee ja ootki khota kahestaan jonku nobodyn kera viittä vastaan niin vitutus alkaa. Ja tuossa pelissä on mahdotonta voittaa 1v3 tilanne! Syystä että porukka otaa liikaa iskua naamaan.
Tuo iskun ottaminen johtaa myös siihen että singot ja haulikot ovat ainakin tähän astisen kokemukseni mukaan suht ylivoimaisia aseita. Bashaamista en oo vielä kokeillu, sillä vissiinkin parilla mojauksella saa jannut kylmäks?
ja sitten juuri tuo ylempänäkin mainittu "lobbyn" puute. Ärsyttävää. Lisäksi kun peli aina automaattisesti "päättää" mihin huoneeseen sinut laittaa ranking yms. perusteella, on tuosta mahdoton lähteä pois ennenkuin peli varsinaisesti alkaa. Jos joudutkin satunaisesti huoneeseen jossa on 4 tyyppiä niin voi olla että mieli tekee vaihtaa maisemaa, pitää kuitenkin odottaa pelin alkuun. Sanokaa ihmeessä jos olen väärässä, toivottavasti olen. Mistä noita filttereitä pääsee säätämään? Valikko on muutenkin karun näköne!
Lisäksi tuo publa pelaaminen on jokseenkin ärsyttävää jos satut liittymään johonkin klaani huoneeseen ja kaikki samaa klaania edustavat pallokorvat haluavat tietty pelata samalla puolella ja "tiimata". Se kyllä v*tuttaa kun porukkaa kämppää tuolla yhteis voimin ja omalla puolella ei ole tiimipeliä, etenkään kun ei itsellä ole mikkiä käytössä. Frägää siinä sitte joku ku vastustajii on kokoajan 5 sua vastaan. Tuommone pistää v*tuttamaa.
Mutta joo tuli taas kirjoteltuu tälläne romaani, tosi hyvä nettipeli.