Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resogun

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OK
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Resogun

Uskon, että kyse on ihan tietoisesta ratkaisusta. Pelin old school -henkeen kuuluu, että pelaajien pitää itse keksiä ne nyanssit ja jipot, joilla parhaat pisteet saavutetaan.

Hyvin tiivistetty. Tästä nimenomaan on kysymys. Oivaltamisen riemusta. Ei haluta kiusata pelaajaa, mutta annetaan haaste selvittää itse. Sieltä se aukeaa.
 
Vastaus: Resogun

Mitenkäs noiden ihmisten kuoleminen tuonne häkkeihinsä voi estää? Ei oikeen tunnu olevan mitään hajua miksi ne sinne kuolee.

Tässä pelin foorumilta napattu copy+paste (englanniksi):

How are humans released?

I'll borrow this one from JoFenix (our First Resogun Hero, read our interview HERE) because he just nailed it on NeoGAF.
Hopefully he won't mind. So, brutal cut/paste:

1) Some humans are released by killing all the green glowing keepers that spawn in when the game says ''keepers detected''. Most of the humans are released this way. Don't forget that when a human is released and left alone for a couple of seconds, a UFO will come and try to take him away. This applies to all humans released regardless of the method needed to release them.

2) Some humans are released if your multiplier is high enough during a certain part of the level. The 7th human in the first stage is released this way. Pay attention to the glow under your multiplier, if it's green then you're good! Keep in mind that if your multiplier isn't high enough the human will immediately die and you'll hear ''human lost''.

3) Some humans are tied to glowing keepers that must be killed in a specific sequence. These are really easy to lose if you're not paying attention and just blasting away. If you kill any of the target keepers in the wrong order the human immediately dies.

Lähde: http://www.housemarqueblog.com/forum/viewtopic.php?p=823&sid=f3660c4e6d3e125df02bec7c667176bd#p823
 
Vastaus: Resogun

Pari päivää on tullut tätä nyt pelailtua (missasin ilmaislatauksen ja ostin sitten jälkikäteen tämän pleikkarin kaupasta) ja tämän triidin vinkkien avulla pitäisi olla peli nyt kohtalaisen hyvin hahmotettu (tai siis ainakin niiden ihmisten pelastaminen). Eilen tuli kokeiltua kaikkia aluksia muutamaan otteeseen, mutta ei ihan selvinnyt mikä sopii omaan pelityyliin parhaiten.
Koukuttava peli ja sopivan räväkkää toimintaa, joskin vähän hidastempoisempiin peleihin tottuneena tämä vaatii aika lailla treenausta.
 
Vastaus: Resogun

Luvassa yhteistyömuotoa samalta sohvalta? Tälläistä vihjaa Housemarquen twiitti. Tätä aikojen alun pelimuotoa on nähty aivan liian vähän, hyvä jos ja kun Resogunin kohdalla saadaan muutosta asiaan.

BlapnHwIgAADD4U.jpg


Lähde: https://twitter.com/Housemarque/status/456738901919821824
 
Vastaus: Resogun

Onnea Housemarquelle ja Resogunille viime vuoden parhaan pohjoismaisen pelin tittelistä! Haveri on oletettavasti varannut jo torin.

Lähde: Pelaajalehti
 
Vastaus: Resogun

Peli ilmeisesti muuttui päivityksen myötä aika paljon. Itsehän pelasin ensimmäistä kertaa vasta päivityksen jälkeen, joten en tiedä millainen Resogun alunperin oli. Tykkään kyllä pelattavuudesta ja oon ihan koukussa high scorejen paranteluun ja leaderboardeilla nousemiseen.

Mut mut, en kyllä ihan ymmärrä tuota hehkutusta tästä ulkoasusta. Oikeastihan tän pelin olisi voinut tehdä vaikka Super Nintendolle. No okei ehkä ei ihan... Odotin jotain OMGWOW-fiilistä kun PS4:n käynnistin ja tämän pelin ostin. Onhan niitä voxeleita paljon mutta so what? Mut ehkä syy on enemmän se, että tää art style ja koko audiovisuaalinen toteutus ei vaan iske muhun. Voi veljet jos tässä pelissä ois japanilainen soundtrack ja jotain animetyttöjen kuvia kenttien välissä niin tykkäisin enemmän. Äänisuunnittelussa on muutenkin ärsyttävyyksiä, kuten tietyt yksittäiset äänet ja miten ne on miksattu. Mut tää on vaan henkilökohtaisia mieltymyksiä, ei ole tarkoitus dissata suomalaisia pelintekijöitä ja suunnittelijoita. Pelattavuus ja pelimekaanikat ovat kuitenkin erittäin onnistuneita, ja Resogunin pelaaminen on erittäin siistiä, sujuvaa ja hauskaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Resogun

Makuasioita toki. Omasta mielestäni on yksi PS4 komeimpia pelejä ja audiovisuaalisesti pirun upea toteutus.
 
Vastaus: Resogun

Mut mut, en kyllä ihan ymmärrä tuota hehkutusta tästä ulkoasusta. Oikeastihan tän pelin olisi voinut tehdä vaikka Super Nintendolle. No okei ehkä ei ihan... Odotin jotain OMGWOW-fiilistä kun PS4:n käynnistin ja tämän pelin ostin. Onhan niitä voxeleita paljon mutta so what?

Kiva huomata, että en ole yksin tuon mielipiteen kanssa. Minusta esim WiiU:n nano assault neo pyyhkii resogunilla lattiaa. Myös musat potkii paljon kovemmin nanossa.
[video=youtube;cidbGm2Ju4M]https://www.youtube.com/watch?v=cidbGm2Ju4M[/video]
 
Vastaus: Resogun

Juhannuksen jälkeen sain PS4:n ja tän, ja tullut pelattua about joka päivä! Tässä kun saa hyvän runin päälle ja kaikki onnistuu niin se tunne on vaan uskomaton. Äsken tuli hinkattua Master-tasoa joku kuus tuntia putkeen eikä onnistunu ollenkaan, mut sen jälkeen tiputin vaikeutta yhden tason ja tein ennätystuloksen Veteranilla :) Suomi-leaderboardit on aika lailla meikän nyrkin alla nyt. Ois kiva tietää millasia tuloksia jengillä oli silloin ennen tuota päivitystä ja boardien nollausta.
 
Vastaus: Resogun

Resogun saapuu PS Vitalle. Porttauksesta vastaa brittiläinen Climax Studios. Vielä ei ole tiedossa julkaisupäivää tai vaikkapa tietoa siitä miten voxelit kääntyvät Vitalle, mutta Sonylta on lupa odottaa joitain tiedonjyväsiä piakkoin.

@Housemarque:
We can confirm: RESOGUN is coming to PSVita thanks to the guys at @climaxstudios! More details on the port will soon be released by Sony.
 
Vastaus: Resogun

Resogun saapuu PS Vitalle. Porttauksesta vastaa brittiläinen Climax Studios. Vielä ei ole tiedossa julkaisupäivää tai vaikkapa tietoa siitä miten voxelit kääntyvät Vitalle, mutta Sonylta on lupa odottaa joitain tiedonjyväsiä piakkoin.

@Housemarque:

Toi on kyllä hyvä uutinen. Tämä kun on niitä pelejä joita en vain jaksa pelata isolla ruudulla, kun voin pelata "oikeitakin" pelejä ja tämä on täydellinen juuri käsikonsoliin. Joten tästä voi jopa maksaa.
 
Vastaus: Resogun

Resogun saapuu Vitan lisäksi myös PS3:lle. Molemmat versiot julkaistaan 17. joulukuuta.

[video=youtube;bnLCZ37TeWw]https://www.youtube.com/watch?v=bnLCZ37TeWw[/video]
 
Vastaus: Resogun

Tähän jos sais suomalaista peliseuraa niin jo ois hyvä. Neloselle siis, ja survival pelimuoto pitäs olla kun ei noita muita oikein tule pelattua enää. PSN tunnus on tuo sama kuin täällä nimimerkki.
 
Vastaus: Resogun

Resogun saapuu Vitan lisäksi myös PS3:lle. Molemmat versiot julkaistaan 17. joulukuuta.

Nyt sitä saa, siis Resogunin porttausta PS3:lle ja Vitalle. Jos PS4:n versio on jo hankittuna, niin nämä saa aktivoitua itselleen ilmaiseksi crossbuyn ansiosta.

Minusta esim WiiU:n nano assault neo pyyhkii resogunilla lattiaa. Myös musat potkii paljon kovemmin nanossa.

Nythän tuon Nano Assault Neon saa myös PS4:lle parannettuna versiona, joten halutessaan pääsee tekemään vaikka suoraa vertailua.

https://store.sonyentertainmentnetw...eo-x/cid=EP4496-CUSA00514_00-NANOASSAULTNEOX0
 
Ylös Bottom