Joo sehän on ilmaista tehdä uuden sukupolven versio vanhasta pelistä, eikö?
Miles moralesin kanssahan sait nimenomaan täysin saman pelin ps4 kuorissa halvemmalla.
Ite näkisin, että Miles Morales tehtiin nimenomaan PS5 julkistusta silmällä pitäen, mutta tuotiin myös PS4, koska sen laitekanta on niin järjetön ja täten saadaan myös myyntilukemat kuntoon, koska PS5 konsolia ei liiku tarpeeksi. Joten en oikein saa kiinni tästä sun ajatuksesta. En ainakaan muuten keksi yhtään syytä miksi Insomniac olisi julkaissut tuollaisen pidennetyn DLC:n täyspitkän pelin sijasta. Ja tosiaan PS4 version sai upgreidattua ilmaiseksi PS5 versioon, jossa oli vitsin pointti.
Itse aiheeseen,
Returnal kiinnostaa järjettömän paljon, näyttää aivan järjettömän hyvälle ja kiinnostaisi päästä kokemaan millaisen dual sense kokemuksen peli tarjoaa. Pelikuvaa ja trailereita katsoessa pitää muistuttaa ihan itseäni, että kyseessä ei ole Remedyn tuotos, koska niin vahvat 'Control meet futuristic sci-fi' - fibat tästä tulee, etenkin kun IGN videolla näkyi, että tässä on erittäin samantyyppinen tyhjä talokin, jossa seikkaillaan samaan tapaan kuin Controllin mystisessä motellissa.
Kuitenkin peligenrenä roguelike ja ylipäänsä pelit, jossa kuoleminen kuuluu olennaisena osana pelikokemusta on itselle sellainen kiristävä, kutiava punainen villapaita, joka aiheuttaa itselle hyvinkin nopeasti sellaisen turhautumisen, että peli-ilo loppuu hyvin nopeasti. Elän liian tunteella mukana tässä harrastuksessa
Jos tulee hyvät vaikeusasteen säätömittarit niin varmasti menee hankintaan, mutta ennen sitä tulee kyl fiilattuu vaan streamien kautta toisten pelaamana.