Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Meisseli sanoi:Tuli ostettua tuo uusi Logitech 900 asteen kääntökulmalla, vanha Wingman piti jo sen verran kolinaa ettei jaksanut enää kuunnella. Yllätyin positiivisesti, RBR tukee myös laajempaa kääntösädettä! Sen saa jopa säätää melko pienin pykälin 200 ja 900 asteen välillä. GT4 prologuestakaan ei löytynyt tuota säätöä, mikä on ikävää koska täysi 900 astetta tuntuu ainakin minun makuuni vähän liialta.

Manix sanoi:Ostinpa minäkin tuon ratin ja Riku-Rallin. Säädin kyllä tuon kääntösäteen aika pienelle että sai edes jotain tuntumaa autoon.
Toisaalta ihan hyvä, sai heittää entiset opit romukoppaan ja opetella uudestaan ajamaan.
 vai tekeekö?
  vai tekeekö?   Todella monipuolinen rallipeli jonka kiinnostavuus ei heti hiivu. Ei todellakaan ajella kaasu pohjassa vaan maltti on valttia. Jossain kohtaa voi yrittää tykittää kunnolla mutta usein sitten löytää itsensä katoltaan jostain pöpeliköstä.
 Todella monipuolinen rallipeli jonka kiinnostavuus ei heti hiivu. Ei todellakaan ajella kaasu pohjassa vaan maltti on valttia. Jossain kohtaa voi yrittää tykittää kunnolla mutta usein sitten löytää itsensä katoltaan jostain pöpeliköstä.  
 ja Anttilassa 149
  ja Anttilassa 149  ).  On kyllä tosi outoa ajella tällä, kun en ole ennen yhtään edes force feedback rattia kokeillu. 900' asteeen kääntösäde tuntuu oudolta noin pienessä ratissa. Millaisissa säädöissä teillä on ratit? Onko vastus maksimissa? Saakohan tässä vaihteet jotenkin niihin ratin takana oleviin "läpysköihin....eikun yrittämään.
 ).  On kyllä tosi outoa ajella tällä, kun en ole ennen yhtään edes force feedback rattia kokeillu. 900' asteeen kääntösäde tuntuu oudolta noin pienessä ratissa. Millaisissa säädöissä teillä on ratit? Onko vastus maksimissa? Saakohan tässä vaihteet jotenkin niihin ratin takana oleviin "läpysköihin....eikun yrittämään. No ehkäpä toi Grandin vinkki auttaa tuohonkin...
  No ehkäpä toi Grandin vinkki auttaa tuohonkin... Seuraavaksi vaihdoin asetusia niinkuin ne olivat ennenkin ja taas toimi kaikki hyvin
  Seuraavaksi vaihdoin asetusia niinkuin ne olivat ennenkin ja taas toimi kaikki hyvin  
 Bandicoot sanoi:Hmmm...itsekin pelasin demoa ja ajotuntuma tuntui hyvältä muuten, mutta missä helkutista on auton jarrut?! Siis todella huonot jarrut! Luulisi että WRC autoissa olisi huomattavasti parempi hidastuvuus kuin pelin demossa. Luulin jopa aluksi, että jarrunappi on joku toinen kuin mikä sen pitäsi olla. Testasin rattia ja polkimia ja aivan sama juttu. Käytännössä autossa EI ole jarruja. Siis miten noin puolivalmista demoa edes kehtaa laittaa pelattavaksi
 vähän yli puoleen väliin ni sit toimii ja pysähtyy
 vähän yli puoleen väliin ni sit toimii ja pysähtyy 
 Sitten kun olen oppinut kunnolla ajamaan laitan vauriot realisticille ja vaikeustason mediumiin ja kausi käyntiin. On muuten eka autopeli jossa tarvii harjoitella ennen kuin oppii ajamaan. En uskonut arvosteluja ja yritin pakollisen koulun jälkeen aloittaa kauden mutta se loppui ekaan ojaan noin 100m maalista. Nyt pitää huolella opetella se toinen rallikoulu koska siinä on ne tärkeimmät vinkit ja paikoitellen mutkat menevätkin jo näyttävästi.
 Sitten kun olen oppinut kunnolla ajamaan laitan vauriot realisticille ja vaikeustason mediumiin ja kausi käyntiin. On muuten eka autopeli jossa tarvii harjoitella ennen kuin oppii ajamaan. En uskonut arvosteluja ja yritin pakollisen koulun jälkeen aloittaa kauden mutta se loppui ekaan ojaan noin 100m maalista. Nyt pitää huolella opetella se toinen rallikoulu koska siinä on ne tärkeimmät vinkit ja paikoitellen mutkat menevätkin jo näyttävästi.Gangster75 sanoi:Nyt muutaman tunnin pelanneena minua harmittaa auton sisäkulma...
 Minesaftilla en päässyt edes isoon hyppyyn kuin kerran ja silloinkin auto kaatui siihen hyppyyn
 Minesaftilla en päässyt edes isoon hyppyyn kuin kerran ja silloinkin auto kaatui siihen hyppyyn 
RBR2 PS3:lle!!!
ps. Vieläkö joku muu pelaa ps2:lla tätä?

