Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Minua puolestaan jännittää kuinka kauan ne paskat soittimet kestävät. 2 viikkoa olisi varmaan jo lottovoitto.
Niinhän niiden pitäisi. Saa sitten nähdä, en kyllä yhtään ihmettele jos samoja rämiä tännekkin julkasevat.Eikös näiden uusien soittimien pitäisi olla astetta parempaa tekoa kuin ne Jenkkilässä marraskuussa myyntiin tulleet turhakkeet?
Suurin syy minkätakia en tilannut ps3:lle peliä jenkeistä jo jouluna oli juurikin tuo rämpyttimien 95% hajoamistodennäköisyys.
Täysiverinen Visa, nykyään OP:n johon vaihdoin noin kuukausi sitten Samposta, jonka Visalla tilailin sujuvasti kaikenlaista noin seitsemän vuotta. Luottokunnan hallinnoimiahan Visat ovat, eivät pankin (paitsi Sampo aikoo ottaa Visat omaan hallinnointiinsa koska se on Korporaation Tapa[tm]). Oikea täysi Visa on tuettu käytännössä aina ja joka paikassa ilman mitään ongelmia, ymmärtääkseni Amazon kuuluu niihin harvinaisuuksiin jotka tukevat myös Electronia ihan virallisesti. Joskus ihan kerran-pari on Visalla tullut vastaan tilanne, että maksutapahtuma on epäonnistunut, mutta kuulemma satunnaisesti tehdään tällaisia tarkistuksia vaikka mitään oikeaa vikaa ei olisikaan. Ja satojen tilauksien kanssa todennäköisyys satunnaistapahtumille kummasti kasvaa.^saanen kysyä että minkä pankin ja millä kortilla maksoit tilaukset. Itelleni tuli sähköposti jossa ne sanoo et olis jotain epäselvyyksii vaikka ei mun osuuspankin visa electronissa oo mitään häikkää. Tosin nyt ku sähköposti pyys et tarkistaisin kortin tideot ja niin teinkin ja painoin confirm, nii tuli uus sähköpoisti jossa lukee et ne velottaa kortista jonka annoin ja lähettää sit tuotteet mulle. Tiiä nyt sit et meniks nyt kaikki silleen miten piti.
Täysiverinen Visa, nykyään OP:n johon vaihdoin noin kuukausi sitten Samposta, jonka Visalla tilailin sujuvasti kaikenlaista noin seitsemän vuotta. Luottokunnan hallinnoimiahan Visat ovat, eivät pankin (paitsi Sampo aikoo ottaa Visat omaan hallinnointiinsa koska se on Korporaation Tapa[tm]). Oikea täysi Visa on tuettu käytännössä aina ja joka paikassa ilman mitään ongelmia, ymmärtääkseni Amazon kuuluu niihin harvinaisuuksiin jotka tukevat myös Electronia ihan virallisesti. Joskus ihan kerran-pari on Visalla tullut vastaan tilanne, että maksutapahtuma on epäonnistunut, mutta kuulemma satunnaisesti tehdään tällaisia tarkistuksia vaikka mitään oikeaa vikaa ei olisikaan. Ja satojen tilauksien kanssa todennäköisyys satunnaistapahtumille kummasti kasvaa.
Subject: Your Amazon.co.uk order has dispatched
DHL ottanut instrumenttipaketin kuljetukseensa klo 15:36 Suomen aikaa. Se mikä tässä vain hieman pelottaa on se, että Amazonin delivery estimate on 22.5. eli huominen, ja itse peli lähetetään erikseen...
Mulla sama juttu. ja ens viikolla pitäisi saapua rumpujen hiljentimet ja kunnon pedaali. .. ja varmaa se itse peli.Subject: Your Amazon.co.uk order has dispatched
DHL ottanut instrumenttipaketin kuljetukseensa klo 15:36 Suomen aikaa. Se mikä tässä vain hieman pelottaa on se, että Amazonin delivery estimate on 22.5. eli huominen, ja itse peli lähetetään erikseen... Jos tuo nopea toimitus nyt pitää kutinsa niin instrumentit ovat perillä huomenna tai ehkä viimeistään perjantaina ja peliä saa odottaa ensi viikkoon, jolloin viikonlopun saa rummut nurkassa pureskella kynsiä ja katsoa Euroviisuja.
Puntakin on tullut sen verran alas, että kokonaishintaa tullee näillä näkymin "vain" noin 192 euroa.
voisiko joku kertoa että toimiiko tämä http://www.amazon.co.uk/Rock-Band-Solus-Xbox-360/dp/B000TT7RHG/ref=sr_1_2?ie=UTF8&s=videogames&qid=1211395120&sr=1-2
PAL konsolissa, vai minkä ootte tuolta Amazonista tilaamassa?