Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rock Band - Uusi musiikkipelien kuningas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hattara
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Rock Band - Uusi musiikkipelien kuningas

Minua puolestaan jännittää kuinka kauan ne paskat soittimet kestävät. 2 viikkoa olisi varmaan jo lottovoitto.:rolleyes:

Minua puolestaan jännittää kuinka kauan ne paskat soittimet kestävät. 2 viikkoa olisi varmaan jo lottovoitto.:rolleyes:

Eikös näiden uusien soittimien pitäisi olla astetta parempaa tekoa kuin ne Jenkkilässä marraskuussa myyntiin tulleet turhakkeet?

Suurin syy minkätakia en tilannut ps3:lle peliä jenkeistä jo jouluna oli juurikin tuo rämpyttimien 95% hajoamistodennäköisyys. :rolleyes:

Eikös näiden uusien soittimien pitäisi olla astetta parempaa tekoa kuin ne Jenkkilässä marraskuussa myyntiin tulleet turhakkeet?

Suurin syy minkätakia en tilannut ps3:lle peliä jenkeistä jo jouluna oli juurikin tuo rämpyttimien 95% hajoamistodennäköisyys. :rolleyes:
Niinhän niiden pitäisi.;) Saa sitten nähdä, en kyllä yhtään ihmettele jos samoja rämiä tännekkin julkasevat.

Jep se kyl ois aika hanurista, että ne soittimet ois niit samanlaatusia, kun ne ensimmäiset rämät. Ei ois mukavaa lähettää heti parin viikon jälkeen esim rumpuja jonnekkin ulkomaille. :(

Ei liene huono idea jos vaikka tänne jonnekin kerättäisiin kokemuksen soitinten toiminnasta, ja siten jos/kun pärähtää rämpyttimet romuksi, niin lähetetään joukolla viestiä amazuuniin Brittilään. Nyt pitää kattoo mistä saa halvimmalla livepisteitä, että saa ostettua DLC-kirjaston!

edit.

Näyttää tilanne aika pahalta... selasin juuri tähän mennessä julkaistut DLC-biisit, ja heti löytyi reilut vajaa 40 melkein pakosti ostettavaa biisiä... ei tuu halvaks.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Koska Suomen tahi muun Euroopan julkaisupäivästä ei vielä tähänkään mennessä hiipunut tietoa, laittoi meikäläinenkin tänään ennakkotilauksen vetämään Amazonista.

Ensi viikko on pyhitetty opinnäytteen kirjoittamiselle ja sittenhän tuo saapuukin sopivasti kuin palkkioksi pyyteettömästä puurtamisesta :D

Harmi vaan kun itse peliä saa odottaa, ladattavat biisit kun löytyisivät jo suomenkielisillä kuvauksilla varustettuina Marketplacelta... 118 nimikettä eli yli sata biisiä heti kättelyssä ja äkkiä vilkaistuna kaikki jenkkien biisit siellä näyttäisivät olevan. Ei paha siis.

Nyt vielä kun julkaisivat itse pelinkin täällä....

Subject: Your Amazon.co.uk order has dispatched

DHL ottanut instrumenttipaketin kuljetukseensa klo 15:36 Suomen aikaa. Se mikä tässä vain hieman pelottaa on se, että Amazonin delivery estimate on 22.5. eli huominen, ja itse peli lähetetään erikseen... Jos tuo nopea toimitus nyt pitää kutinsa niin instrumentit ovat perillä huomenna tai ehkä viimeistään perjantaina ja peliä saa odottaa ensi viikkoon, jolloin viikonlopun saa rummut nurkassa pureskella kynsiä ja katsoa Euroviisuja.

Puntakin on tullut sen verran alas, että kokonaishintaa tullee näillä näkymin "vain" noin 192 euroa.

^saanen kysyä että minkä pankin ja millä kortilla maksoit tilaukset. Itelleni tuli sähköposti jossa ne sanoo et olis jotain epäselvyyksii vaikka ei mun osuuspankin visa electronissa oo mitään häikkää. Tosin nyt ku sähköposti pyys et tarkistaisin kortin tideot ja niin teinkin ja painoin confirm, nii tuli uus sähköpoisti jossa lukee et ne velottaa kortista jonka annoin ja lähettää sit tuotteet mulle. Tiiä sit et meniks nyt kaikki silleen miten piti.

^saanen kysyä että minkä pankin ja millä kortilla maksoit tilaukset. Itelleni tuli sähköposti jossa ne sanoo et olis jotain epäselvyyksii vaikka ei mun osuuspankin visa electronissa oo mitään häikkää. Tosin nyt ku sähköposti pyys et tarkistaisin kortin tideot ja niin teinkin ja painoin confirm, nii tuli uus sähköpoisti jossa lukee et ne velottaa kortista jonka annoin ja lähettää sit tuotteet mulle. Tiiä nyt sit et meniks nyt kaikki silleen miten piti.
Täysiverinen Visa, nykyään OP:n johon vaihdoin noin kuukausi sitten Samposta, jonka Visalla tilailin sujuvasti kaikenlaista noin seitsemän vuotta. Luottokunnan hallinnoimiahan Visat ovat, eivät pankin (paitsi Sampo aikoo ottaa Visat omaan hallinnointiinsa koska se on Korporaation Tapa[tm]). Oikea täysi Visa on tuettu käytännössä aina ja joka paikassa ilman mitään ongelmia, ymmärtääkseni Amazon kuuluu niihin harvinaisuuksiin jotka tukevat myös Electronia ihan virallisesti. Joskus ihan kerran-pari on Visalla tullut vastaan tilanne, että maksutapahtuma on epäonnistunut, mutta kuulemma satunnaisesti tehdään tällaisia tarkistuksia vaikka mitään oikeaa vikaa ei olisikaan. Ja satojen tilauksien kanssa todennäköisyys satunnaistapahtumille kummasti kasvaa.

Täysiverinen Visa, nykyään OP:n johon vaihdoin noin kuukausi sitten Samposta, jonka Visalla tilailin sujuvasti kaikenlaista noin seitsemän vuotta. Luottokunnan hallinnoimiahan Visat ovat, eivät pankin (paitsi Sampo aikoo ottaa Visat omaan hallinnointiinsa koska se on Korporaation Tapa[tm]). Oikea täysi Visa on tuettu käytännössä aina ja joka paikassa ilman mitään ongelmia, ymmärtääkseni Amazon kuuluu niihin harvinaisuuksiin jotka tukevat myös Electronia ihan virallisesti. Joskus ihan kerran-pari on Visalla tullut vastaan tilanne, että maksutapahtuma on epäonnistunut, mutta kuulemma satunnaisesti tehdään tällaisia tarkistuksia vaikka mitään oikeaa vikaa ei olisikaan. Ja satojen tilauksien kanssa todennäköisyys satunnaistapahtumille kummasti kasvaa.

Toivon todella että tää olis vaan tällänen tarkastus, ja että mun kortti hyväksyttäs tuolla.

DHL ottanut instrumenttipaketin kuljetukseensa klo 15:36 Suomen aikaa. Se mikä tässä vain hieman pelottaa on se, että Amazonin delivery estimate on 22.5. eli huominen, ja itse peli lähetetään erikseen...

Minunkin soittimet on lähetetty samaan aikaan. Jos soittimet tulevat huomenna ja peli tulee joskus myöhemmin, niin voisi yrittää laittaa rummut PC:hen ja tehdä jotain kivaa niiden kanssa :P.

Edit. Niin ja äsken katoin UPS:n lähetyksenseurannasta ja huomasin, että Xboxin pitäisi saapua huomenna korjauksesta.

DHL ottanut instrumenttipaketin kuljetukseensa klo 15:36 Suomen aikaa. Se mikä tässä vain hieman pelottaa on se, että Amazonin delivery estimate on 22.5. eli huominen, ja itse peli lähetetään erikseen... Jos tuo nopea toimitus nyt pitää kutinsa niin instrumentit ovat perillä huomenna tai ehkä viimeistään perjantaina ja peliä saa odottaa ensi viikkoon, jolloin viikonlopun saa rummut nurkassa pureskella kynsiä ja katsoa Euroviisuja.

Puntakin on tullut sen verran alas, että kokonaishintaa tullee näillä näkymin "vain" noin 192 euroa.
Mulla sama juttu. ja ens viikolla pitäisi saapua rumpujen hiljentimet ja kunnon pedaali. .. ja varmaa se itse peli.

Itsekin tilasin tänään nuo Rock Bandin soittimet Amazon.co.uk:lta ja tuli meiliä että soittimet on lähetetty. On kyllä nopeaa toimintaa. Peliä ei sentään tarvitse enää ostaa noiden ylihinnoiteltujen soittimien lisäksi, sillä saan sen.. muualta :rolleyes:.

Maksutapana käytin ihan OP:n Visa Electronia ja hyvin onnistui maksaminen. Nyt vain jännittämään että pitääkö arvioitu paketin saapumispäivä 22.5, eli huominen, paikkaansa

Tosiaan Tänään näyttää tulevan meikäläisen BIAB DHL:n kuljetuksella. Postissa tulikin jo aikaisemmin tilaamani "Metal Pedal" sekä runpujen hiljentimet: RBdrumpads. Nyt pitää sitten itse peliä ootella ensi tiistaihin. rkle.

DHL soitti äsken ja pakettia olisi luvassa myöhemmin iltapäivällä. Voipi kyllä tulla sanoinkuvaamattoman turhautunut olo paketin äärellä kun peliä ennustetaan saapuvaksi vasta tiistaina.
Mutta pointsit kotiin Amazonille ällistyttävän nopeasta toimituksesta.

Näyttäisi siltä että itsekin saan nuo Rock Bandin soittimet tänään, kun kävin katsomassa DHL:n sivuilta missä paketti on menossa. Eli tänään pääsen kokeilemaan ensimmäistä kertaa noita rumpuja :)

Ylös Bottom