Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rock Band - Uusi musiikkipelien kuningas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hattara
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Rock Band - Uusi musiikkipelien kuningas

Mites noi postikulut? Paljonko tulee maksamaan jos tilaa pelin ja soittimet?
ja tullimaksu vielä päälle.

Mites noi postikulut? Paljonko tulee maksamaan jos tilaa pelin ja soittimet?
ja tullimaksu vielä päälle.

Amazon UK:sta tilattuna postikuluineen noin 195, eikä mitään tulleja Amazon.co.uk:sta tilattuna.

No eipä näy peliä eikä soitinpakettia. Tosin tämä heebo asuukin Suomen hanurissa. Tänne ei koskaan tule mikään ajallaan :)

Amazon UK:sta tilattuna postikuluineen noin 195, eikä mitään tulleja Amazon.co.uk:sta tilattuna.

vähän alle tuon jäi. Punnan kurssi laski hieman niin lasku euroissa on noin 192-193e. Eli kuitenkin selkeästi kohtuullisempi kuin se peloiteltu 250 euroa.

Kummasti vaikeutui loppupäivän istuminen toimistolla, kun kuulin kaverilta että Royal Mail oli ylittänyt itsensä ja pelikin oli tullut jo tänään. Onneksi on perjantai eikä kukaan ihmettele jos lähtee hiukan aikaisemmin...

Porukan asuinpaikkakunnista päätellen Royal Mail osoittaa kuuliaisuutta vain Espoolaisia kohtaan. Muu Suomi saa odottaa viikonlopun yli. Tää on just tätä...

Porukan asuinpaikkakunnista päätellen Royal Mail osoittaa kuuliaisuutta vain Espoolaisia kohtaan. Muu Suomi saa odottaa viikonlopun yli. Tää on just tätä...

Mutta DHL vihaa minua. Rock Bandin soittimet olivat yhden päivän liikkumatta ja DHL:n tyypit yrittivät tuoda soittimia klo. 11:10. No olisi tietty kannattanut soittaa DHL:lle ja sanoa, että tuovat klo. 15 jälkeen. Katsotaan nyt jos saisin edes maanantaina.

Mun rummut saapu tänään joskus 9 aikaa aamulla EL mallia mullakin. Peliä ei oo näkyny, ilmeisesti maanantaina tulee jos jotkut munkittanu sen tänään. Noh viikonloppuu menee näitä rumpuja läiskiessä. Pitää kyllä suht raskaasti painaa tota pedaalia, pelottaa vaan että se levii kun kuullu niin paljon kauhutarinoita.

Kyllähän se peli todellakin oli tullut, ja nyt on sitten tullut läiskityä toista tuntia rumpuja. Sarjanumeron perusteella EL-mallia olisivat (sarjanumero on *ELUK-tyyppinen). Kyllähän nuo melkoista mäiskettä pitävät, Finnish Metal Expon mekkalassa pelatessa sitä ei niin noteerannutkaan. Ensi viikolla pitäisi sitten tulla jonkinlaista vaimennusta, mitään sopivia sukkia ei löytynyt puhtaana tähän hätään :-)

Kyllähän se peli todellakin oli tullut, ja nyt on sitten tullut läiskityä toista tuntia rumpuja. Sarjanumeron perusteella EL-mallia olisivat (sarjanumero on *ELUK-tyyppinen). Kyllähän nuo melkoista mäiskettä pitävät, Finnish Metal Expon mekkalassa pelatessa sitä ei niin noteerannutkaan. Ensi viikolla pitäisi sitten tulla jonkinlaista vaimennusta, mitään sopivia sukkia ei löytynyt puhtaana tähän hätään :-)

Mä vaimensin kepit vaahtomuovilla ja maalarinteipillä, hyvin toimii :P

Kyllähän sitä muuallekin suomea on tullut. Tänään tuli hieman mätettyä rumpuja easy läpi ja medium puoleen väliin. Tuli selkä vaan niin prkl kipeäksi, että oli pakko lopettaa.

Tänään tulivat minullekin soittimet ja pääsin koittamaan rumpuja :). Hienolta systeemiltä vaikuttaa näin tunnin pelaamisen jälkeen.

Mites teidän rummut, ootteko tyytyväisiä niihin? Reagoiko ne niinku pitääkin?

Nyt kun olen pelannut Rock Bandin melkein kokonaan läpi kitaralla, niin olen varma siitä, että Guitar Herot ovat parempia kitara pelejä, kuin Rock Band. Myös GH3:n biisit olivat mielestäni parempia, kun Rock Bandin.

Paljonkos suomessa tulee maksaan noi pelkät rummut tietääkö kukaan?

Paljonkos suomessa tulee maksaan noi pelkät rummut tietääkö kukaan?

Niin ku ensiksi tiedettäisiin, milloin Suomessa koko peli edes julkaistaan.
Alkuperäisen suositushinnan mukaan rummut tulisivat muistaakseni maksaa noin 90.

Nyt kun olen pelannut Rock Bandin melkein kokonaan läpi kitaralla, niin olen varma siitä, että Guitar Herot ovat parempia kitara pelejä, kuin Rock Band. Myös GH3:n biisit olivat mielestäni parempia, kun Rock Bandin.

Itse olen kyllä erimieltä. Mutta meitähän on moneksi. GH2 & GH3 on jauhettu kitaralla aika puhki, mutta kyllä tämä toi uutta vipinää.

Mietin, et jos ostais alkuun vaan pelin ja soittelis Gh3-kitaralla. Tuleekohan play.comista tullittomana, kun hintaa sillä on 55? Tsekkaako tulli ees mitään pieniä kirjekuorilähetyksiä? Tai laittaako play.com hinnaksi vähemmän? Onko tietoa? Saksan ebaystä sais ainakin ilman tullia.

Onko mitään kauppaa jenkkilässä joka lähettäis tota rumpusettiä suomeen? Ku suomessa 90 ja jenkeissä 50 dollaria hintaa rumpusetillä -.-

Onko mitään kauppaa jenkkilässä joka lähettäis tota rumpusettiä suomeen? Ku suomessa 90 ja jenkeissä 50 dollaria hintaa rumpusetillä -.-

Banrnes&Noble on PS3 Rock Band tilaajien vakio paikka, joten sieltä varmaan voisi tilata nuita XBoxin soittimia. Peliä sieltä ei kannata tilata, kun se ei toimi Euroopan XBoxseissa.
Soittimet kyllä toimivat.

Vielä semmonen kysymys, että paljonko se toimitusaika on jos tilaa koko paketin?

Ylös Bottom