Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rock Band - Uusi musiikkipelien kuningas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hattara
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Rock Band - Uusi musiikkipelien kuningas

Nyt se on sitten tilattu tähänkin huusholliin lontoosta. Toivottavasti arvioitu saapumisaika pitää paikkansa ja pelit ja vehkeet saapuis perjantaina

kokeile kalibroida se kitara, mä pelaan gh2 kitaralla ja ihmettelin ku meni iha päi helvettiä ennen kun kalibroin sen viiveen.

autokalibrointi on tehty lcd:lle. Täytyy vielä kokeilla manuaalivaihtoehtoa. Ihmetyttää vain koska hardilla pelatessa mitään lagia tuossa ei ainakaan ole. :confused:

Tuo pelin kitara on itsestänikin aika kamala verrattuna mihin tahansa GH kitaraan. Strummeri ei naksahda ja nuo itse painikkeet ovat lelumaisen oloiset ja ainakin omasta mielestäni hieman liian suuret. Ehkä tuohon kuitenkin alun jälkeen tottuu.
Pelaan itse tuota peliä nyt GH3 kitaralla suurimmalta osin.

Mistä tahansa Ameriikan ihmemaasta niitä soitinpaketteja sitten tilaakin kannattaa varautua yli sadan dollarin postikuluihin ja paketin hakemiseen tullista ALV:n kera. Melkein suosittelisin katsomaan eBaysta, voi säästää kymmeniä taaloja liikehintoihin verrattuna, mutta postikulut eivät kyllä halpene miksikään.

Barnes&Noblesta tilatun PS3-bundlen postikulut olivat 34,99$. Koko homma Suomeen tuotuna alveineen päivineen maksoi n. 170 euroa.

Eli ei se soittimien Jenkeistä ostaminen XO-versioon ole välttämättä mitenkään kallista.

Jahas, teille joilla rummut ovat vielä koskemattomat tutkikaapa ne käytön jälkien suhteen hyvin tarkkaan ennen kuin lähdette hakkaamaan. On näemmä herännyt vahva epäilys että osa Euroopan Rock Band -rummuista on korjattuja jenkkien takuupalautuksia:

http://www.rockband.com/forums/showthread.php?t=51519
http://i281.photobucket.com/albums/kk206/Nasty_dow/RockBanddrums001.jpg

Omissakin rummuissani on pahvilaatikon päällä valkoisella tarralla uusi sarjanumero ja alta paljastuu toinen, ja perstuntumalta sanoisin että punaista padia saa lyödä hieman kovempaa kuin muita, mutta en varmaksi uskalla tähän mennessä pelatun perusteella sanoa. En tajunnut tutkia padeja tarkemmin ennen kuin aloin niitä itse läiskiä.

Näin Eurooppaan saatiin tuplahinnalla käytettyjä jenkkien takuupalautuksia?

Itsellä taas tuntuu että vihreä ei joka kerta ota iskua. Ja multakin löytyy sekä rumpujen että kitaran pahvilaatikoista sarjanumerotarrojen alta vanhat tekstit. Harmi kun en arvannut tarkastella rumpuja kovin tarkasti silloin kun ne tuli. Kitara sitten heliseekin ja fretit pitävät jumalatonta meteliä.

Kyllä Harmonix ja Rock Band on niin syvältä perseestä että ei mitään järkeä. Tulis jo GH4.

Kyllä Harmonix ja Rock Band on niin syvältä perseestä että ei mitään järkeä. Tulis jo GH4.
Kaikesta huolimatta minun tuntemukseni ovat edelleen tasan päinvastaiset. Harmonixilla itsellään pelkkänä softan (ja RB:n tapauksessa myös raudan) kehittäjänä tuskin on ollut paljon sanottavaa Euroopan fiaskoon, ja loppujen lopuksi pelaamisen hauskuus ja sisältö ratkaisee, ja siinä Rock Band pyyhkii Guitar Heroilla lattiat, ja Guitar Hero 4 saattaa jäädä kokonaan hankkimatta ellei siinä ole jotain todellista Pakko Saada -tavaraa. Guitar Hero -sarjan yksinoikeus Aerosmithiin ei vielä oikein vakuuta. Tuntuu että Guitar Hero yrittää haihyppyä, guitar battlet olivat jo selvä askel siihen suuntaan, ja epäilyttää moniko Rock Bandin paketin ostanut haluaa enää toisen erilaisen rumpukontrollerin nurkkaansa, varsinkin kun se suurella todennäköisyydellä on yhteensopimaton Rock Bandin kanssa. Tietysti innokkaimmat ostavat vielä Rock Revolutioninkin...

Mitä Rock Bandin kitaraan tulee, minäkin pelaan kitaracareerin mieluummin GH3-kontrollerillani. Taktiilin feedbackin ansiosta siinä on tarkempi tuntuma, ja RB-kitaralla tuli vanhaan tottuneena hieman eri tavalla olevien nappuloiden takia paljon turhia huteja helpoissakin paikoissa. Sen sijaan jo FME:ssä totesin kliksumattoman strummerin sopivan erinomaisesti bassotteluun ihan jäykemmän fiiliksen puolesta, se kun sopii ihan kunnon rämpytykseen (jota jotkut oikeaa kitaraa soittaneet kokeilivat huonolla menestyksellä jo ensimmäisen Guitar Heron kontrollerilla), ja bassoa sillä varmaan renkuttelenkin sitten band careerissa.

Kaikesta huolimatta minun tuntemukseni ovat edelleen tasan päinvastaiset. Harmonixilla itsellään pelkkänä softan (ja RB:n tapauksessa myös raudan) kehittäjänä tuskin on ollut paljon sanottavaa Euroopan fiaskoon, ja loppujen lopuksi pelaamisen hauskuus ja sisältö ratkaisee, ja siinä Rock Band pyyhkii Guitar Heroilla lattiat, ja Guitar Hero 4 saattaa jäädä kokonaan hankkimatta ellei siinä ole jotain todellista Pakko Saada -tavaraa. Guitar Hero -sarjan yksinoikeus Aerosmithiin ei vielä oikein vakuuta. Tuntuu että Guitar Hero yrittää haihyppyä, guitar battlet olivat jo selvä askel siihen suuntaan, ja epäilyttää moniko Rock Bandin paketin ostanut haluaa enää toisen erilaisen rumpukontrollerin nurkkaansa, varsinkin kun se suurella todennäköisyydellä on yhteensopimaton Rock Bandin kanssa. Tietysti innokkaimmat ostavat vielä Rock Revolutioninkin...
komppi tälle.

Mitä Rock Bandin kitaraan tulee, minäkin pelaan kitaracareerin mieluummin GH3-kontrollerillani. Taktiilin feedbackin ansiosta siinä on tarkempi tuntuma, ja RB-kitaralla tuli vanhaan tottuneena hieman eri tavalla olevien nappuloiden takia paljon turhia huteja helpoissakin paikoissa. Sen sijaan jo FME:ssä totesin kliksumattoman strummerin sopivan erinomaisesti bassotteluun ihan jäykemmän fiiliksen puolesta, se kun sopii ihan kunnon rämpytykseen (jota jotkut oikeaa kitaraa soittaneet kokeilivat huonolla menestyksellä jo ensimmäisen Guitar Heron kontrollerilla), ja bassoa sillä varmaan renkuttelenkin sitten band careerissa.
näin uskon että itsekkin joudun tekemään. Nyt jostain edullisesti vaan XOn GH3 skeba!

Antikliimaksi jatkaa jatkumistaan. Kaverit ois koolla mutta peli ei tullut vielä tänäänkään. Iso keskisormi Royal Mailille ja Suomen Kustille.

Ihan vaan veistä haavassa kääntääkseni, milloin teille ketkä olette pelin jo saaneet tuli viesti Amazonilta pelin toimituksesta? Mun tarkka aika oli 21. toukokuuta 2008 21:20. Tuliko teille jo merkittävästi aikaisemmin?

Mun tarkka aika oli 21. toukokuuta 2008 21:20. Tuliko teille jo merkittävästi aikaisemmin?

Mulla viesti oli tullut 21. Toukokuuta 2008 11:19:56 ja peli oli postilaatikossa 23.5. Tunnit ratkaisevat :p.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Mulla viesti oli tullut 21. Toukokuuta 2008 11:19:56 ja peli oli postilaatikossa 23.5. Tunnit ratkaisevat :p.
Amazonin oma lähetysaikaheaderi sanoo minun mailissani 21.5.2008 klo 11:20:10 PDT (eli 21:20 meikäaikaa, miksi lie brititkin käyttävät Kalifornian aikavyöhykettä), sähköposti oli perillä sekuntia myöhemmin, ja peli tuli postissa 23.5.

autokalibrointi on tehty lcd:lle. Täytyy vielä kokeilla manuaalivaihtoehtoa. Ihmetyttää vain koska hardilla pelatessa mitään lagia tuossa ei ainakaan ole. :confused:

LCD kalibrointi laittoi viiveen 30ms, manuaalisen jälkeen se oli 58ms ja just täydellinen, en nyt muista oliko + vai - taisi olla -. Ei siinä mitään lagia näy se ei vaan ota niitä nuotteja jos ei oo kalbroitu oikein.

Jos joku haluaa joskus pelata niin gamertag on: X Anjiro X

Jahas, teille joilla rummut ovat vielä koskemattomat tutkikaapa ne käytön jälkien suhteen hyvin tarkkaan ennen kuin lähdette hakkaamaan. On näemmä herännyt vahva epäilys että osa Euroopan Rock Band -rummuista on korjattuja jenkkien takuupalautuksia:

http://www.rockband.com/forums/showthread.php?t=51519
http://i281.photobucket.com/albums/kk206/Nasty_dow/RockBanddrums001.jpg

Omissakin rummuissani on pahvilaatikon päällä valkoisella tarralla uusi sarjanumero ja alta paljastuu toinen, ja perstuntumalta sanoisin että punaista padia saa lyödä hieman kovempaa kuin muita, mutta en varmaksi uskalla tähän mennessä pelatun perusteella sanoa. En tajunnut tutkia padeja tarkemmin ennen kuin aloin niitä itse läiskiä.

Näin Eurooppaan saatiin tuplahinnalla käytettyjä jenkkien takuupalautuksia?
Kiitos että kerroit tuon koska kun katoin laatikkoa niin huomasin että siin ei ole tuota valkoista tarraa laisinkaan . Onko siis varmaa että vain valkoinen tarra on ainoa merkki että tuote on tullut takuuna?Nuo soittimet ainakin pelaavat hyvin mitä olen testannut.

Nyt olen alkanu pelaa rummuilla hardilla solo touria läpi. Vastaan on tullut vasta yksi vaikea biisi.
Kyllä rummut sitten ovat koukuttavat. Netissäkin on tullut kaveria vastaan/kanssa pelattua.

Nyt olen alkanu pelaa rummuilla hardilla solo touria läpi. Vastaan on tullut vasta yksi vaikea biisi.
Kyllä rummut sitten ovat koukuttavat. Netissäkin on tullut kaveria vastaan/kanssa pelattua.

On kyllä aivan helvtin hyvä fiilis noissa rummuissa. Mulla on pelaaminen alkanut kitaralla ja rummuilla samanaikaisesti medium soolo urat, eli lähinnä totuttelua koska kitarakin tottelee suht eritavalla verrattuna GH:n vastaavaan, jota sitäkään itseasiassa en ole hurjasti pelannut lähikuukausiin. Rummuilla (mediumilla) eka biisi joka ei menny ekalla läpi oli Green Grass & High Tides, jonka loppu osuus vaati kolme epäonnistumista. (ei oo vissiin mikään paras rytmitaju mulla)
Sekä kitaralla että rummuilla pelatessa on huomannut että mitä enemmän on pelannut niin aikanopeasti kuitenkin tottuu niihin, ja kitarallakin alun kolmet tähdet muuttuneet viideksi. Vieläkin kuitenkin tuntuu että GH:n kitaralla tarkkuus on parempi.

tjeu: Ride The Lightning rummuilla. :cool:

Eli Guitar heron kitara toimii XO:n Rock Bandissa? Ajattelin että pelkän pelin voisi tilata Britti-Amazonista ja rumpusetin tilata ehkä erikseen. Pelaisin tuota eka vaan kitaralla.

Eli Guitar heron kitara toimii XO:n Rock Bandissa? Ajattelin että pelkän pelin voisi tilata Britti-Amazonista ja rumpusetin tilata ehkä erikseen. Pelaisin tuota eka vaan kitaralla.
Xboxilla kyllä, ja sillä itsekin suoritan kitaroinnit koska se on ainakin minun käsissäni Rock Bandin omaa kitaraa tarkempi. PS3:lla sitten ei toimi. Myös lauluun toimii headset tai mikä tahansa USB-mikrofoni.

Xboxilla kyllä, ja sillä itsekin suoritan kitaroinnit koska se on ainakin minun käsissäni Rock Bandin omaa kitaraa tarkempi. PS3:lla sitten ei toimi. Myös lauluun toimii headset tai mikä tahansa USB-mikrofoni.

Kiitos vastauksesta! Taidan kyllä tilata tuolta Britti-Amazonista pelkän pelin jossain vaiheessa. Oikeastaan vaan tuo rumpusetti pitäisi ostaa pelin lisäksi.

Kuinkas iso tuo paketti on jos lontoosta värkit+pelin toisin? Paljonkohan siellä myös värkit maksaisi?

Kuinkas iso tuo paketti on jos lontoosta värkit+pelin toisin? Paljonkohan siellä myös värkit maksaisi?
Instrumenttipaketin koko on noin 75x30x40 senttimetriä ja painoksi oli DHL merkinnyt 9.10kg, eli melkoisen kookas pitemmälti käsin roudattavaksi. Hinta lienee hieman yli sata puntaa, näytti Amazonkin nostaneen pikkuisen instrumenttipaketin hintaa...

On voitu sanoakkin aikaisemmin, mutta kysympä nyt kuitenkin: Mistä saisi halvimmalla ostettua pelkän pelin?

Ylös Bottom