Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rock Band - Uusi musiikkipelien kuningas

Vastaus: Rock Band - Uusi musiikkipelien kuningas

Instrumenttipaketin koko on noin 75x30x40 senttimetriä ja painoksi oli DHL merkinnyt 9.10kg, eli melkoisen kookas pitemmälti käsin roudattavaksi. Hinta lienee hieman yli sata puntaa, näytti Amazonkin nostaneen pikkuisen instrumenttipaketin hintaa...

hinta on noussut myös amazon.de'ssä. HInnat nousseet instrumenttipaketissa noin 15 eurolla. Eli kannatti tilata ennakkoon. :D
 
Vastaus: Rock Band - Uusi musiikkipelien kuningas

hinta on noussut myös amazon.de'ssä. HInnat nousseet instrumenttipaketissa noin 15 eurolla. Eli kannatti tilata ennakkoon. :D

Kannatti tilata ennakkoon joo soittimet, mutta mitäpä niillä kun peliä ei kuulu vieläkään :mad:

Eli postissahan se on hukkunut, mutta Amazon ei suostu lähettämään uutta ennen kuin lähetyksestä on kulunut kaksi viikkoa. Hemmetin sumusaarelaiset.
 
Vastaus: Rock Band - Uusi musiikkipelien kuningas

hinta on noussut myös amazon.de'ssä. HInnat nousseet instrumenttipaketissa noin 15 eurolla. Eli kannatti tilata ennakkoon. :D

Mutta punnan hintakin on alentunut. Nykyään se noin 140 puntaa mitä maksoimme Rock Bandista ja pelistä on nykyään vain noin 180. Nykyinen hieman yli 150 punnan hinta on noin 198.
Edit. Unohdin laskea postimaksut mukaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Rock Band - Uusi musiikkipelien kuningas

Mutta punnan hintakin on alentunut. Nykyään se noin 140 puntaa mitä maksoimme Rock Bandista ja pelistä on nykyään vain noin 180. Nykyinen hieman yli 150 punnan hinta on noin 198.

Nii siis Amazonistako tuo pelkkä pelikin kannattaa tilata? Ikinä en ole sieltä mitään ostanut, vaaditaanko luottokortti?
 
Vastaus: Rock Band - Uusi musiikkipelien kuningas

Nii siis Amazonistako tuo pelkkä pelikin kannattaa tilata? Ikinä en ole sieltä mitään ostanut, vaaditaanko luottokortti?

No se on sama tilaatko Play.com:ista vai amazon UK:sta molemmissa se maksaa 39,99 puntaa.
Amazonista tilatessa ei tule tulleja, mutta Play.com:ista tilatessa saattaa tulla. Mutta Play.comista ei tule postimaksuja, kun taas Amazonista tulee.
Amazonissa käy ainakin luottokortti ja tietääkseni joidenkin pankkien Visa Electron (en ole aivan varma, kun en itse omista).
 
Vastaus: Rock Band - Uusi musiikkipelien kuningas

Lauantaina lähti peli tulemaan Amazonista ja tänään se oli kolahtanut postiluukusta sisään. Näyttää myös siltä, että soittimet ovat lähteneet eilen liikkeelle Englannista.
 
Vastaus: Rock Band - Uusi musiikkipelien kuningas

No se on sama tilaatko Play.com:ista vai amazon UK:sta molemmissa se maksaa 39,99 puntaa.
Amazonista tilatessa ei tule tulleja, mutta Play.com:ista tilatessa saattaa tulla. Mutta Play.comista ei tule postimaksuja, kun taas Amazonista tulee.
Amazonissa käy ainakin luottokortti ja tietääkseni joidenkin pankkien Visa Electron (en ole aivan varma, kun en itse omista).
Kannattaa muistaa, että Playn tapauksessa tullin napsahtaessa verot nostavat hintaa 22%, ja silloin paketti ei tule kolisemaan postiluukkuun vaan sen joutuu itse hakemaan tullista tai tullipostista, tai sitten maksamaan lisää että sen saa lähipostiin. Jos nyt oikein laskin niin jos tulli ei napsahda on Playlla reilun kuuden punnan hintaetu, jos napsahtaa tulee Playsta pari puntaa kalliimpi, joten mistään mahdottomista hintaeroista ei kyse ole. Minulla painaisi vaa'assa melkein enemmän tullissa käymisen varma välttäminen, ovat mokomat niin surkeasti auki, ja itse olen joutunut sieltä hakemaan viimeisen muutaman vuoden aikana käytännössä kaiken jonka haaviin jäämiseen on ollut perusteita.
 
Vastaus: Rock Band - Uusi musiikkipelien kuningas

Amazonista tilasin mäkin ja rummut ja peli lähtivät tulemaan viime tiistaina, peli vasta myöhemmin illalla. Rummut tulivat jo keskiviikkona, mutta peliä ei ole vielä kuulunut. Pelille oli arvioitu saapumispäivä viime perjantaina. Toivottavasti se peli ei nyt ole hukkunut sinne postiin. Täytyy kattoo jos tulis vielä huomenna.
 
Vastaus: Rock Band - Uusi musiikkipelien kuningas

Kannattaa muistaa, että Playn tapauksessa tullin napsahtaessa verot nostavat hintaa 22%, ja silloin paketti ei tule kolisemaan postiluukkuun vaan sen joutuu itse hakemaan tullista tai tullipostista, tai sitten maksamaan lisää että sen saa lähipostiin. Jos nyt oikein laskin niin jos tulli ei napsahda on Playlla reilun kuuden punnan hintaetu, jos napsahtaa tulee Playsta pari puntaa kalliimpi, joten mistään mahdottomista hintaeroista ei kyse ole. Minulla painaisi vaa'assa melkein enemmän tullissa käymisen varma välttäminen, ovat mokomat niin surkeasti auki, ja itse olen joutunut sieltä hakemaan viimeisen muutaman vuoden aikana käytännössä kaiken jonka haaviin jäämiseen on ollut perusteita.

Mulla on varmaan napsahtanut tulliin pelkkä peli, kun ei oo näkynyt vaikka lähti 27.5. Hittolainen.
 
Vastaus: Rock Band - Uusi musiikkipelien kuningas

Tänään sain soittimeni. Paketti näytti päältä ja sisältä just sellaiselta, että se olis jo käynyt jollain toisella ihmisellä käymässä. Tukipahveissa näkyi jälkiä ja teippiä oli joka paikassa niin pirusti.

Mutta rummut toimivat näin muutaman tunnin testauksen jälkeen täydellisesti eikä Stratossakaan ole kunnon suhteen valittamista. Näin alussa en kyllä tykkää yhtään tosta Straton tuntumasta, kaikki tuntuu jotenkin löysälle ja kitara on ihan lelun tuntuinen verrattuna Les Pauliin.

Rumpuihin laitoin melkein heti noi molemmat hiljennyslaput ja nyt ne näyttää sellaisilta kuin ne olis alunperinkin pitänyt näyttää.

Kitarapuoli on hardilla vedetty läpi ja nyt vois sit aloittaa rummuilla easysta :p
 
Vastaus: Rock Band - Uusi musiikkipelien kuningas

Kitarapuoli on hardilla vedetty läpi ja nyt vois sit aloittaa rummuilla easysta :p

älä turhaan easyll vedä. mediumkin on täysin rumpu-ummikolle alun totuttelun jälkeen ihan mukava, ei missään nimessä liian vaikea.
 
Vastaus: Rock Band - Uusi musiikkipelien kuningas

No nyt kilahti postiluukusta peli. Onneksi ei jäänyt tulliin, vaikka playltä tulikin. On kyllä hyvä peli. Kävin jo hiukan ostamassa lisäbiisejä ja pelin omatkin biisit vaikuttivat hyviltä. GH3 hardilla tuntui hiukan hankalalta, joten tää hardilla on hyvä välivaihe. kaiken kaikkiaan hyvältä näyttää. Pitää ne rummut hommaa sit kun tulee Suomeen, jos nyt jaksaa venailla niin pitkään :)


Edit: Ostamani Metallicat on tässä vaiheessa hardilla tosi vaikeita. No ne taitaa olla ihan vaikemmasta päästä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Rock Band - Uusi musiikkipelien kuningas

Edit: Ostamani Metallicat on tässä vaiheessa hardilla tosi vaikeita. No ne taitaa olla ihan vaikemmasta päästä.
Todellakin. Blackenedia sanoisin varmaan vaikeimmaksi yksittäiseksi biisiksi mitä olen tähän mennessä pelissä pelannut. Kannattaa myös kokeilla bassottelua, joka ei sekään kaikissa biiseissä ole aivan triviaalia. Valitettavasti siitä ei ole omaa soolocareeriaan niin se tuppaa jäämään hieman paitsioon, mutta quickplayssa sentään onnistuu yksinkin.

Kaikkien biisien kaupassa ilmoitetut vaikeustasot kullakin instrumentilla löytyvät siistissä taulukossa wikipediasta, jossa on suoraan sama jako yhdeksään tieriin kuin pelin "omillakin" biiseillä: http://en.wikipedia.org/wiki/Rock_band_songs
 
Vastaus: Rock Band - Uusi musiikkipelien kuningas

Todellakin. Blackenedia sanoisin varmaan vaikeimmaksi yksittäiseksi biisiksi mitä olen tähän mennessä pelissä pelannut. Kannattaa myös kokeilla bassottelua, joka ei sekään kaikissa biiseissä ole aivan triviaalia. Valitettavasti siitä ei ole omaa soolocareeriaan niin se tuppaa jäämään hieman paitsioon, mutta quickplayssa sentään onnistuu yksinkin.

Kaikkien biisien kaupassa ilmoitetut vaikeustasot kullakin instrumentilla löytyvät siistissä taulukossa wikipediasta, jossa on suoraan sama jako yhdeksään tieriin kuin pelin "omillakin" biiseillä: http://en.wikipedia.org/wiki/Rock_band_songs[/QUOTE

Kiitos linkistä. Varmaan jossain lukikin, että millä mikillä tota peliä voi pelata? Mulla, kun tosiaan on vain peli ja GH3 skitta. Mikki ei kai ole hirveen iso investointi?
 
Vastaus: Rock Band - Uusi musiikkipelien kuningas

Tämmöinen tuli vastaan että ei kovin tullut audio valikoita tsekattua kun täpinöissä viikon pelaili ja ihmetteli miksi saundit oli hieman "tunkkaiset". No valikosta löyty sitten dolby digital, joka tarvitsi manuaalisesti asettaa päälle. Eli jos stereot ei tunnu rokkaavan niin apua löytyy sieltä...rtfm :confused:
 
Vastaus: Rock Band - Uusi musiikkipelien kuningas

Nyt parin päivän jälkeen on jotenkin valju fiilis tosta pelistä. En tykkää Stratosta eikä toi rumpujen soittokaan nappaa niin hirveästi. Tykkään tosta kitaroinnista eniten (johtuu varmaan siitä, että Guitar Heroja on tullut pelattua jo 2 vuotta).
 
Vastaus: Rock Band - Uusi musiikkipelien kuningas

Varmaan jossain lukikin, että millä mikillä tota peliä voi pelata? Mulla, kun tosiaan on vain peli ja GH3 skitta. Mikki ei kai ole hirveen iso investointi?
Normaalin headsetin olen testannut lupausten mukaisesti toimivaksi, ja myös minkä tahansa USB-mikrofonin pitäisi toimia. Niitä saanee normaalina hyllytavarana parillakympillä.
 
Vastaus: Rock Band - Uusi musiikkipelien kuningas

Amazon.co.uk kuulostaisi hyvältä paikalta tilata Rock Band-setti, mutta maksuvaihtoehdot ovat vielä vähän epäselvät. Eli voinko maksaa normaalilla tilisiirrolla (tuskin) ja mitä "We accept postal orders" tarkoittaa? Ehkä postiennakkoa? :confused: Pitänee sitten mennä hoitamaan OP:n Electroniin nettiominaisuudet jos ei muuten saa maksettua.
Testasin paljon maksaisi yhteensä Band In A Box ja itse peli:

Items: £130.61
Postage & Packing: £5.97

Total before VAT: £136.58
VAT: £30.06
Order Total: £166.64

Noin 207. Tuleeko halvemmaksi jos tilaa eri tilauksina, vai onko punnan kurssi vain muuttunut (täällä moni on puhunut 195 eurosta) Ja eikai sillä 12 eurolla loppujen lopuksi niin suurta väliä ole mutta olisi se kiva vähän säästää :)
 
Vastaus: Rock Band - Uusi musiikkipelien kuningas

Noin 207. Tuleeko halvemmaksi jos tilaa eri tilauksina, vai onko punnan kurssi vain muuttunut (täällä moni on puhunut 195 eurosta) Ja eikai sillä 12 eurolla loppujen lopuksi niin suurta väliä ole mutta olisi se kiva vähän säästää :)
Punnan arvo ei ole tainnut merkittävästi muuttua, mutta instrumenttipaketin hinta on noussut lähemmäs sitä peloteltua OVH:ta. Hinta, jolla minä tilasin koko paketin oli £152.62.
 
Vastaus: Rock Band - Uusi musiikkipelien kuningas

Nyt on Raaheenkin tilattu hela setti, yhteishintaan Amazon.co.uk:sta n.211. Kalliiksihan se tuli, mutta en jaksanut enää vatvoa "ostanko vai enkö vai ostanko GH4" valintojen välillä. Pitääpä pitää kuukauden parin tauko pelien ostamisesta! OP:n Visa Electron toimi ihan ok, kun vaan laittoi "Verified by Visa" ominaisuuden päälle :)
Mistähän saisi noita Microsoft Pointseja halvalla, ovatko Play-Asian pistekoodit aluevapaita?
 
Ylös Bottom