Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rock Band - Uusi musiikkipelien kuningas

Vastaus: Rock Band - Uusi musiikkipelien kuningas

Hinta 240 + iki-ihanat Suomi lisät, eli varmaan joku 260?
Tuolla hinnalla sais uuden Xbox 360!!!!!!
 
Vastaus: Rock Band - Uusi musiikkipelien kuningas

Paljonkohan tulisi postikulut olemaan koko paketille (peli+soittimet)?
EDIT: Ja mites sitten tullikulut? Vissiin vähän liian kallis paketti että menisi tullista läpi noin vain?

Hintaa posteineen ja tulleineen tulis noin 245, ainakin kun näin pikasesti laskin.
 
Vastaus: Rock Band - Uusi musiikkipelien kuningas

Voi taivas tuota hintaa tosiaan :( Samaa aion määki et äänestän lompakolla et en tuu tuota ostamaan ennen kun hinta on jossain 149e hujakoilla.. ja tuotaha nyt kukaa käytettynä osta.. soittimia siis
 
Vastaus: Rock Band - Uusi musiikkipelien kuningas

Hintaa posteineen ja tulleineen tulis noin 245, ainakin kun näin pikasesti laskin.


Paitsi että EU alueella ei edelleenkään tule mitään helvetin tulleja. Tiä sitte mistä play.com kamansa lähettää mutta oletettavasti briteistä. Postikulut toki voivat olla vaikka 50e...
 
Vastaus: Rock Band - Uusi musiikkipelien kuningas

jerseyn saarilta ne lähettää eikä briteistä.

edit: dvdplazalta poimittua "Play.com sijaitsee Jerseyn-saarilla, joka ei kuulu EU:n veroalueeseen ja näin ollen sieltä ostetusta tavarasta joutuu maksamaan arvonlisäveron jos hinta ylittää 45,40 . "
 
Vastaus: Rock Band - Uusi musiikkipelien kuningas

Kieltämättä aika reilua hintaa pyytävät. 240 euroa on melkoinen summa peruspelaajan varannoista maksettavaksi.

Itse arvioin päissäni paketille hinnaksi 160-199 euroa, mutta ei ylähaitari sitten ihan riittänytkään. Summa on eritoten kova, jos sen suhteuttaa vaikkapa uusimpaan kitarasankaripakettiin, joka irtoaa noin sadalla eurolla. 140 euroa lisää rumpusetistä ja mikrofonista on p-a-l-j-o-n rahaa.

Jos ei ihan väkipakolla halua settiä itselleen heti julkaisuhetkellä, niin kannattaa odotella hinnan laskua tai mahdollisia tarjouskampanjoita. Ei varmaan tolkuttoman kauan tarvitse odotella, kun paketti irtoaa perheystävällisemmän alta 200 euron kipurajan.
 
Vastaus: Rock Band - Uusi musiikkipelien kuningas

Paitsi että EU alueella ei edelleenkään tule mitään helvetin tulleja. Tiä sitte mistä play.com kamansa lähettää mutta oletettavasti briteistä. Postikulut toki voivat olla vaikka 50e...

Ja Play.comilta ei tietääkseni tule ollenkaan postikuluja, ellei käytäntö ole muuttunut.

Jos Rock Bandin sais tuolla 195 Suomen julkaisussa, niin kyllä sitten varmaankin ostaisin.
Kyllä joku peli voikin himottaa niin paljon :D.
 
Vastaus: Rock Band - Uusi musiikkipelien kuningas

prkl!! Harmi että hinta pompsahti noinkin kovaksi :( Tämä oli ehdottomasti oman odotuslistani kärjessä, vaan enpä silti peliä näillä hinnoilla tule ostamaan

Nimim. 200 euroa ehdoton kipuraja
 
Vastaus: Rock Band - Uusi musiikkipelien kuningas

Muut maat saavat pelint kun tavaraa riittää. PS3- ja PS2-versio myöhemmin kesällä...joka siis voi meinata ihan elokuun loppua. Nice.

Eli siis Pohjoismaihin RockBand tulee "natiivisti" vasta myöhemmin kesällä (heinä-syyskuu).
Brittiversio on kyllä niiin suolaisella hinnalla että vtuttaa ku pientä oravaa ku käpy on jäässä. Saksalais tai Ranskalaispainosta en kotiini ostaisi jo pelkästään heidän lokalisoinnin vuoksi.

Ainoat tavat saada boksille peli pelattavaksi ennen juhannusta ovat euroopan amazonit ja play.com / blahdvd.com / thehut.com.

edit.
noista play.comin tullirajoista. Itse olen tilannut ps2 pelejä tuolta, mm. guitarhero 1 kitaran kanssa hintaan 56 euroa, eikä tuokaan jää tulliin.
Itse suosittelen niille jotka nyt aikovat silti ostaa pelin kovasti hinnasta riippumatta, että tilaatte pelin ja soittimet eri tilauksilla. Eli todnäk peli tulee suoraan kotiin, ja soittimista kolahtaa ehkä sitten tullit.

edit2.

Play.com is the first online retailer to reduce the hefty asking price for Rock Band and all three instruments.

Its deal cuts the Band in a Box instruments pack - containing drum, microphone and guitar peripherals - down by 30 pounds to GBP 99.99.

Play.com is also offering 10 pounds off the game price, bringing the cost of the entire package down to GBP 140.

eli:
Rock Band: Band In A Box (Instruments Edition) http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/5397984/Rock-Band-Band-In-A-Box/Product.html?cur=258
EUR 139.99 Free Delivery
Due for release on 23/05/2008
+
Rock Band (Solus)
EUR 55.99 Free Delivery
Due for release on 23/05/2008

= 196e (+tulli/alv 140eurosta) n.20e ?

on tuo vieläkin kallis...

edit3.
amazonUKsta http://www.amazon.co.uk/Rock-Band-S..._1?ie=UTF8&s=videogames&qid=1207814354&sr=8-1
saisi pelkän pelin 49e + postit. oisko postit 2-5 euroa??
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Rock Band - Uusi musiikkipelien kuningas

Play.comista sen verran, että se miten herkästi sieltä tulevat paketit jäävät tullin haaviin tuntuu olevan todella paljon kiinni asuinseudusta. Pääkaupunkiseudulla Play ja Blah ovat ilmeisen suosittuina tullin tehosyynissä, ja pienetkin yli rajan menevät paketit jäävät suurella todennäköisyydellä kiinni, eli haluaako ottaa riskiä? Muutenkin kyse on aika pitkälle tuurista, minä sain aikanaan yli tuhannen markan paketin Japanista suoraan kotiovelle käymättä tullin kautta. Toisaalta asia on tässä tapauksessa lähinnä akateeminen, sillä Play toimittaa instrumenttipakettia vain brittiosoitteisiin.

Mietin tuossa jo vaihtoehtoa, että hankisi jenkkipaketin instrumentteja varten ja sitten Euroopasta pelin ja myisi jenkkipelin eteenpäin, mutta vähän paikasta kuin paikasta yli sadan dollarin kipuavien postikulujen vuoksi hinnaksi tulisi saman verran kuin instrumenttipaketille Euroopasta, eikä säädöstä oikein tule vaivan arvoista. Aluekoodaamattomalla PS3-versiolla voittaisi tässä, mutta PS3:n ostaminen tässä vaiheessa vain Rock Bandin takia tavallaan tekisi siitä säästöyrityksestä turhaa...

Ennen hintajulkistusta Rock Band oli minulla ehdottomia julkaisupäivän hankintoja ja olin täysin valmistautunut maksamaan siitä 170 euroa, joka olisi normaali hintakonversio peleille, mutta vaikka minulla ei rahat NIIN tiukilla olekaan niin tämä hinta ainakin hidastaa sen verran että pitää tutkia rauhassa vaihtoehtoja eikä vain hankkia suoraan. Mutta ehdottomasti sen pelin haluan, se on ollut odotuslistani kärjessä julkistamisestaan asti, ja helmikuussa suoritetut koepelaamiset vain vahvistivat sen asemaa siellä.

Pahasti alkaa näyttää siltä että täytyy vain niellä ylpeys ja pyllistää.
 
Vastaus: Rock Band - Uusi musiikkipelien kuningas

Play.comista sen verran, että se miten herkästi sieltä tulevat paketit jäävät tullin haaviin tuntuu olevan todella paljon kiinni asuinseudusta. Pääkaupunkiseudulla Play ja Blah ovat ilmeisen suosittuina tullin tehosyynissä, ja pienetkin yli rajan menevät paketit jäävät suurella todennäköisyydellä kiinni, eli haluaako ottaa riskiä? Muutenkin kyse on aika pitkälle tuurista, minä sain aikanaan yli tuhannen markan paketin Japanista suoraan kotiovelle käymättä tullin kautta. Toisaalta asia on tässä tapauksessa lähinnä akateeminen, sillä Play toimittaa instrumenttipakettia vain brittiosoitteisiin.

Mietin tuossa jo vaihtoehtoa, että hankisi jenkkipaketin instrumentteja varten ja sitten Euroopasta pelin ja myisi jenkkipelin eteenpäin, mutta vähän paikasta kuin paikasta yli sadan dollarin kipuavien postikulujen vuoksi hinnaksi tulisi saman verran kuin instrumenttipaketille Euroopasta, eikä säädöstä oikein tule vaivan arvoista. Aluekoodaamattomalla PS3-versiolla voittaisi tässä, mutta PS3:n ostaminen tässä vaiheessa vain Rock Bandin takia tavallaan tekisi siitä säästöyrityksestä turhaa...
Aivan, oliko siis niin ettei playkään toimita noita soittimia saarten ulkopuolelle..? harmi. Itse asun pk-seudulla eikä koskaan ole jäänyt tulliin Jerseyn tilaukset.

PS3-versiossa mua epäilyttää tuo dongle-mokkula taas. Ainakin GH3:sen kohdalla boksin versio toimii oikeasti puolet paremmin kuin pleikkari donglen välityksellä toimiva viiveellinen setti. Biisistä saa huomattavasti helpommin paremmat pisteet kun time-on kohdallaan ilman viivettä.
 
Vastaus: Rock Band - Uusi musiikkipelien kuningas

Aivan, oliko siis niin ettei playkään toimita noita soittimia saarten ulkopuolelle..? harmi. Itse asun pk-seudulla eikä koskaan ole jäänyt tulliin Jerseyn tilaukset.

PS3-versiossa mua epäilyttää tuo dongle-mokkula taas. Ainakin GH3:sen kohdalla boksin versio toimii oikeasti puolet paremmin kuin pleikkari donglen välityksellä toimiva viiveellinen setti. Biisistä saa huomattavasti helpommin paremmat pisteet kun time-on kohdallaan ilman viivettä.

Enpä ole huomannut moista kummassakaan tapauksessa. Oletko varma että optionsin calibration ei ole perseellään...
 
Vastaus: Rock Band - Uusi musiikkipelien kuningas

Mulla meni PS3:n GH3 myyntiin, kun ajoitukset meni siinä metsään. En tosin tiedä oliko donglen syy. Epäilen että ei. PS3:n Rock Bandissa ei ole vastaavaa ongelmaa.
 
Vastaus: Rock Band - Uusi musiikkipelien kuningas

Enpä ole huomannut moista kummassakaan tapauksessa. Oletko varma että optionsin calibration ei ole perseellään...

oon yrittänyt calibroida tuota, mutta ei oo ilmeisesti oikeaa asetusta löytynyt. se eka kalibrointi ominaisuus oli täysin hyödytön, eikä siis auto-kalibroinnilla tehnyt mitään muutoksia. nyt oon manuaalisesti laittanut -35 ms. Silti boksilla soitto tuntuu huomattavasti luonnollisemmalta, kuten GH1:ssä ja GH2:ssa.
 
Vastaus: Rock Band - Uusi musiikkipelien kuningas

Toivon totisesti ettei tämä peli menesty Euroopassa. Ei siksi, että dissaisin peliä, mutta tämä hinnoittelu on kyllä aivan naurettavaa. Tuplahinta samasta muovimäärästä vrt jenkkeihin? Ja perusteluna "teillä nyt yleensäkin maksaa elektroniikka enemmän".

Jos kuluttajat eivät ikinä ala osoittamaan mieltään lompakollaan niin tämähän menee aina näin. Ja ellei peli taas käy kaupaksi niin pakkohan niiden on hintoja laskea. On tuosta ainakin varaa tiputtaa.

Tässä tapauksessa ovat typeriä kun pyytävät moisia, mutta kyllä typerämpiä ovat vielä ne, jotka ostavat ko tuotteen tuolla hinnalla.
 
Vastaus: Rock Band - Uusi musiikkipelien kuningas

Huomasinpa tuossa, että Amazon.co.uk on pudottanut tämän päivän aikana instrumenttipaketin hintaa 20 puntaa. Vielä päivällä kun tutkiskelin se maksoi £119.99, äsken se oli £99.99. Kun peli on £39.99 jää kokonaispaketti 40 puntaa alle sen ilmoitetun OVH:n, ja verokorjattuna postikuluineen päivän vaihtokurssilla koko setti Suomeen olisi noin 195 euroa. Tässähän alkaa taipumispiste ennakkotilaukseen lähestyä jo itselläkin, kun ei olla enää kovin paljon odotetun hintatason yläpuolella... Onkohan tällainen hintojen pudottelu nyt liikkeiden omaa toimintaa vai levittäjän taholta tullutta paniikkiliikettä reaktion jälkeen :)

Edit: Lisää katseltuani aloin ihmetellä kun tuon instrumenttipaketin julkaisupäiväksi on merkitty jostain syystä vasta kesäkuun 30. päivä, eli onkohan kyseessä halvempi jälkijulkaisu vai virhe...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Rock Band - Uusi musiikkipelien kuningas

Huomasinpa tuossa, että Amazon.co.uk on pudottanut tämän päivän aikana instrumenttipaketin hintaa 20 puntaa. Vielä päivällä kun tutkiskelin se maksoi £119.99, äsken se oli £99.99. Kun peli on £39.99 jää kokonaispaketti 40 puntaa alle sen ilmoitetun OVH:n, ja verokorjattuna postikuluineen päivän vaihtokurssilla koko setti Suomeen olisi noin 195 euroa. Tässähän alkaa taipumispiste ennakkotilaukseen lähestyä jo itselläkin, kun ei olla enää kovin paljon odotetun hintatason yläpuolella... Onkohan tällainen hintojen pudottelu nyt liikkeiden omaa toimintaa vai levittäjän taholta tullutta paniikkiliikettä reaktion jälkeen :)

Ja nämähän versiot sitten toimivat suomen koneissa? voisi tilata. Pääsis jammailemaan vähän aikasemmin:)
 
Ylös Bottom