Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[RUN] "Klaani" Rekrytoi Porukkaa BF3 varten

k0nna

New Member
Time for Plan B.. [RUN] on Suomalainen PS3 & PC puolella toimiva Peliporukka. Pelaamme Battlefield pelisarjan pelejä hyvässä hengessä, Toimimme aina ryhmänä & Pelaamme Objectivea.

Kaikki Aktiiviset, Huumorintajuiset sekä Murrosiän ohittaneet virtuaalisotilaat ovat tervetulleita!


säännöt:

1§ K18


2§ Omistat Headsetin


REILUPELI eli..
Vihollisen tukikohtaan ei mennä riehumaan, ainoastaan voi käydä vohkimassa hekoja ym ajoneuvoja.




Jos innostusta löytyy liittymään, niin ottakaa yhteyttä täällä tai Battlelogin kautta yksityisviestillä Deviljou/Apphex/tunhhu
-xKoNNa
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: [RUN] Klaani Rekrytoi Porukkaa BF3 varten

Mää voisin alkaa klaaneilemaan heti kun puheääni toimii paremmin.
 
Vastaus: [RUN] Klaani Rekrytoi Porukkaa BF3 varten

Voisin olla kiinnostunut heti kun headset tipahtaa postiluukusta.
 
Vastaus: [RUN] Klaani Rekrytoi Porukkaa BF3 varten

Laittelin Battlelogissa liittymispyynnön. Kuulostaa sen verta hyvältä et kiinnostus heräsi.
 
Vastaus: [RUN] Klaani Rekrytoi Porukkaa BF3 varten

Kiinnostaa!

Headsetti löytyy ja ikää tuli nyt syksyllä täyteen se 18 :)

Laitoin Battlelogissa liittymispyynnön
 
Vastaus: [RUN] Klaani Rekrytoi Porukkaa BF3 varten

Juuh laitoin hakemuksen vetämään =O on taas innostus peliä kohtaan noussu ku tuli noit karttoja ja aseita, vielä kun ne seuraavaan patchiin ottais usasin frag tehoo veks.
 
Vastaus: [RUN] Klaani Rekrytoi Porukkaa BF3 varten

moro olisin kiinnostunut tästä haittaako se et oon 15v heh! mutta kokemusta on muista bf peleistä Bf3 tulee tällä viikolla headshet löytyy ja ja nii mitäs vielä joo olen todellakin tiimi haluinen kun meinaa näis bf peleis ei oikee tuu kunnol pisteit ellei oo kunno peli seuraa joten laittakaa täällä tai psn:jerkku1997 ni tonne viestiä että jos olis edes mahiksii? ni eli odotan vastausta teiltä :)
 
Vastaus: [RUN] Klaani Rekrytoi Porukkaa BF3 varten

tää on kyl hanurist jos ikäraja o 20 ja silti vaa 17 on se ehdoto minimi raja mun mielestä jus 15-17v on ne suurin ikä luokka pelaaja tällä ps3 mut ei voi mittää ku se 2 vuotta siitä puuttuu
 
Vastaus: [RUN] Klaani Rekrytoi Porukkaa BF3 varten

tää on kyl hanurist jos ikäraja o 20 ja silti vaa 17 on se ehdoto minimi raja mun mielestä jus 15-17v on ne suurin ikä luokka pelaaja tällä ps3 mut ei voi mittää ku se 2 vuotta siitä puuttuu

Niin mutta en itsekkään hengaile vapaa aikana mopolla ajelevien kanssa keravan ostarilla. Kannattaa ymmärtää että vanhempi porukka ei ehkä välttämättä jaksa aina sitä nuorempaa sakkia. Taitaa olla ikä haarukka 18 - 24v tällä hetkellä ryhmä joka eniten laittaa rahaa peleihin.
 
Vastaus: [RUN] Klaani Rekrytoi Porukkaa BF3 varten

Niin mutta en itsekkään hengaile vapaa aikana mopolla ajelevien kanssa keravan ostarilla. Kannattaa ymmärtää että vanhempi porukka ei ehkä välttämättä jaksa aina sitä nuorempaa sakkia. Taitaa olla ikä haarukka 18 - 24v tällä hetkellä ryhmä joka eniten laittaa rahaa peleihin.

Ja vaikka asia ei liiemmin mulle kuulu, niin teinit ei välttämättä pelaile samohin kellon aikoihin kuin vanhemmat. ;)
 
Vastaus: [RUN] Klaani Rekrytoi Porukkaa BF3 varten

jos vertaat mua simmosii kiltteihi teineihi ketkä tekee läksyt ja hommat huolella niin oot tosi paljo väärässä ja mun nukkuma aikoja ei oo määrätty tähänkä saakka ni miks niit sit tultais määräilemää meen aina klo24.00 ja herään 07.00 siinä on mun unet ja ei mutsi oikee välitä oonko jossai koulu penkil vai kaupungil ja nyt alko loma
 
Pieni muistutuksen sana, pelihän on k-16 joten periaatteessa et saisi edes pelata tällaisia pelejä vielä ;) ja lapset ajoissa nukkumaan. Mikä joitakin nykyajan vanhempia vaivaa kun ei enää edes kuria pidetä? Sitten tulee näitä "10-vuotiaat pikkupojat heittivät pikkutyttöä jäälohkareella päähän"-tyyppisiä otsikoita. Tällaiset pelit eivät lapsille sovellu, ja se ikäleima on siinä ihan syystä.

Mutta asiaan... Onko kellään muuten edes tietoa koska nämä private-serverit tulevat peliin, vai tulevatko ollenkaan?
 
Vastaus: [RUN] Klaani Rekrytoi Porukkaa BF3 varten

tulevat siinävaiheessa kun EA:ta alkaa raha kiinnostaa tämän pelin osalta :p (ainakin vuokraservereiden muodossa)
 
Vastaus: [RUN] Klaani Rekrytoi Porukkaa BF3 varten

jos vertaat mua simmosii kiltteihi teineihi ketkä tekee läksyt ja hommat huolella niin oot tosi paljo väärässä ja mun nukkuma aikoja ei oo määrätty tähänkä saakka ni miks niit sit tultais määräilemää meen aina klo24.00 ja herään 07.00 siinä on mun unet ja ei mutsi oikee välitä oonko jossai koulu penkil vai kaupungil ja nyt alko loma

Sori OT: Sun PSN ID:ssä lukee -97, joten 14v taitaa olla oikea ikä? Ja kannattaa oikeasti panostaa opiskeluun, vaikka se ei ehkä tuossa iässä tunnu niin tärkeältä.
 
Vastaus: [RUN] Klaani Rekrytoi Porukkaa BF3 varten

no sehä selittää asia oon nyt 14v 3.1.2012 olen jo 15v:cool: mutta asiaa olisitte voineet heti sanoa et ei käy ku laitoin ekan viestin ni tulöi siinä lukeemaan että ota battlelogissa kiaveriks ja et myöhemmin ja sit eile joo tultii siihe päätökseen et EI PÄÄSE joten kyl siinjo hermot meinaa pettää ku kestää ja kestää mutta ei siinä miitä nyt lähtee sitte mun oma klaani heti kun se saa perustettua.
Bf3 tuli tänää! millo suomiserveri? tartten yhteyshenkiklön!mikki löytyy oikeestan 2mikkii! ja haluun tietoo suomiserverin millo se on ja aika pääsen tänään huomenna en mutta sunnuntaina taas 13.00-19.00 noina aikoina pelailen




JA LOPETETAAN TÄN %!"&!= jauhaminen
 
Vastaus: [RUN] Klaani Rekrytoi Porukkaa BF3 varten

Ketju on tarkoitettu rekrytointia varten. turhat löpinät pois!
 
Vastaus: [RUN] "Klaani" Rekrytoi Porukkaa BF3 varten

No jos vielä mahtuu ni otattekos, niin siis PS3:lla?
 
Ylös Bottom