Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ruokaperversiot

Vastaus: Ruokaperversiot

Joo itellä on se perus, leipä kun leipä niin kinkkua sekä sinappia päälle ja nam nam.
Sitten on myös hauska jouluherkku, piparia aurajuustolla.
 
Vastaus: Ruokaperversiot

Tällä piparilla tarkoittanet siis piparkakkua? Toivottavasti.

Tästä tulikin mieleen toissavuotinen joulu, jolloin eräällä työpaikalla jouduttiin määräämään porukka sanomaan pipareita joulukekseiksi. Naispuoliset työntekijät kun olivat valittaneet miehien innostuneen tarjolla olleista pipareista liikaa, eikä 24/7-tyylinen läpänheitto vaan ottanut loppuakseen.
 
Vastaus: Ruokaperversiot

Kebab-rullalle yksi ääni täältä, suosittelen lämpimästi kokeilemaan.

AYE! Samaa suosittelen! Omnom kun on hyvvää. :)


Mulla nämä perverssiot lähinnä menee siihen että EN halua erikoisia makuelämyksiä. Olen liiankin tarkka siitä. Esim, en voi sietää ananasta hampurilaisessa tai pitsassa. :p Olen liiankin normaali ruokailutottumuksieni suhteen. Tai ehkä paremminkin yliherkkä.
 
Vastaus: Ruokaperversiot

Aikoinaan oli tällainen suosikki ( nyt en kyllä tajua ): Saarioisen jauheliha mikrolätty hieman lämmitettynä jonka päälle: sinappikurkku-salaattia kunnon kerros, ketsuppia ohuelti ja sitten koko hässäkkä käärölle, ja volaa annos on valmis.
 
Vastaus: Ruokaperversiot

Jaahas. Aika vähissä ovat kulinaariset kiksautukset omalla kohdalla, mutta yksi löytyy: tykästelen popsia maksalaatikkoa kylmänä. Eli silloin tällöin uppoilee aski Saarioisten rusinatonta maksalaatikkoa ilman lämmitystä. Ihan jeppistä pupellettavaa, joskin avopuolisolta on turha sen jälkeen hakea jälkkäripusuja. =)

Komppaan!Parasta ikinä!
 
Vastaus: Ruokaperversiot

mitenkä ois:

makaroonia ja sekaan murskataan grilli maustettuja sipsejä.
saarioisten roiskeläppä jonka päälle murskataan sipsejä
saarioisten roiskeläppä joka lämmityksen jälkeen laitetaan ruisleivän päälle
juusto snacksien dippaaminen fanny suklaa vanukkaaseen
 
Vastaus: Ruokaperversiot

Pari outoa mieltymystä löytyy:
-kolaa ja ananaslikööriä
-sipsejä ja suklaata
-koulun ruoka (siis melkein mikä tahansa ruoka) ja ketsuppi
 
Vastaus: Ruokaperversiot

Nyt täytyy kyllä myöntää, hiukan huijasin teitä! Nimittäin; tykkään laittaa perunasalaattia saarioisten kumipitsan päälle. Pitsa eka lämmitetään ja sitten kerros perunasalaattia, omnom. En sitten tiedä onko tuokaan tarpeeksia outoa teille. :D


Edit: Tuhat täynnä. I has no life. :'(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ruokaperversiot

minäkin tein noin silloin kun tungin perunasalaattia melkein joka ruuan sekaan.
nykyään tulee joskus laitettua italian salaattia roiskeläpän päälle.

eikä sovi unohtaa sitä joka monen mielestä on väärin ja loukkaus pizzaa kohtaan.
ANANASTA pizzan päälle:cool:
 
Vastaus: Ruokaperversiot

itellä ollut tapana sienisalaattia laittaa perunavelliin. ai että.
 
Vastaus: Ruokaperversiot

Ei nyt ruoka- mutta elintarvikeperversio kuitenkin. Laitan silloin tällöin oluttuopilliseni sekaan maitoa. Yllättävän hyvää vaikka aluksi ajatus suorastaan oksetti kun kaverini tämän mikstuuran demonstroi.
 
Vastaus: Ruokaperversiot

Ei nyt ruoka- mutta elintarvikeperversio kuitenkin. Laitan silloin tällöin oluttuopilliseni sekaan maitoa. Yllättävän hyvää vaikka aluksi ajatus suorastaan oksetti kun kaverini tämän mikstuuran demonstroi.

Tämä on kyllä perverssioista härskeimmästä päästä :D
 
Vastaus: Ruokaperversiot

Itse en syö makeisia tai suolasia mutta menee senkin edestä välillä keittämättömiä makarooneja. Nami nami :)
 
Vastaus: Ruokaperversiot

Tämä on kyllä perverssioista härskeimmästä päästä :D

Yhdyn tuohon...Olutta ja MAITOA :D

Itse pidin ainakin joskus paahtoleivästä, jonka päällä oli voita, mansikkahilloa ja juustoa...

Ei mitään ällöä mutta nykyään tulee kaikkea tulista vedettyä. Esim Blair's:in tuotteista Habanero sipsit on loistavia! Sitten seuraavana aamuna peräreikä muuttuu vulkaaniseksi alueeksi.... :D
 
Vastaus: Ruokaperversiot

kerro täällä outoja ruokatottumuksiasi, joita muut kummeksuvat, mutta itse tykkäät nauttia silloin tällöin. esim. nakit ja hedelmäjogurtti, olut ja kola jne jne.

tuli vaan tuossa äsken mieleen, kun olen sellainen ihminen, joka ostaa kaupasta täysin tuoretta ruisleipää (yleensä ruispaloja) ja laittaa sen kuivamaan pariksi päiväksi paperipussiin. porukat tätä ihmetelleet jo useita vuosia, eikä kuulemma tätä juurikaan kukaan tuttu harrasta.
olen vain huomannut, että leivän varsin rukiinen maku pääsee vasta kuivana kunnolla esille. ja kuivalla meinaan siis korppua, joka murenee täysin. kylmän maidon kanssa todellista herkkua.

myös olutta ja kolaa tullut aikoinaan nautittua yhdessä, mutta nykyisin jäänyt todella vähälle.

jatkakaa

Itsekin tykkään ruispaloista hieman kuivahtaneena. Maku tulee huomattavasti paremmin esiin. En kyllä ihan korpuksi asti niitä kuivata. :eek:
 
Ylös Bottom