S.T.A.L.K.E.R. 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SeveriS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    pc xsx
En tiie, ehkä liiottelen mutta mitä tulee itse maailman tutkimiseen ja se löytämisen ilo että tätä mappia vaan on niin hemmetin hauskaa koluta jokainen uusi rakennus ja jokainen uusi lootti, se seikkailu vastaa mun kohdalla ihan jotain breath of the wildia, ehkä tästä joku saattaa pahoittaa mielensä mutta en muista milloin jossain pelissä olisi näin hauskaa tutkia.

Eri asia sit se että onko siinä kyseisessä mökissä mitään mielenkiintoista mutta pelkästään se matka sinne mökille on jo seikkailu, joskus toki löytääkin, välillä onkin joku tehtävä joka vie sinut uusiin paikkoihin jne. Alkuun olin sietä mieltä että olis kiva jos täs olis joku ruosteinen kulkuväline, mutta ei se oikee sovi tähän ja paljon asioita jäis varmasti näkemättä kun köröttelis vaa menemään.

Fast travelista en osaa vielä sanoa, semmonen tässä on mutta se maksaa ihan kivasti ettei sitä kauheen usein ainakaan kehtaa käyttää, eikä niitä ole kun vaan joissain leireissä, mutta se perinteinen fast travel puuttuu, tästäkin voi olla montaa mieltä mutta kyllä tässä tavallaan menis tän pelin idea jos vaan voisit pikamatkustaa vapaasti. Monesti ollut tilanne että reppu ihan täynnä myytävä roinaa, matkaa kilometri joskus joutuu jopa taistelemaan välissä mutta kun pääsee perille on tunne että nyt on ansainnut nämä tavarat.

Jos vois vaan pikamatkustaa mun mielestä tässä jollain tapaa katois se selviytymisen meininki.

Aina kun tästä jotain kirjoitan niin toistan aika paljon asioita mitä olen jo ennenkin sanonut, se maailma ja se tutkiminen ja kauhun tunne jne jne, mutta nämä asiat on vaan tässä niin hemmetin hyvin tehty.

Lopuksi voisin sanoa että tämä on kuin Breath Of The Wild, mutta aseilla ja ympäristönä Hyrulen sijaista maailmanlopun jälkeinen Ukraina. :D :p

Ylös Bottom