Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Oli äänitysongelmia. Varmaan aroilta tulleet rotat oli järsinyt kelanauhurin mikkijohdon rikki ja ainoa kenen ääni erottui kunnolla oli sinun.Jeah taisin päästä ramtoin videoon.. "tääl kirkol on, jaah no mut ei oo enää"
No hyvä että saadaan muitakin Pappoja mukaan (niinkuin eilen).KFP:stä ilmoittautuu myös vanhalla harmaalla hupparilla varustettu väsynyt taistelija mukaan. Mihin aikaan on porukka menossa langoille?
Koordinaattori perustaa oman chatroomin ("Johtola?") johon kutsutaan group leaderit ja kirjuri. Alkuperäiseen KFS -chattiin sitten muu väki joka liittyy grouppeihin ensin nopeasti, sitten tasataan. Kun kaikki on groupeissa niin leaderit ilmoittaa johtolassa ryhmien koot (4/8, 5/8, 6/8) ja ILMAN koordinaattorin määräystä käskevät uudelleenryhmityksen (esim:"Spitti, lähes ryhmästä niin harri kutsuu sut kohta tohon toiseen" ja sitten johtolaan "Spitti harrille, inviä"). Kun oma group on valmis niin ilmoitus johtolaan (valmis) jolloin koordinaattori käskee pelimuodon ja laskee ("domi 3,2,1,0").
Kuka tämä koordinaattori on? Jos minä niin taisto alkaa Johtolan perustamisella noin klo 17.45 ja sota klo 18.00 jatkuen... no... pitkään.
Group leaderiksi mielellään sellaiset (3-4 hemmoa), joilla on aikomus pelata vähintään klo 21-22 asti.
Kuka tämä koordinaattori on? Jos minä niin taisto alkaa Johtolan perustamisella noin klo 17.45 ja sota klo 18.00 jatkuen... no... pitkään.
Group leaderiksi mielellään sellaiset (3-4 hemmoa), joilla on aikomus pelata vähintään klo 21-22 asti.
Raportit sain tehtyä pelien välissä joten ne ovat jo luettavissa Täältä.
Tuossa on kyllä virhe, minä kierrän vastuutehtävät kaukaa.luumunaama (osaston johtaja)