Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

S.V.E.R. Peli-ilta 1.9.2010

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Traject0ry
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: S.V.E.R. Peli-ilta 1.9.2010

Aktiivisuus on huomioitu.
Saa nähdä nähtäisiinkö KFV ja KFR joukkoja kentillä vastapuolella suuremmassakin määrin syyskuun ensimmäisenä.

Seryi Volk Excutive Response Tiedusteluraportti Aer23-90-b956.
Puhelinkeskustelu.
Osallistujat:
Komentaja Miguel Herrera Valor,
Komentaja Horst Schaefer Raven.
Aihe:
S.V.E.R. Joukkojen aktiivisuus

[media]2593[/media]

Aktiivisuus on huomioitu.
Saa nähdä nähtäisiinkö KFV ja KFR joukkoja kentillä vastapuolella suuremmassakin määrin syyskuun ensimmäisenä.

Seryi Volk Excutive Response Tiedusteluraportti Aer23-90-b956.
Puhelinkeskustelu.
Osallistujat:
Komentaja Miguel Herrera Valor,
Komentaja Horst Schaefer Raven.
Aihe:
S.V.E.R. Joukkojen aktiivisuus

[media]2593[/media]

Kukas osaisi tehdä saman japaniksi ja lähetetään VIP-klaanille :D

Kukas osaisi tehdä saman japaniksi ja lähetetään VIP-klaanille :D
Tuossa on ideaa.
Teen heti uusiksi jos japanin taitajia löytyy.
Tosin riittää jos saadaan KFV ja KFR porukkaa yrittämään tulla vastaan 1.syyskuuta.

Jos kerran on tiedossa suomiporukalla pelailua ja vielä arkipäivänä niin mukana olen!

Kutsutte sitten klaanin listalta ~klo18? Pelaillaan ihan normipelimuotoja?

Kutsutte sitten klaanin listalta ~klo18? Pelaillaan ihan normipelimuotoja?
Normia juu. Ja jos olet KFS listalla, niin liity chattiin ja ilmoita halukkuutesi päästä ryhmään niin inviä tulee. Jos chattia ei löydy eikä kellään kaverillasikaan ole että voisi sinulle kutsua lähettää, niin huutele (ja lue ohjeet) täältä; http://www.konsolifin.net/bbs/mag-upseerikerho/80114-playstation-network-chat-mag-konsolifin-sver.html

Niin ja selvyyden vuoksi, olen itse KFP eli pappaklaanin jäsen. Meitäkin tuolla samassa chatissa pyörii (nuorempien jaloissa).

Käyttäkää muuten tuota chattia, eilenkin oltiin pappaporukalla loppuillasta liikkeellä kun chatti kumisi tyhjyyttään. Mukaan olisi mahtunut, melkoisen kovaa vääntämistä oli.

Jos ei muuta niin huomenna ke 1.9.2010 klo 18-20 kutsun koordinaattorina jengiä peleihin. Tällä kertaa siis vain 2h minä koordinaattorina: uusi koira vaatii huomiota.:)

Felis koordinoi illan tapahtuman alkumetrit, itse olen ollut poissa linjoilta kun sekä vaimo että tytär on olleet raivoisassa nuhakuumeessa. Epäilemättä Valorin ja Ravenin juonia komissariaatin lamauttamiseksi. Nyt viiden valvotun yön jälkeen näkyy kuitenkin auringonvaloa tunnelin päässä ja pääsen itsekin illalla linjoille (tosin vasta noin kello 21, heh). Koitan tässä työpäiväni iloksi värkätä simppelin bannerin illan riennoista, eiköhän tuolta joku sopiva "malli" löydy nopsan muokkailun kohteeksi.

Mitalit päivitän vasta tämän tapahtuman jälkeen, meni pitkäksi tuon pohjoisen reissuni ja sairastelun vuoksi niin sama hoitaa kerralla. Pahoitteluni huonosti ajoitetusta poissaolosta.

Palkintoja on kertynyt kolme joista ainakin yksi on postikulujaan halvempi^^
Arvontaa varten tarvitsen virallisen valvojan ja kunniakirjojen kirjoittamisen takia arvelen varsinaisen palkintojen jakamisen menevän syyskuun puolivälin seudulle. Kiitän kaikkia kärsivällisyydestä jo etukäteen.

-T

oranssi1.jpg

(Sori kämäinen banneri, ei ollut photoshoppiin pääsyä tälle päivää^^)

"Operaatio Oranssi" päättää "Vapauden Ukkosen" jyrinän. Operaation tavoitteet ovat selkeästi erilaiset kuin aikaisemmin, nyt on tavoitteena aggressiivinen ja aloitteellinen operointi vihollisen etulyöntiaseman horjuttamiseksi.

Luotettavasta lähteestä saamiemme tietojen mukaan on avainkohteilla taisteleminen ollut kuluneen 10 päivän jaksolla vihollisen häirinnän ja omien yhteyksiemme heikkenemisen johdosta entistä vaikeampaa (lagi siis aiheuttaa murhetta + yhteislähdöt eivät aina tuota toivottua tulosta + väki tippuu aikaisempaa useammin ja joskus ihan suurissa määrin). Tästä johtuen on "Operaatio Oranssi" aikaisempaa matalammalla profiililla suoritettu ja tilanteemme heikkenemisen sanelema sotatoimi.

Ensisijainen tavoitteemme on saavuttaa etulyönti tiedonhankinnan ja aseteknologian saroilla. Vahvistettu puolijoukkue hyökkää päättäväisesti (ja puolustaa tarvittaessa) ensisijaisesti satellittiasemille, toissijaisesti ajoneuvoverstaille ja vasta tilanteen vakiinnuttua (viimeiset yksi/kaksi settiä) taistellaan avainkohteilla kuten öljynjalostamoilla. Onnea matkaan!

Raportti: Taisteluraportti
Salasana on: 0ranssi (huomaa nolla)

-T

Jos ei muuta niin huomenna ke 1.9.2010 klo 18-20 kutsun koordinaattorina jengiä peleihin. Tällä kertaa siis vain 2h minä koordinaattorina: uusi koira vaatii huomiota.:)

HUOMIO HUOMIO!!! Perhetilanteen vuoksi en pääse OLLENKAAN tähän taistoon mukaan (ainakin Papat osaavat samaistua tilanteeseeni). Tarvitaan siis uusi koordinaattori pikimmiten. Koetan laittaa listallani viestejä, mutta toivottavasti mahdollisimman moni lukee tämän(kin).

Aloitus voitaneen lykätä jos vielä kello 18 ei ole sopivaa koordinoijaa liikkeellä. Luotan siihen että väki osaa muodostaa groupit, laskea lähdöt ja lamauttaa viholliset vaikka virallista koordinaattoria ei heti paikalla olisikaan^^

Itse tulen leikkiin mukaan vasta siis noin kello 21 kun jälkikasvu on höyhensaarilla...

-T

Hyvin päästiin alkuun, melkein kolme ryhmää oli kun lopettelin (tutitime juu now).
Otin ryhmäni nimiä ylös, huono kirjuri olrn kun vasta äsken muistin että olisi ehkä pitänyt kirjata myös tehtävät kentällä...

Ryhmässä siis oli:
Asertymil
makikokko
Vulgar91
cash124
Notifyus
Deriwon
Appura
ja minä (Ramtoi)

Jos kirjoitusvirheitä niin oikaiskaa.
Ja nyt lukemaan iltasatua.
Huomenna sitten alan työstämään "Sotilaan Tarinaa" kun pakolliset leipähommat on tehty.

Jep. 23 kfs pelaajaa taisi olla parhaimpana aikani linjalla! :) Omassa ryhmässä pyöri seuraavia.
Sivuosuma (ryhmänjohtaja)
apestrom
leon74fi
lio94
halkobne
korvensoturi
sladeh
ja minä lauri-fin-

Pahoitteluni viime hetken säädöstäni. Mikäli tämä nyt oli viimeinen näistä tarinallisista sotimisista, järjestän mielelläni itse samanlaisia esimerkiksi joka toinen viikko: MAG on AINA parasta isolla porukalla.:)

Minulle oli nyt vasta ensimmäinen kerta kun pääsin näihin rähinöihin mukaan. Ja oli kyllä harvinaisen mukavata nähdä samanlaisia määriä väkeä liikenteessä kuin pelin julkaisun aikoihin. Ne pelit joissa olin mukana, tuntui menevän kaksijakoisesti. Joko otettiin nekkuun ihan urakalla tai sitten vietiin ihan sata-nolla. Sverin sabon uudistus (jos on tarkoituksella tehty) on vähintäänkin mielenkiintoinen ratkaisu...

Ylös Bottom