Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

S.V.E.R. Peli-ilta 1.9.2010

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Traject0ry
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: S.V.E.R. Peli-ilta 21.8.2010

Oli kyllä oivat mätöt, hienoa kun possea saa näin liikkeelle rintamalle samoissa määrin kuin pelin parina ensimmäisenä kuukautena. Osa matseista oli todella tiukkoja (eka matsi missä olin messissä[Valor Dom] päättyi voittoon kun aikaa oli jäljellä 10s) ja toiset ylijuoksua meidän toimesta. Pirun hienoa kun voi vieläpä kommunikoida naapurisquadien kanssa ja tietää, että siellä funtsitaan sanoja. Normaalisti on täysin randomia keitä sattuu kiinnostamaan ja keitä ei...

Kiitokset peleistä ja tavataan linjoilla & langoilla samoissa merkeissä. (terv. Moikka)
 
Vastaus: S.V.E.R. Peli-ilta 21.8.2010

Jee, mukavaa oli :)

Vähän oli pallo hukassa taas pitkän tauon jälkeen mutta eiköhän se siitä ajan myötä. Nälkä jäi, lisää pitää saada! ;)

- MNX -
 
Vastaus: S.V.E.R. Peli-ilta 21.8.2010

Oli kyllä eilen hupia,no täytyy koittaa ensi kerralla kanssa ehtiä mukaan.


Kiitän ja kumarran peliseurasta.

Taistelukentällä tavataan taas. :)

-KilliCat-
 
Vastaus: S.V.E.R. Peli-ilta 21.8.2010

Tuossa on kyllä virhe, minä kierrän vastuutehtävät kaukaa.

nimimerkillä 250h pelattuna ja 35 leader pointsia kerättynä:o

Korjattu. Oli tosiaan vähän säätämistä siinä yhdessä vaiheessa niin meni miunki listat sekasi.
 
Vastaus: S.V.E.R. Peli-ilta 21.8.2010

Joo mukavat pelit oli.

Yleensä kun pelaa KFS:n kanssa niin ryhmänjohtaja/joukkoeenjohtaja pestit ovat kiven alla, mutta eilen oli toisin, olin joka pelissä vähintään ryhmänjohtaja. Mutta siinä hävityssä Valor Domissa jouduin luovuttamaan sen pois, koska itselle tuli se inhottava spanwi bugi n. 8min ennen loppua.
Samaisessa pelissä tuli esille vahvasti puukko. En nyt tarkalleen muista tyypin nimeä(joku [TK]Mangu79 tai vastaava) oli aivan uskomaton. Taisi parhaimmillaan 3 tyyppiä tykittää kyseistä herraa, mutta hän vain lyllersi eteenpäin ja puukotti meidät kaikki. Mainittakoon vielä, että en saanut missään pelin vaiheessa tapettua kyseistä tyyppiä, millään aseella.

Se 10 sekunnin voitto oli aivan uskomaton. Olin jo jossain 7min kohdalla luovuttamassa, kunnes n.3-4min jälkeen katsoin uudestaan kelloa, damagea oli tullut mittariin aivan järkyttävästi. Siitä sitten motivoituneena kova puolustus kirjaimelle päälle ja hyvinhän se pidettiin loppuun asti.

Pelaamisen loppua kohden alkoi omassa ryhmässäkin puhetta olemaan, mutta suurimmaksi osaksi oli hiljaista kuin hautausmaalla :D. Ei siinä mitään, suurimmaksi osaksi kun on ollut sellasissa ryhmissä, joissa on riittänyt puhetta koko pelin ajaksi.
 
Vastaus: S.V.E.R. Peli-ilta 21.8.2010

Hyvää meininkiä joo! Joutu itekki ryhmyriksi kun tosiaan ei ollu porukoilla halua olla pomona. Yllättävä tilanne.
Samasta ryhmästä muuten löyty yllättäen yks kaveri jostain kaaaaaaukaa lapsuudesta (sillon ku pelikoneet oli vielä vicejä jos niitä ylipäätään oli) :D
Pieni maailma :)
 
Vastaus: S.V.E.R. Peli-ilta 21.8.2010

Oli nopea sabo tosissaan eilen aloituksena.
Tässä minun silmillä koko peli (alkuteksti lontoon murteella kun lykkään sen tuonne juutuubi kanavallenikin että kaikki voi ihailla KFS osaston toimintaa vahvistuksilla).

Ja Vapauden Kutsu - Sotilaan tarina tulee sitten illemmalla kun menee noissa muokkailuissa aikaa ja nyt pitää ruokkia pesue välillä.

[media]2577[/media]
 
Vastaus: S.V.E.R. Peli-ilta 21.8.2010

Se 10 sekunnin voitto oli aivan uskomaton. Olin jo jossain 7min kohdalla luovuttamassa, kunnes n.3-4min jälkeen katsoin uudestaan kelloa, damagea oli tullut mittariin aivan järkyttävästi. Siitä sitten motivoituneena kova puolustus kirjaimelle päälle ja hyvinhän se pidettiin loppuun asti.

Olen huomannut, että jos itse ainakin esittää olevansa täysillä mukana ja antaa innostavasti käskyjä, on mahdollista saada jengi mukaansa siihen viimeiseen ponnistukseen, mikä vaaditaan tuollaisiin "voitto 10s ennen loppua" -matseihin. Joskus se toimii ja joskus taas ei. Yleensä kuitenkin aktiivinen johtaja tuntuisi antavan tietynlaisen buustin koko joukon peliin.

EDIT. Itse nautin suuresti MAGin johtajahommissa olemisesta: se on lääkintämiehen ohella ainoa homma, jossa koen todella hyödyttäväni muun joukon ponnisteluja.
 
Vastaus: S.V.E.R. Peli-ilta 21.8.2010

Olen huomannut, että jos itse ainakin esittää olevansa täysillä mukana ja antaa innostavasti käskyjä, on mahdollista saada jengi mukaansa siihen viimeiseen ponnistukseen, mikä vaaditaan tuollaisiin "voitto 10s ennen loppua" -matseihin. Joskus se toimii ja joskus taas ei. Yleensä kuitenkin aktiivinen johtaja tuntuisi antavan tietynlaisen buustin koko joukon peliin.

EDIT. Itse nautin suuresti MAGin johtajahommissa olemisesta: se on lääkintämiehen ohella ainoa homma, jossa koen todella hyödyttäväni muun joukon ponnisteluja.

Kuten tuossa mainitsit, se todellakin tuo lisää fiilistä ja uskoa touhuun, kun ryhmyri, joukkueenjohtaja tai OIC huutelee, että voitto on edelleen mahdollista, painakaa päälle, älkää antako periksi ja kannustaa yrittämään, vaikka tilanne olisi todella vaikea..
Tuossa kyseisessä pelissä, jossa voitto tuli 10s ennen loppua, useampikin taisi jossain vaiheessa todeta, ettei tästä mitään tule, ei taida onnistua ja joku taisi jo tappiostakin puhua. Mutta niin se vain kääntyi...

Itsellä noi johtajapestit on jääneet vähille, ei kai ole halunnut nolata itseään KFS:n parhaimmiston edessä. Nyt vedelly useammin ryhmyrinä kun pelaillut yksin ja alkaa tuntumaan että tietää mitä tekee. Jos pelit sujuu randomryhmässä, niin varmasti toimii myös KFS/KFP-porukassa. Tästä lähin siis pidän raksit ryhmyrin ja joukkueenjohtajan ruuduissa. KFS/KFP-porukalla pelaillessa myös varmasti saa vinkkejä jollei tiedä aivan tarkalleen mitä tulisi tehdä. Trajen olen ehkä suurimpana apurina huomannut kentillä. En itselleni (koska en ryhmyrinä ole KFS-porukassa toiminut kuin kerran), mutta antaa kyllä vinkkejä aloitteleville johtajille. Pointtina tässä vuodatuksessa, että kannattaa kokeilla niitä ryhmyrien yms touhuja, tuo hieman erilaisen näkökulman pelailuun. Ja KFS-porukassa sitä on hyvä harjoitella, ei ainakaan ekasta virheestä tule votekickiä...
 
Vastaus: S.V.E.R. Peli-ilta 21.8.2010

Mahtavat pelit... :) Itsellä vähän tuntuma kadoksissa kun on pelistä ollut taukoa melkein kaks kuukautta. Mahdollisuuksien mukaan yritän kyllä palailla taistelukentille useammin. Uus beta kyllä varmaan vetää ihan kivasti mukaan. :D
 
Vastaus: S.V.E.R. Peli-ilta 21.8.2010

No niin. Kyynel tirahti silmäkulmasta kun eilen videota tallentaessa meni kone jumiin...
Tämän kuvauksen luominen oli kyllä varsinainen "Taisteluni". Niin moni asia hakkasi vastaan.

Hyvät Naiset ja Herrat, tytöt ja pojat. Tässä se viimeinkin on;

MAG Vapauden Kutsu - Sotilaan tarina

Operaatio Vapauden Ukkosen kolmas offensiivi Vapauden Kutsu. Tunnelmaa luomassa perunakellarin nurkasta löytynyt vaurioitunut kuvamateriaali jermuilta. Sisältää sitten taistelukieltä joten lähettäkää lapset jätskille ennen katsomista.


[media]2581[/media]
 
Vastaus: S.V.E.R. Peli-ilta 21.8.2010

Kuka tossa avautu: "F*ucking knife, only f*ucking knife" tjsp.? Oliko se Felis? Mutta hauska video oli, "Kujakeijo"?
 
Vastaus: S.V.E.R. Peli-ilta 21.8.2010

Joo hyvät pelit oli tosiaan. Lisää näitä.:)

Kujakeijo, legenda jo eläessään.:D
 
Vastaus: S.V.E.R. Peli-ilta 21.8.2010

Voi kun voisi olla mukana. :( Niisk. Suuren räjähdyksen saattelemana vaivuin kuukausiksi koomaan ja lopulta heräsin teltasta kyhätyssä kenttäsairaalassa. Ja yksin, vain tyhjyyttä kumisevan klaanilistan kaiut seuranani. Edessä on vielä monta yksinäistä taistelua, mutta piruvieköön jos tämä solttu kaatuu ja maatuu unholaan Valorin riveissä. Mutta niinhän se on, että sota on julma ja kaikista julmin se on niitä kohtaan joita kotona odottaa perhe ja toivomus sotilaan paluusta. Mutta tämä ei jää tähän... Vielä joskus minä... Mutta siihen mennessä, tarjotkaakin sitten hyvää vastusta jos satutte ampumasektorilleni, sillä sääli on heikoille! :cool:
 
Vastaus: S.V.E.R. Peli-ilta 21.8.2010

Kuka tossa avautu: "F*ucking knife, only f*ucking knife" tjsp.?
Kysymyksessä on niin kunnioitettava lausunto puukon käyttelystä pelissä, että annan lausujan itse ilmoittautua ottamaan vastaan muiden kunnioituksen.
(Jos ilmoittautuu useampi kuin yksi, niin kaivan pätkän esille leikkaamatta jotta varmuus tulee.)

Jos joukossamme on musiikintekijöitä, niin yhteys minuun ja toimitan ääninauhan tuosta kohdasta. Tästä lausunnosta voisi nimittäin osaava tehdä vaikkapa S.V.E.R.in ensimmäisen virallisen räpin "F*cking knife rap".

Ja nyt kentille, hus, hus!
 
Vastaus: S.V.E.R. Peli-ilta 21.8.2010

Kuka tossa avautu: "F*ucking knife, only f*ucking knife" tjsp.? Oliko se Felis?

Juu... taisi öpaut 40% videon läpättelyistä olla minulta.:rolleyes: (No ei nyt ihan, mutta suu käy joka tapauksessa.)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: S.V.E.R. Peli-ilta 21.8.2010

...taisi öpaut 40% videon läpättelyistä olla minulta...
Myönnetään että Feliksin ääni kuului usein.
Tämä siksi että olin samassa ryhmässä sekä siitä, että omaa ääntä ei saa nauhoitettua (Kyllä sieltä tuli ääntä minultakin ja keskustelun taso oli ihan yhtä "henkevä").
Mukavahan se olisi hyppiä ryhmästä toiseen niin saisi kaikki taistelijat ikuistettua, käytännössä ei vaan aina onnistu.
No odotellaan 1.9 alkavaa neljättä offensiivia ja katsotaan mikä siellä muodostuu taistelusloganiksi.
Ei nyt muuta kuin Kujakeijo, peace and out!


Ja muistakaa harjoitella ahkerasti, tiedä vaikka kenttäkuvaajatkin osuisi paikalle.

PS. Ketjun nimeen voisi varmaan päivittää uuden päivämäärän kuka osaa ja pystyy.
 
Vastaus: S.V.E.R. Peli-ilta 21.8.2010

Mennyt kaksi edellistä ohi ja tulee menemään neljäskin taisto, en ole pölsön äärellä jälleen :( toivottavasti vastaavia tilauisuuksia saamme järjestettyä jatkossakin!
 
Vastaus: S.V.E.R. Peli-ilta 21.8.2010

Loistava video, mistä saa mun mielestä pirun hyvin käsityksen MAGin sodan suuruudesta, hektisyydestä ja silti samalla taktikoinnista mitä esiintyy.

FelisLeo;1137880 begin_of_the_skype_highlighting**************1137880******end_of_the_skype_highlighting sanoi:
Juu... taisi öpaut 40% videon läpättelyistä olla minulta.:rolleyes: (No ei nyt ihan, mutta suu käy joka tapauksessa.)
Ihmettelin meikäläisenkin mölinän määrää... (APC:t sinne, savua tänne, vasemmalta sisään, ei kannatakaan siellä on kaikki, kujakeijotiimiä kehiin, jne.) Ja tuli sinne näköjään vähän voimasanojakin kehiin :o Hankala kuunnella omaa puhetta, ihan oudon kuulosta :D

Silti edelleen, wulzi on KujaKeijojen johtaja :p
 
Vastaus: S.V.E.R. Peli-ilta 1.9.2010

Kunhan selviän kännykkänettiä järkevämpiin olosuhteisiin (ens viikonloppuna) laitan oikeat kommentit ja koosteet ylös. Erittäin hienoa on se, ettei homma ole meikäläisen toimista riippuvainen. Lauantait joudun järkiään toimittamaan yleisesikunnasta, perhe nääs velvoittaa muuhun. Väen palaute täällä ja fiilikset kentällä kyllä palkitsevat hienosti. Paremmin kuin sponsorit :P

-T
 
Ylös Bottom