Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sacred 2: Fallen Angel - Nyt myös remasteroituna

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

No nyt on alkanut tämäkin peli maistua oikein kunnolla. Ensimmäisen pienehkön kokeilun jälkeen olin lievästi sanottuna pettynyt peliin, mutta nyt enempi pelanneena onhan tämä oikein mukavaa viihdettä! Ja eikun takaisin maagisiin metsiin tappamaan örmyjä! :)

Pistinpä itsekin pelin tilaukseen, kun ei ole aikoihin taas tullut ostettua mitään "isompaa" peliä. Nörtimpi versio pitäisi kai huomenna lähteä liikkeelle Hutista. Diabloja ei tullut ikinä liiemmälti pelattua, mutta meinasin että eiköhän tällaista ainakin pelin verran jaksa vääntää, varsinkin kun kehitysmahdollisuudet vaikuttivat ihan lupaavilta. Co-op kuulosti myös ihan houkuttelevalta ajatukselta.

Uusi hahmo tehty cooppeja varten. Pistin tarinan heti alkuun avoimeksi onlineksi ja tuollahan kävi piipahtamassa väkeä. Joku taisi seurata eeppistä luolastoseikkailua katsojana, kun siinä näkyi kyllä hahmona, mutta ei se osallistunut mihinkään eikä agronnut örmylöitä :confused: Lienee sinitukkainen seraphim joka lähinnä kiinnosti :D

Johan on perkele. Käsittämätön systeemi tuossa online-yksinpelin toiminnassa.

Mulle kävi ilmeisesti samat kuin nylundille. Kävin kuolemassa Moollen pelissä, ja kun lähdin sieltä ja jatkoin yksinpeliäni, kaikki tekemäni questit olivat nollaantuneet.

Kaikki tavarat ja XP:t tallella, mutta tehtävät puutuu.mutta...
Create game -> valitse sama vaikeustaso, jolla pelasit ennen nettipeliä-> ylimpänä vaihtoehtona continue campaign -> peli jatkuu siitä mihin jäit yksinpelissä viimeksi.

Create game -> valitse sama vaikeustaso, jolla pelasit ennen nettipeliä-> ylimpänä vaihtoehtona continue campaign -> peli jatkuu siitä mihin jäit yksinpelissä viimeksi.

Jep, illan coopin jälkeen huomasin silverin muuttuneen bronssiksi.

Yhteistyömuodosta muuten. Näyttäisi toimivan. Ulkolaisen kanssa oli jotain lagia silloin tällöin, mutta kun pelikaveri oli suomalainen ei sitäkään häiriötä ollut. Mikrofoni on auki jatkuvasti, myös lyhyiden latausten aikana ja treidaaminen pelaajien välillä onnistuu.

Kiitoksia, jotain tällaista ajattelinkin tapahtuneen, mutta en ole päässyt vielä koittamaan. :)

Miksi ei tällaisesta ole ollut mitään tietoa missään?

Kirjotelkaa jahka kerkiitte tästä pelistä lisää kokemuksista sun muuta. Ite en nimittäin pääse mäikyttämään tätä ennen rahan tuloa ja siihen voi mennä pari kolme neljä viikkoo...:(

Hohhoijaa, kylläpä väsyttää. :D

Tämä peli on taas yksi sarjassamme "vielä yks tehtävä". Aamu kolmelta maltoin sammuttaa pleikan. :)

Vastaus: Sacred 2 (x360)

Noniin... Tänään pääsi (viimein) aloittamaan Sacredin. Hyvältä vaikutti. Todella hyvältä.. Itse aloitin Temple Guardianilla ja totta puhuen kavereiden Inquisitor ja Shadow Warrior vaikuttivat alkuun hiukan vahvemmilta.. Reilun kahden tunnin pelin jälkeen sain TGni levelille 7. Sivukusteja tuli vastaan enemmän kuin ehti hyväksyä ja mappiakin tuli tutkituksi murto-osa (eikä sitäkään kunnolla). Tuo Runejen syönti? jä vähän epäselväksi :D Samoin skillien ketjuttaminen/combojen tekeminen jäi täysin pimentoon, mutta eiköhän tämä tästä... Nyt hetkeksi Codin pariin ja sitten nukkumaan..
Onkos muuten aamulla siinä 10, 11 hujakoilla Sacredia tiedossa vai onko muuta menoa?

Vähän venähti taas peli-ilta tämän parissa :eek:

Pikku hiljaa avautuu, mutta paljon on vielä spekseissä sellaista usvaa jota pitää saada hälvenemään. Nyt on kaikki varusteet päivitetty lisäominaisuuksilla, samoin molemmat aseet. Alkaa hohkaamaan silleen sopivan kirkkaasti :)

Vähän venähti taas peli-ilta tämän parissa :eek:

Pikku hiljaa avautuu, mutta paljon on vielä spekseissä sellaista usvaa jota pitää saada hälvenemään. Nyt on kaikki varusteet päivitetty lisäominaisuuksilla, samoin molemmat aseet. Alkaa hohkaamaan silleen sopivan kirkkaasti :)

heheh näin tekee, mulla on varmaan kohta niin paljon univelkaa etten saa haudassakaan sitä takasin maksettua xD

Huomasin muuten, että inquisitor on aivan liian aliarvostettu sankari, mulla on ollu sen kanssa kaikkein hauskinta kun sen kyky Clustering Maelstrom combinettuna Levin Arrayhin tappaa suuria laumoja mörmöjä alta parin sekunnin, siis nopeimmat joukkotapot koskaan!!! Ja olen pelannut kaikkia muita classeja paitsi seraa ja dryadia :)

Linjoilla, heittäkää meseen viestiä jos ootte kumpikin paikalla niin alotetaan.

No tuosta riimujen "syönnistä":

Eli voit parantaa loitsuja/liikkeitä (combat arts) käyttämällä riimuja. Otetaan vaikka tulipallo, aina kun käytät tulipallon riimun se kyseinen taito kasvaa paremmaksi, damage nousee mutta samassa nousee sen latautumisaika

taitojen latautumisaikaa voi hillitä sen kyseisen taidon omilla focus ja lore taidoilla jotka kandee valita aina kun saat ottaa uuden taidon ja laittaa näihin pisteitä. esim tuliloitsuille arrant pyromancer focus ja lore. jääloitsuille mystic stormite ja taikapohjasille delphic arcane. en ole muiden hahmoluokkien skillseista selvillä mutta samalla logiikalla tiedät varmaan

Focus taisi olla loitsun latautumisaikaan vaikuttava tekijä ja lore damageen antaa boonusta. Jompikumpi noista myös antaa mahdollisuuden pumpata lisää riimuja kyseisiin loitsuihin ja taitoihin. Koska et voi syödä niitä loputtomiin ilman haittavaikutuksia, eli ne nostavat myös siis taitojen maksimi tasokattoa.

haittavaikutuksista sen verran että ne eivät ole mitään hirveen pahoja, taidon kehitys hidastuu merkittävästi jos ei kehitä noita lore/focus taitoja. jos taidon taso menee yli sen mitä se saisi mennä sillä hetkellä, se nousekaan enää yhdellä tasolla aina riimua syödessä, vaan kehittyy jotain 0.3 tasoa normaaliin verrattuna

esim olisit nostamassa sen vaikka tasolta 30 tasolle 31 ja syöt riimun, taso nouseekin vain 30.3 ja samoin damage ja muut nousevat vain murtoosan, ja riimu periaatteessa tuli syötyä turhaan

fiksuinta olisi ehkä miettiä mitä haluaa hahmoltaan ja kehittää vain muutamia taitoja joita tulee käyttämään sen sijaan että tuhlaa harvinaisia riimuja taitoihin joita harvoin käyttää. voit nimittäin vaihtaa turhat riimut niihin joita oikeasti käytät

toivottavasti en ole liian sekava nyt tämän kanssa

combot ovat vain ketjutettuja taitoja. en muista tarvitko jonkin erikoistaidon noihi mutta ne on ihan jees, en ite pahemmin käytä niitä kun se on sama jos käytät taitoja putkeen tai combolla?

Typerät kysymykset tilauksen jälkeen:

Kuinka hanurista tuo pelin ääninäyttely on, onko se tuollaista Oblivion-tasoa, miltä se pelottavasti Youtuben perusteella kuulostaa? Entä onko mahdollista pärjäillä pelkillä tekstityksillä?

Typerät kysymykset tilauksen jälkeen:

Kuinka hanurista tuo pelin ääninäyttely on, onko se tuollaista Oblivion-tasoa, miltä se pelottavasti Youtuben perusteella kuulostaa? Entä onko mahdollista pärjäillä pelkillä tekstityksillä?

Ääninäyttely ei kyllä tässä pelissä ole kovinkaan tärkeä elementti. Tulet kyllä huomaamaan tämän kunhan pääset peliä pelaamaan. Ja tehtäväinfot tulee hyvin myös teksteinä ja tekstit pysyvät ruudussa kunnes itse painat ne pois.Lisäksi mainio ominaisuus on Questlog, josta näkee mitä olet kulloisestakin tehtävästä suorittanut ja mitä pitää seuraavaksi tehdä.

Hehe, tämä peli näyttää mun lempi ps2 peliltä - Dark Alliance: Baldurs Gate

Vois ehkä jopa hankkia, mutta kysynpä ensin

Onko paljon race/class vaihtoehtoja?

Miten laaja Sacredin maailma on?

Mikä on max leveli?

Kiitos jo etukäteen. Mutta nyt kirkkoon :) -->

Hehe, tämä peli näyttää mun lempi ps2 peliltä - Dark Alliance: Baldurs Gate

Vois ehkä jopa hankkia, mutta kysynpä ensin

Onko paljon race/class vaihtoehtoja?

Miten laaja Sacredin maailma on?

Mikä on max leveli?

Kiitos jo etukäteen. Mutta nyt kirkkoon :) -->

Kuusi race/classia, joissa vielä joitain säätömahdollisuuksia.

Hyvin laaja.

Googlella löyty kahta vastausta max leveliin. 200 ja 216. Itse olen kahta hahmoa pelannut, molemmilla noin 4 tuntia ja level on toisella (seraphim) lvl 19 ja toisella (dryad) lvl 16. karttaa koluttu 5,8 %.

Kuusi race/classia, joissa vielä joitain säätömahdollisuuksia.

Hyvin laaja.

Googlella löyty kahta vastausta max leveliin. 200 ja 216. Itse olen kahta hahmoa pelannut, molemmilla noin 4 tuntia ja level on toisella (seraphim) lvl 19 ja toisella (dryad) lvl 16. karttaa koluttu 5,8 %.

Oho!, aika laaja maailma. Tämä vaikuttaa juuri sellaiselta pakko-ostos peliltä. Minkä tyyppisiä questejä pelissä on? Mene paikkaan A, kerää 20 item B:tä, tuo ne takas paikkaan C. Onko niissä enemmän vaihtelua kuin esim. Wowissa

Jatkokysymystä: Jos pidin Oblivionista, uskotteko pitäväni tästä?

Pelit on kyllä ihan toisistaan erilaisia, oblivion on lähempänä sitä oikeaa "roolipelausta" ja Sacred taas on toiminta hack 'n slashiä jossa pääsääntöisesti juostaan luolasta toiseen örmöjä mättäen ja leveleitä/varusteita grindaten.

Mikäli pidät pelistä joka keskittyy lähestulkoon kokonaan hahmosi voimien ja tuhansien erilaisten varusteiden/aseiden erilaiseen muokkaukseen niin tämä on peli sinulle.

Ylös Bottom