Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sähkökatkos etelässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Killi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Killi

New Member
En löytänyt threadia aiheesta. Kysymys on helppo; missä olit kun sähkökatkos tapahtui (jos asut alueella) ja kuinka se vaikutti sinuun? Kävikö mitään hassua?

Itse olin matkalla Leningrad Cowboysien keikalle, mutta metro ei tullutkaan. Otimme muutaman matkustajan kanssa kimppataksin ja pääsimme perille asti hieman myöhässä. Eräs kaverini luuli tajun lähteneen kun oli suihkussa samaa aikaa ja yksi jäi hissiin puoleksi tunniksi kerrosten väliin. Mitä sinulle kävi?

Kone sammui juuri kun pääsin lukemaan BBS:ää :) Lähdin sitten kaupungille hortoilemaan loppuillan ajaksi.

Pähkäilin pitäisikö ensin kirjoittaa aine vaiko mennä saunaan. Olin juuri päättänyt kirjoittaa aineen ensin, ja istuuduinkin kirjoituspöytäni ääreen juuri kun pimeni. Ja ei kun saunaan.:)

Mä olin sitten vissiin ainoa joka pelailin just sillon. Tosin eipä tuo sähkökatkos hirveasti Golden Sunin pelaamista haitannut, lähinnä taustalla soinut musiikki katkes.

Katselin urheilua töllöstä. Juuri kun 3000 m esteiden 2. erä oli lähdössä viimeiselle kierokselle, kaikki pimeni. Surullista tässä oli se kun en nähnyt Keskisalon hienoa juoksua, jossa hän sijoittui toiseksi.

No, hui! Meillä on niin paljon katkoksia, että tämä saitti täyttyis mun viesteistä jos alkaisin jokaisesta pikku katkosta tekemään oman pikku keskustelun. Kesällä olivarmaan kaksi lähes tunninmittaista katkosta. :eek:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
No, hui! Meillä on niin paljon katkoksia, että tämä saitti täyttyis mun viesteistä jos alkaisin jokaisesta pikku katkosta tekemään oman pikku keskustelun. Kesällä olivarmaan kaksi lähes tunninmittaista katkosta. :eek:

Täällä oli hieno katkos pari vuotta sitten syksyllä. Koko kylä ja katuvaloja pitkästi 8-tiellä pimeni, kun taivaalla näkyi outo välähdys. Oli kyllä pelottavan oloista kun kylä oli pimeänä ja urheilukauden päättäjäiset jouduttiin pitämään kynttilänvalossa.
Sopiva aihe kauhutarinaan...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80

Sano vaan että et oo sähkömies, mutta silti yritit vaihtaa lamppua ja sen jälkeen pimeni;) . (ei se mitään Kumpellekin käy joskus vastaavaa)

Suihkussa olin. Ehdin shamppoot huuhtaista hiuksista poies ennenkuin valot lähti. Oli meinaa hassua kun laitto silmät kiinni (ettei kato mee shamppoot silmiin, nääs) ja kun ne aukaisi niin ihmettelin vähän ku oli yhtäkkii pimeetä.
:D Luulin et mutsi oli saanut jonkun oikosulun aikaan, kun puhdisti uunia.

Muuten, kuinka moni ajatteli, että nyt on Leningrad Cowboysien konsertti vienyt liikaa poweria?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wavejp
Sano vaan että et oo sähkömies, mutta silti yritit vaihtaa lamppua ja sen jälkeen pimeni;) . (ei se mitään Kumpellekin käy joskus vastaavaa)
:eek:

Oli muutes ihan oikein teille Etelä-Suomalaisille.:p

Aina se klassinen:
Jaa, sähköt meni. Mitäs sitä nyt tekis. Menenpä keittämään kahv... Äh!

Meikäläinen odotteli kaverin kanssa, että pääsisi viiden minuutin päästä katsomaan elokuvaa Tennispalatsissa. Ja tietenkin sähköt palasivat heti sen jälkeen, kun olimme lunastaneet keskeytysliput tilalle :D

Mä olin myös tennispalatsissa , samantien kun päästiin saliin sisään meni ovet kiinni ja valot pimeni , sitten tuli joku häiskä fikkarin kanssa sohimaan että menkäähän ulos tuolta toisesta ovesta. Hyvähän siel oli pimeessä mennä , ku ei meinannu rappusia alas päästä (taino palohan siel jotku varavalot noissa rapuissa , mut kyl siel ylhäällä oli pimeä) :D
Ja kauheet jonot oli sit lunastamassa noita keskeytyslippuja.

Tuli mieleen että ehkä Pikku G oli luukuttanut liian kovaa... Esiintyi nimittäin ennen Cowboyseja tuolla Senaatintorilla. Lehmipoikien show oli kyllä mainio, teiniräppärin esitys lähinnä säälittävä. Kämpille mennessä huomasin että sähköt olivat olleet poikki vain siitä, että mikron kello oli nollaantunut.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ooz
missä olit kun sähkökatkos tapahtui ?

Olin rapujuhlissa jossa minulla oli oma henkilökohtainen sähkökatko. Snapsi per saksi -periaatteella lähdimme liikkeelle ja lautasella oli 15rapua.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WeePee
Muuten, kuinka moni ajatteli, että nyt on Leningrad Cowboysien konsertti vienyt liikaa poweria?
Heti kun sähkökatkos tuli niin ensimmäiseksi tuli mieleen että Leningrad Cowboys tais pistää virrat päälle.... :D

Ylös Bottom